zijn er nog meer [oeps]tweake**[/oeps].. ehh bedoel fokkers
die aan waterpolo doen?
Ik doe dit 8 jaar, maar je hoort er zo weinig van...
Maar heb het ook jaren gedaan hoor.
quote:Waar?
Op woensdag 12 september 2001 23:21 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
ik heb ooit, in een ver verleden water gepolo'dtmaar ben er naar 6 jaar mee gestopt
Zwemvereniging "Rotterdam"
quote:In het goeie ouwe Reurle
Op woensdag 12 september 2001 23:24 schreef NegoMan het volgende:[..]
Waar?
*vertaling: Ruurlo gelegen in het prachtige achterhoek
heb ik ook gedaan voor Amsterdam-'tGooi
maar ik ben er 3 jaar geleden mee gestopt
nu een beetje spijt van
sjeezus wat een loser bezigheid.
quote:Jij speelt toch bij Aegir? Ballenknijpende brabo...
Op donderdag 13 september 2001 22:35 schreef Guus het volgende:
Waterpolo is toch die ballenknijp sport voor homo's ?sjeezus wat een loser bezigheid.
Amsterdam/'t Gooi? Dat klinkt meer als een hele kring ipv een club.
quote:jah daar ging je elke zondagochtend naartoe als enigste van je team om met andere mensjes van andere teams een team te vormen...
Op donderdag 13 september 2001 22:40 schreef dwerg het volgende:[..]
Amsterdam/'t Gooi? Dat klinkt meer als een hele kring ipv een club.
ook nog tegen team noordholland gespeeld
en ooit es traininkjes gehad van bondscoach
maar isse alweer tijdje geleden
Zelf hebben we met heel veel moeite 3-3 gespeeld in en tegen BZPC uut Borculo, waar we vorig jaar klop kregen, dus
Ik ga voorlopig niet vertellen waar ik speel, maar het is in de spam kring GouweRijnstreek
quote:Welk team? Meisjes, dames 1, 2 of lager?
Op woensdag 09 januari 2002 18:40 schreef Freaky_pauwie het volgende:
Ik doe ook polo!!
Bij lz!!!
Maar ik ken wel een hoop mensen die er op zitten. Waaronder een aantal (goede) vrienden.
Zitten allen op ZWV-Nereus. Een goede vriendin van me zit zelfs in Dames 1 (Nederlands Kampioen) en in de Nederlandse selectie
quote:Ik heb in heren 1, heren 2 en heren 3 gespeeld. Tegenwoordig speel ik in 3 en val af en toe in bij 2. Maar ik speel niet bij LZ.
Op vrijdag 11 januari 2002 14:17 schreef Freaky_pauwie het volgende:
Dames1
En jij??
Nou hoofdklasse is mij errug tegengevallen moet ik eerlijk zeggen... Ben keepster, dus nóg erger!!
Vaak gezeik in het team enzo, maarja, as zaterdag onze eerste wedstrijd, duss, idd wel minder goeie tegenstanders dit keer gelukkig!!
Toen verloren we welis met 20-2 ofzo, echt níet leuk...
maarja..tis ons eerste jaartje
quote:Nee. Want ik zeg het toch niet.
Op zaterdag 12 januari 2002 23:45 schreef Freaky_pauwie het volgende:
Moet ik raden?
quote:Heb je het niet naar je zin omdat je elke week verliest? Jullie hebben juist een jong team, en dan zullen er wel mensen zeggen dat jullie een jaar te vroeg naar de hoofdklasse gepromoveerd zijn, maar dat is gelul. Als jullie degraderen, staan jullie volgend jaar gewoon weer bovenaan in de eerste klasse, dat moet geen probleem zijn. Er zitten een paar talenten in jullie team, die moet LZ wel zien te behouden. Ik noem Noekie (en Toesja) Klein, Lorette Velting. Bovendien ben jij echt wel een goeie keepster, je zat niet in het kringteam omdat je toevallig een leuke meid bent. Dus: gewoon blijven poloën!
Op zondag 13 januari 2002 11:11 schreef Freaky_pauwie het volgende:
Maar ik ook waarschijnlijk hoor... Ik heb het gewoon helemaal niet meer naar mn zin.. Moet het alleen nog tegen mn team zeggen...en das het moeilijkste
Ken jij mij eigenlijk als ik vragen mag??
quote:Ben je import in het team, of zit je al jaren bij LZ? Keepers zijn altijd buitenstaanders, da's een nadeel. Als je verliest heb je gezeik, als je met 21-1 wint is het nog niet goed. Daar moet je boven staan.
Op maandag 14 januari 2002 11:03 schreef Freaky_pauwie het volgende:
Nee, ik heb het niet naar mn zin in het team zelf...
Niet omdat we altijd verliezen, dat maakt me niet zoveel uit eigenlijk, soms jammer natuurlijk, maarja, niks aan te doen.
Maar gewoon, het team bevalt me niet zo, voel me beetje buitenstaander (laat ik het zo zeggen), trainer is niet mijn type trainer, en gewoon andere interesses...
quote:Nee. En jij kent mij ook niet.
Ken jij mij eigenlijk als ik vragen mag??
quote:Na lange tijd zag ik dit topic weer eens staan!!
Op zondag 28 april 2002 11:22 schreef dwerg het volgende:
En je hebt toch besloten om te stoppen? Terwijl jij toch 1 van de belangrijkste speelsters was in de strijd tegen degradatie. Zou je er niet nog een keer over nadenken?
quote:Naar Borculo had ik ook wel gewild... 2 jaar geleden was het echt super vet! Dit jaar hebben we het nayade toernooi gespeeld, maar dat schoot niet op met 4 man...
Op maandag 17 juni 2002 15:47 schreef Freaky_pauwie het volgende:[..]
Na lange tijd zag ik dit topic weer eens staan!!
wouw!!
Ik ben erg benieuwd wie je bent joh!! Maar geeft ook nie verder.
Had je die wedstrijd gezien van promotie/degradatie??
jaa, dat was wel een van mn lekkerste wedstrijd!! Ging ook goed!
Maar euhmmm, ik had besloten te stoppen ja... totdat puntje bij paaltje kwam, en ik me na Borculo tog wel erg rot voelde... Ik blijf dus tog nog
quote:Ik ga er in augustus mee beginnen
Op woensdag 12 september 2001 23:01 schreef NegoMan het volgende:
Eyz guyz,zijn er nog meer [oeps]tweake**[/oeps].. ehh bedoel fokkers
die aan waterpolo doen?Ik doe dit 8 jaar, maar je hoort er zo weinig van...
quote:Mooi.
Op maandag 17 juni 2002 15:47 schreef Freaky_pauwie het volgende:
Ik blijf dus tog nog
Ik zal volgend seizoen wel een keer zwaaien.
quote:Zat. Eigenlijk ben ik nu gestopt.
Op dinsdag 30 juli 2002 19:14 schreef Freaky_pauwie het volgende:
eej jij zit trouwens zeker bij Alkemade???????
quote:Orca?? Ik speel in Stiens! Middelse... ken je dat? Orca speelt dit jaar niet bij ons in de competitie (D1H3).
Op zondag 23 maart 2003 21:49 schreef hornage het volgende:
* hornage speelt ook waterpolo!
Ik heb 5 jaar bij steenwijk 34 gespeeld en ik speel nu sinds een half jaar bij Orca in Leeuwarden. Supergaaf daar. Veel meer mensen en veel betere trainingen. Rulez!
Ik zie dat je Hogere Informatica doet... Op de NHL? Ik doe multimedia design en technology op NHL...
quote:Ah, ik ken Stiens iig wel hoor. We trainen daar elke vrijdagavond in it Grien. Jij zit nu dus blijkbaar boven mij in het gebouw. Leuk man...
Op dinsdag 25 maart 2003 13:28 schreef Pred het volgende:[..]
Orca?? Ik speel in Stiens! Middelse... ken je dat? Orca speelt dit jaar niet bij ons in de competitie (D1H3).
Ik zie dat je Hogere Informatica doet... Op de NHL? Ik doe multimedia design en technology op NHL...
quote:Haha wat toevallig... ja wij trainen altijd op donderdagavond en ik hoor wel es van orca dat bij ons traint ja leuk man!!!
Op dinsdag 25 maart 2003 15:02 schreef hornage het volgende:[..]
Ah, ik ken Stiens iig wel hoor. We trainen daar elke vrijdagavond in it Grien. Jij zit nu dus blijkbaar boven mij in het gebouw. Leuk man...
quote:en waarom gestopt dan?
Op dinsdag 25 maart 2003 20:16 schreef boebiedoe het volgende:
jaren geleden een paar jaar gedaan,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |