abonnement Unibet Coolblue
pi_33508860
Het topic over waterpolo..

vorige topic:

Waterpolo :?

Laatste updates:

Robin van Galen wordt nieuwe dames bondscoach

Harry vd Meer krijgt geen NL paspoort

Laatste nuttige opmerking in het vorige topic was:
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja man! Het zit 'm er in dat het geen televisiesport is. Hockey en voetbal zijn teamsporten die er op televisie veel beter uit zien. Is squash minder interessant dan badminton of darten? Nee, maar het ziet er niet uit op TV. Dat is waar je in 2006 van afhankelijk bent.
Maar de NOS belooft dus meer waterpolo op tv uit te gaan zenden, zo was gister een interview met robin van galen(bondscoach) te zien en wat beelden van wedstrijd van heren a selectie. Ook zijn de bekerfinales paar weken geleden uitgezonden en worden de play-offs in mei uitgezonden.
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_33508984
Oja, post ff wat actiefoto's van jezelf.. Ik heb deze al eens gepost:

Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_33509005
Ruim elf jaar gespeeld, waarvan 2 jaar voor Kring Den Haag uitgekomen ....

Spijt als haren op m'n hoofd dat ik ooit gestopt ben .
... fart.
pi_33509215


actiefoto hahaha



en een msnavatar voor de liefhebbers
pi_33509687
Tvp

Heb nog even geen actiefoto
pi_33510382
vanavond komen er weer beelden van het toernooi in alphen, half 11 op nl2
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_33513376
quote:
Op donderdag 29 december 2005 17:09 schreef Proper_fucked het volgende:
vanavond komen er weer beelden van het toernooi in alphen, half 11 op nl2
Dank!

tvp
  vrijdag 30 december 2005 @ 12:37:08 #8
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_33535561
quote:
Een aderlating voor het Nederlands team. Niet te geloven dat Nederland weer het heilige boontje uit moet hangen, want in andere landen is dit geen enkel probleem. Zul je zien dat een Ivoriaan die niet eens Nederlands spreekt, dat papiertje wel krijgt
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_33665846
Zooo, vanavond eindelijk weer training
pi_33665918
Ik morgenavond eindelijk weer, 2 weken geleden ofzo voor het laatst

Kan ook niet wachten tot de wedstrijden weer beginnen
pi_33665991
Ja idd, wij krijgen 3 weken achter elkaar DE kans om voor het 'kampioenschap' te gaan - 3 concurrenten op rij. We zullen zien wat we er van maken
pi_33666229
Ons schema staat nog niet op de site, maar wij hebben tot nu toe ook alles gewonnen, en zullen binnenkort wel een keer tegen de grootste concurrent VZC moeten
pi_33666488
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 17:50 schreef Ayaxola het volgende:
Ons schema staat nog niet op de site, maar wij hebben tot nu toe ook alles gewonnen, en zullen binnenkort wel een keer tegen de grootste concurrent VZC moeten
jeugd stelt niet veel meer voor hoor.. ze doen t nu meer om gezelligheid, en alle spelers van (vroegere) nac enzo spelen ook niet meer mee..
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_33673960
Sow, ik ben aardig moe na een zware training Flink veel aan conditie gewerkt en nog wat schietoefeningen - mijn armen leken wel beton :/
pi_33686413
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 22:04 schreef Cyber2003 het volgende:
Sow, ik ben aardig moe na een zware training Flink veel aan conditie gewerkt en nog wat schietoefeningen - mijn armen leken wel beton :/
lekker is dat ja... wij hebben donderdag weer oefenwedstrijd, tegen polarbears..
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_33690975
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 17:58 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

jeugd stelt niet veel meer voor hoor.. ze doen t nu meer om gezelligheid, en alle spelers van (vroegere) nac enzo spelen ook niet meer mee..
Haha ok, nee daarom hadden ze ook al 2 keer gelijk gespeeld denk ik.

Me trainer belde met net op met de mededeling dat we volgende week gelijk al tegen hun moeten, bij ons thuis gelukkig

Maar waarom doen al die spelers van het oude NAC team niet meer mee? Waar spelen die nu dan? Bij het 2e ofzo?
pi_33691276
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 12:59 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Haha ok, nee daarom hadden ze ook al 2 keer gelijk gespeeld denk ik.

Me trainer belde met net op met de mededeling dat we volgende week gelijk al tegen hun moeten, bij ons thuis gelukkig

Maar waarom doen al die spelers van het oude NAC team niet meer mee? Waar spelen die nu dan? Bij het 2e ofzo?
Jonie heren1, kevin gestopt en mark heren2.. Weet niet wie je verder kent?
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_33691337
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 13:07 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Jonie heren1, kevin gestopt en mark heren2.. Weet niet wie je verder kent?
Ken er niet zoveel, dat maakt ook niet uit, vroeg me alleen af wat ze allemaal doen nu dan
pi_33712865
Haha, ik ben Jonie
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_33726493
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 23:32 schreef Badabingea het volgende:
Haha, ik ben Jonie
Dat was mij al bekend
pi_33743102
Schieten jullie, in vergelijking met de rest van je team, hard? Ik kan namelijk vrij hard schieten en kan daarmee zo naar de heren waarschijnlijk, maar de echte kracht (van lichaam etc.) is er nog niet.
pi_33743147
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 21:01 schreef Cyber2003 het volgende:
Schieten jullie, in vergelijking met de rest van je team, hard? Ik kan namelijk vrij hard schieten en kan daarmee zo naar de heren waarschijnlijk, maar de echte kracht (van lichaam etc.) is er nog niet.
Ik redelijk hard, maar niet heel erg hard.

Er is bij een gozer in het team, die kan pas hard schieten dat is echt ziek. Pim, misschien bij de mensen van VZC wel bekend?

Ik vergelijking daarmee aai ik de bal net
pi_33743205
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 21:03 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Ik redelijk hard, maar niet heel erg hard.

Er is bij een gozer in het team, die kan pas hard schieten dat is echt ziek. Pim, misschien bij de mensen van VZC wel bekend?

Ik vergelijking daarmee aai ik de bal net
Nou, als ik het mag zeggen, ik loei ze er echt hard in.. En zwemmen (en dan vooral sprinten) kan ik ook als 1 van de beste van mijn team. Maar echt bij de hoofdklasse zal ik nooit komen denk ik, vanwege tijdgebrek en het aantal trainingen is te laag
pi_33835098
Waren er nog mensen op het Wave toernooi??
pi_33835211
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 21:03 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Ik redelijk hard, maar niet heel erg hard.

Er is bij een gozer in het team, die kan pas hard schieten dat is echt ziek. Pim, misschien bij de mensen van VZC wel bekend?

Ik vergelijking daarmee aai ik de bal net
Ken geen pim van de amer..
quote:
Op zondag 8 januari 2006 16:36 schreef dennisdotcom het volgende:
Waren er nog mensen op het Wave toernooi??
Nope..


nog 2 fototjes van wedstrijd tegen JTT vorige week..

'badabingea' (#2), en ik daarnaast (#3)


'badabingea' op kant met badjas om en bidon. Ik 2e van links in t water


En foto van 'badabingea' van wedstrijd tegen Polarbears die in lokale krant stond.



Beide wedstrijden in nieuwe valleibad


[ Bericht 27% gewijzigd door Proper_fucked op 08-01-2006 16:48:23 ]
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  zondag 8 januari 2006 @ 16:50:39 #26
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_33835588
quote:
Op zondag 8 januari 2006 16:36 schreef dennisdotcom het volgende:
Waren er nog mensen op het Wave toernooi??
Nope, 2 of 3 jaar terug waren we er wel (en gewonnen), maar dit jaar viel het samen met de competitie voor al onze teams.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_33835589
Ben gister bij het Amerbeeldtotaal toernooi ofzo geweest. Gewoon bij ons het in zwembad, was wel relax

Zag net trouwens dat de Heren/Jeugd van jullie (VZC) uit heeft verloren bij de Watervlo, als wij volgende week winnen staan we wel heel lonely aan de top
pi_33835735
Wij (Jaws Waterpolo Amsterdam) hebben bij Wave gewonnen in onze poule .
pi_33859820
Proper_fucked, jullie spelen doorgaans toch op zaterdag? Jullie club zegmaar, weet niet hoe dat in de Hoofdklasse zit, maar de andere teams?

Zie dat onze uitwedstrijd bij jullie op een zondag is, juist de zondag dat ik er niet ben, op die zaterdag had ik wel gekunt
pi_33865306
Wij spelen idd eigenlijk altijd op zondag, snap niet dat opeens op zondag is dan... Niet fout bij jullie? Ik heb nog geen wedstrijdrooster voor 2e helft, dus kan niet controleren..
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_33881687
zijn er alleen maar jongens hier op dit forum die waterpolo doen ofso!????...waar sijn de meisjes?
en....ik presenteer u..met trots...dit waren wel onze jongens die gewonnen hebben
lovely
pi_33882046
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:26 schreef mleintje271 het volgende:
zijn er alleen maar jongens hier op dit forum die waterpolo doen ofso!????...waar sijn de meisjes?
en....ik presenteer u..met trots...dit waren wel onze jongens die gewonnen hebben
[afbeelding]
Ik moet tegen die jongens van jullie Heren/Jeugd zaterdag Eens kijken wie er wint
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:25 schreef Proper_fucked het volgende:
Wij spelen idd eigenlijk altijd op zondag, snap niet dat opeens op zondag is dan... Niet fout bij jullie? Ik heb nog geen wedstrijdrooster voor 2e helft, dus kan niet controleren..
Ik zie net dat het voor hun ook een uitzondering is, is hun enige thuiswedstrijd op zondag. Maarja, wel klote voor mij omdat ik er dan niet bij kan zijn.
pi_33893796
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:26 schreef mleintje271 het volgende:
zijn er alleen maar jongens hier op dit forum die waterpolo doen ofso!????...waar sijn de meisjes?
en....ik presenteer u..met trots...dit waren wel onze jongens die gewonnen hebben
[afbeelding]
Jij was toch van alphen ofzo? wit zijn wij, groen is polar bears.
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_33894400
Ik ken een ander team dat ook met precies die kleur caps speelt. Dat is d'Elft uit, hoe kan het ook anders, Delft.
pi_33900066
Hoe kom je aan me foto :|

maar toch wel lief hoor!
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_33900379
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 13:09 schreef Badabingea het volgende:
Hoe kom je aan me foto :|

maar toch wel lief hoor!
die had ik iets daarboven gepost sukkel...
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_33900599
Whehe, die foto's had ik niet gezien!
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_33904945
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:33 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Ik moet tegen die jongens van jullie Heren/Jeugd zaterdag Eens kijken wie er wint
[..]

Ik zie net dat het voor hun ook een uitzondering is, is hun enige thuiswedstrijd op zondag. Maarja, wel klote voor mij omdat ik er dan niet bij kan zijn.
serieus? wanneer moet je tegen ze spelen..uit of thuis??
lovely
pi_33904987
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 08:38 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Jij was toch van alphen ofzo? wit zijn wij, groen is polar bears.
neej niet alphen maar ede! waar zijn jullie van dan?
lovely
pi_33905209
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:30 schreef mleintje271 het volgende:

[..]

serieus? wanneer moet je tegen ze spelen..uit of thuis??
Ow, dacht dat jij ook bij VZC speelde

Maar moet dus tegen VZC zaterdag
pi_33905369
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:38 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Ow, dacht dat jij ook bij VZC speelde

Maar moet dus tegen VZC zaterdag
ooh, oke...moet je wel een keer tegen polarbears heren jeugd spele dit seisoen?
lovely
pi_33905411
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:43 schreef mleintje271 het volgende:

[..]

ooh, oke...moet je wel een keer tegen polarbears heren jeugd spele dit seisoen?
Nee, die zitten in een ander district, we hebben een grote kans dat we kampioen worden, als hun dat nou ook worden moeten we waarschijnlijk wel tegen ze.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 15:50:51 #43
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_33905682
Afgelopen weekend trouwens voor het eerst met de nieuwe spelregels gespeeld, beide ploegen waren er nog niet echt aan gewend
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_33905826
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:44 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Nee, die zitten in een ander district, we hebben een grote kans dat we kampioen worden, als hun dat nou ook worden moeten we waarschijnlijk wel tegen ze.
nou dat hebben ze wel..tenminste dat zeggen ze ..dus wie weet!
lovely
pi_33906003
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 17:20 schreef Nuek het volgende:
Waterpolotoernooien waren de coolste events 10-15 jaar terug!

Heb ooit nog met iemand van de Polar Bears gezoend
Reactie uit het vorige topic
pi_33906086
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:59 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Reactie uit het vorige topic
hahaha
lovely
pi_33906095
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:38 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Ow, dacht dat jij ook bij VZC speelde

Maar moet dus tegen VZC zaterdag
zondag dus? Of in amersfoort?
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_33906175
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:02 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

zondag dus? Of in amersfoort?
Nee zaterdag spelen we bij ons thuis. Die zondag is pas in maart, is onze op 1 na laatste wedstrijd geloof ik
pi_34044838
Om 17:45 mijn wedstrijd vandaag

Moet de rest nog spelen?
pi_34045326
thuis tegen ZPB
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_34076987
-nee-
pi_34077303
De mietjes kwam niet opdagen

Gatverdamme, me hele zaterdag verneukt
  zondag 15 januari 2006 @ 12:04:58 #53
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_34078496
De eerste 5-meter in de geschiedenis van onze vereniging benut
tweede ging er trouwens ook in
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_34079392
quote:
Op zondag 15 januari 2006 11:14 schreef Ayaxola het volgende:
De mietjes kwam niet opdagen

Gatverdamme, me hele zaterdag verneukt
vaag
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_34085047
quote:
Op zondag 15 januari 2006 11:14 schreef Ayaxola het volgende:
De mietjes kwam niet opdagen

Gatverdamme, me hele zaterdag verneukt
Beetje jammer dan!
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_34092069
Ja, tering man, iedereen was echt volop kwaad. Iedereen was al in het zwembad toen er iemand van hun belden dat ze niet kwamen

Gatver man, uit bij hun ben ik er niet, dus kan ik niet wraak nemen voor vorig seizoen
  zondag 15 januari 2006 @ 18:26:57 #57
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_34092460
Je weet niet waarom ze niet konden? Dan is het wel gepast om wat rustiger te reageren, je weet niet wat er gebeurd is
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_34092679
Ja, ze zeiden dat ze niet genoeg mensen hadden, maarja, als je geen eens 6 man hebt

Maarja, vorige week verloren ze voor het eerst sinds 2 jaar ofzo, misschien hadden ze daar nog een kater van
pi_34095791
quote:
Op zondag 15 januari 2006 18:34 schreef Ayaxola het volgende:
Ja, ze zeiden dat ze niet genoeg mensen hadden, maarja, als je geen eens 6 man hebt

Maarja, vorige week verloren ze voor het eerst sinds 2 jaar ofzo, misschien hadden ze daar nog een kater van
voor het eerst sinds 2 jaar verloren? volgens mij ging het niet goed dit jaar hoor.. echt wel vaker verloren..
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_34101231
quote:
Op zondag 15 januari 2006 19:53 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

voor het eerst sinds 2 jaar verloren? volgens mij ging het niet goed dit jaar hoor.. echt wel vaker verloren..
Het gaat ook niet zo goed met ze Maar ze hadden alleen 2 keer gelijk gespeeld, vorige week voor het eerst verloren.

Maarja, ik denk toch wel dat wij nog steeds kampioen gaan worden, heb alles nog gewonnen
pi_34119029
Je bedoelt de heren jeugd van ons, die hadden vorige week verloren van Watervlo
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_34123676
Ja, precies

En anders hadden ze zaterdag verloren van ons, maarja, ze kwamen niet
pi_34136429
heey speelde er nou een van jullie twee in alphen aan de rijn?
lovely
pi_34140587
Ik in Amersfoort, en Badabingea en Proper_Fucked in Veenendaal, de rest weet ik niet.
pi_34151380
Ja idd, wij niet
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_34164583
ow..
jmmr:(
lovely
pi_34183331
Want?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_34194251
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 23:52 schreef Badabingea het volgende:
Want?
Je bent zo'n leuke jongen, dan was ze je misschien tegen gekomen

  donderdag 19 januari 2006 @ 01:02:12 #69
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_34227436
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:50 schreef Mark het volgende:
Afgelopen weekend trouwens voor het eerst met de nieuwe spelregels gespeeld, beide ploegen waren er nog niet echt aan gewend
wat vaag dat jullie nu pas spelen met de nieuwe regels. Wij spelen al met de nieuwe regels sinds het begin van het seizoen eind september. Vooral het feit dat de 7 meter verschoven is naar de 5 heb ik al vaak benut
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
  donderdag 19 januari 2006 @ 08:09:26 #70
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_34230522
Ja, bij ons kwamen ze op het briljante idee om dat na de winterstop in te voeren Doe het dan voor het seizoen of na dit seizoen!
Het verschuven van de 7 meter maakt voor mij niet uit, ik schiet meestal van verder. Maar een strafworp van 5 meter was wel ff wennen (wel gescoord, trouwens)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_34239804
Bij ons is dat ook al sinds het nieuwe seizoen van kracht. Je mag na een overtreding buiten 5 meter scoren, das toch wel iets dichterbij.
pi_34242242
Vind vooral de 30 sec. minder.. Wij spelen ook op 30 meterbad dus het spel wordt een stuk sneller(en dus zwaarder).
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_34243454
Ik vind 30 meter eigenlijk veel lekkerder spelen als 25. Wij zelf hebben ook 30 meter, in de breedte 8 banen, das is ook lekker ruim.

Het nieuwe Valleibad is 10 banen breed toch?
pi_34243829
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:48 schreef Ayaxola het volgende:
Ik vind 30 meter eigenlijk veel lekkerder spelen als 25. Wij zelf hebben ook 30 meter, in de breedte 8 banen, das is ook lekker ruim.

Het nieuwe Valleibad is 10 banen breed toch?
Ja, maar jullie spelen in een veld van 25 meter.. Wij veld van 30. Bad zelf is iets van 33 x 21 ofzo.. 8 banen.
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_34243882
Wij spelen ook gewoon 30 toch De lijnen liggen altijd een aardig stuk achter 'de brug'. Maar misschien is het ook wel 25, dacht zelf alleen 30
pi_34244174
Volgens mij spelen jullie 25. Bij wedstrijd tegen az&pc werd het ene goal iig een stuk naar achter geschoven..
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_34244200
Ow ok, ik zal het zaterdag ff nakijken, dan kan ik het wel ongeveer zien
pi_34250040
Ja het is altijd fijn spelen in een breder bad. Hier (stiens) is het 5 banen 25 meter.
  donderdag 19 januari 2006 @ 21:03:00 #79
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_34254579
en nu spelen wij met orca altijd de thuiswedstrijden in it gryn in stiens en daar word ik ook niet echt vrolijker van. Dun bad zeg, je moet als vleugelspeler dan echt niet diep gaan liggen want je speelt jezelf zo weg.
Zo speelden we zaterdag in Joure, das pas een kutbad. Vreemde verlichting, 5 banen breed, in de helft van het bad kan je staan, en je kan maar aan 1 kant langs het bad lopen, maar dat is 2,5 meter boven het wateroppervlak, tssss.
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_34273107
Ja klopt das een erg kutbad ja, ik vind het nooit lekker spelen met weinig verlichting/kutverlichting. In Bergum naar ik dacht heb je ook dat je de ene helft kan staan, echt kut is dat.

Ik train dus in Stiens, zo ook gisteravond, maar daar heb je wel wat gelijk in, je moet als vleugelspeler echt goed terug komen, tot de helft van het bad wel om een opening te creeeren.
pi_34307573
nog spelen vanavond anyone?
pi_34309749
Ik moet om kwart voor 6 spelen
pi_34318541
Ben net terug, eerste wedstrijd met de Heren 5 verloren, beetje jammer, en slechte scheids.

Met mijn eigen team 13-1 gewonnen van de nummer 4. Zelf heel mooi het 3e doelpunt gemaakt
pi_34337855
wij hebben onze eerste overwinnig gehaald.. 10 - 12 gewonnen van brandenburg in bilthoven

Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_34338024
quote:
Op zondag 22 januari 2006 11:41 schreef Proper_fucked het volgende:
wij hebben onze eerste overwinnig gehaald.. 10 - 12 gewonnen van brandenburg in bilthoven

Goed zo

Wij dus ook van Brandenburg gewonnen

Slechte avond voor Brandenburg
pi_34339131
Ayaxola: jij zit in JTT maar speelt wel mee met heren 5 ??
pi_34339172
quote:
Op zondag 22 januari 2006 12:25 schreef Urukusaki het volgende:
Ayaxola: jij zit in JTT maar speelt wel mee met heren 5 ??
Ja, kan dat niet? Verschilt een beetje per week, maar altijd wel een keer met het 3e, 4e, of 5e.

Ik mocht gister ook nog met het 3e mee doen, alleen ik was al een beetje kapot na 2 wedstrijden.
pi_34340224
Ayaxola zit niet in JTT
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_34341026
Owja

Dacht dat eerst dat ie Jeugd Tot Twintig bedoelde
pi_34355690
Pff..

Was een mooie pot gister!
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_34428009
Wel raar dat er op FOK!Forum zo weinig mensen aan waterpolo doen, tenminste die indruk krijg ik hier, terwijl ik heb gehoord dat de Nederlandse (amateur)competitie toch één van de grootste, of de grootste van Europa is.
pi_34460633
nog toffe foto van wedstrijd afgelopen week. Blauw = vzc'er, wit is Havekotte van brandenburg.

Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_34474666
Over schouder!
pi_34574783
Gister moesten we zonder 2 bassisspelers naar de Watervlo, toch een sterke ploeg.

Uiteindelijk 5-3 gewonnen, vrij moeizaam. Was fysiek een zware wedstrijd ook.

Heb de hele wedstrijd gespeeld, hoefde geen één keer te wisselen, ging wel lekker dus. Wel nog wat pijntjes, maar was enorm blij dat we wonnen

http://www.kring-utrecht.nl/wcbs/internet/waterpolo.php?mode=stand&competitieID=163
Staan nu duidelijk bovenaan
pi_34576999
Wooohoo, wij hebben met 3-2 gewonnen thuis tegen de numero 1 in onze competitie.. Vorige week verloren van nummer 2 met 4-9, waar de nummer 1 twee keer tegen gewonnen heeft. De enige ploeg waar zij punten tegen verliezen zijn wij :S Nogal vaag, maar we hebben nog steeds kans op het kampioenschap, moeten we wel alles gaan winnen nu.

http://www.kring-utrecht.nl/wcbs/internet/waterpolo.php?mode=stand&competitieID=194&seizoenID=4
TRB-RES
pi_34580097
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:09 schreef Cyber2003 het volgende:
Wooohoo, wij hebben met 3-2 gewonnen thuis tegen de numero 1 in onze competitie.. Vorige week verloren van nummer 2 met 4-9, waar de nummer 1 twee keer tegen gewonnen heeft. De enige ploeg waar zij punten tegen verliezen zijn wij :S Nogal vaag, maar we hebben nog steeds kans op het kampioenschap, moeten we wel alles gaan winnen nu.

http://www.kring-utrecht.nl/wcbs/internet/waterpolo.php?mode=stand&competitieID=194&seizoenID=4
TRB-RES
Tering, wat een uitslagen in jouw competitie man, dat is echt niet meer normaal. Wat een verschil tussen alle teams. Ik vind het bij ons al groot
pi_34586185
Haha ja klopt, groot gat tussen top 4 en de rest
pi_34587360
quote:
Op zondag 29 januari 2006 11:55 schreef Ayaxola het volgende:
Gister moesten we zonder 2 bassisspelers naar de Watervlo, toch een sterke ploeg.

Uiteindelijk 5-3 gewonnen, vrij moeizaam. Was fysiek een zware wedstrijd ook.

Heb de hele wedstrijd gespeeld, hoefde geen één keer te wisselen, ging wel lekker dus. Wel nog wat pijntjes, maar was enorm blij dat we wonnen

http://www.kring-utrecht.nl/wcbs/internet/waterpolo.php?mode=stand&competitieID=163
Staan nu duidelijk bovenaan
Fysiek zwaar, watervlo?

Dat komt niet overeen.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_34587484
quote:
Op zondag 29 januari 2006 17:58 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Fysiek zwaar, watervlo?

Dat komt niet overeen.
Nee dat klopt, normaal niet nee

Maar jullie Heren/Jeugd heeft dat van verloren, wij al 2 keer gewonnen

Maar het was wel aardig hard, heb nu nog een beetje last van mijn middenrif, vol een knietje in gekregen, die gozer kreeg wel een UMV.
pi_34587532
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:01 schreef Ayaxola het volgende:
heb nu nog een beetje last van mijn middenrif, vol een knietje in gekregen, die gozer kreeg wel een UMV.
Als de scheids dat ziet, kan hij alleen maar een UZV/S geven. Anders is het een prutser.
I intend to live forever, or die trying.
pi_34587627
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:03 schreef dwerg het volgende:

[..]

Als de scheids dat ziet, kan hij alleen maar een UZV/S geven. Anders is het een prutser.
Dat is mij ook bekend ja, maar we hadden 2 scheidsrechters, en dat waren de grootste mongolen ongeveer die ik ooit heb gehad. En hij zei dat ie het niet helemaal zeker wist, en dat ze het niet goed zagen. Allemaal vaag, maarja, daarom gaf hij een UMV.

Waren trouwens ook 3 doelpunten van ons afgekeurd, 2 omdat een vrije val binnen de 5 meter werd genomen, en 1 omdat iemand binnen de 2 werd aangespeeld. 2 daarvan waren er zeker buiten, maarja.
pi_34588013
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:06 schreef Ayaxola het volgende:
En hij zei dat ie het niet helemaal zeker wist, en dat ze het niet goed zagen. Allemaal vaag, maarja, daarom gaf hij een UMV.
Nouja, hij kan ook een UMV geven voor herhaaldelijk foutief spel, dat wel. Ik fluit nu acht jaar ofzo, heb vier keer een UMV gegeven, en nog nooit een UZV. Is ook nog nooit nodig geweest.

Ik erger me vooral aan scheidsrechters die niet al in de eerste minuut een strafworp durven te geven, en dan maar voor een U20 kiezen. En ik erger me nog veel meer aan mensen in het publiek die de nieuwe spelregels nog niet begrepen hebben (of misschien nog niet eens gelezen hebben), maar toch kritiek hebben op elke beslissing die een scheidsrechter neemt.
I intend to live forever, or die trying.
pi_34588133
Sowiezo hebben de mensen snel kritiek, ook de spelers. En het is ook wel flauw om ze er gelijk uit te sturen bij het minste of geringste, dat probeer ik ook niet te doen.

Ik fluit NCS competitie, en wij spelen bruto tijd . Was iemand die kreeg een vrije worp en de tijd wordt dan niet stilgezet. Persoon wachtte ongeveer 15 seconden zonder iets te doen, en hij werd ook niet aangevallen. Dus ja, dan is het tijdverspilling en krijgt hij hem een vrije worp tegen .
pi_34588378
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:24 schreef dennisdotcom het volgende:
Sowiezo hebben de mensen snel kritiek, ook de spelers. En het is ook wel flauw om ze er gelijk uit te sturen bij het minste of geringste, dat probeer ik ook niet te doen.
Oh, ik kan best wel wat hebben. Als een speler iets zegt, en ik kijk hem aan, en hij vindt het nodig om dan nog door te zeuren, ligt hij er gewoon voor 20 seconden uit. Voor een UMV moet je echt wel je best doen bij mij. Maar dan schrijf ik ook een rapport om in te lijsten.
I intend to live forever, or die trying.
pi_34589084
Gisteren stonden we in de laatste minuut gelijk, 5 - 5 erg spannend, komt een speler van ons alleen doorbreken, 2 meter van het doel, alleen keeper nog, is de wedstrijd ineens voorbij! Erg raar. * timovos zegt: digitale tijdweergave verplicht in ieder bad!
pi_34596041
Tja je weet het wel met een toetersignaal dat het de laatste minuut is, maar is inderdaad vervelend. Ons zwembad heeft het helaas ook niet .
pi_34596689
Het overkomt ons wel vaker, laatst ook in Appingedam (dit was in Zwaagwesteinde). Het is vooral lullig omdat in ons bad de tijdweergave goed is, en niet te manipuleren valt.
pi_34597820
ons nieuwe scorebord is echt gigantisch.. Wij verloren met 11 - 5 van Nereus, beetje jammer..

Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  zondag 29 januari 2006 @ 23:17:37 #109
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_34598695
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:20 schreef dwerg het volgende:
En ik erger me nog veel meer aan mensen in het publiek die de nieuwe spelregels nog niet begrepen hebben (of misschien nog niet eens gelezen hebben), maar toch kritiek hebben op elke beslissing die een scheidsrechter neemt.
Jammer genoeg hadden wij gisteren scheidsrechters, die diezelfde nieuwe regels nog niet goed kenden: verdedigers die met 2 armen blokken, een corner geven als hij via een verdediger achtergaat....
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_34606532
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:17 schreef Mark het volgende:
een corner geven als hij via een verdediger achtergaat....
Indien het opzettelijk gebeurt is het natuurlijk nog steeds een corner, maar ik denk dat jij dat wel weet .
  maandag 30 januari 2006 @ 11:37:31 #111
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_34608010
Daarom zeg ik via en niet door
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_34610212
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:57 schreef Proper_fucked het volgende:
ons nieuwe scorebord is echt gigantisch.. Wij verloren met 11 - 5 van Nereus, beetje jammer..

[afbeelding]
Heb je meer foto's van de wedstrijden?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_34671689
quote:
Op maandag 30 januari 2006 12:55 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Heb je meer foto's van de wedstrijden?
Thuis een paar.. Had paar van fred jansen gekregen..
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_34675192
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 09:22 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Thuis een paar.. Had paar van fred jansen gekregen..
Haha, Fred Jansen
pi_34675259
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 11:55 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Haha, Fred Jansen
uhu vaste gast bij ons, als hij moet fluiten blijft ie altijd hangen om heren1 te kijken/fotograferen.. Ach, het is een goeie gast..
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_34675300
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 11:57 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

uhu vaste gast bij ons, als hij moet fluiten blijft ie altijd hangen om heren1 te kijken/fotograferen.. Ach, het is een goeie gast..
Haha ok.

Hij heeft bij ons ook nog een tijdje getraind, is geloof ik weggestuurd toen, of weggegaan. Maar hij heeft ook nog bij Aquarijn getraind ofzo toch, of doet hij dat nog?
pi_34675352
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 11:59 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Haha ok.

Hij heeft bij ons ook nog een tijdje getraind, is geloof ik weggestuurd toen, of weggegaan. Maar hij heeft ook nog bij Aquarijn getraind ofzo toch, of doet hij dat nog?
Hij was idd trainercoach van aquarijn, maar volgens mij was hij daar mee opgehouden..
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_34675970
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:57 schreef Proper_fucked het volgende:
ons nieuwe scorebord is echt gigantisch.. Wij verloren met 11 - 5 van Nereus, beetje jammer..

[afbeelding]
Ghansel, wij op de top?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_34676115
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 12:20 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Ghansel, wij op de top?
Nee, dat is faab.. tegenwoordig ben ik 3 he.. Volgens mij lig ik op rechtervleugel..
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_34676332
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 12:26 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Nee, dat is faab.. tegenwoordig ben ik 3 he.. Volgens mij lig ik op rechtervleugel..
Owja

Is dat niet Drost?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_34678290
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 12:34 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Owja

Is dat niet Drost?
Zou ook kunnen.. weet niet..
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_34729663
Mijn ballen zullen er straks af vriezen in de ballon bij UZSC. Jullie?
pi_34730023
Ah, dat valt wel mee... maar niet fijn om te spelen nee..

Wij moeten naar barendrecht.
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_34730156
Was ook maar bij wijze van spreken

Maar het is gelukkig wel een groot bad, dat scheelt wel voor ons.

Onze wedstrijd tegen VZC wordt trouwens ingehaald ergens in Maart. En de uitwedstrijd bij jullie is verplaatst zodat ik ze nu beiden kan spelen
pi_34732993
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 14:39 schreef Ayaxola het volgende:
Mijn ballen zullen er straks af vriezen in de ballon bij UZSC. Jullie?
Is best een mooi zwembad! .
pi_34757414
Gister 9-1 gewonnen, we stonden na de 3e periode maar 3-1 voor, laatste periode gelukkig nog 6 keer gescoord :')
pi_34761569
Woei, weer gewonnen Ditmaal van nummer 3. Onze competitie wordt zo nog eens spannend ook

http://www.kring-utrecht.nl/wcbs/internet/waterpolo.php?mode=stand&competitieID=194&seizoenID=4
pi_34832597
http://www.kring-utrecht.nl/wcbs/internet/waterpolo.php?mode=stand&competitieID=163

Onze competitie is weinig meer aan eigenlijk, Duinkikkers zondag verloren, nu staan we met 3 westrijden minder nog eerste
pi_35037351
Zaterdag 18-1 gewonnen
pi_35039159
Hmmz, geen leuke wedstrijd zeker... wij hebben eindelijk ook weer eens gewonnen (Middelse 2), van de Granaet uit Dokkum... Waarsch. de twee slechtste heren teams uit Nederland.
  maandag 13 februari 2006 @ 18:40:45 #131
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_35046229
Wij scoorden zondag 2 keer in 2 seconden
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_35046274
quote:
Op maandag 13 februari 2006 18:40 schreef Mark het volgende:
Wij scoorden zondag 2 keer in 2 seconden
Hoe wil je dat doen dan?
KLAAS JAN HUNTELAAR
  maandag 13 februari 2006 @ 18:42:33 #133
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_35046319
Strafworp scoren =>tegenstander neemt bal uit, springt er een 8e bij => strafworp
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_35066768
quote:
Op maandag 13 februari 2006 18:42 schreef Mark het volgende:
Strafworp scoren =>tegenstander neemt bal uit, springt er een 8e bij => strafworp
pi_35069150
Hoog niveau?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35084587
Waarom sprong er eigenlijk een 8e bij?
  vrijdag 17 februari 2006 @ 15:52:15 #137
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_35191560
quote:
Op maandag 13 februari 2006 15:45 schreef timovos het volgende:
Hmmz, geen leuke wedstrijd zeker... wij hebben eindelijk ook weer eens gewonnen (Middelse 2), van de Granaet uit Dokkum... Waarsch. de twee slechtste heren teams uit Nederland.
morgen wedstrijd heren 5 orca tegen jullie. Ik hoop dat we winnen, want ik ben er niet en normaal scoor ik er toch wel wat. Maarja, we hebben nog altijd Fred, vast en zeker wel bekend bij jou
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_35191840
Wij moeten morgen naar dezelfde alleen nu missen we 4 bassisspelers.
pi_35194682
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 15:59 schreef Ayaxola het volgende:
Wij moeten morgen naar dezelfde alleen nu missen we 4 bassisspelers.
Op dat niveau zal dat niet veel uitmaken denk ik.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35195597
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:03 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Op dat niveau zal dat niet veel uitmaken denk ik.
Nee, maakt het ook niet, we winnen nog steeds makkelijk. Die gasten zijn echt bedroevend slecht
pi_35195639
Daarom
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35255508
21-2 gewonnen
  zondag 19 februari 2006 @ 15:36:14 #143
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_35255666
Grappig, topic nooit gezien

Mijn nichtje waterpolo't (is dat correct Hollands? ) ook. Ze speelt bij BZC Brandenburg en zit in het team 'Dames Selectie'. Ze doet ook mee voor Olympische spelen en EK's/WK's enzo.

Ofwel, volgens mij wel hoog
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  zondag 19 februari 2006 @ 22:58:58 #144
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_35272723
Ilse, Simone of Lotte?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 20 februari 2006 @ 00:26:09 #145
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_35275484
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:57 schreef Proper_fucked het volgende:
ons nieuwe scorebord is echt gigantisch.. Wij verloren met 11 - 5 van Nereus, beetje jammer..

[afbeelding]
Eeej ik heb hier Zaterdag gespeeld, (neej ik ben geen heren 1, slechts heren 4 van de robben ) maar ik moet zeggen dat het een erg mooi bad is
ff wachten nog
pi_35281681
Tis wel een aardig bad ja.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35299412
quote:
Op maandag 20 februari 2006 00:26 schreef Game_Error het volgende:

[..]

Eeej ik heb hier Zaterdag gespeeld, (neej ik ben geen heren 1, slechts heren 4 van de robben ) maar ik moet zeggen dat het een erg mooi bad is
zit je bij rick in het team
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  maandag 20 februari 2006 @ 20:10:06 #148
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_35300537
Ja. hoezo?
ff wachten nog
  dinsdag 21 februari 2006 @ 12:56:45 #149
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_35323763
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:58 schreef Mark het volgende:
Ilse, Simone of Lotte?
Simone
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_35471140
quote:
Op maandag 20 februari 2006 11:09 schreef Badabingea het volgende:
Tis wel een aardig bad ja.
Ik kom er aan het eind van de middag ook even een kijkje nemen
pi_35477713
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 11:08 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Ik kom er aan het eind van de middag ook even een kijkje nemen
Moet je hier spelen?
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_35483994
Kent hier iemand de polo club : De Vaart uit Bunschoten-Spakenburg, daar zit ik namenlijk op Ik zit nu nog bij aspiranten onder de 16 maar ga volgend jaar waarschijnlijk naar het jeugd team dat volgend jaar word opgezet
A man's got to do what a man's got to do.
pi_35485052
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 18:36 schreef MJay1 het volgende:
Kent hier iemand de polo club : De Vaart uit Bunschoten-Spakenburg, daar zit ik namenlijk op Ik zit nu nog bij aspiranten onder de 16 maar ga volgend jaar waarschijnlijk naar het jeugd team dat volgend jaar word opgezet
Hehe, dan kom ik volgend jaar als ik er nog speel jou afmaken

Kom er nu ook regelmatig, altijd wel leuk daar. Zwemmen een paar debielen rond, en met ons 5e altijd ruzie daar
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 15:19 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Moet je hier spelen?
Nee, kwam kijken bij jullie Heren-Jeugd team, ze speelden aardig beroerd.

Mooi bad trouwens

[ Bericht 5% gewijzigd door Ayaxola op 25-02-2006 19:21:26 ]
pi_35507209
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:08 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Hehe, dan kom ik volgend jaar als ik er nog speel jou afmaken

Kom er nu ook regelmatig, altijd wel leuk daar. Zwemmen een paar debielen rond, en met ons 5e altijd ruzie daar
Laat me radne met wie ze ruzie hadden, Heren 3 misschien? Maar bij welke club speel jij dan?
A man's got to do what a man's got to do.
pi_35507754
Onze eerste thuis overwinning behaald gister, 13-11 van brandenburg gewonnen. Er werd gefilmd door RTV Utrecht, televisieploeg van en uit provincie utrecht. Ze hadden 4 camera's om het bad staan en 1 onderwatercamera. Het word morgenavond om 18.35, 19.35, 20.35, etc, etc uitgezonden, misschien kan jij het ook zien Ayaxola. Volgens mij is het op de zender waar normaal midland radio word uitgezonden
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_35507937
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:28 schreef Proper_fucked het volgende:
Onze eerste thuis overwinning behaald gister, 13-11 van brandenburg gewonnen. Er werd gefilmd door RTV Utrecht, televisieploeg van en uit provincie utrecht. Ze hadden 4 camera's om het bad staan en 1 onderwatercamera. Het word morgenavond om 18.35, 19.35, 20.35, etc, etc uitgezonden, misschien kan jij het ook zien Ayaxola. Volgens mij is het op de zender waar normaal midland radio word uitgezonden
Netjes Ik zal dan even kijken vanavond als ik tijd heb, lijkt me wel leuk om te zien
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:09 schreef MJay1 het volgende:

[..]

Laat me radne met wie ze ruzie hadden, Heren 3 misschien? Maar bij welke club speel jij dan?
Ja, met de Heren 3 ja Is altijd een zo'n gozer, groot en breed, die gaat dan helemaal flippen. Prachtig.

Maar ik speel bij de Amer, kom daar wel eens met het 5e. Maar speel gewoon bij de Heren/Jeugd, staan ongeslagen bovenaan, met 13 overwinningen
pi_35510142
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:28 schreef Proper_fucked het volgende:
Onze eerste thuis overwinning behaald gister, 13-11 van brandenburg gewonnen. Er werd gefilmd door RTV Utrecht, televisieploeg van en uit provincie utrecht. Ze hadden 4 camera's om het bad staan en 1 onderwatercamera. Het word morgenavond om 18.35, 19.35, 20.35, etc, etc uitgezonden, misschien kan jij het ook zien Ayaxola. Volgens mij is het op de zender waar normaal midland radio word uitgezonden
Hans, dat is een hele andere zender volgens mij.

Rtv Utrecht staat los van Midland volgens mij!
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35527036
quote:
Op zondag 26 februari 2006 14:44 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Hans, dat is een hele andere zender volgens mij.

Rtv Utrecht staat los van Midland volgens mij!
oh.. welke is het dan?
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_35527063
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:35 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

oh.. welke is het dan?
De zender Rtv Utrecht

Een logo met rood link of rechts boven. Ik heb hem wel.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35529564
Hans, je vader had foto's gemaakt. Ook van de wedstrijd zelf?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35533846
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:39 schreef Badabingea het volgende:
Hans, je vader had foto's gemaakt. Ook van de wedstrijd zelf?
Ja een paar.. Zal vnv wel wat sturen(of posten).
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_35590922
Het stukje wat van ons op tv was is op het internet na te kijken.
quote:
Wat je moet doen is het volgende:

- Open Windows media player

- Klik op: ‘File’ en daarna ‘open url’

- En vul deze url in: http://media.rtvutrecht.nl/106790

- (vanaf 9 minuut 40 is het waterpolo item)
Badabingea is aan het begin (gapend) in beeld, en ik daar vlak na. Ik ben nr. 3 en lig op gegeven moment mid achter. Ook zie je dat er een bal in gaat, die scoord badabingea..

[ Bericht 14% gewijzigd door Proper_fucked op 28-02-2006 23:04:40 ]
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  woensdag 1 maart 2006 @ 09:29:31 #163
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_35597323
Beetje rommelige opnames, jammer. Aan de stand te zien, moeten jullie je in de play-out redden?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_35597716
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 09:29 schreef Mark het volgende:
Beetje rommelige opnames, jammer. Aan de stand te zien, moeten jullie je in de play-out redden?
Ja, maar dat was al de verwachting als je ziet wat voor team we hebben. Gemiddelde leeftijd 21 ofzo he.. Dit jaar is en was vooral ervaring opdoen en veel leren(wat we ook zeker doen!) en in de play-outs onze plek in de hoofdklasse voor volgend jaar veilig stellen.
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_35609450
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 22:57 schreef Proper_fucked het volgende:
Het stukje wat van ons op tv was is op het internet na te kijken.
[..]

Badabingea is aan het begin (gapend) in beeld, en ik daar vlak na. Ik ben nr. 3 en lig op gegeven moment mid achter. Ook zie je dat er een bal in gaat, die scoord badabingea..
Haha grappig. Je ziet jou aan het eind ook nog een slok van je bier nemen toch?

Wel grappig met die strafworp aan het eind trouwens
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:15:22 #166
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_35610100
Vraag me af hoe dit in de spelregels staat, volgens mij moet je in 1 vloeiende beweging op doel schieten. Maar heb ze ff niet bij de hand
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_35610212
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:15 schreef Mark het volgende:
Vraag me af hoe dit in de spelregels staat, volgens mij moet je in 1 vloeiende beweging op doel schieten. Maar heb ze ff niet bij de hand
Dat zou ik ook denken, maar ik weet het allemaal niet zo met die regeltjes
pi_35620425
Nee, het mag.. Je mag kiezen om de 5-meter niet te schieten, en dat zie je sven(coach) ook doen. Als hij naar scheids rent dan kruist hij z'n armen, dat betekend dat je het uitspeeld. Zo is er ooit op een wk finale gespeeld. De partij die achterstond was verdediging en vroeg time-out aan, hierdoor 5 meter tegen. 5 meter werd gemist en in tegenaanval werd de gelijkmaker gescoord. Hierna zijn de regels aangepast zodat je (zoals wij nu dus deden) ervoor mag kiezen de strafbal niet te nemen, maar dan moet je wel opzij spelen. Mag niet naar achteren..

En ik drink daar idd nog biertje, staat er opeens camera naast je..
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_35706627
Ik moet vanavond om kwart voor zeven weer spelen. Vorige week van dat team 20-1 gewonnen, dus het zal wel niet zo leuk worden

Gister nog AZ & PC tegen J.T.T gezien, was wel leuk
pi_35722697
17-1 gewonnen. Was verder weinig aan, niks speciaal ook ofzo
pi_35738543
wij 7-12 verloren, beetje jammer..
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_35903188
Wij gaan van 31 maart t/m 2 april op trainingskamp in zwitserland

Trainen 2 keer met Schaffhausen, en 2 keer met de nationale selectie van zwitserland.. erg vet(maar zwaar )..
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_36068865
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:35 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Netjes Ik zal dan even kijken vanavond als ik tijd heb, lijkt me wel leuk om te zien
[..]

Ja, met de Heren 3 ja Is altijd een zo'n gozer, groot en breed, die gaat dan helemaal flippen. Prachtig.

Maar ik speel bij de Amer, kom daar wel eens met het 5e. Maar speel gewoon bij de Heren/Jeugd, staan ongeslagen bovenaan, met 13 overwinningen
Hahaha!! Hem moet je gewoon niet serieus nemen Maar de Amer, die is altijd te hoog ingedeeld!! Maar dan heb ik waarschijnlijk ook wel eens tegen je gespeeld.. moet soms mee doen met heren 3. Dat is echt saai, gaat meestal donderssloom enzo. Met heren 2 begint het al leuker te worden
A man's got to do what a man's got to do.
pi_36068912
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 21:18 schreef MJay1 het volgende:

[..]

Hahaha!! Hem moet je gewoon niet serieus nemen Maar de Amer, die is altijd te hoog ingedeeld!! Maar dan heb ik waarschijnlijk ook wel eens tegen je gespeeld.. moet soms mee doen met heren 3. Dat is echt saai, gaat meestal donderssloom enzo. Met heren 2 begint het al leuker te worden
Te hoog ingedeeld
pi_36107679
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_36141725
Gister nog even naar AZ & PC - AZC gekeken.

Vanavond ga ik denk ik weer, dan moeten ze tegen PSV geloof ik

Ik zelf heb dit weekend vrij
pi_36141762
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 14:10 schreef Ayaxola het volgende:
Gister nog even naar AZ & PC - AZC gekeken.

Vanavond ga ik denk ik weer, dan moeten ze tegen PSV geloof ik

Ik zelf heb dit weekend vrij
Wij moeten vanavond tegen AZC, vorige week speelde we tegen AZ&PC.. Vorige week nog bijna punten gepakt bij De Zijl, 12-10 verloren(hebben 5-6 voorgestaan)
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_36141815
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 14:11 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Wij moeten vanavond tegen AZC, vorige week speelde we tegen AZ&PC.. Vorige week nog bijna punten gepakt bij De Zijl, 12-10 verloren(hebben 5-6 voorgestaan)
Ze wonnen gister met 14-3 ofzo geloof ik, eigenlijk vrij simpel, AZC kwam er gewoon niet aan te pas.

Succes straks dan!
pi_36178896
wij hebben met 13-14 verloren(van AZC dus)! Opzich erg knap, maar we hebben met 10-5 voorgestaan. Wel erg goeie wedstrijd.. Ik heb hem niet uit kunnen spelen, flinke klap van Kjell Boom op mijn ribben gehad.
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_36373327
Wij zijn gister kampioen geworden !

We wonnen 8-4 van VZC dus Was wel een mooie wedstrijd, daarna natuurlijk groot feest

Volgende week moeten we weer tegen VZC dus dan kom ik weer naar het nieuwe Valleibad
pi_36374360
Volgende week zitten wij in zwitserland.

Wij hebben gister 10-10 gespeeld tegen de ham.
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_36376828
Op de site staat alleen dat ze gister niet opgekomen
pi_36409262


Foto nadat we kampioen werden zaterdag
  maandag 27 maart 2006 @ 17:10:03 #184
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_36409301
Als ik je verhalen zo volg, ben je een beetje de kampioen van een Mickey Mouse-competitie. Enige kans dat jullie volgend jaar in een wat zwaardere competitie acteren?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_36409453
quote:
Op maandag 27 maart 2006 17:10 schreef Mark het volgende:
Als ik je verhalen zo volg, ben je een beetje de kampioen van een Mickey Mouse-competitie. Enige kans dat jullie volgend jaar in een wat zwaardere competitie acteren?
Och, als je naar deze klasse kijkt:
http://www.kring-utrecht.nl/wcbs/internet/waterpolo.php?mode=stand&competitieID=164
Dan hebben wij nog geen eens een makkelijke competitie, ZV Utrecht wonnen wij vorig jaar ook 2 keer van.

En er moet er toch een de beste zijn, dat wij dat toevallig zijn kan ik ook niet zoveel aan doen.
Maar de play-offs voor het NK komen, dan moeten we dus tegen ZV Utrecht, en daarna zien we wel verder.

Ik snap verder je probleem niet echt, want er is er toevallig altijd één die kampioen moet worden...
  maandag 27 maart 2006 @ 17:17:36 #186
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_36409523
Ik heb geen probleem hoor, is in je eigen belang dat je meer tegenstand krijgt.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 27 maart 2006 @ 17:19:37 #187
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_36409590
Gaan er trouwens nog mensen kijken bij de EK-kwalificatie in Eindhoven van 7-9 april?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_36409609
quote:
Op maandag 27 maart 2006 17:17 schreef Mark het volgende:
Ik heb geen probleem hoor, is in je eigen belang dat je meer tegenstand krijgt.
Nou, als je kijkt naar ZV Utrecht in die andere klasse. Die winnen vanaf de nummer 4 alles met 20-0. Die zaten vorig jaar bij ons in de klasse, maar die zijn naar deze klasse gegaan, omdat ze dan makkelijk kampioen kunnen worden.
Die hebben nog helemaal geen tegenstand gehad, daar moeten wij dan tegen in de play-offs.
  maandag 27 maart 2006 @ 17:25:39 #189
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_36409766
Wat ik bedoel (en dan houdt ik erover op): voor je eigen ontwikkeling is het noodzakelijk dat je zware potjes speelt. Je leert niets van veegpartijen (zoals je al aangeeft met je voorbeeld van Utrecht), maar juist van de potjes waar je moet knokken. Beslissingen nemen onder druk, hogere handelingssnelheid: dat is de reden dat je hoger moet gaan spelen, wil je je verder ontwikkelen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_36413112
quote:
Op maandag 27 maart 2006 17:25 schreef Mark het volgende:
Wat ik bedoel (en dan houdt ik erover op): voor je eigen ontwikkeling is het noodzakelijk dat je zware potjes speelt. Je leert niets van veegpartijen (zoals je al aangeeft met je voorbeeld van Utrecht), maar juist van de potjes waar je moet knokken. Beslissingen nemen onder druk, hogere handelingssnelheid: dat is de reden dat je hoger moet gaan spelen, wil je je verder ontwikkelen
Idd, ben ik helemaal met je eens. Maar dat is juist het 'probleem' bij de heren jeugd competitie. Die wordt vaak overgeslagen(bij ons gaan ook de meeste(talentvolle) jongens van 16 gewoon naar heren2 en enkeling heren1). Daarom hebben wij vorig jaar ook meegespeeld aan dat N.K. voor onder 20(hoop dat dat dit jaar weer komt), om tegen leeftijdsgenoten te spelen.. Dat doe ik ook al bijna 5 jaar niet meer..
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_36416204
quote:
Op maandag 27 maart 2006 19:20 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Idd, ben ik helemaal met je eens. Maar dat is juist het 'probleem' bij de heren jeugd competitie. Die wordt vaak overgeslagen(bij ons gaan ook de meeste(talentvolle) jongens van 16 gewoon naar heren2 en enkeling heren1). Daarom hebben wij vorig jaar ook meegespeeld aan dat N.K. voor onder 20(hoop dat dat dit jaar weer komt), om tegen leeftijdsgenoten te spelen.. Dat doe ik ook al bijna 5 jaar niet meer..
Wij mogen nu de play-offs spelen voor dat NK onder 20. Denk dat het wel lukt om er te komen.
quote:
Op maandag 27 maart 2006 17:25 schreef Mark het volgende:
Wat ik bedoel (en dan houdt ik erover op): voor je eigen ontwikkeling is het noodzakelijk dat je zware potjes speelt. Je leert niets van veegpartijen (zoals je al aangeeft met je voorbeeld van Utrecht), maar juist van de potjes waar je moet knokken. Beslissingen nemen onder druk, hogere handelingssnelheid: dat is de reden dat je hoger moet gaan spelen, wil je je verder ontwikkelen
Dat ben ik ook met je eens hoor

Maar ik speel ook elk thuisweekend sowieso 2 of 3 wedstrijden. Een met de jeugd en dan sowieso één met de Heren. En we trainen ook heel vaak samen met de Heren.
  maandag 27 maart 2006 @ 21:14:45 #192
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_36416909
Zijn we het toch allemaal eens

En, nog iemand naar Eindhoven?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_36425089
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:52 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Wij mogen nu de play-offs spelen voor dat NK onder 20. Denk dat het wel lukt om er te komen.
Ja, t ben planjer. Maar vorig jaar was er ook nog zo'n officieus NK opgezet zodat wij(leeftijdsgenoten, hoofdklasse ploegen) ook tegen elkaar konden spelen..

En ik ga sowieso vrijdag naar eindhoven, maar rest van het toernooi ook wel waarschijnlijk..
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_36548782
Om 17:30 moet ik spelen bij jullie in het Valleibad
  zaterdag 1 april 2006 @ 20:59:49 #195
6536 dwerg
chagrijn
pi_36560528
Okay, dan doe je dus je best om een wedstrijd in goede banen te leiden. En beginnen er op de bank drie wissels te schreeuwen naar een ploeggenoot in het water 'Nico! Wissel! Wisselen! Nu!'. Enfin, Nico zwemt naar de kant. 'Haha, één april!' Wat een ontzettend flauwe grap. En ik moest nog lachen ook.
I intend to live forever, or die trying.
pi_36561225
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 20:59 schreef dwerg het volgende:
Okay, dan doe je dus je best om een wedstrijd in goede banen te leiden. En beginnen er op de bank drie wissels te schreeuwen naar een ploeggenoot in het water 'Nico! Wissel! Wisselen! Nu!'. Enfin, Nico zwemt naar de kant. 'Haha, één april!' Wat een ontzettend flauwe grap. En ik moest nog lachen ook.
Haha

Wij hebben net 12-8 verloren. Misten een paar spelers die met het eerste mee moesten. Maarja, kampioen zijn we al
pi_36587460
Net terug uit zwitserland. 3 Keer 1.5/2 uur tegen s.c. Schaffhausen gespeeld, was erg leuk/leerzaam(erg fysieke wedstrijden). Verder gewoon erg vet, veel lol gehad met z'n allen daar. Nu op naar de play offs...
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_36616640
quote:
Op maandag 27 maart 2006 17:15 schreef Ayaxola het volgende:
En er moet er toch een de beste zijn, dat wij dat toevallig zijn kan ik ook niet zoveel aan doen.
Maar de play-offs voor het NK komen, dan moeten we dus tegen ZV Utrecht, en daarna zien we wel verder.
Volgens mij moet ik met mijn team SGY A ook tegen jullie in de Play offs van de Ben Planjer.
Er moet er namelijk van: VZC, Utrecht en SGY 1 afvallen en de andere 2 mogen naar Ben Planjer(correct me if I'm wrong).

Maarja we zien het wel. Eerst moeten we even regelen of we nog wat zwembadtijd kunnen krijgen.

Ik zie je iedergeval op de districtskampioenschappen
pi_36622448
quote:
Op maandag 3 april 2006 19:08 schreef Urukusaki het volgende:

[..]

Volgens mij moet ik met mijn team SGY A ook tegen jullie in de Play offs van de Ben Planjer.
Er moet er namelijk van: VZC, Utrecht en SGY 1 afvallen en de andere 2 mogen naar Ben Planjer(correct me if I'm wrong).

Maarja we zien het wel. Eerst moeten we even regelen of we nog wat zwembadtijd kunnen krijgen.

Ik zie je iedergeval op de districtskampioenschappen
Ja klopt, maar ik speel niet bij VZC hoor. Bij de Amer, dus van ons, Utrecht en jullie moet er dan één afvallen.

Dus dan zal ik je binnenkort wel tegenkomen
pi_36625618
quote:
Op maandag 3 april 2006 21:39 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Ja klopt, maar ik speel niet bij VZC hoor. Bij de Amer, dus van ons, Utrecht en jullie moet er dan één afvallen.

Dus dan zal ik je binnenkort wel tegenkomen
gezellig, ik heb al uit betrouwbare bron vernomen dat jullie niet van billenknijpen houden eeuwig zonde
pi_36633272
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:52 schreef Urukusaki het volgende:

[..]

gezellig, ik heb al uit betrouwbare bron vernomen dat jullie niet van billenknijpen houden eeuwig zonde
pi_36694088
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 10:22 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Vorig jaar hebben jullie tegen VZV HJ gespeeld waarbij er volgens VZV een aantal spelers van jullie U20 hebben gekregen omdat zij een fout maakte doordat er geknepen werd OF IETS DERGELIJKS. Uiteraard wil ik een beetje provoceren om de discussie te bevorderen daarom mijn uitspraak in mijn vorige post.
  zaterdag 8 april 2006 @ 18:43:22 #203
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_36771997
Goed, de heren hebben zich geplaatst voor het EK, na 2 eenvoudige overwinningen op Polen en Moldavie.
De dames zijn er bijna, ik verwacht ook daar geen problemen meer.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 11 april 2006 @ 08:59:12 #204
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36846823
waterpolo, ook jaren gedaan...
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_36851011
De mannen hebben uitstekend gespeeld.
Gerben Silvis vind ik de uitblinker, wat een speler.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_36858080
Zijn er nog mensen die naar het paastoernooi in Hoofddorp gaan toevallig?
pi_36858131
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 16:09 schreef Ayaxola het volgende:
Zijn er nog mensen die naar het paastoernooi in Hoofddorp gaan toevallig?
KLAAS JAN HUNTELAAR
  dinsdag 11 april 2006 @ 16:16:24 #208
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_36858274
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_36890266
Ik kan zelf ook niet, maar mijn team gaat wel.
pi_36890762
Als jullie van het weekend niets te doen hebben, vrijdag spelen wij(VZC) Play outs hoofdklasse tegen de Ham in Wormerveer. Zaterdag spelen we thuis om 18.15.. eventueel zondag in wormerveer, tijd nog niet bekend.
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_36897473
Jullie mogen ons allemaal aan komen moedigen.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_37002467
Wat een wedstrijden.... Helas verloren in 2 wedstrijden. Vrijdagavond met 11-10 verloren in Wormerveer. Gisteravond speelden we thuis, kwamen met 4-1 voor en in 4e periode met 4-5 achter. Toen scoorde ik nog de 5-5, dus verlenging. Eerste verlenging kwamen we met 5-6 achter, tweede verlenging scoorde fabian een 5 meter, 6-6. Toen kwamen we weer met 6-7 achter en 10 sec. voor tijd scoord jonie(badabingea) de 7-7. Wedstrijd moest beslist worden d.m.v. strafworpen. Ik heb de 4e voor VZC genomen, helaas misten wij alles en scoorde zij er 2. Verloren met 7-9 dus.

Maar wat een gekkenhuis, in wormerveer zat kleine 200 man publiek, in veenendaal een kleine 300(zie foto).

Foto's zijn vrij groot, als dat echt vervelend is kan ik ze wel wat verkleinen maar heb ik nu geen zin in



Deel van het publiek



Wij moesten de strafworpen nemen, van links naar rechts: Ik, guido, joachim, thys, fabian



Robin houd een strafworp



Lig je dan in je eentje voor de keeper, verder bad leeg..



... schiet je binnenkant paal eruit

[ Bericht 1% gewijzigd door Proper_fucked op 17-04-2006 11:56:12 ]
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  zondag 16 april 2006 @ 14:43:17 #213
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_37005187
En hoe nu verder? Nog wedstrijden tegen een ploeg uit 1e klasse?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_37009580
quote:
Op zondag 16 april 2006 14:43 schreef Mark het volgende:
En hoe nu verder? Nog wedstrijden tegen een ploeg uit 1e klasse?
Volgende week spelen we tegen brandenburg, verliezer daarvan degradeerd en winnaar speelt de promovatie/degradatie wedstrijden tegen nummer 2 uit 1e klasse, GZC Donk dacht ik.

Brandenburg heeft 2 keer redelijk ruim verloren van psv en wij hebben 2 keer in competitie van brandenburg gewonnen. En we hebben thuisvoordeel, dus eventuele 3e wedstrijd is in veenendaal.
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_37027100
quote:
Op zondag 16 april 2006 16:52 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Volgende week spelen we tegen brandenburg, verliezer daarvan degradeerd en winnaar speelt de promovatie/degradatie wedstrijden tegen nummer 2 uit 1e klasse, GZC Donk dacht ik.

Brandenburg heeft 2 keer redelijk ruim verloren van psv en wij hebben 2 keer in competitie van brandenburg gewonnen. En we hebben thuisvoordeel, dus eventuele 3e wedstrijd is in veenendaal.
Dus eigenlijk maken jullie nog een goede kans om gewoon in de Hoofdklasse te blijven?
pi_37027235
quote:
Op maandag 17 april 2006 11:30 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Dus eigenlijk maken jullie nog een goede kans om gewoon in de Hoofdklasse te blijven?
Dat klopt, we moeten het alleen nog doen.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  maandag 17 april 2006 @ 13:50:07 #217
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_37030943
Nog wat 5-meters oefenen deze week?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_37033907
quote:
Op maandag 17 april 2006 13:50 schreef Mark het volgende:
Nog wat 5-meters oefenen deze week?
Ach, 5 meters is een loterij de ene keer vliegen ze erin, de andere keer willen ze er gewoon niet in.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_37047927
quote:
Op maandag 17 april 2006 13:50 schreef Mark het volgende:
Nog wat 5-meters oefenen deze week?
Nja 4x7 minuten spelen, daarna 2x3 minuten spelen en dan een 5 meter nemen waarbij spanning boven je kop uitstijgt en 300 man om het bad(die op dat moment helemaal stil zijn).. is niet echt op te trainen.. maar wel een ervaring.. Ik kon zaterdagnacht, ondanks dat ik he-le-maal kapot was, absoluut niet slapen(kick/adrenaline).
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_37048004
quote:
Op maandag 17 april 2006 23:02 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Nja 4x7 minuten spelen, daarna 2x3 minuten spelen en dan een 5 meter nemen waarbij spanning boven je kop uitstijgt en 300 man om het bad(die op dat moment helemaal stil zijn).. is niet echt op te trainen.. maar wel een ervaring.. Ik kon zaterdagnacht, ondanks dat ik he-le-maal kapot was, absoluut niet slapen(kick/adrenaline).


[ Bericht 2% gewijzigd door Badabingea op 17-04-2006 23:43:08 ]
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_37098549
hmm ik polo ook =)
ik trian wel meestal als enige meisje tussen de grote mannen XD maar ja, daar wordt je hard van =P
Malouheid.
"Je kan de wind niet veranderen, maar hoe de zeilen staan bepaal je zelf, voor de volle honderd procent!"
  woensdag 19 april 2006 @ 16:24:10 #222
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_37098753
Speel je wel competitie met een team dan?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_37099780
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:24 schreef Mark het volgende:
Speel je wel competitie met een team dan?
nee helaas niet, we hebben geen dames of gemengd team, vandaar.
ze hebben me aangeboden om in helmond te komen spelen, maar aangezien ik niet eens waar dat precies ligt ga ik daar maar niet heen. naja is nogal ver.. wel jammer
Malouheid.
"Je kan de wind niet veranderen, maar hoe de zeilen staan bepaal je zelf, voor de volle honderd procent!"
pi_37099938
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:51 schreef Marie_Louise het volgende:

[..]

nee helaas niet, we hebben geen dames of gemengd team, vandaar.
ze hebben me aangeboden om in helmond te komen spelen, maar aangezien ik niet eens waar dat precies ligt ga ik daar maar niet heen. naja is nogal ver.. wel jammer
Je kan toch een keer een proeftraining draaien, straks bevalt het hartstikke goed.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_37100056
ach ja, ik vermaak me hier wel ^^. ik zou wel wedstrijden willen spelen, maar voor zo'n reis (en dan elke week weer voor wedstrijden en trainingen) dan hoeft het voor mij niet.
Malouheid.
"Je kan de wind niet veranderen, maar hoe de zeilen staan bepaal je zelf, voor de volle honderd procent!"
pi_37101444
Zo heel ver is Helmond toch ook weer niet van Tilburg?

En is er anders niet een andere club in de buurt dat wel een damesteam heeft?
pi_37101807
om daar 3 keer per week heen te gaan voor mij wel (A)
ik heb al wel gekeken, maar heb niet veel kunnen ontdekken. maar ik ben nu bezig om het team een beetje te promoten
Malouheid.
"Je kan de wind niet veranderen, maar hoe de zeilen staan bepaal je zelf, voor de volle honderd procent!"
  woensdag 19 april 2006 @ 23:33:30 #228
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_37113801
quote:
Op woensdag 19 april 2006 17:43 schreef Ayaxola het volgende:
Zo heel ver is Helmond toch ook weer niet van Tilburg?
Wel voor 15-jarige scholieres. Maar in de omgeving van Tilburg zijn nog genoeg clubs, kijk hier maar eens: http://www.knzbkringbrabant.nl/ver.php
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_37114118
quote:
Op woensdag 19 april 2006 23:33 schreef Mark het volgende:

[..]

Wel voor 15-jarige scholieres. Maar in de omgeving van Tilburg zijn nog genoeg clubs, kijk hier maar eens: http://www.knzbkringbrabant.nl/ver.php
Of ze goed zijn is een 2e?
KLAAS JAN HUNTELAAR
  woensdag 19 april 2006 @ 23:46:23 #230
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_37114263
Ja, als het alternatief geen competitie is
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_37140318
oke, het izjn in totaal 2 clubs op fietsafstand, waarvan ik er bij eentje speel en bij die andere heb ik gezwommen (niet gewaterpoloed dus), en vandaar dat ik ook weet dat dat team 10 keer niks is.
bedankt voor de moeite. ^^
Malouheid.
"Je kan de wind niet veranderen, maar hoe de zeilen staan bepaal je zelf, voor de volle honderd procent!"
pi_37185107
Nu polo op Ned.2 maarja.. 't zal wel te laat zijn!
KLAAS JAN HUNTELAAR
  zaterdag 22 april 2006 @ 15:02:25 #233
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_37185636
Net af: Polar Bears in de finale na 2 makkelijke overwinningen op AZC. Behoorlijk vervelend dat de verbinding het zo vaak af liet weten
quote:
Op maandag 17 april 2006 11:35 schreef Badabingea het volgende:
Dat klopt, we moeten het alleen nog doen.
Niet zo best begonnen, met die 6-10
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_37185841
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 15:02 schreef Mark het volgende:
Net af: Polar Bears in de finale na 2 makkelijke overwinningen op AZC. Behoorlijk vervelend dat de verbinding het zo vaak af liet weten
[..]

Niet zo best begonnen, met die 6-10
Was heel slecht idd, niet normaal. De KNZB heeft ook haar beste kant weer eens laten zien, marcel burger is voor 6(!) wedstrijden geschorst, maar KNZB was vergeten dat we gister wedstrijd hadden en lieten de schorsing vanaf vandaag ingaan. "Oh, spelen jullie 21 april ook? Tja, sorry. Heb nu al doorgevoerd, dan mag hij gewoon meespelen vrijdag" en schiet hij er vervolgens 4 in... Vanavond mag hij dus niet meespelen..

En dat van die verbinding van de NOS, dat moeten we maar voor lief nemen.. Het is al heel vet dat ze zo de hele wedstrijd uitzenden. Leuke beelden ook... Finalemaand @ Studio Sport ->
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_37185865
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 15:14 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Was heel slecht idd, niet normaal. De KNZB heeft ook haar beste kant weer eens laten zien, marcel burger is voor 6(!) wedstrijden geschorst, maar KNZB was vergeten dat we gister wedstrijd hadden en lieten de schorsing vanaf vandaag ingaan. "Oh, spelen jullie 21 april ook? Tja, sorry. Heb nu al doorgevoerd, dan mag hij gewoon meespelen vrijdag" en schiet hij er vervolgens 4 in... Vanavond mag hij dus niet meespelen..

En dat van die verbinding van de NOS, dat moeten we maar voor lief nemen.. Het is al heel vet dat ze zo de hele wedstrijd uitzenden. Leuke beelden ook... Finalemaand @ Studio Sport ->
KNZB

Maar zeker goeiezaak van NOS!
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_37186682
Tja, niet echt topsportbeleving dan bij de KNZB, verder doen ze het altijd wel behoorlijk vind ik.

Waterpolo op TV is toch een beetje raar, omdat je de details mist. Ik vond het verslag wel goed, bijvoorbeeld door uit te leggen dat als een midvoor een duidelijke zwembeweging naar de bal maakt, de verdediger er bij een overtreding uit gaat. Zelf blijf ik dat accepteren van gehang en getrek op de midvoor maar niets vinden, statisch polo en twee vechtende kerels.:( Om te kijken vind ik het zwempolo van lagere klasses leuker. Vroeger werd overal veel dynamischer gepoloëd zeggen de oude heren die er verstand van hebben
pi_37186740
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 14:37 schreef Badabingea het volgende:
Nu polo op Ned.2 maarja.. 't zal wel te laat zijn!
Ja, jammer dat ik het gemist heb... Maar ach, zal zo zien hoe mijn jeugd het er vanaf gaat brengen...
Ook leeg
  zaterdag 22 april 2006 @ 16:18:23 #238
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_37187206
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 15:53 schreef Puur het volgende:
Zelf blijf ik dat accepteren van gehang en getrek op de midvoor maar niets vinden, statisch polo en twee vechtende kerels.:( Om te kijken vind ik het zwempolo van lagere klasses leuker. Vroeger werd overal veel dynamischer gepoloëd zeggen de oude heren die er verstand van hebben
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_37190694
Ik ben net bij AZ&PC wezen kijken. 5-7 verloren dus van Zian, waardoor ze zijn uitgeschakeld. Was ook geen leuke wedstrijd, AZ&PC was ook gewoon slecht, passing was zeer onnauwkeurig.

Jongens onder de 17 team is daarna wel Nederlands kampioen geworden. Wij gaan daar over een paar weken nog een oefenwedstrijd tegen spelen
pi_37236529
We hebben de fout van vrijdag goedgemaakt. Zaterdagavond gewonnen met 6-7 en zondagmiddag thuis met 10-3, dus brandenburg degradeerd en wij spelen over 2 weken tegen Donk..
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_37244943
Feli!
pi_37607780
Ik speel ook waterpolo Ik zit bij de Vaart. Zit nu bij O.16 waar we wel een kut team hebben maar speel soms mee met heren 2
A man's got to do what a man's got to do.
pi_37621805
12:20 Ned2 Waterpolo: de finale bij de heren tussen Polar Bears en Zian

En dan komt tussendoor op de dag ook nog de herhaling van de dames.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  zondag 7 mei 2006 @ 11:54:54 #244
6536 dwerg
chagrijn
pi_37624030
Was die ingezonden brief van jou, Mark?
I intend to live forever, or die trying.
pi_37632559
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 18:18 schreef MJay1 het volgende:
Ik speel ook waterpolo Ik zit bij de Vaart. Zit nu bij O.16 waar we wel een kut team hebben maar speel soms mee met heren 2
Speel je volgend jaar dan jeugd? Dan kom ik je wel tegen volgend jaar denk ik.

Volgende week zondag hebben we trouwens de play-offs voor 't Ben Planjer
pi_37637777
Net terug van GSZC Walvisch midlustrumtoernooi 2006 (Groningen), leuke wedstrijden, leuk op stap geweest, eerste prijs binnen. Volgend jaar zeker weer!
  zondag 7 mei 2006 @ 20:29:37 #247
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_37639100
quote:
Op zondag 7 mei 2006 11:54 schreef dwerg het volgende:
Was die ingezonden brief van jou, Mark?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 7 mei 2006 @ 21:24:19 #248
6536 dwerg
chagrijn
pi_37641222
Waarom verbaast mij dat niet.

Ik vroeg me wel af wat ze bedoelden met 'Europees' fluiten (in het artikel over de dames van Het Ravijn) en vond het jammer dat ze niet uitlegden wat dan precies het verschil was met de manier waarop er in Nederland in de hogere klasses gefloten wordt.
I intend to live forever, or die trying.
pi_37641850
quote:
Op zondag 7 mei 2006 21:24 schreef dwerg het volgende:
Waarom verbaast mij dat niet.

Ik vroeg me wel af wat ze bedoelden met 'Europees' fluiten (in het artikel over de dames van Het Ravijn) en vond het jammer dat ze niet uitlegden wat dan precies het verschil was met de manier waarop er in Nederland in de hogere klasses gefloten wordt.
in principe kut(uitzonderingen daargelaten).
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_37643314
Het was wel een mooie wedstrijd.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  zondag 7 mei 2006 @ 23:22:36 #251
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_37644973
quote:
Op zondag 7 mei 2006 21:24 schreef dwerg het volgende:
Ik vroeg me wel af wat ze bedoelden met 'Europees' fluiten (in het artikel over de dames van Het Ravijn) en vond het jammer dat ze niet uitlegden wat dan precies het verschil was met de manier waarop er in Nederland in de hogere klasses gefloten wordt.
Zeker, dat had ik ook wel willen weten, met name als het om interpretatie van regels gaat
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 8 mei 2006 @ 12:55:12 #252
6536 dwerg
chagrijn
pi_37654495
Ik heb ook maar even gemaild. Had toch een kwartier over. Ik heb meteen gezegd dat ik het helemaal eens was met die ingezonden brief.
I intend to live forever, or die trying.
  maandag 8 mei 2006 @ 13:18:31 #253
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_37655140
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 8 mei 2006 @ 13:28:45 #254
113741 M.A.R.S.
met zonder haar
pi_37655411
quote:
Op donderdag 29 december 2005 16:25 schreef 3MinuteHero het volgende:
Ruim elf jaar gespeeld, waarvan 2 jaar voor Kring Den Haag uitgekomen ....

Spijt als haren op m'n hoofd dat ik ooit gestopt ben .
Ik ook, jaren voor heren-jeugd Gouwe gespeeld. (begonnen bij pupillen)
Door ruzie met mn trainer gestopt samen met een groot gedeelte van het toenmalige team en nooit meer begonnen.
What we need is Bill Drummond to go fucking semi-automatic Commando on these dutch trancecracker pussies!
  maandag 8 mei 2006 @ 21:13:12 #255
6536 dwerg
chagrijn
pi_37670601
En ik heb ook al mail terug.
I intend to live forever, or die trying.
pi_37745449
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_37754620
http://tv.sport.nl/waterpolo_home.html

om waterpolo te kijken

[ Bericht 49% gewijzigd door timovos op 12-05-2006 10:40:40 ]
pi_37761401
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:32 schreef timovos het volgende:
http://tv.sport.nl/waterpolo_home.html

om waterpolo te kijken
Vet
  vrijdag 12 mei 2006 @ 16:18:43 #259
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_37764301
gaan er hier nog mensen volgend weekend naar Pompebled Kriich in Joure?
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_37784217
Wij zouden er heen, maar het zat al vol, eerstvolgende toernooi voor ons wordt Zepta!
  zondag 14 mei 2006 @ 10:10:27 #261
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_37808649
Heb het nu wel even helemaal gehad met scheidsrechters en hun nieuwe regels. Gisteren op toernooi weer een U20 omdat je een vrije-worp-ineens-van-5-meter blokt, en vervolgens een strafworp omdat je met 2 handen uit het water (vanaf de polsen) achter een midvoor ligt, die de bal aangespeeld krijgt ("intentie om te blokken met 2 handen" ) Blijkbaar moet je tegenwoordig dan direct een hand onder water stoppen (waarop je natuurlijk een vrije worp tegenkrijgt, omdat men niet ziet wat je met die hand doet, dus het zal wel iets illegaals zijn). Alles wat je jaren geleden geleerd hebt, kan weer overboord....

Ik weet het niet meer, maar op zo'n manier wil ik niet eens meer spelen. Applaus heren regeltjesmakers, jullie hebben me zover gekregen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 14 mei 2006 @ 10:24:43 #262
6536 dwerg
chagrijn
pi_37808784
quote:
Op zondag 14 mei 2006 10:10 schreef Mark het volgende:
vervolgens een strafworp omdat je met 2 handen uit het water (vanaf de polsen) achter een midvoor ligt, die de bal aangespeeld krijgt ("intentie om te blokken met 2 handen"
Daar heb ik nog geen enkele keer voor gefloten.

Gisteren de bekerfinales van district 4 gezien (en er zelf eentje gefloten, dat ging best goed, ook volgens de beoordelaar ), veel spanning, maar niet echt bijzonder fraai waterpolo.
I intend to live forever, or die trying.
  zondag 14 mei 2006 @ 10:32:42 #263
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_37808879
quote:
Op zondag 14 mei 2006 10:24 schreef dwerg het volgende:
Daar heb ik nog geen enkele keer voor gefloten.
maar zou het kunnen volgens de letter van de regels? Ik vond het te bezopen voor woorden, en heb dat graag ten koste van een UMV duidelijk gemaakt
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 14 mei 2006 @ 10:50:08 #264
6536 dwerg
chagrijn
pi_37809136
Volgens de regels kan het wel. Uit de presentatie die we aan het begin van dit seizoen kregen:

Uitsluitingsfouten:
WP 21.6
–Een poging doen om buiten het 5-meter gebied een schot met twee handen/armen te blokken of te spelen.
–De verdedigende speler die met twee handen/armen een schot probeert te blokken om zo een mogelijk doelpunt te voorkomen, wordt bestraft met een uitsluiting.

Strafworpfouten
WP 22.2
–Het door een verdedigende speler bewust spelen of pogen de bal te spelen, of een schot met twee handen/armen te blokkeren;
–het door een verdedigende speler bewust blokkeren of pogen te blokkeren van een worp met twee handen/armen.
Binnen de 5 meter mag er dus uitsluitend met 1 hand/arm boven water worden verdedigd!

Zoals Hans Klopper schreef in de toelichting: 'de verdediger hoeft de bal niet aan te raken, hij wordt voor bedoeling gestraft!'

En daarnaast kunnen scheidsrechters altijd terugvallen op 'de interpretatie van de scheidsrechter'. Maar dan vind ik het nog steeds onzin om iemand eruit te sturen als de bal gewoon voor de midvoor op het water ploft.
I intend to live forever, or die trying.
  zondag 14 mei 2006 @ 10:54:46 #265
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_37809210
quote:
Op zondag 14 mei 2006 10:50 schreef dwerg het volgende:
Maar dan vind ik het nog steeds onzin om iemand eruit te sturen als de bal gewoon voor de midvoor op het water ploft.
Precies mijn punt: ik kan me voorstellen, dat als de midvoor een doelpoging doet, je nog maar 1 hand in de lucht mag hebben. Maar deze bal viel dus idd voor de neus van de midvoor, waarna er direct een strafworp volgde, nog voor de midvoor de bal maar aanraakte.
Ik verdedig al mijn hele leven zo, en in de afgelopen competite is er nog nooit voor gefloten
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_37811362
14:00
KLAAS JAN HUNTELAAR
  zondag 14 mei 2006 @ 13:23:28 #267
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_37813050
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_37816429
Tering wat slecht werd die wedstrijd naar het eind zeg.
  zondag 14 mei 2006 @ 16:28:52 #269
6536 dwerg
chagrijn
pi_37817622
Net als gisteren, wel spannend aan het eind, niet echt goed. Opvallend: Bervoets die in het eerste en derde partje twee man tegelijk eruit stuurt, en Klopper die dat dan ook maar een keer doet.
I intend to live forever, or die trying.
pi_37820692
Polar Bears terecht landskampioen.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  zondag 14 mei 2006 @ 18:50:00 #271
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_37821632
Meer spannend dan goed. Slecht teken voor de Bears dat ze zo afhankelijk zijn van Bas de Jong
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 14 mei 2006 @ 19:50:43 #272
6536 dwerg
chagrijn
pi_37823670
quote:
Op zondag 14 mei 2006 18:15 schreef Badabingea het volgende:
Polar Bears terecht landskampioen.
Dat zeker. Alleen had ik liever gezien dat ze het in de verlenging al hadden afgemaakt, in plaats van in de loterij na afloop strafworpenserie.
I intend to live forever, or die trying.
pi_37831703
Was wel slechte wedstrijd van beide partijen. Vooral de manmeer bij Polarbears was echt heel erg beneden niveau/slordig(we spelen maandelijks oefenwedstrijd tegen ze, en dan worden we helemaal gek van hun manmeer), maar Zian ook slordig(en stom fysiek, Bach had op gegeven moment echt een uzv moeten krijgen voor die elleboog). Maar polarbears idd terecht kampioen.
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_37849553
Zaterdag moet ik in Terneuzen spelen
  maandag 15 mei 2006 @ 17:13:05 #275
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_37849639
Dat deed ik vroeger ook. En dan de week erop naar Maastricht
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_37849702
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:13 schreef Mark het volgende:
Dat deed ik vroeger ook. En dan de week erop naar Maastricht
Als we eerste waren geworden gister in de play-offs moesten we naar Groningen

Maakt voor ons in principe qua afstand dus niet zo veel uit
pi_37997758
Zometeen naar een buitenbad toernooi.. Wat een kutweer..
pi_38016673
Nog mensen naar Nayade?
  zaterdag 20 mei 2006 @ 19:15:23 #279
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_38023771
Nee, die klojo's hebben ons weekend ingepikt, uit principe ga ik niet meer
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_38024435
Kreeg bij de Walvisch wel folders van Nayade, maar toch iets te kort tijd en te ver weg...
  zaterdag 20 mei 2006 @ 21:22:01 #281
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_38027774
Ik hoorde net van me ma dat er morgen een wedstrijd op TV komt (Widex - Brandenburg, kampioenswedstrijd). Iemand informatie of het alleen samenvatting wordt of live uitgezonden?
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  zaterdag 20 mei 2006 @ 21:28:47 #282
6536 dwerg
chagrijn
pi_38028001
Morgen, 18.15 Nederland 2. 20 minuten, dus dat zal wel een samenvatting zijn.
I intend to live forever, or die trying.
pi_38030322
Net uitgeschakeld op het Ben Planjer, morgen meer.
  zondag 21 mei 2006 @ 13:49:48 #284
6536 dwerg
chagrijn
pi_38044281
Op teletekst staat nu dat vanmiddag van 17.15 tot 18.15 de finale van de dames op tv is.
I intend to live forever, or die trying.
  zondag 21 mei 2006 @ 15:13:37 #285
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_38046550
quote:
Op zondag 21 mei 2006 13:49 schreef dwerg het volgende:
Op teletekst staat nu dat vanmiddag van 17.15 tot 18.15 de finale van de dames op tv is.
Cool! Ik ga zeker kijken! Simone was de vorige wedstrijd topscorer geloof ik
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_38047441
quote:
Op zondag 21 mei 2006 13:49 schreef dwerg het volgende:
Op teletekst staat nu dat vanmiddag van 17.15 tot 18.15 de finale van de dames op tv is.
Dankje
KLAAS JAN HUNTELAAR
  zondag 21 mei 2006 @ 15:53:49 #287
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_38047672
wil ik even op Teletekst kijken hoe de 2e wedstrijd is verlopen: zie ik de uitslag van de derde wedstrijd.....
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 21 mei 2006 @ 15:57:27 #288
6536 dwerg
chagrijn
pi_38047764
En pagina 224 doet het ook niet meer.
I intend to live forever, or die trying.
  zondag 21 mei 2006 @ 17:07:35 #289
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_38049756
zo, dat was weer een mooi toernooi in Joure. Het weer was voornamelijk zaterdag kut en het was koud. Hierdoor was zaterdagavond de BBQ lang niet zo gezellig als het jaar daarvoor. Het Hert daarintegen was zaterdagavond zo druk dat ademhalen niet mogelijk was. Mmm, vorig jaar was beter. Toch wel naar m'n gehad. Door het minder drukke avondleven overdag minder brak en daardoor beter gespeeld. Wedstrijd Jong Oranje 1 dames tegen Selectie Noord Nederland dames was ook leuk. Volgend jaar weer!
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_38049905
Gister heb ik met de grootste cijfers ooit verloren voor mij dan

Op het Ben Planjer moesten we tegen Vivax/De Zijl, ook de winnaar van vorig jaar. Speelden ook 4 jongens mee die in de hoofdklasse spelen bij hun. Uiteindelijk 22-2 verloren

Hebben er ook maar een beetje een lolletje van gemaakt samen met hun, iedereen op de gekste manieren proberen te scoren enz. Maargoed, heb ik dat ook een keer meegemaakt
pi_38049990
quote:
Op zondag 21 mei 2006 15:53 schreef Mark het volgende:
wil ik even op Teletekst kijken hoe de 2e wedstrijd is verlopen: zie ik de uitslag van de derde wedstrijd.....
Komt het niet meer?
KLAAS JAN HUNTELAAR
  zondag 21 mei 2006 @ 17:33:41 #292
6536 dwerg
chagrijn
pi_38050573
quote:
Op zondag 21 mei 2006 17:13 schreef Ayaxola het volgende:
Op het Ben Planjer moesten we tegen Vivax/De Zijl, ook de winnaar van vorig jaar. Speelden ook 4 jongens mee die in de hoofdklasse spelen bij hun. Uiteindelijk 22-2 verloren
Goh, en ze waren dit seizoen slechts vierde in de competitie.

Maar ze hebben vorige week wel de beker gewonnen.
I intend to live forever, or die trying.
  zondag 21 mei 2006 @ 19:39:04 #293
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_38055458
quote:
Op zondag 21 mei 2006 17:15 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Komt het niet meer?
Ik heb niks gezien, al heb ik eerlijkheidshalve niet continu zitten kijken
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 21 mei 2006 @ 19:41:00 #294
6536 dwerg
chagrijn
pi_38055513
Om 17.25 ongeveer was er een samenvatting, in de rust van het basketbal. Brandenburg stond vrijwel de hele wedstrijd twee doelpunten voor.

En de keepster van GZC Donk viel me nogal tegen.
I intend to live forever, or die trying.
pi_38062145
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 19:39 schreef timovos het volgende:
Kreeg bij de Walvisch wel folders van Nayade, maar toch iets te kort tijd en te ver weg...
Welk team was jij dan, ik was er ook .
pi_38104087
quote:
Op zondag 21 mei 2006 21:46 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Welk team was jij dan, ik was er ook .
Winnaar van heren poule 2, Middelsé.
pi_38687298
Hopelijk wordt het dit weer op Zepta, dan is het water misschien warm (en het bier ook, maar dat moeten we dan maar op de koop toenemen...)
  vrijdag 9 juni 2006 @ 11:34:59 #298
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_38687437
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 20:15 schreef Proper_fucked het volgende:
[afbeelding]
En dan moet ik in de ManMeer lezen dat jullie gedegradeerd zijn?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_38687763
Zijn er nog mensen die naar Schoonebeek gaan 1 en 2 juli?
pi_38713215
Nee, wel Nayade de week ervoor .
pi_38758235
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 11:34 schreef Mark het volgende:

[..]

En dan moet ik in de ManMeer lezen dat jullie gedegradeerd zijn?
Oja, dit topic vergeten. Idd in 2 wedstrijden verloren van Donk, vrijdag in gouda speelden we slecht en door paar mazzeldoelpunten(via blok erin enzo) verloren. Zaterdag thuis waren ze gewoon beter, uiteindelijk na een 7-7 gelijkstand en geen doelpunten in verlenging wéér op strafworpen verloren. Erg kut.... Gaan ook wat spelers weg; niels aartse gaat naar polarbears, fabian wanrooy is nog niet zeker(zou eerst naar az&pc gaan, maar daar gaan veel spelers weg) en guido schreuder gaat naar borculo...... 3 basisspelers dus, wordt nog best lastig volgend jaar(gemiddelde leeftijd was al laag, maar nu nog veel lager)..

Hadden het allemaal wel beetje moeilijk afgelopen weken, gelukkig hebben we gedachten even uit kunnenz zetten in borculo dit weekend. Was weer mooi
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')