abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 augustus 2006 @ 14:24:33 #251
156178 angelfist
ik ben niet gek
pi_41362013
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:30 schreef MichielPH het volgende:

[..]

En hoe reageerde je op je leidinggevende?
Sorry, was niet duidelijk, dat was mijn leidinggevende, mijn collega had alleen maar niet opgelet,kon zij weinig aan doen, mijn leidinggevende had me af staan zeiken.
hallo luitjes.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 15:47:24 #252
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_41364773
Ik heb iemand in mijn klas die zich beweegt als een robot..

Hij draagt standaard Metallica shirts en gedraagt zich ook niet bepaald naar het niveau wat je verwacht van iemand van 16..

Zo gaat 'ie doodleuk zingen in de klas als iemand jarig is, terwijl het doodstil is
Hij loopt alsof hij elk moment doodgeschoten kan worden en heeft een kapsel waar hitler jaloers op is
  donderdag 31 augustus 2006 @ 16:14:11 #253
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_41365600
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 09:43 schreef MichielPH het volgende:
Wie is in dit verhaal de rare persoon? Hij, jij of allebei?
Voor mij hij, maar wanneer hij mij noemt, kan ik het me ook voorstellen. Ik spoor ook niet helemaal.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 16:19:17 #254
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_41365742
Ik zie echt een hoop mensen die flink pijn in hun duim moeten hebben van het zuigen
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  donderdag 31 augustus 2006 @ 18:23:46 #255
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_41369263
Ah, wat een geniale reeks was dit toch. Veel om moeten lachen toen ik nog een lurker was p
pi_41378189
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 13:59 schreef Muck het volgende:

[..]

wtf
Dat was een ongelukje: hij moest tegen de muur aanstaan, maar hij wilde niet blijven staan, dus de juffrouw plette hem in een wanhoopsdaad met het bord tegen de muur.

Zal wel een pittig oudergesprek zijn geweest.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_41380245
Briljant topic!
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_41386646
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Voor mij hij, maar wanneer hij mij noemt, kan ik het me ook voorstellen. Ik spoor ook niet helemaal.
zelfkennis
Like any other bitch
I do NOT shit where I eat
pi_41387067
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Dat was een ongelukje: hij moest tegen de muur aanstaan, maar hij wilde niet blijven staan, dus de juffrouw plette hem in een wanhoopsdaad met het bord tegen de muur.

Zal wel een pittig oudergesprek zijn geweest.
Wij hadden op de basisschool ook een jongetje in de klas dat altijd dit soort drama's uit wist te lokken. Meet Edwin. Edwin was een heel druk, heel dom maar eigenlijk ook heel lief jongetje. Het type dat een klasgenoot in elkaar sloeg omdat-ie een jong vogeltje dood wilde trappen zeg maar.
Edwin zat echt net op of onder het randje qua gedrag en intellect. In de kleuterklas bleef hij al zitten en ik herinner me niet dat hij ooit een voldoende heeft gehaald voor een proefwerk. Weet nog wel hoe blij hij was toen hij een keertje "voldoende" voor gedrag had.

Wat was namelijk het geval? Edwin was de beïnvloedbaarheid zelve. Hij schreeuwde, schold, vocht en liet scheten op commando. In de kleuterklas hebben we dus ook zo'n achtervolging-met-pletting gehad, hij is een keer verschrikkelijk te grazen genomen door de gymleraar ("Bert Buskruit") omdat hij -opnieuw op commando- pionnetjes omschopte en hem uitschold voor "reetkever".

Na de basisschool werd het LTS, toen ITO (hij bleek echt net onder het randje te zitten) en tenslotte tuinbouwschool plus een strafblad omdat er altijd mensen waren om hem op te jutten.

Supertriest. En dan lees je dat ze meer kinderen uit het speciaal onderwijs op normaal onderwijs willen hebben...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_41387206
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 04:17 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Een gast bij mij in de klas hoefde daar niet eens 5 gulden voor te hebben, die wilde gratis mijn 'slaaf' zijn.

Dus kieperde ik mijn pennebak op de grond, die hij vervolgens op mijn commando braaf ging opruimen

Ik vraag me wel eens af wat er van hem is geworden
manager
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
  vrijdag 1 september 2006 @ 12:01:28 #261
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_41391368
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 08:09 schreef Aarde het volgende:

[..]

manager

personal assistent natuurlijk
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_41392425
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 07:49 schreef Mwanatabu het volgende:

Supertriest. En dan lees je dat ze meer kinderen uit het speciaal onderwijs op normaal onderwijs willen hebben...
Dat geeft alleen maar problemen, maar jah wat doe je eraan.

Btw die geplette jongen heeft Vwo gedaan (overigens niet gehaald en havo diploma in zn zak).
Had gewoon een beetje gedragsproblemen ofzo.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_41393346
Mijn collega toen ik tijdelijk werkte als uitzendkracht was by far de raarste gast ooit.

We waren met zijn tweeen aangenomen om op de computer documentjes in de juiste digitale mapjes te doen...erg spannend werk . Maarja was maar voor een paar maanden, niet al te inspannend en betaalde lekker.

Ik hoorde al in de eerste week dat mijn collega beetje raar was en dat mijn baas hem uit medelijden had aangenomen. Bleek dat ie op zijn sollicitatiegesprek was verschenen zonder gedouched te hebben want hij was een week weggeweest ofzo anyhow hele ik ben zo zielig trukendoos opengetrokken en meneer had een baan.
Naar mate de maanden vorderden bleek dat hij douchen niet als dagelijkse bezigheid beschouwde maar wekelijks toch meer in de buurt kwam

Dan hadden we flexibele werktijden...dat wil zeggen je kon tussen 7 uur en half 11 binnen komen vallen en dan werkte je 8 uur, half uur pauze tussendoor. Mijn collega kwam meestal om half 11 binnen...en ging om 16.00 uur weer weg. Hield een pauze van een uur en ging om het half uur "even roken". Want resulteerde in weer 15 minuten de hort op.

Verder viel ie spontaan in slaap. Dan was ie aan het werk, nummertjes intikken en ineens *boem* hoofd op toetsenbord en weg. Okay het was saai werk...maar zo saai?

We hadden ook eens zo een gezellig gesprek en hij zo van ja hoeveelste baan is dit voor jouw? Dus ik zo uhm...mn 4de. Ow van dit jaar? (het was maart) Uhm nee in de afgelopen 4 jaar. Ow, dus je bent 3x ontslagen. Nee, ik ben uit mezelf weggegaan bij mn vorige banen of de functie stopte. Aha, mm das best knap van je. Dat maakte me toch nieuwsgierig dus ik vraag zo hoeveel heb jij er dan gehad in de afgelopen 4 jaar? Mwah weet niet stuk of 30, 40 en iedere keer kon ik na een paar dagen naar huis...goh raar

Het leukste was een keer toen we met een andere groep op een aparte afdeling zaten. Leuk met zn zessen allemaal stagaires. Leuk groepje. We zitten zo 3 tegenover 3 en dat figuur zat naast op de buitenste computer. Iedereen hard aan het werk en ineens schiethij overeind "Wooww wie deed dat?" Dus wij kijken m btje verbaast aan? Wat? "Ja zagen jullie dat niet?" "Wat?" "Nee, serieus wie deed dat? Wie heeft het gedaan? Dis echt niet leuk?" Dus wij weer: Wat dan? "Ja zagen jullie dan niet die rookwolk die ineens vanuit het scherm op me af kwam?"
Nou je kon me wegdragen. Die gast spoorde echt niet.

Uiteindelijk was ie weer eens te laat gekomen en ontslagen.
pi_41394497
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Btw die geplette jongen heeft Vwo gedaan (overigens niet gehaald en havo diploma in zn zak).
Speciaal onderwijs is niet alleen voor minderbegaafden, ook sociaal minder begaafden (juist zoals jouw klasgenootje dus) horen daarop thuis.
Mijn broertje heeft met zijn IQ rond de 120 op speciaal onderwijs eindelijk eens normaal naar school kunnen gaan. Klinkende cijfers en geen pispaaltje meer. Een ander jochie op slag!
Daarvoor was hij topic-materiaal. Das toch triest?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 1 september 2006 @ 15:09:02 #265
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_41394776
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

"Die geplette jongen"
Wordt je zo herinnerend .
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_44656642
Ik ken ook iemand die zoooo dik was als een worst. Die gast kon ontettend leuk boos worden. Net als die gast van www.pwned.nl ..
  vrijdag 22 december 2006 @ 16:18:53 #267
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_44661018
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 05:41 schreef Walrik het volgende:
Moet trouwens zeggen dat ik om een heleboel verhalen gigantisch moet lachen, maar andere doen me eraan herinneren hoe in en in rot mensen (en vooral KINDEREN) tegen elkaar zijn.
Ik ben zelf vroegah nooit gepest gelukkig. Maar ik vermoed dat als dat wel het geval was geweest en ik had meegemaakt wat sommige kinderen die hierboven worden beschreven, mee moesten maken, ik moet zeggen dat ik dat nooit had overleefd!

RESPECT voor iedereen die pesten heeft overleefd, ik had het jullie niet nagedaan. RESPECT!
Ik heb gigantisch genoten van dit topic. Fantastisch, keep the stories comin'.

Ik moet wel zeggen dat ik zelf helaas ook aardig wat jaren slachtoffer ben geweest van pesterijen. Gelukkig hebben mijn ouders mij kunnen leren er nooit aandacht aan te besteden, ook al was dat soms heel erg moeilijk; om me er niets van aan te trekken. Want geloof me, gepest worden doet vreselijk veel pijn en is echt verschrikkelijk voor het slachtoffer. Maar ik heb me zelf verder nooit raar gedragen, raar eruit gezien, onverzorgt of wat dan ook. Dus wat de rede is geweest, ik weet het nog steeds niet. Of misschien wel;

Ooit op een dag toen ik op school aankwam, liet ik perongeluk een cd van Mozart uit m'n tas vallen. Nou je raad het al... Dat was één van de oorzaken die ik me nu voor de geest kan halen, en wat waren sommige lui gemeen Want ik vond, en vind nog steeds; klassieke muziek bijzonder mooi. Ik kon het daarom toen altijd heel erg goed vinden met bepaalde leraren die klassieke muziek ook mooi vonden. Heb door die jaren heen heel wat cassttebandjes en later cd-r's gekregen, dus op dat gebied was de middelbare schoolperiode erg leuk Meestal kon ik de pesterijen altijd goed van me af zetten.
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
pi_44663077
Wij hadden op mijn middelbare school de meest contactgestoorde leraar die er bestond. Zijn echte naam was Ramakers, maar iedereen noemde hem Toon - daar zat hij zelf overigens niet mee. Van zichzelf was hij classicus, en bij vlagen doceerde hij dus ook Latijn en Grieks, maar in principe kon die man alles. Hij maakte de roosters (was een hobby van hem), hij heeft ooit een proefwerk Wiskunde (hij moest surveilleren) voor de 5e klas gemaakt zonder grafisch rekenmachine -- de lerares heeft dat uiteindelijk gebruikt als antwoordmodel omdat alles gewoon perfect was.

Het enige wat die man niet kon was orde houden. Het was heel vaak een zootje in de klas, en daar kon hij niet altijd tegen. Pogingen varieerden meestal van "Jongelui, alsjeblieft" tot "Kunnen jullie nou echt niet even stil zijn?" Die man had dus geen overwicht. De twee etters van de derde klas - die overigens daarna van school zijn gegaan - mocht hij echt niet. Een keer had hij het zo gehad dat hij een van hen een rotschop probeerde te verkopen (terecht overigens).

Geeikte quotes: "Mijn hoofd glimt als een geile hondenlul in de manenschijn."
Over wiskunde: "Lekkerrrrr" over Latijn "Lekkerrrrr" over Economie "Lekkerrrrr"
Beeld je hier een kale man met een brilletje in, een beetje viezig geel/roze huid, altijd een semi-doorschijnend overhemd aan met een Zeeman-hemd eronder, en hij stonk ook nog eens vrij erg. Volgens mij heeft-ie ooit wel eens - bij wijze van 'grap' - een bus deodorant gekregen. Waar hij zelf nog het hartst om lachte.

Toontje
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_44663161
Een andere vreemde leraar was een invaller voor Duits, die Creuwels heette. Creuwels kwam uit Limburg (had ook een vrij ernstig accent ) en was zo homo als maar zijn kon. Roze blousjes (niet zalmroze, maar felroze), en kon ook geen orde houden.

Zijn moedigste poging was om ons een deel van het boek over te laten schrijven. Dat hij 25 verschillende versies kreeg - de een schreef het over met scheldwoorden als "Eikel" en "Klootzak" in hoofdletters tussen de regels door, de ander schreef het in Griekse letters - had hij waarschijnlijk niet verwacht. Of er nog wat van hem geworden is weet ik niet. Ongetwijfeld overspannen geraakt.

[ Bericht 0% gewijzigd door WanEnOonlie op 23-12-2006 18:40:36 ]
  vrijdag 22 december 2006 @ 18:51:09 #270
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_44664351
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 01:42 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Dude, volgens mij kende ik die nog uit Zwolle. Kan dat kloppen ? Met heel veel puisten?
jubs the one and only
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_44666819
quote:
Op donderdag 6 april 2006 11:12 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Wat een gruwelijk naar verhaal
Dat je dat als kind niet doorhad, moet je jezelf niet aantrekken, hoor.

Op de middelbare school was er een vrij apart figuur die achteraf ook door zijn vader alle hoeken van het huis zag af en toe. Gebroken neus, arm in de mitella, dat soort dingen.
Het was een verschrikkelijke lul, die jongen. Jatte je aantekeningen de dag voor een repetitie, jatte rekenmachines of zelfs hele boeken die hijzelf kwijt was of vernield had. Het enige wat bleek te helpen, was dreigen met opbellen naar zijn vader. Maar goed, dat doe je ook maar 1 keer als je merkt dat hij de volgende dag dan een blauw oog heeft. Zo'n stom stripboekje is dan niet belangrijk meer (dat had hij dus gejat van me).
Ik heb hem nog wel eens gezien, hij deed erg aardig. Hij hockeyt nu voor zijn brood, is best goed.
WTF?!
pi_44666855
quote:
Op donderdag 6 april 2006 12:06 schreef Borkydude het volgende:
Ik heb in de kleuterklas ooit gevraagd of de juffrouw mijn bips wou afvegen

Gelukkig is alles nog goedgekomen met me
Ik ook hoor
pi_44668004
Godver, ik blijf bezig

Ik was namelijk Matthijs vergeten!! Matthijs zat bij ons in de brugklas; hij was een beetje een zonderling figuur, had geen vrienden. De enige met wie hij optrok waren de mensen met wie hij in de bus naar school kwam, maar die hielden zich ook verre van hem. Matthijs was ook een beetje agressief. Zo viel hij tijdens een wiskundeles een meisje aan met een stoel (!), en had hij af en toe driftbuien.
Hij heeft mij ook een keer aangevallen in de kleedkamer vlak voor gym. Er was een of andere discussie gaande met Matthijs, en die besloot zijn opponent maar uit te schelden: "Klerelijer!". Iemand achter me mompelde toen "Dat jij nou geen kleren kan betalen, Matthijs" en dat vond ik wel grappig dus ik zei het maar hardop. Matthijs ging vervolgens door het lint (gevoelige snaar ofzo? ) en pakte mijn hoofd om trachtte mij een aantal knietjes te geven (die gelukkig niet aankwamen). De rest sprong bovenop hem, en alles was weer ok. Iedereen bezorgd - de stoere bink van de klas kwam vragen of het wel ging en gaf me een knuffel - en toen ik de gymzaal binnenkwam zag ik dat mijn beste vriend (die al binnen was tijdens het incident) Matthijs hardhandig ondervroeg waarom hij dat deed.

Matthijs heb ik na dat jaar nooit meer gezien. Hij bleef zitten en ging van school.
pi_44674629
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:46 schreef Borkydude het volgende:
1 Zo'n jochie, was autistisch enzo, zei nooit wat, ging mee naar Rome met man of 40 van school. Wij zo beetje lol maken, gingen hem leren pokeren enzo, hij begon ook wat spraakzamer te worden na wat dagen, maar hij liep door Rome de hele tijd met wat allochtone dames van onze school, geen idee waarom. Hij was beetje bang voor contact ofzo. Toen was laatste middag, we mochten vrij rondlopen door Rome, met zen allen naar zo'n plein, ijs eten en karikaturen laten maken enzo, begon ie te huilen, omdat ie naar het Colliseum wilde. Hij zegt niet tegen iemand, "hey, kom, we gaan naar het Colliseum" ofzo Begon ie te huilen, toen hebben wat mensen hem meegenomen naar het Colliseum. Hij blij.
mooi einde toch, mischien als meer mensen zo reageren dat de sociaal zwakkeren ook makkelijker contact maken.
en dat deze jongen dan een volgende keer niet hoefd te huilen.
pi_44684809
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 17:57 schreef WanEnOonlie het volgende:
Een andere vreemde leraar was een invaller voor Duits, die Creuwels heette. Creuewels kwam uit Limburg (had ook een vrij ernstig accent ) en was zo homo als maar zijn kon. Roze blousjes (niet zalmroze, maar felroze), en kon ook geen orde houden.

Zijn moedigste poging was om ons een deel van het boek over te laten schrijven. Dat hij 25 verschillende versies kreeg - de een schreef het over met scheldwoorden als "Eikel" en "Klootzak" in hoofdletters tussen de regels door, de ander schreef het in Griekse letters - had hij waarschijnlijk niet verwacht. Of er nog wat van hem geworden is weet ik niet. Ongetwijfeld overspannen geraakt.
Die man heeft bij mij op de middelbare school ook wel eens ingevallen voor de leraar Duits. Op een gegeven moment werd het hem teveel ofzo en is 'ie overspannen de les uit gerend. Die man was heel raar
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  Moderator zaterdag 23 december 2006 @ 17:09:52 #276
9859 crew  Karina
Woman
pi_44685068
Niet echt heel vreemd, maar wel een beetje:
Lagere school: juf gaf een klasgenoot een ram voor zijn kop en rende vervolgens de klas uit, nooit meer terug gezien. Ook lagere school: leraar, afkomstig uit Zuid-Afrika, nam opgezette krokodillen mee en zette deze in de klas (kleintjes, dat wel). Helaas werd de school in de fik gestoken en zijn krokodillen verbrandden mee, best wel sneu eigenlijk.
Middelbare school: leraar Maatschappijleer, zweette zo erg dat als hij naast je stond het zweet op je schrift druppelde, heel erg ranzig.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_44692248
Toen ik nog een klein brugpiepertje was, liep er op school op een dag een jongen rond met een hele vage muts op. Wij kwamen gewoon niet meer bij van het lachen. De jongen keek ons doodserieus aan en zei: 'Jullie moeten je niet zo kinderachtig opstellen.'
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli.
pi_44693426
Heb ook 'n mooie. In het vierde middelbaar (15 jaar) hadden we op een maandagmorgen eerst een uurtje studie. Eén van de stoere mannen had een fles jenever bij zich en had die bijna in z'n geheel uitgedronken. Daarna hadden we wiskunde... nou het eerste wat hij doet als hij de klas binnenkomt is een boer laten van hier tot in Congo. Leraar keek raar op en deed hier cynisch over om zijn afgunst te laten blijken.

De minuten verstrijken en onze dronkelap werd alsmaar vrolijker en toen ie een oefening aan bord moest maken wankelde hij eerst tegen 3 banken aan... We kregen ook een test terug (punten werden afgeroepen) en toen hij die hoorde, juichte hij luidkeels en nam een banaan uit z'n tas en begon stiekem te eten.

Tegen het einde van het uur hoorde ik plots een gegorgel en jawel plots lag z'n hele maaginhoud (banaan en jenever) op de vloer voor de leraar zijn voeten. Die zei toen: Nou Jan, ga jij maar een emmer halen.
pi_44697916
tvp
.mwep
  zondag 24 december 2006 @ 05:54:41 #280
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_44699903
tvp
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  zondag 24 december 2006 @ 06:42:59 #281
78918 SeLang
Black swans matter
pi_44699972
quote:
Op donderdag 6 april 2006 11:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kraspanda (gothic)
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 24 december 2006 @ 07:40:50 #282
78918 SeLang
Black swans matter
pi_44700017
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 03:08 schreef StefanP het volgende:

[..]

goed verhaal
[..]

Ik raap kleingeld op, zelfs 1-centen.... wie het kleine niet eert...
Hee ik heb dat ook. Ik raap alles op. Ben zelfs een beetje bijgelovig wat dat betreft.

Overigens, dat verhaal van die jongen met touwtje + magneet, dat deed ik vroeger ook. Werkte perfect met dubbeltjes en kwartjes. Bij mij in de buurt had je kauwgomballen automaten of van die automaten met van die plastic eieren erin. Daar moest een kwartje in, maar soms deden mensen er een dubbelje in en dat bleef dan steken. Met de hand kreeg je zo'n dubbeltje er nooit meer uit, maar met een magneet was dat een makkie . Ik ging dus regelmatig langs al die automaten om te kijken of ik er iets uit kon vissen.
Ik praat dan wel over mijn lagere school tijd, ca 11jr oud. Je had toen van die speciale bankrekeningen voor kinderen (Junior Blauw etc) en die gaven op een bepaald moment 8,25% rente Als ik genoeg geld gevonden had dan ging ik naar de bank om bijvoorbeeld 2,37 gulden te storten . Want zelfs als jong plurkje had ik al verstand van rentestanden etc en ik spaarde altijd voor dure hobby dingen waar ik heel lang voor moest sparen (sterrekijker, fototoestel, etc). Op mijn slaapkamer hing een zelfgetekende grafiek die de groei van mijn kapitaal inclusief rente aangaf. Mijn ouders waren diep onder de indruk
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 24 december 2006 @ 09:53:55 #283
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_44700497
quote:
Op donderdag 6 april 2006 11:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kraspanda (gothic)
Dat vond ik dus ook zo'n mooie! Haha.. Die hou ik er in! Maare, tevens tvp
  zondag 24 december 2006 @ 11:55:21 #284
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44702093
Bij ons op school loopt een jongen die geheel in millitaire kledij is gestoken (incl puckel, veldfels etc) en ook loopt als een millitair. Beetje sneu wel
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_44724809
Die fopnegers op school!

Zit gewoon met mn vriendin op een bankje, komt zon negertje langs van anderhalve meter (lengte en breedte) en zon blanke negert, uiteraard helemaal in 'Karl Kani (?)' kledij.

Negertje: **uberminachtende blik en geluid** tss
Ik: 'wat?'
Negertje en blanke neger: 'JA WAT GODVERDOMME JE MOET JE KANKERBEK HOUDEN JE GAAT KANKERKLAPPEN KRIJGEN KANKER KANKER DIT KANKER DAT"

Gaan die gasten vlak voor me staan (echt, van dat soort fopnegertjes wil je niet van 5 cm dichtbij zien) en maar door kankeren over dat ik zo kankerbijdehand ben en dat ik mn kankerbek moet houden en dat ik kankerklappen ga krijgen... oh, en had ik al gezegd dat ik kankerbijdehand was?

Dus ik sta op, zeg dat ze normaal moeten doen (ik ben nogal een droogkloot dus gewoon geen spiertje vertrekken en met half dichte ogen zeggen 'doe normaal'.)

Zij weer een hele burst van allemaal zelfstandige naamwoorden met kanker- ervoor waarop ik antwoord 'je moet gewoon normaal doen joh, kan je dat niet?'

Nouja je raad het al; kanker dit en doodsbedreigingen etc etc (ik dacht echt dat dat kleine ventje ging ontploffen en naar mn strot zou vliegen)

Goed, ondertussen was ik dus al gaan staan en dat kleine ventje (ik ben zelf m1,95 en 18 jaar, hij is volgens mij net 16 ofzo en +- 1.65 schat ik ) een beuk naar achteren gegeven (werd er een beetje eng van)

Toen begon dat kleine negertje dus (terwijl zn vriendje rustig door kankerde) als je hém ook maar met één vinger (ondertussen naar zn mattie wijzen) aanraakt ga je echt kankerdood blablabla..

Ik probeerde m gerust te stellen door te zeggen dat ik zn vriendje echt niet aan wilde raken hoor.

Toen was het halletje helemaaal te klein
Toen begon ie nog, waarom ik met mn arm voor mn vriendin stond (had mn arm uitgestrekt voor mn vriendin naast me) 'dacht ik nou echt dat hij dr wilde slaan ofzo?!'
Ik vertelde m dat ie niet voor mij moest proberen te denken.

Toen wilde mn vriendin weg en zijn we weggelopen (niet dat ik er zon zin had om met dat soort psycho's te staan)
De rest van de dag nog door dat hele groepje uitgekankert van alle kanten en maar geen comentaar op gegeven, ben benieuwd hoe het na de kerstvakantie is

Echt, wat een contactgestoorde mannetjes zijn die (fop)negertjes zeg!
Nou weet ik niet of dit zo bijzonder was maar ik had nog nooit zoiets meegemaakt

En dat allemaal omdat ik 'wat?' zei...
pi_44725110
tvp
History became legend, legend became myth.
pi_44725846
Middelbare school 2e klas, Leraar frans helemaal gek gekregen
Bureau van de leraar stond op een soort podium, zetten we zijn bureau op scherp, zodat als hij tegen zijn bureau aan leunde t hele bureau er af flikkerde incl. al zijn zooi op de grond

De beste man sprak met consumptie, dus wij (ik en vriendinnetje) Met regen jasjes en paraplu in de klas. We zaten vooraan

Tijdens de les gebruikte hij cassete bandjes (waar franse teksten en dat soort zooi opstonden) hij had alle bandjes voor de 1e t/m de 6e klas in een grote opberg doos, netjes gesorteerd, wij alle bandjes omwisselen, doorspoelen zodat ze ineens bij hoofdstuk 8 begonnen ipv 4. Of bandjes verwisselen met snoeiharde house troep.
Totdat hij zo verschrikkelijk woest werd, en hij de cassete recorder door de klas heen gooide tegen de muur aan

Maar het aller mooiste was wel dat mijn vriendin haar vader (een 100% fransman) naar school moest komen voor een gesprek, dat die kloot hommel frans tegen hem begon te spreken, en haar vader er geen ene pest pleuris van verstond. Zijn reactie tegen leraar, 'Man, spreek AUB nederlands, dit is niet te volgen' De leraar probeerde het nog op 't verschil van accent te gooien
pi_44725879
quote:
Op maandag 25 december 2006 02:14 schreef -td6d- het volgende:
Die fopnegers op school!

Zit gewoon met mn vriendin op een bankje, komt zon negertje langs van anderhalve meter (lengte en breedte) en zon blanke negert, uiteraard helemaal in 'Karl Kani (?)' kledij.

Negertje en blanke neger: 'JA WAT GODVERDOMME JE MOET JE KANKERBEK HOUDEN JE GAAT KANKERKLAPPEN KRIJGEN KANKER KANKER DIT KANKER DAT"

Gaan die gasten vlak voor me staan (echt, van dat soort fopnegertjes wil je niet van 5 cm dichtbij zien) en maar door kankeren over dat ik zo kankerbijdehand ben en dat ik mn kankerbek moet houden en dat ik kankerklappen ga krijgen... oh, en had ik al gezegd dat ik kankerbijdehand was?

Dus ik sta op, zeg dat ze normaal moeten doen (ik ben nogal een droogkloot dus gewoon geen spiertje vertrekken en met half dichte ogen zeggen 'doe normaal'.)

Zij weer een hele burst van allemaal zelfstandige naamwoorden met kanker- ervoor waarop ik antwoord 'je moet gewoon normaal doen joh, kan je dat niet?'

Nouja je raad het al; kanker dit en doodsbedreigingen etc etc (ik dacht echt dat dat kleine ventje ging ontploffen en naar mn strot zou vliegen)

Goed, ondertussen was ik dus al gaan staan en dat kleine ventje (ik ben zelf m1,95 en 18 jaar, hij is volgens mij net 16 ofzo en +- 1.65 schat ik ) een beuk naar achteren gegeven (werd er een beetje eng van)

Toen begon dat kleine negertje dus (terwijl zn vriendje rustig door kankerde) als je hém ook maar met één vinger (ondertussen naar zn mattie wijzen) aanraakt ga je echt kankerdood blablabla..

Ik probeerde m gerust te stellen door te zeggen dat ik zn vriendje echt niet aan wilde raken hoor.

Toen begon ie nog, waarom ik met mn arm voor mn vriendin stond (had mn arm uitgestrekt voor mn vriendin naast me) 'dacht ik nou echt dat hij dr wilde slaan ofzo?!'

Toen wilde mn vriendin weg en zijn we weggelopen (niet dat ik er zon zin had om met dat soort psycho's te staan)
De rest van de dag nog door dat hele groepje uitgekankert van alle kanten en maar geen comentaar op gegeven, ben benieuwd hoe het na de kerstvakantie is

Nou weet ik niet of dit zo bijzonder was maar ik had nog nooit zoiets meegemaakt

Een platte hand doet wonderen.
pi_44726022
quote:
Die fopnegers op school!

1 goede klap op de bek van die fopneger en die lui druipen af, helemaal als die gozer de "leider" was van die bende.
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
  maandag 25 december 2006 @ 09:28:57 #290
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_44726046
quote:
Die fopnegers op school!

Pffff.. vermoeiend zijn die mensen! Vraag me af óf er uberhaupt een goede manier is om mee om te gaan. Relaxed dat je zo groot bent trouwens haha!
  maandag 25 december 2006 @ 11:17:52 #291
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_44727036
quote:
Op maandag 25 december 2006 09:28 schreef Smash-it het volgende:

[..]

Pffff.. vermoeiend zijn die mensen! Vraag me af óf er uberhaupt een goede manier is om mee om te gaan. Relaxed dat je zo groot bent trouwens haha!
Zo'n gastjes heb ik weleen meegemaakt bij het stappen. Een keertje viel 1 van hun mij aan. Ik heb hem toen een rotschop in zijn kloten gegeven. Was wel grappig, dat ie afdroop met tranen in zijn ogen terwijl hij nog steeds zei dat hij me kapot ging maken.
Horrible Cunt!
pi_44732571
quote:
Op donderdag 6 april 2006 11:12 schreef Mwanatabu het volgende:
Op de middelbare school was er een vrij apart figuur die achteraf ook door zijn vader alle hoeken van het huis zag af en toe. Gebroken neus, arm in de mitella, dat soort dingen.
Het was een verschrikkelijke lul, die jongen. Jatte je aantekeningen de dag voor een repetitie, jatte rekenmachines of zelfs hele boeken die hijzelf kwijt was of vernield had. Het enige wat bleek te helpen, was dreigen met opbellen naar zijn vader. Maar goed, dat doe je ook maar 1 keer als je merkt dat hij de volgende dag dan een blauw oog heeft. Zo'n stom stripboekje is dan niet belangrijk meer (dat had hij dus gejat van me).
Ik heb hem nog wel eens gezien, hij deed erg aardig. Hij hockeyt nu voor zijn brood, is best goed.
The Breakfast Club
quote:
Op maandag 25 december 2006 11:17 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Zo'n gastjes heb ik weleen meegemaakt bij het stappen. Een keertje viel 1 van hun mij aan. Ik heb hem toen een rotschop in zijn kloten gegeven. Was wel grappig, dat ie afdroop met tranen in zijn ogen terwijl hij nog steeds zei dat hij me kapot ging maken.
Bekend probleem, had het ook een keertje met stappen (was met groepje van 5 man ofzo), en 2 van die boeren zochten problemen , wij bleven rustig en een van ons kreeg een knal in the face . Toen kwamen er opeens anderen aan en een politiewagen en die 2 trokken een sprintje! Ze zouden de 100m olympisch nog winnen

Verder niet echt rare figuren gehad op school, als ik ergens op kom dan post ik het wel .

[ Bericht 39% gewijzigd door the_idiot op 25-12-2006 15:08:04 ]
pi_44732835
<dubbelpost >
pi_44735358
quote:
Op maandag 25 december 2006 09:24 schreef RainofDeath het volgende:

[..]

1 goede klap op de bek van die fopneger en die lui druipen af, helemaal als die gozer de "leider" was van die bende.
Ja ik wil niet beginnen met zo'n 'gevecht' maar als er eentje begint word het ook link, dat verzeker ik je.

Ik zit echt al 4 dagen te tobben over hoe ik moet reageren als ze weer beginnen....

lastig, lastig...
pi_44737473
Er zat een jongen bij mij in de klas die zo'n zin had in een s.o. Duits dat toen de lerares binnekwam hij zei: Als we nu geen s.o. krijgen spring ik uit het raam, vervolgens kregen we geen s.o. en is hij uit het raam gesprongen (begane grond).

Hij was ook eens met een emmer water(voor de spons v.h. bord) aan zwiepen en toen zwiepte hij de tl buis van het plafond, vervolgens is die tl buis onder de school beland. We zaten toen in een soort bouwkeet omdat ze de schhol nog aant bouwen waren.
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
  maandag 25 december 2006 @ 22:21:36 #296
66083 Platina
78th Element
pi_44739759
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:00 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Speciaal onderwijs is niet alleen voor minderbegaafden, ook sociaal minder begaafden (juist zoals jouw klasgenootje dus) horen daarop thuis.
Mijn broertje heeft met zijn IQ rond de 120 op speciaal onderwijs eindelijk eens normaal naar school kunnen gaan. Klinkende cijfers en geen pispaaltje meer. Een ander jochie op slag!
Daarvoor was hij topic-materiaal. Das toch triest?
best triest, want iq van 120 is niet echt hoogbegaafd, waarvan je dat soort dingen toch eerder verwacht.
pi_44745742
quote:
Op maandag 25 december 2006 22:21 schreef Platina het volgende:

[..]

best triest, want iq van 120 is niet echt hoogbegaafd, waarvan je dat soort dingen toch eerder verwacht.
Nee hoor, autisme komt bij alle IQ's voor. Het idee van de hoogbegaafde nerdy wiskundefreak is maar een van de 34 miljoen stereotypes... Mijn broertje liep dus echt niet met een bruine ribbroek, een bloempotkapsel en een rekenmachine te marcheren. Hij kon (kan) goed leren, gewoon goed, en geen 63 tienen op een rij en dan vragen om meer huiswerk ofzo, en heeft er altijd gewoon leuk uitgezien. Alleen zijn sociale vaardigheden maakten het hem onmogelijk om te functioneren binnen het normale onderwijs.
pi_44745757
pi_44745786
quote:
Op maandag 25 december 2006 14:56 schreef the_idiot het volgende:

[..]

The Breakfast Club
Judd Nelson bedoel je? Daar leek hij niet echt op, hij was juist uit het hogere milieu zeg maar.
pi_44748625
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 09:04 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Judd Nelson bedoel je? Daar leek hij niet echt op, hij was juist uit het hogere milieu zeg maar.
Yep, nouja in die beschrijving vertoont ie wel dat gedrag zoals in die film. Echt grote mond tegen iedereen behalve z'n vader. Hogere milieu maar zelfde gedrag?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')