Echt wel!! Lees nu maar eens terug.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tip: ik ben nooit zó dronken dat ik niet meer weet wat ik doe![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Houd toch eens je Leidsssssccccchhendamse muil, ik heb het tegen heel iemand anders.
Misschien niet als je het protestformulier ondertekendquote:Op donderdag 29 december 2005 00:47 schreef melke het volgende:
Gaat het forum sluiten?
quote:
Ga jij ook eens iets nuttigs doen jàh!!!quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:47 schreef melke het volgende:
Gaat het forum sluiten?
Onzin, ik roep alleen het hele en halve uur omquote:Op donderdag 29 december 2005 00:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Echt wel!! Lees nu maar eens terug.
Je begon met roepen dat het "GVD al 3.20 uur" was. Maar dat riep je om vijf uur nog.
Ben je die hele tussentijd kwijt joh??![]()
JA!quote:Op donderdag 29 december 2005 00:47 schreef melke het volgende:
Gaat het forum sluiten?
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:00 schreef cuall het volgende:
** Protestformulier **
Ik vind dat het forum Big Brother open moet blijven tot na Hotel Big Brother. Het heeft altijd zijn dienst en nut bewezen en bovenal een schare trouwe fokkers bij elkaar gebracht. Deze fokkers dreigen door sluiting verdeeld te worden en uit elkaar worden gedreven.
Als je het hier mee eens bent, zeg dan ja.
Foreverblue
Cuall
White_Pearl
** Protestformulier **
Je was wel erg hoor.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Onzin, ik roep alleen het hele en halve uur om![]()
quote:
Bom-aanslag , ontsteker zit rechtsonderquote:Op donderdag 29 december 2005 00:35 schreef versabommie het volgende:
** Protestformulier **
Ik vind dat het forum Big Brother dicht moet.
Big Brother is al een tijd afgelopen en zelfs de bewoners zijn het al vergeten.
Dit forum is nu niets meer dan een excuus voor al die luie huismokkels om overdags geen reet uit te voeren!
Sluiten die meuk!![]()
Teken hier in als je voor sluiting bent:
Versabommie
** Protestformulier **
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:01 schreef doka het volgende:
** Protestformulier **
Ik vind dat het forum Big Brother open moet blijven tot na Hotel Big Brother. Het heeft altijd zijn dienst en nut bewezen en bovenal een schare trouwe fokkers bij elkaar gebracht. Deze fokkers dreigen door sluiting verdeeld te worden en uit elkaar worden gedreven.
Als je het hier mee eens bent, zeg dan ja.
Foreverblue
Cuall
Snaptnix
doka
White_Pearl
** Protestformulier **
Niet dat het gaat helpen, maar goed![]()
Waar staat dat dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Misschien niet als je het protestformulier ondertekend
Hoi Manuquote:
Doe ik alquote:Op donderdag 29 december 2005 00:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Ga jij ook eens iets nuttigs doen jàh!!!![]()
Dat is wel een heel gedateerde versie... SuperMOM where are you?quote:
Ja, eeeeeeeeeerst dacht ik dat dit subforum aangepast zou worden. Na het berichtje van Dagonet dacht ik dat het een topic zou worden in een ander bestaand subforum. Toen dacht ik even dat er een heel ander subforum zou komen voor HHB (of BHHquote:Op donderdag 29 december 2005 00:43 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dat dachten wij ookHelaas beslissen de Hummies van Fok! anders
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:03 schreef demins het volgende:
** Protestformulier **
Als je het hier mee eens bent, zeg dan ja, door je naam toe te voegen!
Foreverblue
Cuall
Snaptnix
Demins
White_Pearl
** Protestformulier **
Ik raak nu al overal m'n ritmes kwijt, eerst de exit, daarna de streams en dan nu ook nog het forumquote:Op donderdag 29 december 2005 00:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi Manu![]()
We gaan elkaar straks allemaal kwijtraken op het wereldwijde web![]()
Alle kleine beetjes helpen.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:54 schreef White_Pearl het volgende:
Nou maar hopen dat alle protesten helpen![]()
Ik hoop het ook...quote:Op donderdag 29 december 2005 00:54 schreef White_Pearl het volgende:
aan je werk zoals het hoort!quote:Op donderdag 29 december 2005 00:55 schreef melke het volgende:
Maar wat als ze het toch sluiten? Waar moeten we dan heen?
Vast welquote:Op donderdag 29 december 2005 00:54 schreef White_Pearl het volgende:
quote:
Thx Angel... ik was ook al bezig... maar zo moet die kloppen jaquote:Op donderdag 29 december 2005 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
** Protestformulier **
Foreverblue
Cuall
Snaptnix
Teamlead
lovebear
doka
SuperMOM
Demins
M-en-A
A-en-M
henk.jansen
mamapan
Bartoli
regenworm
white_pearl
PC eend
yolande
Rens_Wilders
Dizzy-lizzy
Arliator
Melke
Wickedangel
Manu
** Protestformulier **
Zo moet ie kloppen.
Zet er nog wat meer namen tussen!quote:Op donderdag 29 december 2005 00:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Thx Angel... ik was ook al bezig... maar zo moet die kloppen ja![]()
Pak er even een Pinball lijstje bijquote:Op donderdag 29 december 2005 00:57 schreef melke het volgende:
[..]
Zet er nog wat meer namen tussen!
Ja, ik heb het id om dan aan m'n studie te gaan beginnen of verder te gaanquote:Op donderdag 29 december 2005 00:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
aan je werk zoals het hoort!
Slaap lekker Lukequote:Op donderdag 29 december 2005 00:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben er vandoor.........te veel emoties en zo...![]()
Je moet gewoon naar bed van je paquote:Op donderdag 29 december 2005 00:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
** Protestformulier **
Foreverblue
Cuall
Snaptnix
Teamlead
lovebear
doka
SuperMOM
Demins
M-en-A
A-en-M
henk.jansen
mamapan
Bartoli
regenworm
White_Pearl
PC eend
yolande
Rens_Wilders
Dizzy-lizzy
Arliator
Melke
Wickedangel
Manu
** Protestformulier **
Zo moet ie kloppen
Ik heb wel weer wat ontketend merk ikquote:
Die zag ik niet aankomen...quote:Op donderdag 29 december 2005 00:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je moet gewoon naar bed van je pa![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is Media Watchers nog open? moeten we dan daar de boel met zijn allen op gaan leuken?? Die site meer hits geven dan hij verdient??? Had Scan dan toch een vooruitziende blik??quote:Op donderdag 29 december 2005 00:55 schreef melke het volgende:
Maar wat als ze het toch sluiten? Waar moeten we dan heen?
Ja, of nog beter, pak ff het namenboekje erbij!quote:Op donderdag 29 december 2005 00:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Pak er even een Pinball lijstje bij
Ok ok, ff zwaaien danmaar, omdat het binnekort niet meer kanquote:
Dan open ik liever nog zelf een forum voor ons... vraag ik CW en F wel als mod's... old times will continuequote:Op donderdag 29 december 2005 01:00 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Is Media Watchers nog open? moeten we dan daar de boel met zijn allen op gaan leuken?? Die site meer hits geven dan hij verdient??? Had Scan dan toch een vooruitziende blik??![]()
Ja, is nog open. Laten we dat doen ja!quote:Op donderdag 29 december 2005 01:00 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Is Media Watchers nog open? moeten we dan daar de boel met zijn allen op gaan leuken?? Die site meer hits geven dan hij verdient??? Had Scan dan toch een vooruitziende blik??![]()
Alsof Pinball niet van alle namen een lijstje heeftquote:Op donderdag 29 december 2005 01:01 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, of nog beter, pak ff het namenboekje erbij!
Hmmm passen wij daar wel tussen?? Het heet niet voor niets MediaWatjesquote:Op donderdag 29 december 2005 01:00 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan open ik liever nog zelf een forum voor ons... vraag ik CW en F wel als mod's... old times will continue![]()
Ik ga onder geen beding naar MWquote:Op donderdag 29 december 2005 01:00 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nee, we moeten wel hier op Fok blijven. Waarom geen realitysoap forum?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan open ik liever nog zelf een forum voor ons... vraag ik CW en F wel als mod's... old times will continue![]()
Dan ga ik nog liever naar OuwehoerHierEenEindDeRuimteIn.nlquote:Op donderdag 29 december 2005 01:01 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, is nog open. Laten we dat doen ja!
Ach zolang het ons doodvonnis maar niet isquote:Op donderdag 29 december 2005 01:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb wel weer wat ontketend merk ik
Is ook een heel leuk forum hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ga onder geen beding naar MW![]()
Het woordje 'weer' begrijp ik nietquote:Op donderdag 29 december 2005 01:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb wel weer wat ontketend merk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |