abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1623328
Eyz guyz,

zijn er nog meer [oeps]tweake**[/oeps].. ehh bedoel fokkers
die aan waterpolo doen?

Ik doe dit 8 jaar, maar je hoort er zo weinig van...

"Hrmmm.. jah verzin is wat leuks....:?"
  woensdag 12 september 2001 @ 23:08:00 #2
6368 IceAnt
beetje vreemd, wel heel lekker
pi_1623418
Misschien zit er water in je oor??

Maar heb het ook jaren gedaan hoor.

If a man is considered guilty 4 what goes on in his mind. Then gimmie the electric chair 4 all my future crimes.
pi_1623511
Waar heb je dat gedaan dan?
pi_1623564
ik heb ooit, in een ver verleden water gepolo'dt maar ben er naar 6 jaar mee gestopt
Ask me no questions and I'll tell you no lies
pi_1623599
quote:
Op woensdag 12 september 2001 23:21 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
ik heb ooit, in een ver verleden water gepolo'dt maar ben er naar 6 jaar mee gestopt
Waar?
  woensdag 12 september 2001 @ 23:31:27 #6
6368 IceAnt
beetje vreemd, wel heel lekker
pi_1623682
Rotterdam

Zwemvereniging "Rotterdam"

If a man is considered guilty 4 what goes on in his mind. Then gimmie the electric chair 4 all my future crimes.
pi_1623709
quote:
Op woensdag 12 september 2001 23:24 schreef NegoMan het volgende:

[..]

Waar?

In het goeie ouwe Reurle *...

*vertaling: Ruurlo gelegen in het prachtige achterhoek

Ask me no questions and I'll tell you no lies
pi_1623711
Ahh dacht al de polobears, maar die zijn KEI goed
pi_1623862
heej
er bestaan nog mensen die waterpolo doen!

heb ik ook gedaan voor Amsterdam-'tGooi

maar ik ben er 3 jaar geleden mee gestopt
nu een beetje spijt van

pi_1631437
Waterpolo is toch die ballenknijp sport voor homo's ?

sjeezus wat een loser bezigheid.

[b]Op zaterdag 20 april 2002 14:27 schreef Guus het volgende:[/b][br]Beeeh! blaat blaat meeeuh boeeeh oink oink! knor knor knor![br][br]ThaMarco.
pi_1631477
quote:
Op donderdag 13 september 2001 22:35 schreef Guus het volgende:
Waterpolo is toch die ballenknijp sport voor homo's ?

sjeezus wat een loser bezigheid.

Jij speelt toch bij Aegir? Ballenknijpende brabo...

Amsterdam/'t Gooi? Dat klinkt meer als een hele kring ipv een club.

I intend to live forever, or die trying.
pi_1636323
quote:
Op donderdag 13 september 2001 22:40 schreef dwerg het volgende:

[..]

Amsterdam/'t Gooi? Dat klinkt meer als een hele kring ipv een club.

jah daar ging je elke zondagochtend naartoe als enigste van je team om met andere mensjes van andere teams een team te vormen...
was wel zware training

ook nog tegen team noordholland gespeeld
en ooit es traininkjes gehad van bondscoach
maar isse alweer tijdje geleden

pi_1636402
* nilsje heeft 13 jaar voor brandenburg (bilthoven) gespeeld (en getraind bij de kring utrecht) en is nu via piranha (universiteit twente, enschede) bij ezc (enschede) in het derde geland.
pi_1656332
Nou, het eerste speelweekend (iig voor mij) zit er op, wat zijn de uitslagen?

Zelf hebben we met heel veel moeite 3-3 gespeeld in en tegen BZPC uut Borculo, waar we vorig jaar klop kregen, dus

pi_1683443
*schopje*
  vrijdag 28 september 2001 @ 13:08:01 #16
15524 PS
And someday I shall fly again
pi_1763354
Speel al 8 jaar waterpolo.
If your shaking it more than twice, your playing with it.
pi_1781544
Ik speel in een ouwe mannen team, gemiddelde leeftijd 31,5 jaar. Sommigen zijn miskend talent, een aantal spelers hebben een paar seizoenen in het eerste gespeeld. Dit seizoen spelen we een klasse hoger dan vorig jaar, en het zal best lastig worden. Gisteravond de eerste wedstrijd van het seizoen tegen een fanatiek jong team. Voordat we doorhadden dat het seizoen nu echt begonnen was, stonden we al met 3-0 achter. Voor het einde van de eerste periode kwamen we nog terug tot 4-3. Daarna liep de tegenstander weer uit, en omdat we maar 1 wissel hadden (altijd bij uitwedstrijden, thuis zit er 4 man op de bank) konden we niet meer terugkomen. Verloren. Damn.

Ik ga voorlopig niet vertellen waar ik speel, maar het is in de spam kring GouweRijnstreek

maandag 1 oktober 2001 @ 18:30:19 #18
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_1789281
* Mark speelt al ruim 20 jaar waterpolo
Begonnen bij Arethusa in Oss, daarmee ook landelijk onder de 20 gespeeld.
Nu al voor het 12e seizoen in Nijmegen, het 11e in het eerste. Spelen district 2 (vorig jaar 2e geworden).
Dit seizoen nog niet met een compleet team geweest: eerste wedstrijd 9-7 verloren, gisteren 4-5 gewonnen. Al 3 goals, wat niet slecht is voor een midachter
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  woensdag 9 januari 2002 @ 17:43:19 #19
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_2759008
*schup* aangezien net hier waterpoloërs?? precies dezelfde vraag is gesteld
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_2759534
Owwww, krijg nou wat!! Sorryyyy!! Zag m over het hoofd!!
Ik doe ook polo!!
Bij lz!!!
pi_2759588
quote:
Op woensdag 09 januari 2002 18:40 schreef Freaky_pauwie het volgende:
Ik doe ook polo!!
Bij lz!!!
Welk team? Meisjes, dames 1, 2 of lager?
  woensdag 9 januari 2002 @ 19:25:54 #22
20176 Madkow
Mooi verhaal...
pi_2760112
Ik doe zelf niet aan waterpolo.

Maar ik ken wel een hoop mensen die er op zitten. Waaronder een aantal (goede) vrienden.

Zitten allen op ZWV-Nereus. Een goede vriendin van me zit zelfs in Dames 1 (Nederlands Kampioen) en in de Nederlandse selectie

NEXT!
pi_2782388
quote:
Welk team? Meisjes, dames 1, 2 of lager?
Dames1
En jij??
pi_2785674
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 14:17 schreef Freaky_pauwie het volgende:
Dames1
En jij??
Ik heb in heren 1, heren 2 en heren 3 gespeeld. Tegenwoordig speel ik in 3 en val af en toe in bij 2. Maar ik speel niet bij LZ.
Hoe bevalt de hoofdklasse? Na de winterstop zal het wel wat beter gaan met jullie, dan zijn de verschillen tussen de teams ook minder groot.
pi_2786204
Welke club speel je dan??

Nou hoofdklasse is mij errug tegengevallen moet ik eerlijk zeggen... Ben keepster, dus nóg erger!!
Vaak gezeik in het team enzo, maarja, as zaterdag onze eerste wedstrijd, duss, idd wel minder goeie tegenstanders dit keer gelukkig!!
Toen verloren we welis met 20-2 ofzo, echt níet leuk...

maarja..tis ons eerste jaartje

pi_2797037
Ik heb net Gouwestaete - Polar Bears gezien, en het viel niet mee. Gouwestaete stond met 5-1 voor, het werd in het vierde kwart 7-7 en bij een 2 manmeer situatie werd vervolgens de bal op de lat geschoten. Jim van Es nam een time out, en direct daarna scoorde PB 7-8. Gouwestaete speelde alles of niets en kreeg met 7-9 het deksel op de neus. Vorig jaar in de play-offs wist Gouwestaete zelfs een 7-1 voorsprong nog in een nederlaag om te zetten, dus wat dat betreft is er nog niks verbeterd. Gouwestaete heeft ook niemand die de bal vanaf zeven meter in het doel kan schiet, en de keepster is onzeker bij afstandsschoten. (Dus Freaky_pauwie, je kan altijd nog in Waddinxveen gaan spelen ) Ik speel ook niet bij Gouwestaete, maar ik ken Jim van Es en was toch in de buurt.
pi_2797383
Hmm..welke dan wel...??
Moet ik raden?
Jim van Es heb ik nog training van gehad met het kringteam.
Is het in de buurt van de Gouwe??
gokje...bz&pc ofzo..?
pi_2799986
quote:
Op zaterdag 12 januari 2002 23:45 schreef Freaky_pauwie het volgende:
Moet ik raden?
Nee. Want ik zeg het toch niet.
Waarschijnlijk is dit mijn laatste seizoen als speler, er zijn een paar mensen die denken dat ik een goeie scheidsrechter ben. En zij hebben me ook duidelijk gemaakt dat ik geen hoge wedstrijden mag fluiten als ik zelf blijf spelen. Als ik toch blijf spelen, ga ik naar een andere club.
pi_2800123
Maar hoezo vertel je niet..??
Omdat je waarschijnlijk gaat stoppen volgend seizoen??
Maar ik ook waarschijnlijk hoor... Ik heb het gewoon helemaal niet meer naar mn zin.. Moet het alleen nog tegen mn team zeggen...en das het moeilijkste
pi_2800305
quote:
Op zondag 13 januari 2002 11:11 schreef Freaky_pauwie het volgende:
Maar ik ook waarschijnlijk hoor... Ik heb het gewoon helemaal niet meer naar mn zin.. Moet het alleen nog tegen mn team zeggen...en das het moeilijkste
Heb je het niet naar je zin omdat je elke week verliest? Jullie hebben juist een jong team, en dan zullen er wel mensen zeggen dat jullie een jaar te vroeg naar de hoofdklasse gepromoveerd zijn, maar dat is gelul. Als jullie degraderen, staan jullie volgend jaar gewoon weer bovenaan in de eerste klasse, dat moet geen probleem zijn. Er zitten een paar talenten in jullie team, die moet LZ wel zien te behouden. Ik noem Noekie (en Toesja) Klein, Lorette Velting. Bovendien ben jij echt wel een goeie keepster, je zat niet in het kringteam omdat je toevallig een leuke meid bent. Dus: gewoon blijven poloën!
pi_2809405
Nee, ik heb het niet naar mn zin in het team zelf...
Niet omdat we altijd verliezen, dat maakt me niet zoveel uit eigenlijk, soms jammer natuurlijk, maarja, niks aan te doen.
Maar gewoon, het team bevalt me niet zo, voel me beetje buitenstaander (laat ik het zo zeggen), trainer is niet mijn type trainer, en gewoon andere interesses...

Ken jij mij eigenlijk als ik vragen mag??

pi_2810170
quote:
Op maandag 14 januari 2002 11:03 schreef Freaky_pauwie het volgende:
Nee, ik heb het niet naar mn zin in het team zelf...
Niet omdat we altijd verliezen, dat maakt me niet zoveel uit eigenlijk, soms jammer natuurlijk, maarja, niks aan te doen.
Maar gewoon, het team bevalt me niet zo, voel me beetje buitenstaander (laat ik het zo zeggen), trainer is niet mijn type trainer, en gewoon andere interesses...
Ben je import in het team, of zit je al jaren bij LZ? Keepers zijn altijd buitenstaanders, da's een nadeel. Als je verliest heb je gezeik, als je met 21-1 wint is het nog niet goed. Daar moet je boven staan.
quote:
Ken jij mij eigenlijk als ik vragen mag??
Nee. En jij kent mij ook niet.
pi_2811297
Nou, ik ben dus 17, en dus 2jaartjes nu pas bij de dames,
het eerste jaar hadden ze de andere keepster nog, ik mocht toen wel de thuiswedstrijden meedoen, en na de 2e helft ook sommige uit wedstrijden. Nu dit jaar ben ik dan de enigste keepster. Hiervoor heb ik altijd bij de meisjes gekeept (eerst gespeeld). En heeeel lang terug zat ik nog bij de Zijl.
  zondag 28 april 2002 @ 11:22:06 #34
6536 dwerg
chagrijn
pi_3989751
En je hebt toch besloten om te stoppen? Terwijl jij toch 1 van de belangrijkste speelsters was in de strijd tegen degradatie. Zou je er niet nog een keer over nadenken?
  zondag 28 april 2002 @ 11:24:00 #35
15726 wouswous
Smile, tomorow will be worse
pi_3989761
waterpolo=sucks
wedstrijd zwemmen rulezzzzz
(bij esca=arnhem uiteraard!)
ik droomde vanacht dat ik een spekje van 1 KG at,
vanochtend toen ik wakker werd, was mijn kussen opeens weg.
pi_4621783
quote:
Op zondag 28 april 2002 11:22 schreef dwerg het volgende:
En je hebt toch besloten om te stoppen? Terwijl jij toch 1 van de belangrijkste speelsters was in de strijd tegen degradatie. Zou je er niet nog een keer over nadenken?
Na lange tijd zag ik dit topic weer eens staan!!
wouw!!
Ik ben erg benieuwd wie je bent joh!! Maar geeft ook nie verder.
Had je die wedstrijd gezien van promotie/degradatie??
jaa, dat was wel een van mn lekkerste wedstrijd!! Ging ook goed!
Maar euhmmm, ik had besloten te stoppen ja... totdat puntje bij paaltje kwam, en ik me na Borculo tog wel erg rot voelde... Ik blijf dus tog nog
pi_4621938
quote:
Op maandag 17 juni 2002 15:47 schreef Freaky_pauwie het volgende:

[..]

Na lange tijd zag ik dit topic weer eens staan!!
wouw!!
Ik ben erg benieuwd wie je bent joh!! Maar geeft ook nie verder.
Had je die wedstrijd gezien van promotie/degradatie??
jaa, dat was wel een van mn lekkerste wedstrijd!! Ging ook goed!
Maar euhmmm, ik had besloten te stoppen ja... totdat puntje bij paaltje kwam, en ik me na Borculo tog wel erg rot voelde... Ik blijf dus tog nog

Naar Borculo had ik ook wel gewild... 2 jaar geleden was het echt super vet! Dit jaar hebben we het nayade toernooi gespeeld, maar dat schoot niet op met 4 man...
pi_4623409
Borculo von ik wel leuk!!
was super gezellig, alleen vond ik de feestzaal
waar we zaterdag heen gingen errug heet, was echt heel benauwd, maja...
  dinsdag 18 juni 2002 @ 16:20:58 #39
10848 Visionist_069
 Vision your life
pi_4640093
quote:
Op woensdag 12 september 2001 23:01 schreef NegoMan het volgende:
Eyz guyz,

zijn er nog meer [oeps]tweake**[/oeps].. ehh bedoel fokkers
die aan waterpolo doen?

Ik doe dit 8 jaar, maar je hoort er zo weinig van...

Ik ga er in augustus mee beginnen
pi_4659997
quote:
Op maandag 17 juni 2002 15:47 schreef Freaky_pauwie het volgende:
Ik blijf dus tog nog
Mooi.

Ik zal volgend seizoen wel een keer zwaaien.

pi_4663029
beloofd he!!!
pi_5205887
eej jij zit trouwens zeker bij Alkemade???????
pi_5816934
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 19:14 schreef Freaky_pauwie het volgende:
eej jij zit trouwens zeker bij Alkemade???????
Zat. Eigenlijk ben ik nu gestopt.
Ik blijf wel fluiten, gisteren mijn eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen gehad. Uiteraard kan het altijd beter, maar beide teams waren redelijk tevreden (het winnende team net iets meer). Wel onvoorstelbaar dat vijf minuten voor aanvang nog maar de helft van de thuisspelende ploeg aanwezig was.
  zondag 23 maart 2003 @ 21:49:04 #44
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_9326189
* hornage speelt ook waterpolo!
Ik heb 5 jaar bij steenwijk 34 gespeeld en ik speel nu sinds een half jaar bij Orca in Leeuwarden. Supergaaf daar. Veel meer mensen en veel betere trainingen. Rulez!
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_9360782
quote:
Op zondag 23 maart 2003 21:49 schreef hornage het volgende:
* hornage speelt ook waterpolo!
Ik heb 5 jaar bij steenwijk 34 gespeeld en ik speel nu sinds een half jaar bij Orca in Leeuwarden. Supergaaf daar. Veel meer mensen en veel betere trainingen. Rulez!
Orca?? Ik speel in Stiens! Middelse... ken je dat? Orca speelt dit jaar niet bij ons in de competitie (D1H3).

Ik zie dat je Hogere Informatica doet... Op de NHL? Ik doe multimedia design en technology op NHL...

dinsdag 25 maart 2003 @ 15:02:38 #46
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_9363256
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 13:28 schreef Pred het volgende:

[..]

Orca?? Ik speel in Stiens! Middelse... ken je dat? Orca speelt dit jaar niet bij ons in de competitie (D1H3).

Ik zie dat je Hogere Informatica doet... Op de NHL? Ik doe multimedia design en technology op NHL...

Ah, ik ken Stiens iig wel hoor. We trainen daar elke vrijdagavond in it Grien. Jij zit nu dus blijkbaar boven mij in het gebouw. Leuk man...
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_9365376
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 15:02 schreef hornage het volgende:

[..]

Ah, ik ken Stiens iig wel hoor. We trainen daar elke vrijdagavond in it Grien. Jij zit nu dus blijkbaar boven mij in het gebouw. Leuk man...

Haha wat toevallig... ja wij trainen altijd op donderdagavond en ik hoor wel es van orca dat bij ons traint ja leuk man!!!
pi_9371063
Ik doe ook aan waterpolo, bij de Duck in Brielle. Ik speel in de herenjeugd en morgenavond heb ik examen w-cursus hehe. Over 3 weken examen voor scheidsrechter.
pi_9371090
jaren geleden een paar jaar gedaan,
pi_9371235
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 20:16 schreef boebiedoe het volgende:
jaren geleden een paar jaar gedaan,
en waarom gestopt dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')