Ik ga morgen petjes drukken en t-shirts.... gaan we met zijn allen naar het Fok hoofdkantoor.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:16 schreef demins het volgende:
[..]
Ha fijn, CartWOman staat naast ons op de barrikaden!![]()
Demins, nog éen laatste opmerking van mijn kant: ik wist hier niks van. En ben er dus wel klaar mee. No offence tegenover jullie.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:16 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, óf zij kan er ook niks aan doen.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:16 schreef demins het volgende:
[..]
Klinkt alsof je blij bent dat het er op zitquote:Op donderdag 29 december 2005 00:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Demins, nog éen laatste opmerking van mijn kant: ik wist hier niks van. En ben er dus wel klaar mee. No offence tegenover jullie.
tot ziens en je ik zal je missenquote:Op donderdag 29 december 2005 00:13 schreef CartWOman het volgende:
Mensen, heerlijke tijd met jullie gehad, ik ben weg en kom niet terug.
Gamma.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Demins, nog éen laatste opmerking van mijn kant: ik wist hier niks van. En ben er dus wel klaar mee. No offence tegenover jullie.
Kun je lezenquote:Op donderdag 29 december 2005 00:18 schreef Jappie het volgende:
Waar wachten jullie eik nog op ? ...Kom op met die injectie!![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:19 schreef Foreverblue het volgende:
En toch... zie ik hier een cynische twist naar Big Brother in. Dat dit verhaal 1 grote grap is om ons bezig te houden.
Ik geloof dat ik begin te begrijpen wat er aan de hand is geweest CartWOman! Het spijt me dat ik even aan je twijfelde!quote:Op donderdag 29 december 2005 00:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
ahhhhquote:Op donderdag 29 december 2005 00:13 schreef CartWOman het volgende:
Mensen, heerlijke tijd met jullie gehad, ik ben weg en kom niet terug.
Besluiten over jullie rug genomen jammer want dit hebben jullie niet verdient.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
"waarom wachten tot morgen met wat ge heden nog kunt doen?"quote:Op donderdag 29 december 2005 00:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kun je lezen
Vrijdag!, of ben je soms onder invloed van het een of ander en dacht je dat het al vrijdag is nu![]()
Het voelt als iemand die 2e is geworden... op tv moet zien hoe de winnaar wordt gehuldigd en via de achterdeur de koude nacht moet inlopenquote:Op donderdag 29 december 2005 00:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Besluiten over jullie rug genomen jammer want dit hebben jullie niet verdient.
Dit maakt mij alleen maar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1 sticky? dat wordt een teringzooi.. streamverslagen, commentaren daarop etc...quote:Op donderdag 29 december 2005 00:23 schreef zoalshetis het volgende:
zoals iemand al zei is een sticky in sho wel op zijn plaats.
En wie ben jij nou weer?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:25 schreef MUUS het volgende:
Schop ze, CW, schop ze hard!
Dat hoor je te weten...en zo niet...dan hoor je het niet te vragen.....quote:Op donderdag 29 december 2005 00:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En wie ben jij nou weer?
Ik? Ik ben de paashaas
Wie ben jij nou weerquote:Op donderdag 29 december 2005 00:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat hoor je te weten...en zo niet...dan hoor je het niet te vragen.....![]()
Om bij BB te blijven het Roel finale gevoelquote:Op donderdag 29 december 2005 00:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het voelt als iemand die 2e is geworden... op tv moet zien hoe de winnaar wordt gehuldigd en via de achterdeur de koude nacht moet inlopen![]()
Is dat zo'n egotripper die geilt op machtquote:Op donderdag 29 december 2005 00:29 schreef golfer het volgende:
Ach ja. Zoveelste voorbeeld van goed communiceren met de mods van een FA en hoe toevallig...alweer Dagonet.
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Om bij BB te blijven het Roel finale gevoel
Ik zie bijna het verschil niet, je kan wel zien van wie jij een zoon bentquote:Op donderdag 29 december 2005 00:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ssst...niet zo hard...anders hoort mijn vader me...![]()
Die is waarschijnlijk snel door de zelfde deur gevlucht als CW. Voor de horde Fokkers met hooivorken en brandende fakkelsquote:Op donderdag 29 december 2005 00:33 schreef regenworm het volgende:
Meneer de forum admin een berichtje dumpen en dan snel weglopen vind ik niet zo netjes.
Wij zitten hier met vragen en we verwachten er gewoon antwoord op.
Ja dat klopt, maar blijkbaar heeft de OpperFok Hummie iets anders beslistquote:Op woensdag 28 december 2005 23:58 schreef Bartoli het volgende:
sluiten?
Ik dacht dat CW en Flugel nog zeiden dat het subforum pas dichtging als er weinig gasten meer zouden posten
Kunnen we hem niet overrulen door naar John (aka Danny) zelf te gaan?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar blijkbaar heeft de OpperFok Hummie iets anders beslist![]()
je kunt het proberen natuurlijk..... Hoe goed ken je Danny?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kunnen we hem niet overrulen door naar John (aka Danny) zelf te gaan?
Het is verschrikkelijk onbeschoft en forum admins hebben een voorbeeldfunctie.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk snel door de zelfde deur gevlucht als CW. Voor de horde Fokkers met hooivorken en brandende fakkels![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar blijkbaar heeft de OpperFok Hummie iets anders beslist![]()
slaap zequote:Op donderdag 29 december 2005 00:39 schreef cuall het volgende:
Oh, ik kan het even niet meer verdragen, ik ga naar bed, voordat ik héle nare dingen ga schrijven![]()
Ik heb geleerd dat je meer vliegen vangt met stroop dan met azijn, dus is het beter dat ik in alle rust een gevechtsplan ga uitstippellen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen vrolijke zwaai vanavond![]()
Euuhhhh alleen van naamquote:Op donderdag 29 december 2005 00:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
je kunt het proberen natuurlijk..... Hoe goed ken je Danny?
CW staat aan jullie kant.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk snel door de zelfde deur gevlucht als CW. Voor de horde Fokkers met hooivorken en brandende fakkels![]()
Hoop dat je een beetje kan slapen... droom fijnquote:Op donderdag 29 december 2005 00:39 schreef cuall het volgende:
Oh, ik kan het even niet meer verdragen, ik ga naar bed, voordat ik héle nare dingen ga schrijven![]()
Ik heb geleerd dat je meer vliegen vangt met stroop dan met azijn, dus is het beter dat ik in alle rust een gevechtsplan ga uitstippellen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 29 december 2005 00:39 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk... dat horen we graagquote:
Het is gewoon een Roel-Finale-BB-gevoelquote:Op donderdag 29 december 2005 00:39 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:39 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |