quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:24 schreef speenvarken het volgende:Waarop een opmerking uit de klas volgde: Zeker van de wachttoren afgevallen!![]()
Ja...dat maakt het nog extra schrijnend voor zo'n kind. Dat je leeftijdsgenootjes alleen zien hoe raar en vies jij bent.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:23 schreef boekenworm het volgende:
Nu ik eraan terug denk wel. Alleen als kind vind je zoiets raar.
Ow, iemand met harde tepels is altijd opgewonden. Goh.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:18 schreef Cvdp het volgende:
zij was altijd in een opgewonden toestand (harde tepels ed)
En dergelijke =)quote:Op donderdag 6 april 2006 10:31 schreef anneja het volgende:
[..]
Ow, iemand met harde tepels is altijd opgewonden. Goh.
quote:Op donderdag 6 april 2006 10:18 schreef Cvdp het volgende:
op een gegeven moment drukte een leerling gewoon een boterham met salami in haar gezicht uit
Wat een gruwelijk naar verhaalquote:Op donderdag 6 april 2006 09:36 schreef anneja het volgende:
[..]
Ja...dat maakt het nog extra schrijnend voor zo'n kind. Dat je leeftijdsgenootjes alleen zien hoe raar en vies jij bent.
Ik had zo'n meisje in de klas, stonk altijd naar oude pis, heel mager met grote vissenogen. Met gym werd ze altijd gepest en uitgelachen omdat ze smerig ondergoed aanhad. Op een gegeven moment moest ik van mijn moeder bij haar gaan spelen. Pa zat stomdronken voor de tv (die vond ik nog wel aardig, die deed een beetje raar maar wel vriendelijk-raar, dat hij ladderzat was wist ik toen nog niet) en die moeder was gewoon doodeng. Het kleine zusje, die was toen denk ik 2 of 3, hing heel erg aan me en toen ik op een gegeven moment tegen haar zei dat ik dat even niet wilde (en ze niet van me afging) werd ze door haar moeder van me af gemept met zo'n huisklomp. Even later had mijn soort-van-vriendinnetje in haar broek geplast wat ze niet wilde laten merken, maar haar moeder merkte het toch, en die sleurde haar aan haar haren naar haar kamer waar ze een enorm pal slaag kreeg en voor straf moest blijven. Ik ben maar weer naar huis gegaan
De volgende dag op school heeft ze me laten zweren dat ik niks aan wie dan ook zou vertellen. Dus dat deed ik. Wel hebben we een paar weken later samen de kindertelefoon gebeld. Weer een paar weken daarna had ik er genoeg van dat ze alsmaar zo aan mij hing (ze wilde echt elke dag bij me spelen, logisch natuurlijk, maar ik vond het toen vooral irritant, zo aardig vond ik haar niet). Dus nam ik het niet meer voor haar op als ze gepest werd (wat elke dag gebeurde) en stuurde ik haar weg als ze aan de deur kwam. Ik heb er nog steeds spijt van dat ik dat deed, en dat ik het toen nooit aan mijn moeder heb verteld. Ook niet toen ze een paar maanden later een arm had gebroken omdat ze 'met de fiets was gevallen'. Nu denk ik : yeah, right. Toen geloofde ik dat ze echt met de fiets was gevallen (NB: ze HAD niet eens een fiets)
Ik heb een wiskunde lerares die Corstjens heet, maar das in Utrecht.quote:Op zondag 1 januari 2006 02:09 schreef Nesto het volgende:
[..]
CORSTJENS. Jaja wat een cultfiguur; prachtige tijden waren dat tijdens de WOT-uren. Heb het daar meerdere malen moeilijk gehad omdat ik vaak m'n lach niet kon inhouden met dat gehouwehoer wanneer hij toezicht hield.Z'n statisch geladen haren waren natuurlijk de top attractie.
Doe ik wel, althans, ik vind het nog steeds schokkend om te zien hoe ontzettend egocentrisch en op mezelf gericht ik toen was. Ze stonk, dus was ze stom. Zelfs toen ik had gezien hoe het kwam dat ze was zoals ze was viel het kwartje maar nauwelijks. En ik betrok die informatie al helemaal niet op het eikelige jongetje uit onze klas, die ook stonk en nog vele malen stommer was. En dat terwijl ik mezelf toen al best wel intelligent vond. Hoe blind kan je zijn denk ik nu.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:12 schreef Mwanatabu het volgende:
Wat een gruwelijk naar verhaal![]()
Dat je dat als kind niet doorhad, moet je jezelf niet aantrekken, hoor.
Ik denk dat het moet zijn: hoe kinds kan je zijn...quote:Op donderdag 6 april 2006 11:27 schreef anneja het volgende:
[..]
Doe ik wel, althans, ik vind het nog steeds schokkend om te zien hoe ontzettend egocentrisch en op mezelf gericht ik toen was. Ze stonk, dus was ze stom. Zelfs toen ik had gezien hoe het kwam dat ze was zoals ze was viel het kwartje maar nauwelijks. En ik betrok die informatie al helemaal niet op het eikelige jongetje uit onze klas, die ook stonk en nog vele malen stommer was. En dat terwijl ik mezelf toen al best wel intelligent vond. Hoe blind kan je zijn denk ik nu.
Eigenlijk zijn kinderen toch ook een uitzonderlijk nare diersoortquote:Op donderdag 6 april 2006 11:38 schreef Mwanatabu het volgende:
En wij maar treiteren dat ze zo stonk omdat ze vlooien had etc...
Ze zijn blind voor rede en extreem visueel begaafd qua afwijkingen.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:44 schreef anneja het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn kinderen toch ook een uitzonderlijk nare diersoort
Zit jij op de Bruijne ?quote:Op donderdag 6 april 2006 11:25 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik heb een wiskunde lerares die Corstjens heet, maar das in Utrecht.
Ja, jij ook?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:16 schreef ChrisM55 het volgende:
[..]
Zit jij op de Bruijne ?Ella Cortsjens
![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:24 schreef speenvarken het volgende:
Zeker van de wachttoren afgevallen!![]()
Nee, nog ouwe vestiging, maar de zooi is failliet, dus examenjaar gezellig ergens anders heen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:04 schreef ChrisM55 het volgende:
Zat, ben er nu 2 jaar vanaf.
Net op tijd gelukkig, zit je al in Leidse Rijnof nog niet?
Ja, toffe reclame was dat.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een meisje die voor me zat tijdens economie dacht dat ik met haar wilde voetje-vrijen. Ik had echter hondenpoep aan mn schoen zitten en probeerde dat ergens aan af te vegen
Ja, dat ze failliet zijn weet ik wel ik woon er om de hoek nl. . Doe Schippers de groeten btwquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:13 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nee, nog ouwe vestiging, maar de zooi is failliet, dus examenjaar gezellig ergens anders heen.
Dit soort uitspraken zijn vrij bekend in de psychiatrie.quote:Op zondag 9 april 2006 18:35 schreef 4n0n13mpj3 het volgende:
.....................-o. ik zit nu op onterecht speciaal onderwijs, en kom dagelijks zulke types tegen. als gewone op een speciale school is het wel lachen.
neem het maar van mij aan, ik hoor niet op die school thuisquote:Op zondag 9 april 2006 18:42 schreef bbfakir het volgende:
Dit soort uitspraken zijn vrij bekend in de psychiatrie.
ja ik had dat bericht geschreven. en ik wil dus niet op deze school blijvenquote:Op zondag 9 april 2006 19:08 schreef bbfakir het volgende:
@Ubeydullah
Dan moet je er werk van maken maar als het je toch wel bevalt lekker daar blijven. Heerlijk om ver boven de middenmoot uit te steken (op jouw school dan).
P.S. Had je het weggehaalde berichtje geschreven want nu snap ik het niet meer.
Ownedquote:Op zondag 9 april 2006 19:46 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
. (zijn moeder is ooit sigaretten gaan kopen en nooit meer teruggekomen)
Dit klinkt als Verbalquote:Op donderdag 6 april 2006 04:48 schreef 2cv het volgende:
Bij mij op het werk ook zo'n mafketel. Hij eet in de lange pauze (30 min., andere 2 zijn 15 min.) o.a 2 broodjes hagelslag. Die hagelslag doet hij thuis in een potje waar normaal fotorolletjes in zitten. Potje heeft hij altijd stampvol hagelslag zitten en hij smeert het uit over 2 sneetjes brood die hij thuis voorzien heeft van boter. Vervolgens 'walst' hij de hagelslag met de zijkant van het potje uit tot een mooe egale laag, doet de andere snee brood er op en eet het hele zaakje op. Natuurlijk zit er veelteveel hagelslag tussen z'n brood dus dat mietert er altijd tussen weg. Dat valt in z'n broodbak (hij eet redelijk netjes) en die hagelslag 'giet' hij weer in dat potje. Vervolgens 'drinkt' hij dat potje leeg. Reden: hij wil niet dat z'n hagelslag pasta wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |