abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36296412
Ik heb ooit een meisje in de klas gehad die haar hele leven zo'n beetje bij elkaar heeft gelogen, het is op een gegeven moment ook uit de hand gelopen. Ze kwam iedere week wel weer met iets anders een gebroken arm, gekneusde dit verzwikte dat, toen na een tijdje iedereen zich een beetje begon te irriteren omdat het ongeloofwaardig werd zei ze en maand later dat ze kanker had . Na een tijdje was ze genezen, en toen beweerde ze dat ze een ziekte had waardoor ze haaruitval had, waarop er werd gevraagd waarom haar hoofdhaar er nog gewoon zat, zei ze dat het alleen "daar beneden" uitviel

Ze heeft zelfs beweerd dat een jongen haar heeft verkracht op een schoolfeest . (zover ik weet is dit nooit gebeurd.)

Kan nog wel ff doorgaan, heb haar na de middelbare school nooit meer gezien maar vraag me wel af hoe het nu met haar gaat of dat ze nog steeds zo geschift is .
pi_36296683
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 10:24 schreef speenvarken het volgende:Waarop een opmerking uit de klas volgde: Zeker van de wachttoren afgevallen!
mij had je kunnen opvegen
Too much is never enough!
  † In Memoriam † donderdag 6 april 2006 @ 04:48:08 #153
25682 2cv
Niet subtiel
pi_36697456
Bij mij op het werk ook zo'n mafketel. Hij eet in de lange pauze (30 min., andere 2 zijn 15 min.) o.a 2 broodjes hagelslag. Die hagelslag doet hij thuis in een potje waar normaal fotorolletjes in zitten. Potje heeft hij altijd stampvol hagelslag zitten en hij smeert het uit over 2 sneetjes brood die hij thuis voorzien heeft van boter. Vervolgens 'walst' hij de hagelslag met de zijkant van het potje uit tot een mooe egale laag, doet de andere snee brood er op en eet het hele zaakje op. Natuurlijk zit er veelteveel hagelslag tussen z'n brood dus dat mietert er altijd tussen weg. Dat valt in z'n broodbak (hij eet redelijk netjes) en die hagelslag 'giet' hij weer in dat potje. Vervolgens 'drinkt' hij dat potje leeg. Reden: hij wil niet dat z'n hagelslag pasta wordt.

Andere collega is een regelrechte trut. Kijkt je zuur aan als je groet en is arrogant. Bijnaam: Miss Accuzuur. Grapje op het werk:

"Weet je welk standje Miss Accuzuur en haar vriend nooit doen?"
"Nee, geen idee"
"Standje 69"
" Waarom "
"Zuur - pruim"

Overigens, die hagelslaggek ben ik zelf en dat grapje over MissAccuzuur heb ik verzonnen (evenals haar bijnaam). Enneh, voor de zekerheid: die trut bestaat echt
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  donderdag 6 april 2006 @ 05:05:11 #154
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_36697464
Heilige Rinus....
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  donderdag 6 april 2006 @ 05:10:02 #155
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_36697465
Fuckeroni...zie net dat hij 'behandeld' is bij 6Pack
http://www.6pack.tv/Default.asp?log=895&cont=viewLog&s=wmp500
  donderdag 6 april 2006 @ 05:10:23 #156
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_36697466
Ohja...toevallig geen klasgenoot of collega geweest hoor
pi_36698978
Ik had eens een klasgenoot die een keertje te laat naar bed was gegaan. Je bergrijpt het waarschijnlijk al, bj iedere les viel hij in slaap.

Nou hij heeft in die lessen van alles naar zijn hoofd gehad door de leraren, van pennen, gummen, tot bordewissers. De nederlands leraar heeft zelfs de grote lineaal kopot geslagen op het lege tafeltje naast hem. De hele klas lag blauw van het lachen
I'm not lost, i'm just geocaching
pi_36699152
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 18:23 schreef boekenworm het volgende:

Nu ik eraan terug denk wel. Alleen als kind vind je zoiets raar.
Ja...dat maakt het nog extra schrijnend voor zo'n kind. Dat je leeftijdsgenootjes alleen zien hoe raar en vies jij bent.

Ik had zo'n meisje in de klas, stonk altijd naar oude pis, heel mager met grote vissenogen. Met gym werd ze altijd gepest en uitgelachen omdat ze smerig ondergoed aanhad. Op een gegeven moment moest ik van mijn moeder bij haar gaan spelen. Pa zat stomdronken voor de tv (die vond ik nog wel aardig, die deed een beetje raar maar wel vriendelijk-raar, dat hij ladderzat was wist ik toen nog niet) en die moeder was gewoon doodeng. Het kleine zusje, die was toen denk ik 2 of 3, hing heel erg aan me en toen ik op een gegeven moment tegen haar zei dat ik dat even niet wilde (en ze niet van me afging) werd ze door haar moeder van me af gemept met zo'n huisklomp. Even later had mijn soort-van-vriendinnetje in haar broek geplast wat ze niet wilde laten merken, maar haar moeder merkte het toch, en die sleurde haar aan haar haren naar haar kamer waar ze een enorm pal slaag kreeg en voor straf moest blijven. Ik ben maar weer naar huis gegaan
De volgende dag op school heeft ze me laten zweren dat ik niks aan wie dan ook zou vertellen. Dus dat deed ik. Wel hebben we een paar weken later samen de kindertelefoon gebeld. Weer een paar weken daarna had ik er genoeg van dat ze alsmaar zo aan mij hing (ze wilde echt elke dag bij me spelen, logisch natuurlijk, maar ik vond het toen vooral irritant, zo aardig vond ik haar niet). Dus nam ik het niet meer voor haar op als ze gepest werd (wat elke dag gebeurde) en stuurde ik haar weg als ze aan de deur kwam. Ik heb er nog steeds spijt van dat ik dat deed, en dat ik het toen nooit aan mijn moeder heb verteld. Ook niet toen ze een paar maanden later een arm had gebroken omdat ze 'met de fiets was gevallen'. Nu denk ik : yeah, right. Toen geloofde ik dat ze echt met de fiets was gevallen (NB: ze HAD niet eens een fiets)
pi_36699359
Trieste verhalen zijn dat.

Zo had ik ook een rare klasgenoot.
Maar tijdens een emotioneel kringgesprek in de klas werd het duidelijk..
Deze was ook mishandeld door zijn vader.
onder andere van de trap gesmeten en waarschijnlijk ook seksueel misbruikt (dat werd er natuurlijk niet bij verteld)
Ook toen die moeder een andere vriend had kwam die vader soms dat gezin terroriseren en moest uiteindelijk de gevangenis in.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  donderdag 6 april 2006 @ 10:18:25 #160
144933 Cvdp
Centurion
pi_36700129
Wij hadden een jongen die had een huisziekte waardoor hij naar poep stonk (ya rly) en kijk als je dan gewoon een normale gozer bent ok.. maar dit was gewoon een eikel.
voor de rest hadden we ook een lerares die gewoon fucking geil in de klas zat , niet dat wij haar geil vonden maar zij was altijd in een opgewonden toestand (harde tepels ed) zij heeft ook een keer teveel gedronken en is toen les gaan geven ... dat liep echt uit de hand op een gegeven moment drukte een leerling gewoon een boterham met salami in haar gezicht uit en ze moest gewoon schaterlachen opzich waren de lessen altijd wel genieten behalve als je achter die ene jongen zat dan moest je je neus dichthouden ...
Bloemen-Buurt
pi_36700481
quote:
Op donderdag 6 april 2006 10:18 schreef Cvdp het volgende:
zij was altijd in een opgewonden toestand (harde tepels ed)
Ow, iemand met harde tepels is altijd opgewonden. Goh.

Op de middelbare school zat er een jongen in de klas die schizofreen was/werd, hij was altijd al een beetje nerveus en belde regelmatig op om te vertellen dat er aliens waren die hoge posities in de samenleving hadden weten te krijgen (standaard TRU verhalen, zeg maar), maar op een dag rende hij gillend door de school dat hij een manchu-strijder was. Daarna hebben we hem nooit meer gezien. Of toch wel, twee jaar later heeft hij nog even bij mijn zusje in de klas gezeten toen het weer iets beter met hem ging. Voor drie weken, daarna flipte hij weer volledig.
  donderdag 6 april 2006 @ 10:43:42 #162
144933 Cvdp
Centurion
pi_36700841
quote:
Op donderdag 6 april 2006 10:31 schreef anneja het volgende:

[..]

Ow, iemand met harde tepels is altijd opgewonden. Goh.
En dergelijke =)
Bloemen-Buurt
  donderdag 6 april 2006 @ 10:56:24 #163
144896 Gi1337
"Victory is mine!"
pi_36701182
quote:
Op donderdag 6 april 2006 10:18 schreef Cvdp het volgende:
op een gegeven moment drukte een leerling gewoon een boterham met salami in haar gezicht uit
Hoe kom je erop
"Damn you, vile woman!"
pi_36701653
quote:
Op donderdag 6 april 2006 09:36 schreef anneja het volgende:

[..]

Ja...dat maakt het nog extra schrijnend voor zo'n kind. Dat je leeftijdsgenootjes alleen zien hoe raar en vies jij bent.

Ik had zo'n meisje in de klas, stonk altijd naar oude pis, heel mager met grote vissenogen. Met gym werd ze altijd gepest en uitgelachen omdat ze smerig ondergoed aanhad. Op een gegeven moment moest ik van mijn moeder bij haar gaan spelen. Pa zat stomdronken voor de tv (die vond ik nog wel aardig, die deed een beetje raar maar wel vriendelijk-raar, dat hij ladderzat was wist ik toen nog niet) en die moeder was gewoon doodeng. Het kleine zusje, die was toen denk ik 2 of 3, hing heel erg aan me en toen ik op een gegeven moment tegen haar zei dat ik dat even niet wilde (en ze niet van me afging) werd ze door haar moeder van me af gemept met zo'n huisklomp. Even later had mijn soort-van-vriendinnetje in haar broek geplast wat ze niet wilde laten merken, maar haar moeder merkte het toch, en die sleurde haar aan haar haren naar haar kamer waar ze een enorm pal slaag kreeg en voor straf moest blijven. Ik ben maar weer naar huis gegaan
De volgende dag op school heeft ze me laten zweren dat ik niks aan wie dan ook zou vertellen. Dus dat deed ik. Wel hebben we een paar weken later samen de kindertelefoon gebeld. Weer een paar weken daarna had ik er genoeg van dat ze alsmaar zo aan mij hing (ze wilde echt elke dag bij me spelen, logisch natuurlijk, maar ik vond het toen vooral irritant, zo aardig vond ik haar niet). Dus nam ik het niet meer voor haar op als ze gepest werd (wat elke dag gebeurde) en stuurde ik haar weg als ze aan de deur kwam. Ik heb er nog steeds spijt van dat ik dat deed, en dat ik het toen nooit aan mijn moeder heb verteld. Ook niet toen ze een paar maanden later een arm had gebroken omdat ze 'met de fiets was gevallen'. Nu denk ik : yeah, right. Toen geloofde ik dat ze echt met de fiets was gevallen (NB: ze HAD niet eens een fiets)
Wat een gruwelijk naar verhaal
Dat je dat als kind niet doorhad, moet je jezelf niet aantrekken, hoor.

Op de middelbare school was er een vrij apart figuur die achteraf ook door zijn vader alle hoeken van het huis zag af en toe. Gebroken neus, arm in de mitella, dat soort dingen.
Het was een verschrikkelijke lul, die jongen. Jatte je aantekeningen de dag voor een repetitie, jatte rekenmachines of zelfs hele boeken die hijzelf kwijt was of vernield had. Het enige wat bleek te helpen, was dreigen met opbellen naar zijn vader. Maar goed, dat doe je ook maar 1 keer als je merkt dat hij de volgende dag dan een blauw oog heeft. Zo'n stom stripboekje is dan niet belangrijk meer (dat had hij dus gejat van me).
Ik heb hem nog wel eens gezien, hij deed erg aardig. Hij hockeyt nu voor zijn brood, is best goed.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_36702051
quote:
Op zondag 1 januari 2006 02:09 schreef Nesto het volgende:

[..]

CORSTJENS. Jaja wat een cultfiguur; prachtige tijden waren dat tijdens de WOT-uren. Heb het daar meerdere malen moeilijk gehad omdat ik vaak m'n lach niet kon inhouden met dat gehouwehoer wanneer hij toezicht hield. Z'n statisch geladen haren waren natuurlijk de top attractie.
Ik heb een wiskunde lerares die Corstjens heet, maar das in Utrecht.
pi_36702124
quote:
Op donderdag 6 april 2006 11:12 schreef Mwanatabu het volgende:
Wat een gruwelijk naar verhaal
Dat je dat als kind niet doorhad, moet je jezelf niet aantrekken, hoor.
Doe ik wel, althans, ik vind het nog steeds schokkend om te zien hoe ontzettend egocentrisch en op mezelf gericht ik toen was. Ze stonk, dus was ze stom. Zelfs toen ik had gezien hoe het kwam dat ze was zoals ze was viel het kwartje maar nauwelijks. En ik betrok die informatie al helemaal niet op het eikelige jongetje uit onze klas, die ook stonk en nog vele malen stommer was. En dat terwijl ik mezelf toen al best wel intelligent vond. Hoe blind kan je zijn denk ik nu.

En on topic, toen ik in de brugklas zat had ik een Beschermer uit de vijfde die mijn klasgenootjes voor me door de klapdeuren slingerde als hij dacht dat ik last van ze had. Ook mocht ik bij hem thuis naar zijn cactusjes komen kijken die hij zelf kweekte en entte en weet ik veel wat je nog meer met cactussen kan doen. Hij was, op het klasgenootjes slingeren na, heel stil en verlegen. Agossie. Ik denk nog steeds dat hij eigenlijk iets heel anders wilde dan mij zijn cactusjes laten zien, maar hij durfde nooit.
pi_36702422
quote:
Op donderdag 6 april 2006 11:27 schreef anneja het volgende:

[..]

Doe ik wel, althans, ik vind het nog steeds schokkend om te zien hoe ontzettend egocentrisch en op mezelf gericht ik toen was. Ze stonk, dus was ze stom. Zelfs toen ik had gezien hoe het kwam dat ze was zoals ze was viel het kwartje maar nauwelijks. En ik betrok die informatie al helemaal niet op het eikelige jongetje uit onze klas, die ook stonk en nog vele malen stommer was. En dat terwijl ik mezelf toen al best wel intelligent vond. Hoe blind kan je zijn denk ik nu.
Ik denk dat het moet zijn: hoe kinds kan je zijn...
Ik kan er ook zo een aantal opnoemen uit verschillende jaren, verschillende scholen, die gewoon doodongelukkig geweest moeten zijn geweest, thuis én (daardoor) op school. Zoals het meisje waarmee ik moest spelen van mijn moeder, en zo schrok toen mijn moeder mij een (normaal) standje gaf, dat ze vluchtte en daarbij een snelweg overstak. Zat ook een geschiedenis met nare vader, nare nieuwe stiefmoeder en labiele moeder aan vast. Jaren later nog gehoord dat ze zo onzeker was dat ze haar huis niet meer uitdurfde, als volwassene nog... En wij maar treiteren dat ze zo stonk omdat ze vlooien had etc...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_36702603
quote:
Op donderdag 6 april 2006 11:38 schreef Mwanatabu het volgende:
En wij maar treiteren dat ze zo stonk omdat ze vlooien had etc...
Eigenlijk zijn kinderen toch ook een uitzonderlijk nare diersoort
pi_36702628
quote:
Op donderdag 6 april 2006 11:44 schreef anneja het volgende:

[..]

Eigenlijk zijn kinderen toch ook een uitzonderlijk nare diersoort
Ze zijn blind voor rede en extreem visueel begaafd qua afwijkingen.
  donderdag 6 april 2006 @ 11:45:46 #170
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36702629
ow ik had op het mbo een kraspanda (gothic) in de klas zitten. we gingen de eerste week op ontmoetings kamp. ik zat samen met een vriend van me in die bus en we hadden het zo over Damien (eigenlijk heet die jongen Roel) dus ik roep zo naar voren "Hey Damien, heb je het niet warm met die fucking zwarte leren jas" (het was 33 graden in de bus en Damien had een volledig zwarte leren jas aan tot zijn enkels) zegt die met een kakkerstem "nee hoorrr het is geen echt leerrrrr"

Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_36703239
Ik heb in de kleuterklas ooit gevraagd of de juffrouw mijn bips wou afvegen

Gelukkig is alles nog goedgekomen met me
pi_36704229
Ik had er 2 in mijn klas

Ze maakten altijd ruzie...
Hadden we klassenfoto.. 1 zag eruit als een zwerver de ander als een 6 jarig kind met zijn bugs bunny trui

Kregen we PW's terug zegt de leraar zo: 1 PW heb ik niet negekeken, want daar zat iets op wat daar niet op thuishoorde..
Kreeg jongen met Bugs Bunny trui PW terug met dikke snotterbel erop
pi_36704622
Pepijn (heten alle geeks zo?) zat bij hem op basisschool, zo'n blokfluitventje. Ging ook mee naar middelbare. 2e Klas, we gaan naar dierentuin, moeten later zo'n verslag maken, hij had zo'n kutstuk gekopieerd van internet wat voor de helft over ander onderwerp ging, wij een 3 door hem. Toen gingen we hem pesten. Gewoon wat lollen. Hij stelde zich zo op dat het steeds erger werd, uiteindelijk, eind 2e klas zijn we gestopt. Maar hij heeft nog steeds geen vrienden. Hij is 16, maar hij draagt van die kleding die skatertjes van 11 dragen. Ik vroeg hem vorig jaar: Van wat voor muziek hou je? Hij zo: "Top 40 enzo" Ik: Wat voor Top 40? "Ja, Chips enzo"

Ventje van 15 die Chips luistert, das toch niet gezond. Ik denk dat het komt doordat hij nooit echte vrienden heeft gehad, hij ging altijd met de vrienden van zijn 4 jaar jongere broertje om.

Hijs nu naar andere school
pi_36710148
Ik heb ook nog wel een paar leuke verhalen lijkt me.

Op de basisschool hadden we een kerel die was dik, niet zo’n beetje dik, maar echt gruwelijk dik! Hij was echt altijd helemaal opgefokt en dus wilde je met hem dus ook echt geen ruzie krijgen.
Nu wil het geval dat een andere jongen, met de grootste mond van de klas toch ruzie met hem kreeg. Eerst deelde die dikke kerel een paar klappen uit en toen sprong hij met alle kracht op de tafel van die ruziemaker en die brak toen doormidden

Op de middelbare school was ikzelf ook wel goed gek (mezelf verkleden als zwarte piet en dan leerlingen in een zak stoppen, pepernoten gooien etc, frietpan meenemen op schoolreis naar Londen etc……), maar een andere kerel die kon je pas echt heel goed opnaaien.
Hij heette Roy, maar wij noemden hem altijd John Cup ‘a’ Soup (God know’s why ) en hij was echt de gek van de klas zeg maar. Hij schold leraren de huid vol en bij handenarbeid smeet hij gewoon figuurzagen naar die leraar!
Ook heeft hij tijdens zo’n handenarbeid les de sleutels van die leraar gejat, het slot van een kast volgestopt met snel hard wordende klei en zette hij de hal onder water met een brandslang

Die kast hebben ze trouwens weg moeten gooien omdat ze met geen mogelijkheid dat slot nog open kregen
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_36714469
Wij moesten een keer een soort van toneelstukje doen in groep 8 van de bassisschool. Dat moest je dan opvoeren voor zo'n 300 mensen. En toen was er zo'n mannetje bij mij in het groepje, en die was zo zenuwachtig dat ie naast het podium op een stoel in zijn broek heeft lopen pissen.
Wij hadden niks door en toen stond ie dus voor 300 mensen op dat podium met een enorme pisvlek in zijn broek

Zo kun je er wel om lachen, maar achteraf was het eigenlijk best zielig.
  donderdag 6 april 2006 @ 17:57:00 #176
63755 Here_Jezus
Sterf Eikelbijters !!
pi_36714526
Ik had zo'n achterlijke figuur in de klas op de Mavo
"Lennard' Was dol op de Thunderbirds en het liefst schreeuwde die het dan ook de daken , Het dak was moeilijk bereikbaar als leerling dus stond ie op de tafels maar thunderbirds theme's na te doen
You go to Hell , You go to HELL and you DIE
pi_36723116
quote:
Op donderdag 6 april 2006 11:25 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Ik heb een wiskunde lerares die Corstjens heet, maar das in Utrecht.
Zit jij op de Bruijne ? Ella Cortsjens
...I never think of the future...it comes soon enough.
pi_36726299
Staan echt prachtige verhalen tussen.

Ik kan me nog wel een paar leuke dingen herinneren. Zo hadden we een jongen op school zitten die schijnbaar een keer een pen door de hand van iemand had gestoken.
Daarbij nog een rare gast die een meisje knock out sloeg in een volle kantine (meisje met bloedneus op de grond).
Een gast uit mijn klas toendertijd die toegaf (tijdens een voorlichtingsles) dat ie alleen maar op aziatische meiden viel en ie zichzelf 6 keer per dag aftrok. Dat was op de 2de v/d middelbare geloof ik.

Leraren zaten ook wel aparte types tussen. Eentje leek gewoon sprekend op hitler en stonk echt enorm. Als die gast je wat uit kwam leggen kon je het beste je adem inhouden.
Een leraar had werkelijk altijd hetzelfde aan, dat was gewoon smerig.
We hadden een leraar die gewoon altijd in de les begon te flippen , wat dan wel weer grappig was. Toen we die in de 5de hadden tijdens geschiedenis zat er een brugklas naast ons waar schijnbaar even de leraar weg was en dus een hels kabaal was. Hij loopt die klas binnen, smijt een tafeltje door het lokaal heen en schreeuwt ze wat toe. Komt daarna bij ons het lokaal weer ingelopen met de droge opmerking "zo die zijn weer stil".

Zo zijn er nog wel meerdere maar die schieten me niet te binnen.
......
pi_36737944
quote:
Op donderdag 6 april 2006 22:16 schreef ChrisM55 het volgende:

[..]

Zit jij op de Bruijne ? Ella Cortsjens
Ja, jij ook?
pi_36752159
Zat, ben er nu 2 jaar vanaf.

Net op tijd gelukkig , zit je al in Leidse Rijnof nog niet?
  zaterdag 8 april 2006 @ 01:19:54 #181
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_36757007
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 10:24 schreef speenvarken het volgende:
Zeker van de wachttoren afgevallen!
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_36757692
Klassiek topic .
  zaterdag 8 april 2006 @ 03:16:55 #183
46960 StefanP
polemicist
pi_36758120
quote:
Op donderdag 6 april 2006 09:36 schreef anneja het volgende:

triest verhaal
Zielig.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_36760575
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 22:04 schreef ChrisM55 het volgende:
Zat, ben er nu 2 jaar vanaf.

Net op tijd gelukkig , zit je al in Leidse Rijnof nog niet?
Nee, nog ouwe vestiging, maar de zooi is failliet, dus examenjaar gezellig ergens anders heen.
  zaterdag 8 april 2006 @ 11:59:39 #185
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_36761766
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een meisje die voor me zat tijdens economie dacht dat ik met haar wilde voetje-vrijen. Ik had echter hondenpoep aan mn schoen zitten en probeerde dat ergens aan af te vegen
Ja, toffe reclame was dat.
Ik ga naar huis.
  zaterdag 8 april 2006 @ 12:17:12 #186
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_36762188
Wij hadden ook eentje die het leven niet echt mee zat. Bleek jochie, Zebra-kleding, kort rood haar, slissen...

Het geinige was nog wel dat meneers schedel nogal vierkant was, iets wat hem al snel de bijnaam 'maya' (Het kunnen ook de Azteken zijn geweest die dat als schoonheidsideaal hadden, maar 'maya' bekte beter.) opleverde. Verder maakten we er een sport van om aan de hand van de laag stof meneers omgeslagen broekrand te bepalen hoelang 'ie niet gewassen was.

Maargoed, meneer viel een beetje buiten het bootje. Ik geloof dat ik nog wel ergens een aflevering van "Richard" heb liggen, onze eigenstebeste Ome Henk imitatie die we natuurlijk regelmatig in de klas afspeelden. Ik geloof dat ik meneers leven op "Richard.mp3" en een paar stripverhaaltjes met zijn persoon er in niet eens zo dramatisch zuur heb gemaakt, maar het staat me nog wel bij dat Maya eens het lef had om in een baldadige bui zijn passer in het boek van een van zijn treiterkonten te steken. Het geluid van vallende tafels en het monotone "dengdengdengdeng" van Maya's hoofd die op onzachte wijze over de radiator-kachel word gerost staan me nog vers in het geheugen.
Ik ga naar huis.
  zaterdag 8 april 2006 @ 12:22:54 #187
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_36762324
En op een andere school waren we zelf een beetje de rare kwibussen, we maakten er een sport van (Net als velen!) om tafelbladen los te gaan schroeven.

Verder hadden we in die tijd Engelse les van een docent die enorm boek-Engels sprak. "Koet joe do det" en dat soort malligheden. En wij hem natuurlijk om de zin verbeteren eh? Later (Halverwege het jaar.) maakten we er ook een sport van om gewoon in de les op de tafels te gaan zitten en "Faget" van Korn (Jaja, de rebelse alto voordat het hip was.) te gaan grunten. Pas na een minuut of tien werden we er uitgetrapt met de mededeling dat we de rest van het jaar de Engelse les niet meer inmochten, op toetsen na. We hebben het jaar beide met negens voor Engels afgesloten. .

Ook fakede ik in die tijd nog een krantenwijk, en ik kreeg een keer een shitload aan kutfoldertjes met een probeerzakje handencreme (Mét alcohol!) te verdelen, waar ik natuurlijk alle probeerzakjes uitviste en de rest van wegflikkerde. En toen zat ik met een tas vol handencreme, wat een onzichtbare vlam gaf na ontsteking. . Ideaal spul om iemands tafel mee in te smeren onder de les en aan te steken dus.
Ik ga naar huis.
pi_36790364
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:13 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Nee, nog ouwe vestiging, maar de zooi is failliet, dus examenjaar gezellig ergens anders heen.
Ja, dat ze failliet zijn weet ik wel ik woon er om de hoek nl. . Doe Schippers de groeten btw
pi_36790511
Schippers zit er niet meer geloof ik.
pi_36794654
Een hele stille, verlegen jongen als klasgenoot gehad. Beetje apart figuur. Experimenteerde met (eerlijk is eerlijk) kleding die later onwijs populair werd (beetje gay dachten wij). Maar hij had ondanks dat hij er niet bijhoorde wel lef. Tijdens kolderdag heeft ie bij een leraar taart in zijn gezicht geduwd/

Had een verstokte communist als geschiedenis leraar. Dankzij Niemeijer hebben we de 2e wereldoorlog en de halve nederlandse geschiedenis niet te horen gekregen. Alle lessen waren pro-links en anti-amerikaans. Zelfs toen we een hoofdstuk kregen over amerika begon ie bij elk 'feit' zijn twijfels te trekken. Lekker handig bij t examen dus.

Verder veel oversexte leraren, die op semi-subtiele wijze naar de meiden keken (bordewisser lieten vallen van tafel om zo naar de tietjes te kijken, en subtiele opmerkingen maken).
pi_36799297
shit kloon

[ Bericht 96% gewijzigd door 4n0n13mpj3 op 09-04-2006 18:40:55 ]
pi_36799481
quote:
Op zondag 9 april 2006 18:35 schreef 4n0n13mpj3 het volgende:
.....................-o. ik zit nu op onterecht speciaal onderwijs, en kom dagelijks zulke types tegen. als gewone op een speciale school is het wel lachen.
Dit soort uitspraken zijn vrij bekend in de psychiatrie.

edit: De gequote post is al weggehaald.

[ Bericht 15% gewijzigd door bbfakir op 09-04-2006 18:47:09 ]
woef
pi_36799731
ik had een type in de klas, rukte zich af in de klas, kreeg een bobbel in zijn broek waar de gymleraar bij was , ging in de hoek staan totdat ie weg was. hij had ook schurft, was echt lelijk en dom, lahcte als er een harde belediging tegen hem gemaakt werd, en ga maar door. we hebben hem uiteindelijk weggepest :-o. ik zit nu op onterecht speciaal onderwijs, en kom dagelijks zulke types tegen. als gewone op een speciale school is het wel lachen.

weird ik heb me nooit ingelogd met die account............
pi_36799834
quote:
Op zondag 9 april 2006 18:42 schreef bbfakir het volgende:
Dit soort uitspraken zijn vrij bekend in de psychiatrie.
neem het maar van mij aan, ik hoor niet op die school thuis 100% van de mensen die ik ken is het ermee eens, ik snap dus ook niet hoe ik er terecht ben gekomen maar er wordt dus gezegd dat ik autist ben, maar het slaat dus werkelijk nergens op. ik ben nooit, maar dan ook nooit getest op zoiets, en ik weet zeker dat er niks uit zou komen.
pi_36800254
@Ubeydullah

Dan moet je er werk van maken maar als het je toch wel bevalt lekker daar blijven. Heerlijk om ver boven de middenmoot uit te steken (op jouw school dan).

P.S. Had je het weggehaalde berichtje geschreven want nu snap ik het niet meer.
woef
pi_36800939
quote:
Op zondag 9 april 2006 19:08 schreef bbfakir het volgende:
@Ubeydullah

Dan moet je er werk van maken maar als het je toch wel bevalt lekker daar blijven. Heerlijk om ver boven de middenmoot uit te steken (op jouw school dan).

P.S. Had je het weggehaalde berichtje geschreven want nu snap ik het niet meer.
ja ik had dat bericht geschreven. en ik wil dus niet op deze school blijven , maar dat is iets voor een ander forum
pi_36801398
Ik zit nu 3 jaar met een gozert, B op school.
IK mag hem niet echt, maar meneer heeft een metersdik bord voor zijn kop, en zodra ik hem zie is het dan ook vluchten of de hele dag aan hem vastgeplakt zitten

Hij heeft lang, vettig, dood haar tot zijn kont. En met vettig, bedoel ik ook echt vettig. Je kan er serieus soep van trekken, want hij wast het zo min mogelijk (anders gaat de glans eraf ). Hij is ontieglijk scheel, heeft een haakneus, acne, wortelbroeken tot zijn navel opgetrokken en elke dag hetzelfde Metallica shirt aan
Daarnaast heeft hij ook nog eens 4 zussen, die allemaal visagiste zijn/willen worden en hij komt dan ook regelmatig op school met resten makeup op zijn gezicht, gemanicuurde nagels of zijn haar mooi opgestoken.
In zijn vrije tijd doet hij zich online voor als vrouw, en gaat hij cyberen met nietsvermoedende puberjochies.

En hij denkt heel serieus dat hij een kwart-elf is. Want zijn moeder was een halfelf, die nu weer terug is bij haar volk. (zijn moeder is ooit sigaretten gaan kopen en nooit meer teruggekomen )

Aan de ene kant zou ik hem het liefst door elkaar rammelen, aan zijn oren naar een kapper slepen en zeggen dat hij nu echt eens normaal moet gaan doen.
Maar aan de andere kant is het denk ik maar beter zo, dat hij totaal in zijn eigen wereldje leeft.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  zondag 9 april 2006 @ 19:52:36 #198
88849 Extend
Nee vast niet...
pi_36801579
quote:
Op zondag 9 april 2006 19:46 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
. (zijn moeder is ooit sigaretten gaan kopen en nooit meer teruggekomen )
Owned
  zondag 9 april 2006 @ 21:10:18 #199
145872 Teigetje78
Ajax Amsterdam
pi_36804022
ik heb ook zo'n hele vage en rare collega, H is een man van 40, oerlelijk, vind zichzelf heel slim, maar dat is ie dus absoluut niet, zegt dat ie stressbestendig is en na ergens opgesloten te worden compleet uit zijn bol gaat :S staat om de 2/3 dagen onder de douche, kunne we zien aan zijn haar, dat vaak niet gewassen is dus, of ie zo uit zijn bed komt, ruikt vaak heeeeeeeeeeeel errug naar zweet, heeft een enorm bord voor zijn kop, zijn spijkerbroek opgetrokken tot zijn navel waardoor je zijn geslachtsdelen goed ziet en soms ook dat ze groter worden dan normaal, ieuw!, is een beetje contactgestoord, als je een grapje maakt denkt hij dat het serieus is en andersom, en hij lacht om zijn eigen domme grapjes en als wij om hem lachen lacht ie gewoon mee. Ook is ie gauw onder de indruk van vrouwen en denkt dan dat als zij aardig doen zij hem leuk vinden :S hahaha, kan me het niet voorstellen. Hij heeft wel eens verteld dat ie op school altijd gepest werd enzo, met zo'n kop als die van hem kan dat niet anders.
Als ik er zo over nadenk is het best wel zielig, maar hij is weinig voor rede vatbaar.
Een Ajacied, ben je niet zo maar voor even
Een Ajacied, ben je voor de rest van je leven
Ondanks dat het wel eens minder zal gaan
De liefde voor AJAX blijft altijd bestaan
  † In Memoriam † maandag 10 april 2006 @ 02:50:04 #200
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_36812305
quote:
Op donderdag 6 april 2006 04:48 schreef 2cv het volgende:
Bij mij op het werk ook zo'n mafketel. Hij eet in de lange pauze (30 min., andere 2 zijn 15 min.) o.a 2 broodjes hagelslag. Die hagelslag doet hij thuis in een potje waar normaal fotorolletjes in zitten. Potje heeft hij altijd stampvol hagelslag zitten en hij smeert het uit over 2 sneetjes brood die hij thuis voorzien heeft van boter. Vervolgens 'walst' hij de hagelslag met de zijkant van het potje uit tot een mooe egale laag, doet de andere snee brood er op en eet het hele zaakje op. Natuurlijk zit er veelteveel hagelslag tussen z'n brood dus dat mietert er altijd tussen weg. Dat valt in z'n broodbak (hij eet redelijk netjes) en die hagelslag 'giet' hij weer in dat potje. Vervolgens 'drinkt' hij dat potje leeg. Reden: hij wil niet dat z'n hagelslag pasta wordt.
Dit klinkt als Verbal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')