Als we eerste waren geworden gister in de play-offs moesten we naar Groningenquote:Op maandag 15 mei 2006 17:13 schreef Mark het volgende:
Dat deed ik vroeger ook. En dan de week erop naar Maastricht![]()
Cool! Ik ga zeker kijken! Simone was de vorige wedstrijd topscorer geloof ikquote:Op zondag 21 mei 2006 13:49 schreef dwerg het volgende:
Op teletekst staat nu dat vanmiddag van 17.15 tot 18.15 de finale van de dames op tv is.
Dankjequote:Op zondag 21 mei 2006 13:49 schreef dwerg het volgende:
Op teletekst staat nu dat vanmiddag van 17.15 tot 18.15 de finale van de dames op tv is.
Komt het niet meer?quote:Op zondag 21 mei 2006 15:53 schreef Mark het volgende:wil ik even op Teletekst kijken hoe de 2e wedstrijd is verlopen: zie ik de uitslag van de derde wedstrijd.....
Goh, en ze waren dit seizoen slechts vierde in de competitie.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:13 schreef Ayaxola het volgende:
Op het Ben Planjer moesten we tegen Vivax/De Zijl, ook de winnaar van vorig jaar. Speelden ook 4 jongens mee die in de hoofdklasse spelen bij hun. Uiteindelijk 22-2 verloren![]()
Ik heb niks gezien, al heb ik eerlijkheidshalve niet continu zitten kijkenquote:
Welk team was jij dan, ik was er ookquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:39 schreef timovos het volgende:
Kreeg bij de Walvisch wel folders van Nayade, maar toch iets te kort tijd en te ver weg...
Winnaar van heren poule 2, Middelsé.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:46 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Welk team was jij dan, ik was er ook.
En dan moet ik in de ManMeer lezen dat jullie gedegradeerd zijn?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |