Merkquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:22 schreef nietzman het volgende:
Ideaal spul om iemands tafel mee in te smeren onder de les en aan te steken dus.
quote:Op maandag 10 april 2006 06:22 schreef Slappertje het volgende:
Nu is een gymles op het gymnasium al bijna zoiets als de Jostieband over een stormbaan jagen,
Omdat?quote:Op maandag 17 april 2006 20:06 schreef PatjeDoN het volgende:
al mijn klasgenoten zullen zeggen dat ik dat ben
(en ik heb veel klasgenoten gehad, gelooof me)
Je bent inderdaad een rare fluiter.quote:Op maandag 17 april 2006 20:20 schreef PatjeDoN het volgende:
wat was er? bôh
Stressbestendig zijn en claustrofobisch, zijn 2 verschillende dingen. Blijkbaar heb je zelf ook een bord voor je kop.quote:Op zondag 9 april 2006 21:10 schreef Teigetje78 het volgende:
ik heb ook zo'n hele vage en rare collega, H is een man van 40, oerlelijk, vind zichzelf heel slim, maar dat is ie dus absoluut niet, zegt dat ie stressbestendig is en na ergens opgesloten te worden compleet uit zijn bol gaat :S
En nu zit 'ie er weer tussen.quote:staat om de 2/3 dagen onder de douche, kunne we zien aan zijn haar, dat vaak niet gewassen is dus, of ie zo uit zijn bed komt, ruikt vaak heeeeeeeeeeeel errug naar zweet, heeft een enorm bord voor zijn kop, zijn spijkerbroek opgetrokken tot zijn navel waardoor je zijn geslachtsdelen goed ziet en soms ook dat ze groter worden dan normaal, ieuw!, is een beetje contactgestoord, als je een grapje maakt denkt hij dat het serieus is en andersom, en hij lacht om zijn eigen domme grapjes en als wij om hem lachen lacht ie gewoon mee. Ook is ie gauw onder de indruk van vrouwen en denkt dan dat als zij aardig doen zij hem leuk vinden :S hahaha, kan me het niet voorstellen. Hij heeft wel eens verteld dat ie op school altijd gepest werd enzo, met zo'n kop als die van hem kan dat niet anders.
Zoals ik al zei: ook jij hebt een bord voor je kop.quote:Als ik er zo over nadenk is het best wel zielig, maar hij is weinig voor rede vatbaar.
Tuurlijk joh, en jij blijft tegen iedereen even aardig ook al zijn het nog zulke grote eikels??? laat me niet lachen, iedereen doet het, maar niemand komt ervoor uit.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:29 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
hmzzz, die naam komt me wel behoorlijk bekend voor. Maar dan van het Isendoorn College in Warnsveld. Maar hoelang geleden was dat met die leraar, en was die man niet kalend? Ik heb er nooit les van gehad maar die naam komt me gewoon bekend voor...
[edit] Ik las dus ook dat hij van dat ontplofde haar heeft, en hij heeft toch ook een bril??? Met zo'n broek met ruitjesmotief etc... Vertel me dat dit hem is!!!
Viel wel mee? Aapkes was niet zo'n ontzettend kreng. Had je trouwens ook les van Paulus de Boskabouter?quote:Op donderdag 20 april 2006 20:29 schreef PatjeDoN het volgende:
Er was eens een jongetje van 13, die het *** in W****** bezocht. Hij was de enige uit zijn dorp, dus was hij liever alleen aangezien hij de rest kinderachtig en gay vond. Op een dag was er een les NE van mevrouw Aapkes (heus). Mevrouw Aapkes was niet een al te prettige lerares. Toen de lerares de jongeman in kwestie uit de klas wou sturen nadat hij had gebeld tijdens de les en zei dat ze haar klep moest houden omdat hij zijn gesprek moest afmaken, werd de heer P. boos. Hij liep naar de deur, wachtte even. (hij bedacht dat haar man net maand overleden was). Meneer P. draaide zich om, en riep:
IK HEB JE MAN GENECROFILEERD!!!
(3 week later zat hij 5 maand thuis, daarna bezocht hij tot eind het schooljaar een ZMOK-school. De heer P. heeft de 1e moeten overdoen wegens afwezigheid, en bezoekt nu de HAVO aan het Wesel gansfort College in Winsum. Het gaat verder vrij goed met hem.)
Dus dat had mijn wiskundeleraar uit de 1ste+2de!quote:Op donderdag 6 april 2006 10:18 schreef Cvdp het volgende:
Wij hadden een jongen die had een huisziekte waardoor hij naar poep stonk (ya rly) en kijk als je dan gewoon een normale gozer bent ok.. maar dit was gewoon een eikel.
Hahaha.quote:Op maandag 10 april 2006 06:22 schreef Slappertje het volgende:
Nu is een gymles op het gymnasium al bijna zoiets als de Jostieband over een stormbaan jagen,
En hoe reageerde je op je leidinggevende?quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:27 schreef angelfist het volgende:
-knip-
Komt het hoofd van mijn afdeling aan.
"Ben je nou nog niet klaar?!...Is al lang klaar met die badkamers ,schiet nou eens op met dat stofzuigen!"
Okee, dit is niet echt een rare collega,maar ik was zo ontzettend kwaad op haar!Ik heb snel die kamers afgemaakt en ben toen naar haar kamer gegaan(stond te trillen op mijn beneb van woede)
Ik heb haar even goed de waarheid verteld...
Uiteindelijk gaf ze toe dat ik nooit fouten maakte(ze heeft me in anderlaf jaar tijd een keer kunnen betrappen op het vergeten van een potlood en een keer op het scheef liggen van een beddehoes.)
en dat ze niet zo kwaad had moeten worden...
Ben nooit zo boos geweest wals ik aan het werk was...
Ik ken ook zo'n figuur.quote:Op zondag 1 januari 2006 01:46 schreef Crizje het volgende:
Ik zat bij een jongen in de klas, die was gewoon raar. En oversext.
Het begon meteen in de eerste schoolweek van de 2e klas, hadden we al een prachtige disco. Die jongen beweren dat toen hij nog in Bosnië woonde, dat hij op zijn 7e met zijn buurmeisje geneukt had. Niemand hem geloven, en hij later beweren dat wij het bedacht hadden. Een paar maanden later beweerde hij ontmaagd te zijn op de wc van de Drie Gezusters in Groningen door een Overijsselse meid, die hij uiteraard nooit meer ontmoette. Erg geloofwaardig natuurlijk.
Zo beweerde hij ook een keer dat hij een vriendin in Groningen had wonen (hij woont zelf in Eelde, Drenthe), en toen gingen een paar jongens (van die gangstertjes) hem volgen om te kijken waar ze dan wou wonen. Hij vertrok na school inderdaad naar Groningen, maar wat bleek, hij nam gewoon een alternatieve route naar huis...
Later in het jaar zei hij: Ja, zie je dat meisje, da's mijn vriendin. Vonden wij wel best, en we lieten hem verder maar lullen. Toen ging het uit, zei hij, en was zij een afgesloten hoofdstuk. Maar toen kwam de skireis. Wie zit er voor me in de bus. Juist, dat meisje, dus ik haar vragen: He, jij bent toch de ex van [jongen]. Nog nooit zo'n verbaasde blik gezien. Toen hebben we hem er op school mee geconfronteerd, ging-ie het weer ontkennen.
Op een verjaardag had hij de bal op een dak van een garage geschopt en ging ie em halen. In plaats van dat hij de bal pakt en weer verder komt voetballen, geeft hij eerst een mooie show. Hij gaat dansen onder begeleiding van de tekst "Schaamhaar, schaamhaar".
Hij had altijd veel brood mee, wat op zich natuurlijk goed is, want da's gezond. Maar goed, hij liet een keer een broodje vallen op zijn tas, en daarbij viel een stuk tomaat op de grond. Iedere verstandige scholier laat het dan mooi liggen of gooit het dan nog netjes in de prullenbak. Wat doet hij, hij pakt het van die ranzige stoffige aula-vloer op, stopt het weer op zijn broodje en ging het weer opeten.
Hij pakte een keer het been van mij vast, trok dit naar zijn mond en begon er bijna in te happen, terwijl hij de "Kippenboutje" schreeuwde.
En dit is nog niet eens alles....
ghahahaquote:Op donderdag 29 december 2005 12:09 schreef Coolfool het volgende:
[..]
Whoppa, daar gaat zo mijn broodje brokkeltjeskaas in de prullenbak!![]()
Dude, volgens mij kende ik die nog uit Zwolle. Kan dat kloppen ? Met heel veel puisten?quote:Op donderdag 6 april 2006 11:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ow ik had op het mbo een kraspanda (gothic) in de klas zitten. we gingen de eerste week op ontmoetings kamp. ik zat samen met een vriend van me in die bus en we hadden het zo over Damien (eigenlijk heet die jongen Roel) dus ik roep zo naar voren "Hey Damien, heb je het niet warm met die fucking zwarte leren jas" (het was 33 graden in de bus en Damien had een volledig zwarte leren jas aan tot zijn enkels) zegt die met een kakkerstem "nee hoorrr het is geen echt leerrrrr"
Ge-wel-dig.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Op de basisschool had ik een gast in de klas waarvan ik eens een korte broek mocht lenen bij gym, toen zaten er remsporen in, later die avond had ik een baksteen door zijn woonkamer raam gegooid. Oh ja, en ik moest ook verplicht van zijn ouders een toetje op zijn verjaardag opeten terwijl dat ding niet te vreten was.
Wie is in dit verhaal de rare persoon? Hij, jij of allebei?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Op de basisschool had ik een gast in de klas waarvan ik eens een korte broek mocht lenen bij gym, toen zaten er remsporen in, later die avond had ik een baksteen door zijn woonkamer raam gegooid. Oh ja, en ik moest ook verplicht van zijn ouders een toetje op zijn verjaardag opeten terwijl dat ding niet te vreten was.
wtfquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In de kleuterklas zat een meisje bij mij in de klas die haar mond niet kon dichtdoen. Dus die zat je dan de hele tijd als een debiel aan te kijken. Op 5 -jarige leeftijd vond ik dat al raar.
Een ander meisje kwijlde non-stop en had ook regelmatig schrale plekken van het kwijlen bij haar mond zitten. Het leek wel een koortslip![]()
Een jongen in de basisschool zat continu in zijn broek te graaien en in zijn neus te peuteren. Hij probeerde dit zo onopvallend te doen, dat het juist opviel.
Een andere jongen had wat moeite met het gezag en kreeg regelmatig woede uitbarstingen: zoals het plotseling om laten kiepen van zijn tafeltje, geplet worden tussen de muur en het bord door de juffrouw, tot complete onsnappingspogingen.
Op de middelbare school hadden we een jongen met oranje haar die niet al te populair was. Hij sprak ontzettend door zijn neus en als hij moest niezen zei iedereen: zoek dekking! We moesten dan ook wel nablijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |