quote:
Uit dit forumquote:Op woensdag 28 december 2005 23:53 schreef Snaptnix het volgende:
Waaruit????????????????
Jawel helemaal onderaan, schrok ook even toen ik net binnenkwam. Maar staat er nog wel.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:53 schreef teamlead het volgende:
Op de index staat BB5 al niet meer vermeld
IKKEquote:Op woensdag 28 december 2005 23:54 schreef Foreverblue het volgende:
Dat kunnen ze niet maken vind ik
* Foreverblue gaat een protestactie beginnen, wie doet er mee?
IKKE!!quote:Op woensdag 28 december 2005 23:54 schreef Foreverblue het volgende:
Lieve Snaptnix... we gaan sluiten hier.....quote:Op woensdag 28 december 2005 23:53 schreef Snaptnix het volgende:
Waaruit????????????????
edit: NEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben potdome weer klaarwakker, stijf van de zenuwe, droge bek...quote:Op woensdag 28 december 2005 23:54 schreef Foreverblue het volgende:
ik doe mee als er geen goed alternatief komt.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:54 schreef Foreverblue het volgende:
Wat nuquote:Op woensdag 28 december 2005 23:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
Lieve Snaptnix... we gaan sluiten hier.....![]()
![]()
[me= Aansluitquote:Op woensdag 28 december 2005 23:54 schreef Foreverblue het volgende:
* Foreverblue] gaat een protestactie beginnen, wie doet er mee?[/me]
JA (plus wat maakt het uit dat het langer openblijft? Bedoel, het neemt geen extra ruimte in, doen niemand kwaad ermee, vervuilen het forum niet etc etc)quote:Op woensdag 28 december 2005 23:57 schreef Foreverblue het volgende:
** Protestformulier **
Ik vind dat het forum Big Brother open moet blijven tot na Hotel Big Brother. Het heeft altijd zijn dienst en nut bewezen en bovenal een schare trouwe fokkers bij elkaar gebracht. Deze fokkers dreigen door sluiting verdeeld te worden en uit elkaar worden gedreven.
Als je het hier mee eens bent, zeg dan ja.
** Protestformulier **
quote:
Ik heb al drie keer "ja" gezegd, maar er gebeurt niks??quote:Op woensdag 28 december 2005 23:57 schreef Foreverblue het volgende:
** Protestformulier **
Ik vind dat het forum Big Brother open moet blijven tot na Hotel Big Brother. Het heeft altijd zijn dienst en nut bewezen en bovenal een schare trouwe fokkers bij elkaar gebracht. Deze fokkers dreigen door sluiting verdeeld te worden en uit elkaar worden gedreven.
** Protestformulier **
Whahahahaquote:Op woensdag 28 december 2005 23:59 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb al drie keer "ja" gezegd, maar er gebeurt niks??Klopt het formulier wel?
Ik weiger deze club gedag te zeggen.....quote:Op woensdag 28 december 2005 23:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
* Aansluit
Anarchy!!!
maarja..als ze het dichtgooien zijn we wel uitgeluld vrees ik
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:00 schreef cuall het volgende:
** Protestformulier **
Foreverblue
Cuall
Snaptnix
** Protestformulier **
JA, JA, DRIEWERF VERDULLEME JA!quote:Op woensdag 28 december 2005 23:57 schreef Foreverblue het volgende:
** Protestformulier **
** Protestformulier **
Denk dat de slijterij hier het juist niet aardi vindtquote:Op woensdag 28 december 2005 23:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat de slijterij dit heel aardig vindt
Zet je naam op het formulier joh, dan gaan we het indienen bij de forum-rechterquote:Op donderdag 29 december 2005 00:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
JA, JA, DRIEWERF VERDULLEME JA!
** Protestformulier **
Foreverblue
Cuall
Snaptnix
Teamlead
doka
SuperMOM
** Protestformulier **
Waar kunnen we dan tercht op FOK???????????/quote:Op donderdag 29 december 2005 00:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik weiger deze club gedag te zeggen.....![]()
Als er geen plaats hier komt, dan op andere plaats gezellig verder. FF alvast wat voorzorgsmaatregelen nemen![]()
Moet je wel alle namen meenemen Demins, dit bost niet bij zoquote:Op donderdag 29 december 2005 00:03 schreef demins het volgende:
** Protestformulier **
Als je het hier mee eens bent, zeg dan ja, door je naam toe te voegen!
Foreverblue
Cuall
Snaptnix
Demins
** Protestformulier **
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:06 schreef SuperMOM het volgende:
** Protestformulier **
Foreverblue
Cuall
Snaptnix
Teamlead
doka
SuperMOM
Demins
** Protestformulier **
Mama, jij bent de liefste van de heeele wereld!quote:Op donderdag 29 december 2005 00:06 schreef SuperMOM het volgende:
** Protestformulier **
Foreverblue
Cuall
Snaptnix
Teamlead
doka
SuperMOM
Demins
** Protestformulier **
Geweldig SuperMOM, dat is een beter idee jaquote:Op donderdag 29 december 2005 00:06 schreef SuperMOM het volgende:
** Protestformulier **
Foreverblue
Cuall
Snaptnix
Teamlead
doka
SuperMOM
Demins
** Protestformulier **
Toen ik begon waren dat alle namen!!!quote:Op donderdag 29 december 2005 00:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Moet je wel alle namen meenemen Demins, dit bost niet bij zo![]()
Er zijn er genoeg die we kunne vervuilen of wegpesten, gaan we toch naar PUB hihihihiquote:Op donderdag 29 december 2005 00:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Waar kunnen we dan tercht op FOK???????????/
Er waren er een paar die dachten dat ik hem was, dus zo een slechte imitatie APK zet ik nou ook weer niet neerquote:Op donderdag 29 december 2005 00:07 schreef Coos het volgende:
Heeft die APK wannabee van een PcEend toch nog effe WickedAngel weggejaagd op de valreep.![]()
Klinkt niet dat ze er achter staat... dus er is hoopquote:Op donderdag 29 december 2005 00:08 schreef CartWOman het volgende:
Het zij zo.
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:08 schreef demins het volgende:
[..]
Toen ik begon waren dat alle namen!!!![]()
De allergoeistequote:Op donderdag 29 december 2005 00:12 schreef SuperMOM het volgende:
Dank u dank uHet ging even langs elkaar heen en toen Demins postte waren dat alle namen en ik was ook nog bezig en en en nah ja...het is eindelijk goed zo. (ik had nog iets goed te maken na de eerste SERvival waar ik er een puinhoop van maakte
![]()
)
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:12 schreef SuperMOM het volgende:
Dank u dank uHet ging even langs elkaar heen en toen Demins postte waren dat alle namen en ik was ook nog bezig en en en nah ja...het is eindelijk goed zo. (ik had nog iets goed te maken na de eerste SERvival waar ik er een puinhoop van maakte
![]()
)
yuppzz...topics hebben we nodig ...en data...ik wil dat ook leren..quote:Op donderdag 29 december 2005 00:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er waren er een paar die dachten dat ik hem was, dus zo een slechte imitatie APK zet ik nou ook weer niet neer![]()
Is ze weg
Kun je me vertellen hoe ik dat deed, dan kan ik het misschien onthouden![]()
Hai Coosquote:Op donderdag 29 december 2005 00:07 schreef Coos het volgende:
Heeft die APK wannabee van een PcEend toch nog effe WickedAngel weggejaagd op de valreep.![]()
Hiermee heb je het weer helemaal goed gemaakt hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 00:12 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
)
Daar ben ik ook bang voorquote:Op donderdag 29 december 2005 00:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Wickedangel laat zich heus niet wegjagen hoor, die is voor niemand bang![]()
Ik zag het ook....en ook de opmerking ik ben weg en kom niet meer terug klinkt gek....of kan aan mij liggen?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:12 schreef Foreverblue het volgende:
CW heeft net gesproken in het andere topic...
[..]
Klinkt niet dat ze er achter staat... dus er is hoop
Alle ja's zijn welkomquote:Op donderdag 29 december 2005 00:20 schreef mamapan het volgende:
Willen jullie mijn Ja ook. Ik lees de laatste week alleen met jullie mee, maar zou het ook heel jammer vinden als dit forum gaat sluiten.
Je optimisme is lovenswaardigquote:Op donderdag 29 december 2005 00:21 schreef Foreverblue het volgende:
En toch... zie ik hier een cynische twist naar Big Brother in. Dat dit verhaal 1 grote grap is om ons bezig te houden.
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:14 schreef A-en-M het volgende:
** Protestformulier **
Foreverblue
Cuall
Snaptnix
Teamlead
doka
SuperMOM
Demins
M-en-A
A-en-M
henk.jansen
Bartoli![]()
** Protestformulier **
Ik weet niet of ze voor elk tv programma een subforum openenquote:Op donderdag 29 december 2005 00:19 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik zag het ook....en ook de opmerking ik ben weg en kom niet meer terug klinkt gek....of kan aan mij liggen?![]()
Ik vind het echt heel erg jammer dat dit niet heel even langer openblijft. Straks komt Hotel BB en openen ze weer een nieuw subforum dus waarom niet deze open houden dan? Wie heeft dit zomaar out of the bleu besloten 8 dagen na de finale? Ik begreep dat de vorige BB's langer open bleven (het forum dan)
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:06 schreef SuperMOM het volgende:
** Protestformulier **
Foreverblue
Cuall
Snaptnix
Teamlead
doka
SuperMOM
Demins
Regenworm
** Protestformulier **
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:14 schreef A-en-M het volgende:
** Protestformulier **
Foreverblue
Cuall
Snaptnix
Teamlead
doka
SuperMOM
Demins
M-en-A
A-en-M
henk.jansen
White_Pearl
** Protestformulier **
alleen een petje graag en wanneer krijg ik diequote:Op donderdag 29 december 2005 00:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ga morgen petjes drukken en t-shirts.... gaan we met zijn allen naar het Fok hoofdkantoor.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:27 schreef White_Pearl het volgende:
BEW![]()
![]()
Heb een logé'tje van 6 wekendie had even al mijn aandacht nodig.
Ga je topless?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:27 schreef mamapan het volgende:
[..]
alleen een petje graag en wanneer krijg ik die![]()
Oke een nieuw topic dan, maar waar komt die te staan? SHO? TV en Films? En hoeveel topics kunnen wij daar aanmaken? Streamverslagen, commentaar op de streamverslagen, de bewoners, erger je hier aan Viool HOL enzzzzzzzzzquote:Op donderdag 29 december 2005 00:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze voor elk tv programma een subforum openen
Maar omdat ze ook streams hebben dit keer wie weet, maar dan kunnen ze dit beter nog even open houden en dat doen ze niet, dus ik ben bang van niet
Pareltjeeeeeeeequote:Op donderdag 29 december 2005 00:27 schreef White_Pearl het volgende:
BEW![]()
![]()
Heb een logé'tje van 6 wekendie had even al mijn aandacht nodig.
Tuurlijk... schrijf je er maar bijquote:Op donderdag 29 december 2005 00:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Mag ik ook op de lijst? Was dan wel niet zo actief, wil toch weer kunnen beppen over HBB!
Jaaaaaaa.... daar is Angel ook nogquote:Op donderdag 29 december 2005 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
BEW![]()
![]()
Door wie heb ik me laten wegjagen dan![]()
![]()
Een forum is zo opgezet alleen voor BB, een topic misschien 2 een een beetje hd ruimte.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze voor elk tv programma een subforum openen
Maar omdat ze ook streams hebben dit keer wie weet, maar dan kunnen ze dit beter nog even open houden en dat doen ze niet, dus ik ben bang van niet
Ja ik lees het net Teamlead, is gewoon niet te begrijpenquote:Op donderdag 29 december 2005 00:28 schreef teamlead het volgende:
[..]welkom terug WP
Heb je het slechte nieuws al gehoord?
Aááhh wá liévvvv.............quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/796602/2/50#33491510]donderdag 29 december 2005
PC eend (moet nog filmpjes kwijt en met mijn 'snelheid' duurt dat maanden)
De laatste van PC eend klopt nuquote:Op donderdag 29 december 2005 00:27 schreef Foreverblue het volgende:
Gaat hard zo met de protestformulieren
Maak jij een definieve lijst SuperMOM of moet ik het doen?
not to mention mod's die misschien helemaal niets met BBH hebben (in tegenstelling tot onze eigen CW en Flugel) en dus ook geheid topics zullen dichtgooien die zij niet zien zittenquote:Op donderdag 29 december 2005 00:28 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oke een nieuw topic dan, maar waar komt die te staan? SHO? TV en Films? En hoeveel topics kunnen wij daar aanmaken? Streamverslagen, commentaar op de streamverslagen, de bewoners, erger je hier aan Viool HOL enzzzzzzzzz
Heb ik al duidelijk gemaakt dat het flauw is... en met genoeg medestanders zoals ik ziequote:Op donderdag 29 december 2005 00:30 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja ik lees het net Teamlead, is gewoon niet te begrijpen![]()
Laat het dan tenminste open tot na Hotel BB flauw hoor![]()
Volgens Coos door mij, wat een eerquote:Op donderdag 29 december 2005 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
BEW![]()
![]()
![]()
Ja lieverd, ik lees het netquote:Op donderdag 29 december 2005 00:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Pareltjeeeeeeee
Welkom in deze tijden van verwarring, boosheid en verslagenheid![]()
Okee is goed... ik heb er alle vertrouwen in dat je het kan. Beter dan ik in ieder gevalquote:Op donderdag 29 december 2005 00:31 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
De laatste van PC eend klopt nu
En jaaaa aaah mag ik het doen?? Ben ik toch nog een soort van notaris in de laatste dagen?![]()
Als ik naar bed ga neem jij het over en als jij er niet bent doe ik het oke? Samen staan we sterk![]()
Hey..scheetje...quote:Op donderdag 29 december 2005 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
In deze kou??quote:
Precies!!!quote:Op donderdag 29 december 2005 00:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
not to mention mod's die misschien helemaal niets met BBH hebben (in tegenstelling tot onze eigen CW en Flugel) en dus ook geheid topics zullen dichtgooien die zij niet zien zitten
WA is helemaal niet wegquote:
Wat heeft PC Eend dan gezegd/gedaanquote:Op donderdag 29 december 2005 00:07 schreef Coos het volgende:
Dikke troostknuffel voor jequote:Op donderdag 29 december 2005 00:32 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja lieverd, ik lees het netgewoon onbegrijpelijk en flauw ook
![]()
laat het dan tenminste open tot na hotel BB![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:26 schreef PC eend het volgende:
** Protestformulier **
Foreverblue
Cuall
Snaptnix
Teamlead
doka
SuperMOM
Demins
M-en-A
A-en-M
henk.jansen
bartoli
lovebear
PC eend (moet nog filmpjes kwijt en met mijn 'snelheid' duurt dat maanden)
White_Pearl
** Protestformulier **
Aan kusjes heb ik niksquote:
Weet je dat niet meer???quote:Op donderdag 29 december 2005 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat heeft PC Eend dan gezegd/gedaan![]()
Lief van je, knuffeltjequote:Op donderdag 29 december 2005 00:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dikke troostknuffel voor je![]()
Zo, dus wij hebben ruziequote:Op donderdag 29 december 2005 00:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
WA is helemaal niet weg![]()
Zo liev ben ik nou
Aap!quote:Op donderdag 29 december 2005 00:35 schreef versabommie het volgende:
** Protestformulier **
Ik vind dat het forum Big Brother dicht moet.
Big Brother is al een tijd afgelopen en zelfs de bewoners zijn het al vergeten.
Dit forum is nu niets meer dan een excuus voor al die luie huismokkels om overdags geen reet uit te voeren!
Sluiten die meuk!![]()
Teken hier in als je voor sluiting bent:
Versabommie
** Protestformulier **
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:35 schreef versabommie het volgende:
** Protestformulier **
Dit forum is nu niets meer dan een excuus voor al die luie huismokkels om overdags geen reet uit te voeren!
Sluiten die meuk!![]()
Versabommie
** Protestformulier **
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:35 schreef versabommie het volgende:
** Protestformulier **
Sluiten die meuk!![]()
X
Versabommie
** Protestformulier **
Ga jij maar vast denken welke cliché's je volgend jaar in tienvoud neerpleurt.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:35 schreef versabommie het volgende:
** Protestformulier **
Sluiten die meuk!![]()
Versabommie
** Protestformulier **
--punten geven is nog nooit zo makkelijk geweestquote:Op donderdag 29 december 2005 00:35 schreef versabommie het volgende:
** Protestformulier **
Sluiten die meuk!![]()
Versabommie
** Protestformulier **
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
--punten geven is nog nooit zo makkelijk geweest![]()
![]()
Echt niet??quote:
Ik weet van niksquote:
Oke, moment niemand de lijst aanpassen!quote:Op donderdag 29 december 2005 00:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Zet mij en mijn Mannelijke deel ook maar op die lijst![]()
![]()
Enne hoi hoi allemaal in deze verwarrende tijden![]()
![]()
![]()
Mijn mooie protestformulier.... wat doe je?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:35 schreef versabommie het volgende:
** Protestformulier **
** Protestformulier **
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Echt niet??![]()
Je was ook wel heel erg dronken hoor.![]()
Maar lees effe terug vanaf 1010 ofzo.![]()
![]()
Goed ingetekend maat! Ik krijg het idee dat wij de enige hier nog zijn die nog normaal kunnen denken!quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ha Dizzyquote:Op donderdag 29 december 2005 00:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
![]()
![]()
Krijgt HBB wel een eigen subforum? Ik dacht even dat het een topic zou zijn in een bestaand subforumquote:Op donderdag 29 december 2005 00:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
not to mention mod's die misschien helemaal niets met BBH hebben (in tegenstelling tot onze eigen CW en Flugel) en dus ook geheid topics zullen dichtgooien die zij niet zien zitten
De bonbons hier in de kastquote:Op donderdag 29 december 2005 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
De bloemen staan hier op tafel!!!!
Kort gezegd, scheelde het niet veel of we zaten met zijn allen bij Henk Jansen op de borrel om 4 uur 's nachts. Als het aan jou lag tenminste!!!quote:Op donderdag 29 december 2005 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Vertel het nou maar, of hou anders je muil![]()
Hier op het raam!quote:Op donderdag 29 december 2005 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Vermoeiend he ? Elke dag weer opnieuw die controleoefening uitvoeren.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goed ingetekend maat! Ik krijg het idee dat wij de enige hier nog zijn die nog normaal kunnen denken!
Dat dachten wij ookquote:Op donderdag 29 december 2005 00:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Krijgt HBB wel een eigen subforum? Ik dacht even dat het een topic zou zijn in een bestaand subforum![]()
Ik denk niet dat we een apart subforum voor BBH (of HBBquote:Op donderdag 29 december 2005 00:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Krijgt HBB wel een eigen subforum? Ik dacht even dat het een topic zou zijn in een bestaand subforum![]()
Hoop dat je ze lekker vindtquote:Op donderdag 29 december 2005 00:41 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
De bonbons hier in de kast![]()
vind het eigenlijk wel jammer dat jij de blommen kreeg, had al een plekkie vrij gemaakt op tafel maar helaasquote:Op donderdag 29 december 2005 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit heeft ook wel weer "een ondertoontje"!!quote:Op donderdag 29 december 2005 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vond 't erg leuk om je mannetje even te zien.
Nou weet ik dat je onzin uitkraamt.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Kort gezegd, scheelde het niet veel of we zaten met zijn allen bij Henk Jansen op de borrel om 4 uur 's nachts. Als het aan jou lag tenminste!!!![]()
Vond het wel enorm stoer van je, en Hij ookquote:Op donderdag 29 december 2005 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoop dat je ze lekker vindt![]()
Vond 't erg leuk om je mannetje even te zien.
Noem hem zelf altijd mijn mannetjequote:Op donderdag 29 december 2005 00:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Dit heeft ook wel weer "een ondertoontje"!!![]()
Hahaha, toen ik onderweg was bedacht ik dat ik eigenlijk beter een tube chips had kunnen meenemen... voor de Jostiflipquote:Op donderdag 29 december 2005 00:44 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
vind het eigenlijk wel jammer dat jij de blommen kreeg, had al een plekkie vrij gemaakt op tafel maar helaas![]()
Houd toch eens je Leidsssssccccchhendamse muil, ik heb het tegen heel iemand anders.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Dit heeft ook wel weer "een ondertoontje"!!![]()
Lol ik zeg nog tegen hem: neem nou die lays tube meequote:Op donderdag 29 december 2005 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hahaha, toen ik onderweg was bedacht ik dat ik eigenlijk beter een tube chips had kunnen meenemen... voor de Jostiflip![]()
Echt wel!! Lees nu maar eens terug.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tip: ik ben nooit zó dronken dat ik niet meer weet wat ik doe![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Houd toch eens je Leidsssssccccchhendamse muil, ik heb het tegen heel iemand anders.
Misschien niet als je het protestformulier ondertekendquote:Op donderdag 29 december 2005 00:47 schreef melke het volgende:
Gaat het forum sluiten?
quote:
Ga jij ook eens iets nuttigs doen jàh!!!quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:47 schreef melke het volgende:
Gaat het forum sluiten?
Onzin, ik roep alleen het hele en halve uur omquote:Op donderdag 29 december 2005 00:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Echt wel!! Lees nu maar eens terug.
Je begon met roepen dat het "GVD al 3.20 uur" was. Maar dat riep je om vijf uur nog.
Ben je die hele tussentijd kwijt joh??![]()
JA!quote:Op donderdag 29 december 2005 00:47 schreef melke het volgende:
Gaat het forum sluiten?
quote:
** Protestformulier **
Foreverblue
Cuall
White_Pearl
** Protestformulier **
Je was wel erg hoor.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Onzin, ik roep alleen het hele en halve uur om![]()
quote:
Bom-aanslag , ontsteker zit rechtsonderquote:Op donderdag 29 december 2005 00:35 schreef versabommie het volgende:
** Protestformulier **
Sluiten die meuk!![]()
Versabommie
** Protestformulier **
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:01 schreef doka het volgende:
** Protestformulier **
Foreverblue
Cuall
Snaptnix
doka
White_Pearl
** Protestformulier **
Niet dat het gaat helpen, maar goed![]()
Waar staat dat dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Misschien niet als je het protestformulier ondertekend
Hoi Manuquote:
Doe ik alquote:Op donderdag 29 december 2005 00:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Ga jij ook eens iets nuttigs doen jàh!!!![]()
Dat is wel een heel gedateerde versie... SuperMOM where are you?quote:
Ja, eeeeeeeeeerst dacht ik dat dit subforum aangepast zou worden. Na het berichtje van Dagonet dacht ik dat het een topic zou worden in een ander bestaand subforum. Toen dacht ik even dat er een heel ander subforum zou komen voor HHB (of BHHquote:Op donderdag 29 december 2005 00:43 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dat dachten wij ookHelaas beslissen de Hummies van Fok! anders
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:03 schreef demins het volgende:
** Protestformulier **
Foreverblue
Cuall
Snaptnix
Demins
White_Pearl
** Protestformulier **
Ik raak nu al overal m'n ritmes kwijt, eerst de exit, daarna de streams en dan nu ook nog het forumquote:Op donderdag 29 december 2005 00:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi Manu![]()
We gaan elkaar straks allemaal kwijtraken op het wereldwijde web![]()
Alle kleine beetjes helpen.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:54 schreef White_Pearl het volgende:
Nou maar hopen dat alle protesten helpen![]()
Ik hoop het ook...quote:Op donderdag 29 december 2005 00:54 schreef White_Pearl het volgende:
aan je werk zoals het hoort!quote:Op donderdag 29 december 2005 00:55 schreef melke het volgende:
Maar wat als ze het toch sluiten? Waar moeten we dan heen?
Vast welquote:Op donderdag 29 december 2005 00:54 schreef White_Pearl het volgende:
quote:
Thx Angel... ik was ook al bezig... maar zo moet die kloppen jaquote:Op donderdag 29 december 2005 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
** Protestformulier **
Foreverblue
Cuall
Snaptnix
Teamlead
lovebear
doka
SuperMOM
Demins
M-en-A
A-en-M
henk.jansen
mamapan
Bartoli
regenworm
white_pearl
PC eend
yolande
Rens_Wilders
Dizzy-lizzy
Arliator
Melke
Wickedangel
Manu
** Protestformulier **
Zo moet ie kloppen.
Zet er nog wat meer namen tussen!quote:Op donderdag 29 december 2005 00:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Thx Angel... ik was ook al bezig... maar zo moet die kloppen ja![]()
Pak er even een Pinball lijstje bijquote:Op donderdag 29 december 2005 00:57 schreef melke het volgende:
[..]
Zet er nog wat meer namen tussen!
Ja, ik heb het id om dan aan m'n studie te gaan beginnen of verder te gaanquote:Op donderdag 29 december 2005 00:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
aan je werk zoals het hoort!
Slaap lekker Lukequote:Op donderdag 29 december 2005 00:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben er vandoor.........te veel emoties en zo...![]()
Je moet gewoon naar bed van je paquote:Op donderdag 29 december 2005 00:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
** Protestformulier **
Foreverblue
Cuall
Snaptnix
Teamlead
lovebear
doka
SuperMOM
Demins
M-en-A
A-en-M
henk.jansen
mamapan
Bartoli
regenworm
White_Pearl
PC eend
yolande
Rens_Wilders
Dizzy-lizzy
Arliator
Melke
Wickedangel
Manu
** Protestformulier **
Zo moet ie kloppen
Ik heb wel weer wat ontketend merk ikquote:
Die zag ik niet aankomen...quote:Op donderdag 29 december 2005 00:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je moet gewoon naar bed van je pa![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is Media Watchers nog open? moeten we dan daar de boel met zijn allen op gaan leuken?? Die site meer hits geven dan hij verdient??? Had Scan dan toch een vooruitziende blik??quote:Op donderdag 29 december 2005 00:55 schreef melke het volgende:
Maar wat als ze het toch sluiten? Waar moeten we dan heen?
Ja, of nog beter, pak ff het namenboekje erbij!quote:Op donderdag 29 december 2005 00:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Pak er even een Pinball lijstje bij
Ok ok, ff zwaaien danmaar, omdat het binnekort niet meer kanquote:
Dan open ik liever nog zelf een forum voor ons... vraag ik CW en F wel als mod's... old times will continuequote:Op donderdag 29 december 2005 01:00 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Is Media Watchers nog open? moeten we dan daar de boel met zijn allen op gaan leuken?? Die site meer hits geven dan hij verdient??? Had Scan dan toch een vooruitziende blik??![]()
Ja, is nog open. Laten we dat doen ja!quote:Op donderdag 29 december 2005 01:00 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Is Media Watchers nog open? moeten we dan daar de boel met zijn allen op gaan leuken?? Die site meer hits geven dan hij verdient??? Had Scan dan toch een vooruitziende blik??![]()
Alsof Pinball niet van alle namen een lijstje heeftquote:Op donderdag 29 december 2005 01:01 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, of nog beter, pak ff het namenboekje erbij!
Hmmm passen wij daar wel tussen?? Het heet niet voor niets MediaWatjesquote:Op donderdag 29 december 2005 01:00 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan open ik liever nog zelf een forum voor ons... vraag ik CW en F wel als mod's... old times will continue![]()
Ik ga onder geen beding naar MWquote:Op donderdag 29 december 2005 01:00 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nee, we moeten wel hier op Fok blijven. Waarom geen realitysoap forum?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan open ik liever nog zelf een forum voor ons... vraag ik CW en F wel als mod's... old times will continue![]()
Dan ga ik nog liever naar OuwehoerHierEenEindDeRuimteIn.nlquote:Op donderdag 29 december 2005 01:01 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, is nog open. Laten we dat doen ja!
Ach zolang het ons doodvonnis maar niet isquote:Op donderdag 29 december 2005 01:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb wel weer wat ontketend merk ik
Is ook een heel leuk forum hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ga onder geen beding naar MW![]()
Het woordje 'weer' begrijp ik nietquote:Op donderdag 29 december 2005 01:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, en dan hebben we hier op 12 januari Scanman weer omdat we hem daar hebben weggejaagdquote:Op donderdag 29 december 2005 01:01 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, is nog open. Laten we dat doen ja!
Hoi allemaalquote:Op donderdag 29 december 2005 00:58 schreef SuperMOM het volgende:
** Protestformulier **
Foreverblue
Cuall
Snaptnix
Teamlead
lovebear
doka
SuperMOM
Demins
M-en-A
A-en-M
henk.jansen
mamapan
Bartoli
regenworm
white_pearl
PC eend
yolande
Rens_Wilders
Dizzy-lizzy
Arliator
Manu82
Wickedangel
Melke
Morwen
(dit is de laatste enige goede lijst (tot nu toe))
** Protestformulier **
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het woordje 'weer' begrijp ik niet![]()
Heb er 2 keer gekeken en vind het totaal bagger daarquote:Op donderdag 29 december 2005 01:02 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hmmm passen wij daar wel tussen?? Het heet niet voor niets MediaWatjesHier is de humor wat directer heb ik wel gemerkt, wat botter zeg maar
Niet dat hele botte, groffe zoals je in ONZ en weet ik het wat voor andere topics op Fok! waar je niet tussenkomt als je iets wil posten maar zoals wij hier
![]()
Of had jij mij er al bij gezet? als dat zo is thx, was even weg, en dachtquote:Op donderdag 29 december 2005 01:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik weet er alles van, ik was daar tijdens BB3quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, en dan hebben we hier op 12 januari Scanman weer omdat we hem daar hebben weggejaagd![]()
Is voor de zekerheid allang in de maak jongenquote:Op donderdag 29 december 2005 01:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, en dan hebben we hier op 12 januari Scanman weer omdat we hem daar hebben weggejaagd![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Heb er 2 keer gekeken en vind het totaal bagger daar![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Is voor de zekerheid allang in de maak jongen![]()
v-friends.nl it will be, mocht het met de protestactie niks worden. Laat me niet zomaar uit het veld slaan![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:05 schreef BONG4002 het volgende:
BEW![]()
Ik zag net dat dit forum héél snel opslot gaat dus helaas was ik een tijdje afwezig door een paar dingetjes maar ik pik nog even snel een postje mee
Nee ik niet... dat zal SuperMOM dan gedaan moeten hebben met haar super notarische kwaliteitenquote:Op donderdag 29 december 2005 01:05 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Of had jij mij er al bij gezet? als dat zo is thx, was even weg, en dacht
toen ik terug kwam wat gebeurd er allemaal algehele paniek![]()
Alles leuk en aardig, maar ik denk dat veel mensen elkaar hier hebben leren kennen door BB5 dus zou je misschien alleen de 5 moeten weghalen en er geen show ofzo van maken. Blijft het tenminste nog een beetje duidelijk.....quote:Op donderdag 29 december 2005 01:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hoi allemaal![]()
Ik vind dat het best tot na BBH open kan blijven en anders misschien een alternatief in een ander Forum (SHOW bijv.) Ik hoop dat er nog verder op gereageert gaat worden![]()
BEW terugquote:Op donderdag 29 december 2005 01:05 schreef BONG4002 het volgende:
BEW![]()
Ik zag net dat dit forum héél snel opslot gaat dus helaas was ik een tijdje afwezig door een paar dingetjes maar ik pik nog even snel een postje mee
Vertel........quote:Op donderdag 29 december 2005 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Cuall heeft er ook heeeeeeeeeeele goede herinneringen aan![]()
Heb mezelf toegevoegd, maar dan alléén vanwege VIPS die komt, anders kan ik wel begrijpen dat de boel dichtgaatquote:Op donderdag 29 december 2005 01:05 schreef SuperMOM het volgende:
** Protestformulier **
Foreverblue
Cuall
Snaptnix
Teamlead
lovebear
doka
SuperMOM
Demins
M-en-A
A-en-M
henk.jansen
mamapan
Bartoli
regenworm
white_pearl
PC eend
yolande
Rens_Wilders
Dizzy-lizzy
Arliator
Manu82
Wickedangel
Melke
BONG4002
** Protestformulier **
heb het ff wat netter gemaakt
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:05 schreef BONG4002 het volgende:
BEW![]()
oh oké maakt ook niet uitquote:Op donderdag 29 december 2005 01:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee ik niet... dat zal SuperMOM dan gedaan moeten hebben met haar super notarische kwaliteiten
heej jonkiequote:Op donderdag 29 december 2005 01:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hoi allemaal![]()
Ik vind dat het best tot na BBH open kan blijven en anders misschien een alternatief in een ander Forum (SHOW bijv.) Ik hoop dat er nog verder op gereageert gaat worden![]()
Oja, de complete bond van huisvrouwen op d'r nek was 't tochquote:Op donderdag 29 december 2005 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Cuall heeft er ook heeeeeeeeeeele goede herinneringen aan![]()
quote:
Hallo BONGquote:Op donderdag 29 december 2005 01:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hoi allemaal![]()
quote:
lol... jij bent de eerste die mag registreren hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 01:09 schreef teamlead het volgende:
[..]en ik wilde me alvast registreren
Ik heb de lijst ook weer ff in het andere topic gezet.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:05 schreef SuperMOM het volgende:
** Protestformulier **
Lange lijst ontevreden fokkers
** Protestformulier **
heb het ff wat netter gemaakt
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Oja, de complete bond van huisvrouwen op d'r nek was 't toch![]()
Hai, Bongquote:Op donderdag 29 december 2005 01:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb mezelf toegevoegd, maar dan alléén vanwege VIPS die komt, anders kan ik wel begrijpen dat de boel dichtgaat![]()
icepack ligt klaar voor morgen ochtend, en anders theezakjes of komkommer, droom Lief en z8quote:Op donderdag 29 december 2005 01:07 schreef demins het volgende:
Mijn dichtgehuilde ogen willen niet meer!!![]()
Vannacht zal ik wel niet van ChantalC dromen...
![]()
![]()
![]()
Snaptnixquote:Op donderdag 29 december 2005 01:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Is voor de zekerheid allang in de maak jongen![]()
v-friends.nl it will be, mocht het met de protestactie niks worden. Laat me niet zomaar uit het veld slaan![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Ik heb je gemist hoor
Maar gelukkig ben ik nog nét op tijd voordat er een gloeiend zwaar hangslotje komt op dit forum
quote:
Mooiquote:En dat bedoel ik ook![]()
Auw! Hij viel bijna op mn hoofdjequote:Op donderdag 29 december 2005 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heerlijk, Filedump weer even gebruikt
Misschien is het handiger om een nieuwe topic te openen.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb de lijst ook weer ff in het andere topic gezet.
Heej, kanjertjequote:
Ik heb wel wat tegen dat slotje hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Lief!quote:Op donderdag 29 december 2005 01:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Ik heb je gemist hoor
Maar gelukkig ben ik nog nét op tijd voordat er een gloeiend zwaar hangslotje komt op dit forum
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb wel wat tegen dat slotje hoor![]()
[afbeelding]
Slim plan ja... doe ik ffquote:Op donderdag 29 december 2005 01:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien is het handiger om een nieuwe topic te openen.
Dan wordt het protestlijstje alleen maar groter.
Niet tegen een 'gloeiend zwaar slotje" hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 01:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die heb ik wel gehad jaquote:Op donderdag 29 december 2005 01:16 schreef teamlead het volgende:
Wel mooi om te zien hoe iedereen opeens weer de weg naar BB weet te vinden in deze zware tijden
Ik heb een keer ergens zo'n slotje gezien!!!quote:Op donderdag 29 december 2005 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
[afbeelding]
* BONG4002 noteert het eventjes opquote:Op donderdag 29 december 2005 01:18 schreef Foreverblue het volgende:
Okee... ik heb een appart topic gemaakt...
Protestformulier tegen sluiting van dit forum
als trouwe meelezer steun ik jullie aktie anders heb ik straks helemaal niets bijzonders te lezen op fokquote:Op donderdag 29 december 2005 01:14 schreef SuperMOM het volgende:
** Protestformulier **
Foreverblue
Cuall
Snaptnix
Teamlead
lovebear
doka
SuperMOM
Demins
M-en-A
A-en-M
henk.jansen
mamapan
Bartoli
regenworm
white_pearl
PC eend
yolande
Rens_Wilders
Dizzy-lizzy
Arliator
Manu82
Wickedangel
Melke
Morwen
BONG4002
h.henkie
** Protestformulier **
Dan ben ik wel dé nieuwe Joostquote:Op donderdag 29 december 2005 01:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Toevallig reed ik vandaag langs het huis, staat geen bewaking meer dus dan toch maar kraken die handel??? FB mee voor de beelden, M en A voor het geluid en de verslagen en de rest gewoon het bubbelbad in![]()
Als je dat zo leest is het net of Lies en Roel verenigd zijn in een posterquote:Op donderdag 29 december 2005 01:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die heb ik wel gehad ja
Gelukkig ben ik al redelijk afgekicked en moet ook eerlijk bekennen dat ik niet eens meer echt aan BB denk, nu weer wel eventjes maar ik zal meer de mensen hier missen dan het programma zelf
Oja, ik was van de week megazwaar gechrashed met mijn systeem door een loeigevaarlijke site dus dat was echt voor mij een knetter van een tegenvaller anders was ik hier zeker eerder teruggeweest![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:19 schreef h.henkie het volgende:
[..]
als trouwe meelezer steun ik jullie aktie anders heb ik straks helemaal niets bijzonders te lezen op fok![]()
Wat akelig, van die crashquote:Op donderdag 29 december 2005 01:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oja, ik was van de week megazwaar gechrashed met mijn systeem door een loeigevaarlijke site dus dat was echt voor mij een knetter van een tegenvaller anders was ik hier zeker eerder teruggeweest![]()
Tja fora's gaan weleens dichtquote:Op donderdag 29 december 2005 01:19 schreef Day het volgende:
Wat een onzin om onze forum te sluiten!
Waar moeten we dan naar toe!!!![]()
Oh....hallo allemaal!
Heel goed... ik heb je naam erbij gezet in het protest topicquote:Op donderdag 29 december 2005 01:19 schreef h.henkie het volgende:
[..]
als trouwe meelezer steun ik jullie aktie anders heb ik straks helemaal niets bijzonders te lezen op fok![]()
Tof van je , Huldequote:Op donderdag 29 december 2005 01:19 schreef h.henkie het volgende:
[..]
Daydailyonline.nlquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:19 schreef Day het volgende:
Oh....hallo allemaal!
Dank jequote:Op donderdag 29 december 2005 01:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heel goed... ik heb je naam erbij gezet in het protest topic
Haha, was geneens porno, maar iets om programmas mee te kraken enzo en meestal zijn die niet zo gevaarlijk besides wat popups, nou dat is dus opzeker niet altijd het gevalquote:Op donderdag 29 december 2005 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat akelig, van die crashJe moet ook niet pornosurfen
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Toevallig reed ik vandaag langs het huis, staat geen bewaking meer dus dan toch maar kraken die handel??? FB mee voor de beelden, M en A voor het geluid en de verslagen en de rest gewoon het bubbelbad in![]()
Ja vast wel, maar heb toch het idee dat dit een vrij constant bezocht forum is!!quote:Op donderdag 29 december 2005 01:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja fora's gaan weleens dichtBEW
Oh....hallo allemaal!
Oh....hallo allemaal!
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
En Kribbet die buiten geduldig wacht totdat Rob het huis verlaat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |