Sorry, was niet duidelijk, dat was mijn leidinggevende, mijn collega had alleen maar niet opgelet,kon zij weinig aan doen, mijn leidinggevende had me af staan zeiken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:30 schreef MichielPH het volgende:
[..]
En hoe reageerde je op je leidinggevende?
Voor mij hij, maar wanneer hij mij noemt, kan ik het me ook voorstellen. Ik spoor ook niet helemaal.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:43 schreef MichielPH het volgende:
Wie is in dit verhaal de rare persoon? Hij, jij of allebei?
Dat was een ongelukje: hij moest tegen de muur aanstaan, maar hij wilde niet blijven staan, dus de juffrouw plette hem in een wanhoopsdaad met het bord tegen de muur.quote:
zelfkennisquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Voor mij hij, maar wanneer hij mij noemt, kan ik het me ook voorstellen. Ik spoor ook niet helemaal.
Wij hadden op de basisschool ook een jongetje in de klas dat altijd dit soort drama's uit wist te lokken. Meet Edwin. Edwin was een heel druk, heel dom maar eigenlijk ook heel lief jongetje. Het type dat een klasgenoot in elkaar sloeg omdat-ie een jong vogeltje dood wilde trappen zeg maar.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was een ongelukje: hij moest tegen de muur aanstaan, maar hij wilde niet blijven staan, dus de juffrouw plette hem in een wanhoopsdaad met het bord tegen de muur.![]()
Zal wel een pittig oudergesprek zijn geweest.![]()
managerquote:Op vrijdag 30 december 2005 04:17 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Een gast bij mij in de klas hoefde daar niet eens 5 gulden voor te hebben, die wilde gratis mijn 'slaaf' zijn.
Dus kieperde ik mijn pennebak op de grond, die hij vervolgens op mijn commando braaf ging opruimen![]()
Ik vraag me wel eens af wat er van hem is geworden![]()
Dat geeft alleen maar problemen, maar jah wat doe je eraan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 07:49 schreef Mwanatabu het volgende:
Supertriest. En dan lees je dat ze meer kinderen uit het speciaal onderwijs op normaal onderwijs willen hebben...
Speciaal onderwijs is niet alleen voor minderbegaafden, ook sociaal minder begaafden (juist zoals jouw klasgenootje dus) horen daarop thuis.quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat geeft alleen maar problemen, maar jah wat doe je eraan.
Btw die geplette jongen heeft Vwo gedaan (overigens niet gehaald en havo diploma in zn zak).
Had gewoon een beetje gedragsproblemen ofzo.
"Die geplette jongen"quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat geeft alleen maar problemen, maar jah wat doe je eraan.
Btw die geplette jongen heeft Vwo gedaan (overigens niet gehaald en havo diploma in zn zak).
Had gewoon een beetje gedragsproblemen ofzo.
Ik heb gigantisch genoten van dit topic. Fantastisch, keep the stories comin'.quote:Op dinsdag 18 april 2006 05:41 schreef Walrik het volgende:
Moet trouwens zeggen dat ik om een heleboel verhalen gigantisch moet lachen, maar andere doen me eraan herinneren hoe in en in rot mensen (en vooral KINDEREN) tegen elkaar zijn.
Ik ben zelf vroegah nooit gepest gelukkig. Maar ik vermoed dat als dat wel het geval was geweest en ik had meegemaakt wat sommige kinderen die hierboven worden beschreven, mee moesten maken, ik moet zeggen dat ik dat nooit had overleefd!
RESPECT voor iedereen die pesten heeft overleefd, ik had het jullie niet nagedaan. RESPECT!
jubs the one and onlyquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dude, volgens mij kende ik die nog uit Zwolle. Kan dat kloppen ? Met heel veel puisten?
WTF?!quote:Op donderdag 6 april 2006 11:12 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wat een gruwelijk naar verhaal![]()
Dat je dat als kind niet doorhad, moet je jezelf niet aantrekken, hoor.
Op de middelbare school was er een vrij apart figuur die achteraf ook door zijn vader alle hoeken van het huis zag af en toe. Gebroken neus, arm in de mitella, dat soort dingen.
Het was een verschrikkelijke lul, die jongen. Jatte je aantekeningen de dag voor een repetitie, jatte rekenmachines of zelfs hele boeken die hijzelf kwijt was of vernield had. Het enige wat bleek te helpen, was dreigen met opbellen naar zijn vader. Maar goed, dat doe je ook maar 1 keer als je merkt dat hij de volgende dag dan een blauw oog heeft. Zo'n stom stripboekje is dan niet belangrijk meer (dat had hij dus gejat van me).
Ik heb hem nog wel eens gezien, hij deed erg aardig. Hij hockeyt nu voor zijn brood, is best goed.
Ik ook hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 12:06 schreef Borkydude het volgende:
Ik heb in de kleuterklas ooit gevraagd of de juffrouw mijn bips wou afvegen
Gelukkig is alles nog goedgekomen met me![]()
mooi einde toch, mischien als meer mensen zo reageren dat de sociaal zwakkeren ook makkelijker contact maken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:46 schreef Borkydude het volgende:
1 Zo'n jochie, was autistisch enzo, zei nooit wat, ging mee naar Rome met man of 40 van school. Wij zo beetje lol maken, gingen hem leren pokeren enzo, hij begon ook wat spraakzamer te worden na wat dagen, maar hij liep door Rome de hele tijd met wat allochtone dames van onze school, geen idee waarom. Hij was beetje bang voor contact ofzo. Toen was laatste middag, we mochten vrij rondlopen door Rome, met zen allen naar zo'n plein, ijs eten en karikaturen laten maken enzo, begon ie te huilen, omdat ie naar het Colliseum wilde. Hij zegt niet tegen iemand, "hey, kom, we gaan naar het Colliseum" ofzoBegon ie te huilen, toen hebben wat mensen hem meegenomen naar het Colliseum. Hij blij.
Die man heeft bij mij op de middelbare school ook wel eens ingevallen voor de leraar Duits. Op een gegeven moment werd het hem teveel ofzo en is 'ie overspannen de les uit gerend. Die man was heel raarquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:57 schreef WanEnOonlie het volgende:
Een andere vreemde leraar was een invaller voor Duits, die Creuwels heette. Creuewels kwam uit Limburg (had ook een vrij ernstig accent) en was zo homo als maar zijn kon. Roze blousjes (niet zalmroze, maar felroze), en kon ook geen orde houden.
Zijn moedigste poging was om ons een deel van het boek over te laten schrijven. Dat hij 25 verschillende versies kreeg - de een schreef het over met scheldwoorden als "Eikel" en "Klootzak" in hoofdletters tussen de regels door, de ander schreef het in Griekse letters - had hij waarschijnlijk niet verwacht. Of er nog wat van hem geworden is weet ik niet. Ongetwijfeld overspannen geraakt.
quote:Op donderdag 6 april 2006 11:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kraspanda (gothic)
Hee ik heb dat ook. Ik raap alles op. Ben zelfs een beetje bijgelovig wat dat betreft.quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:08 schreef StefanP het volgende:
[..]goed verhaal
[..]
Ik raap kleingeld op, zelfs 1-centen.... wie het kleine niet eert...
Dat vond ik dus ook zo'n mooie! Haha.. Die hou ik er in! Maare, tevens tvpquote:Op donderdag 6 april 2006 11:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kraspanda (gothic)
Een platte hand doet wonderen.quote:Op maandag 25 december 2006 02:14 schreef -td6d- het volgende:
Die fopnegers op school!![]()
Zit gewoon met mn vriendin op een bankje, komt zon negertje langs van anderhalve meter (lengte en breedte) en zon blanke negert, uiteraard helemaal in 'Karl Kani (?)' kledij.
Negertje: **uberminachtende blik en geluid** tss
Ik: 'wat?'
Negertje en blanke neger: 'JA WAT GODVERDOMME JE MOET JE KANKERBEK HOUDEN JE GAAT KANKERKLAPPEN KRIJGEN KANKER KANKER DIT KANKER DAT"
Gaan die gasten vlak voor me staan (echt, van dat soort fopnegertjes wil je niet van 5 cm dichtbij zien) en maar door kankeren over dat ik zo kankerbijdehand ben en dat ik mn kankerbek moet houden en dat ik kankerklappen ga krijgen... oh, en had ik al gezegd dat ik kankerbijdehand was?
Dus ik sta op, zeg dat ze normaal moeten doen (ik ben nogal een droogkloot dus gewoon geen spiertje vertrekken en met half dichte ogen zeggen 'doe normaal'.)
Zij weer een hele burst van allemaal zelfstandige naamwoorden met kanker- ervoor waarop ik antwoord 'je moet gewoon normaal doen joh, kan je dat niet?'
Nouja je raad het al; kanker dit en doodsbedreigingen etc etc (ik dacht echt dat dat kleine ventje ging ontploffen en naar mn strot zou vliegen)
Goed, ondertussen was ik dus al gaan staan en dat kleine ventje (ik ben zelf m1,95 en 18 jaar, hij is volgens mij net 16 ofzo en +- 1.65 schat ik) een beuk naar achteren gegeven (werd er een beetje eng van)
Toen begon dat kleine negertje dus (terwijl zn vriendje rustig door kankerde) als je hém ook maar met één vinger (ondertussen naar zn mattie wijzen) aanraakt ga je echt kankerdood blablabla..
Ik probeerde m gerust te stellen door te zeggen dat ik zn vriendje echt niet aan wilde raken hoor.
Toen was het halletje helemaaal te klein![]()
![]()
Toen begon ie nog, waarom ik met mn arm voor mn vriendin stond (had mn arm uitgestrekt voor mn vriendin naast me) 'dacht ik nou echt dat hij dr wilde slaan ofzo?!'
Ik vertelde m dat ie niet voor mij moest proberen te denken.
Toen wilde mn vriendin weg en zijn we weggelopen(niet dat ik er zon zin had om met dat soort psycho's te staan)
De rest van de dag nog door dat hele groepje uitgekankert van alle kanten en maar geen comentaar op gegeven, ben benieuwd hoe het na de kerstvakantie is![]()
Echt, wat een contactgestoorde mannetjes zijn die (fop)negertjes zeg!![]()
Nou weet ik niet of dit zo bijzonder was maar ik had nog nooit zoiets meegemaakt
En dat allemaal omdat ik 'wat?' zei...
1 goede klap op de bek van die fopneger en die lui druipen af, helemaal als die gozer de "leider" was van die bende.quote:Op maandag 25 december 2006 02:14 schreef -td6d- het volgende:
Zit gewoon met mn vriendin op een bankje, komt zon negertje langs van anderhalve meter (lengte en breedte) en zon blanke negert, uiteraard helemaal in 'Karl Kani (?)' kledij.
Negertje en blanke neger: 'JA WAT GODVERDOMME JE MOET JE KANKERBEK HOUDEN JE GAAT KANKERKLAPPEN KRIJGEN KANKER KANKER DIT KANKER DAT"
Gaan die gasten vlak voor me staan (echt, van dat soort fopnegertjes wil je niet van 5 cm dichtbij zien) en maar door kankeren over dat ik zo kankerbijdehand ben en dat ik mn kankerbek moet houden en dat ik kankerklappen ga krijgen... oh, en had ik al gezegd dat ik kankerbijdehand was?
Dus ik sta op, zeg dat ze normaal moeten doen (ik ben nogal een droogkloot dus gewoon geen spiertje vertrekken en met half dichte ogen zeggen 'doe normaal'.)
Zij weer een hele burst van allemaal zelfstandige naamwoorden met kanker- ervoor waarop ik antwoord 'je moet gewoon normaal doen joh, kan je dat niet?'
Nouja je raad het al; kanker dit en doodsbedreigingen etc etc (ik dacht echt dat dat kleine ventje ging ontploffen en naar mn strot zou vliegen)
Goed, ondertussen was ik dus al gaan staan en dat kleine ventje (ik ben zelf m1,95 en 18 jaar, hij is volgens mij net 16 ofzo en +- 1.65 schat ik) een beuk naar achteren gegeven (werd er een beetje eng van)
Toen begon dat kleine negertje dus (terwijl zn vriendje rustig door kankerde) als je hém ook maar met één vinger (ondertussen naar zn mattie wijzen) aanraakt ga je echt kankerdood blablabla..
Ik probeerde m gerust te stellen door te zeggen dat ik zn vriendje echt niet aan wilde raken hoor.
![]()
Toen begon ie nog, waarom ik met mn arm voor mn vriendin stond (had mn arm uitgestrekt voor mn vriendin naast me) 'dacht ik nou echt dat hij dr wilde slaan ofzo?!'
Toen wilde mn vriendin weg en zijn we weggelopen(niet dat ik er zon zin had om met dat soort psycho's te staan)
De rest van de dag nog door dat hele groepje uitgekankert van alle kanten en maar geen comentaar op gegeven, ben benieuwd hoe het na de kerstvakantie is![]()
Nou weet ik niet of dit zo bijzonder was maar ik had nog nooit zoiets meegemaakt
Pffff.. vermoeiend zijn die mensen! Vraag me af óf er uberhaupt een goede manier is om mee om te gaan. Relaxed dat je zo groot bent trouwens haha!quote:Op maandag 25 december 2006 02:14 schreef -td6d- het volgende:
![]()
Zo'n gastjes heb ik weleen meegemaakt bij het stappen. Een keertje viel 1 van hun mij aan. Ik heb hem toen een rotschop in zijn kloten gegeven. Was wel grappig, dat ie afdroop met tranen in zijn ogen terwijl hij nog steeds zei dat hij me kapot ging maken.quote:Op maandag 25 december 2006 09:28 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Pffff.. vermoeiend zijn die mensen! Vraag me af óf er uberhaupt een goede manier is om mee om te gaan. Relaxed dat je zo groot bent trouwens haha!
The Breakfast Clubquote:Op donderdag 6 april 2006 11:12 schreef Mwanatabu het volgende:
Op de middelbare school was er een vrij apart figuur die achteraf ook door zijn vader alle hoeken van het huis zag af en toe. Gebroken neus, arm in de mitella, dat soort dingen.
Het was een verschrikkelijke lul, die jongen. Jatte je aantekeningen de dag voor een repetitie, jatte rekenmachines of zelfs hele boeken die hijzelf kwijt was of vernield had. Het enige wat bleek te helpen, was dreigen met opbellen naar zijn vader. Maar goed, dat doe je ook maar 1 keer als je merkt dat hij de volgende dag dan een blauw oog heeft. Zo'n stom stripboekje is dan niet belangrijk meer (dat had hij dus gejat van me).
Ik heb hem nog wel eens gezien, hij deed erg aardig. Hij hockeyt nu voor zijn brood, is best goed.
Bekend probleem, had het ook een keertje met stappen (was met groepje van 5 man ofzo), en 2 van die boeren zochten problemenquote:Op maandag 25 december 2006 11:17 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Zo'n gastjes heb ik weleen meegemaakt bij het stappen. Een keertje viel 1 van hun mij aan. Ik heb hem toen een rotschop in zijn kloten gegeven. Was wel grappig, dat ie afdroop met tranen in zijn ogen terwijl hij nog steeds zei dat hij me kapot ging maken.
Ja ik wil niet beginnen met zo'n 'gevecht' maar als er eentje begint word het ook link, dat verzeker ik je.quote:Op maandag 25 december 2006 09:24 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
1 goede klap op de bek van die fopneger en die lui druipen af, helemaal als die gozer de "leider" was van die bende.
best triest, want iq van 120 is niet echt hoogbegaafd, waarvan je dat soort dingen toch eerder verwacht.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:00 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Speciaal onderwijs is niet alleen voor minderbegaafden, ook sociaal minder begaafden (juist zoals jouw klasgenootje dus) horen daarop thuis.
Mijn broertje heeft met zijn IQ rond de 120 op speciaal onderwijs eindelijk eens normaal naar school kunnen gaan. Klinkende cijfers en geen pispaaltje meer. Een ander jochie op slag!
Daarvoor was hij topic-materiaal. Das toch triest?
Nee hoor, autisme komt bij alle IQ's voor. Het idee van de hoogbegaafde nerdy wiskundefreak is maar een van de 34 miljoen stereotypes... Mijn broertje liep dus echt niet met een bruine ribbroek, een bloempotkapsel en een rekenmachine te marcheren. Hij kon (kan) goed leren, gewoon goed, en geen 63 tienen op een rij en dan vragen om meer huiswerk ofzo, en heeft er altijd gewoon leuk uitgezien. Alleen zijn sociale vaardigheden maakten het hem onmogelijk om te functioneren binnen het normale onderwijs.quote:Op maandag 25 december 2006 22:21 schreef Platina het volgende:
[..]
best triest, want iq van 120 is niet echt hoogbegaafd, waarvan je dat soort dingen toch eerder verwacht.
Judd Nelson bedoel je? Daar leek hij niet echt op, hij was juist uit het hogere milieu zeg maar.quote:
Yep, nouja in die beschrijving vertoont ie wel dat gedrag zoals in die film. Echt grote mond tegen iedereen behalve z'n vader. Hogere milieu maar zelfde gedrag?quote:Op dinsdag 26 december 2006 09:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Judd Nelson bedoel je? Daar leek hij niet echt op, hij was juist uit het hogere milieu zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |