Hoezo sluiten? Dit forum kan toch prima dienst doen voor Hotel Big Brother?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:30 schreef Dagonet het volgende:
Hoi,
Het is over, het is voorbij. We hebben tieten gestaard, mensen verguisd, ruzie gemaakt en in alle uren van de nacht de streams bekeken. Maar het einde is dan toch in zicht. Vrijdag 30 dec. gaan we het forum sluiten.
We willen alle posters hier bedanken, van terugkerende oldbies, via langsdroppende ex-bewoners naar zeker niet de minste: de streamers.
Het was leuk, en graag tot ziens de volgende keer!
ps: oldbies, blijven!
Andere optie is voor 8 weken een nieuwe forum openen Hotel BB1quote:Op woensdag 28 december 2005 23:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoezo sluiten? Dit forum kan toch prima dienst doen voor Hotel Big Brother?
Vind ik ook een goed plan... zolang we elkaar maar weer kunnen vindenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Andere optie is voor 8 weken een nieuwe forum openen Hotel BB1
Wij zitten ons gek te posten hier... Binnen een week zijn er 30 SC topics geopendquote:Op woensdag 28 december 2005 23:58 schreef Bartoli het volgende:
sluiten?
Ik dacht dat CW en Flugel nog zeiden dat het subforum pas dichtging als er weinig gasten meer zouden posten
Da's meer dan de finaleweekquote:Op woensdag 28 december 2005 23:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wij zitten ons gek te posten hier... Binnen een week zijn er 30 SC topics geopend
.quote:
Laat dit forum openen of maak een nieuwe aan.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wij zitten ons gek te posten hier... Binnen een week zijn er 30 SC topics geopend
Nee.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:04 schreef zoalshetis het volgende:
is het serverruimte?
Ben het helemaal met je eensquote:Op donderdag 29 december 2005 00:01 schreef M-en-A het volgende:
Waarom sluiten. Er is nog een hechte groep users die zich goed vermaken in dit forum terwijl ze wachten op de start van Hotel Big Brother. Het lijkt me als NEWBIE toch redelijk om pas tot sluiten van een forum over te gaan als er geen animo meer is voor een forum. Als dit forum gesloten wordt dan worden we dus voor mijn gevoel eigenlijk gewoon weggejaagd van een plek waar we ondertussen een virtuele vriendenkring opgebouwd hebben. Kan er niet eerst eens een overleg plaats vinden onder de users van dit forum om te beslissen of het wel of niet dicht moet?? En hoe gaat het met HBB, waar moeten we dan terecht als dit forum closed is.
En wat op mij nog veel en veel vreemder over komt is de kreet in de OP....." ps: oldbies, blijven!"
Hebben die andere prioriteiten en/of rechten dan Newbies???
Er spoken nog meer vragen door mijn hoofd, maar ik zal jullie eerst maar even de kans geven om op de vragen die hier staan te reageren.
p.s. Het lezen dat dit forum gesloten wordt maakt mijen
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:58 schreef Foreverblue het volgende:
** Protestformulier **
Ik vind dat het forum Big Brother open moet blijven tot na Hotel Big Brother. Het heeft altijd zijn dienst en nut bewezen en bovenal een schare trouwe fokkers bij elkaar gebracht. Deze fokkers dreigen door sluiting verdeeld te worden en uit elkaar worden gedreven.
Als je het hier mee eens bent, zeg dan ja.
** Protestformulier **
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:59 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
JA (plus wat maakt het uit dat het langer openblijft? Bedoel, het neemt geen extra ruimte in, doen niemand kwaad ermee, vervuilen het forum niet etc etc)
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:59 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb al drie keer "ja" gezegd, maar er gebeurt niks??Klopt het formulier wel?
Plus de gequote teksten van Snaptnix, Demins, Doka en Cuall.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
JA, JA, DRIEWERF VERDULLEME JA!
beetje stom gezien hat aantal posts. aan de andere kant krijg je natuurlijk meer als het programma nog bezig is.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:05 schreef doka het volgende:
[..]
Nee.
Eerder een kwestie van 'Als we alle thema-forums open houden wordt het een chaos'
Hoi CW,quote:Op donderdag 29 december 2005 00:08 schreef CartWOman het volgende:
Het zij zo.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 29 december 2005 00:08 schreef CartWOman het volgende:
Het zij zo.
Het hoeft ook niet eeuwig open te blijven natuurlijk... maar met het oog op de streams die over slechts 14 dagen weer van start gaan lijkt mij die 8 weken extra (+ 1 a 2 weken nakleppen) toch wel te doenquote:Op donderdag 29 december 2005 00:05 schreef doka het volgende:
[..]
Nee.
Eerder een kwestie van 'Als we alle thema-forums open houden wordt het een chaos'
Zeker, maar ik probeerde het even van de kant van de admins te bekijkenquote:Op donderdag 29 december 2005 00:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet eeuwig open te blijven natuurlijk... maar met het oog op de streams die over slechts 14 dagen weer van start gaan lijkt mij die 8 weken extra (+ 1 a 2 weken nakleppen) toch wel te doen
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:01 schreef M-en-A het volgende:
Waarom sluiten. Er is nog een hechte groep users die zich goed vermaken in dit forum terwijl ze wachten op de start van Hotel Big Brother. Het lijkt me als NEWBIE toch redelijk om pas tot sluiten van een forum over te gaan als er geen animo meer is voor een forum. Als dit forum gesloten wordt dan worden we dus voor mijn gevoel eigenlijk gewoon weggejaagd van een plek waar we ondertussen een virtuele vriendenkring opgebouwd hebben. Kan er niet eerst eens een overleg plaats vinden onder de users van dit forum om te beslissen of het wel of niet dicht moet?? En hoe gaat het met HBB, waar moeten we dan terecht als dit forum closed is.
En wat op mij nog veel en veel vreemder over komt is de kreet in de OP....
[..]
.
" ps: oldbies, blijven!"![]()
Hebben die andere prioriteiten en/of rechten dan Newbies???
Er spoken nog meer vragen door mijn hoofd, maar ik zal jullie eerst maar even de kans geven om op de vragen die hier staan te reageren.
p.s. Het lezen dat dit forum gesloten wordt maakt mijen
![]()
Een Forum-Admin.... zo ongeveer het eindstation als het over beslissingen op Fok gaat (samen met een paar anderen als ik het goed begrepen heb)quote:Op donderdag 29 december 2005 00:12 schreef regenworm het volgende:
Who the fuck is Dagonet?
nooit meer?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:13 schreef CartWOman het volgende:
Mensen, heerlijke tijd met jullie gehad, ik ben weg en kom niet terug.
Ik lees meer dan er staat. Klopt dat?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:13 schreef CartWOman het volgende:
Vind zo dom om dit forum te sluiten als je weet (Dagonet niet) over 14 dagen een nieuwe BB begint.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet eeuwig open te blijven natuurlijk... maar met het oog op de streams die over slechts 14 dagen weer van start gaan lijkt mij die 8 weken extra (+ 1 a 2 weken nakleppen) toch wel te doen
Aahhhhhhhh en we zijn net zo van je gaan houdenquote:Op donderdag 29 december 2005 00:13 schreef CartWOman het volgende:
Dat is het een echte forum admin heeft nog nooit van overlegen gehoordquote:Op donderdag 29 december 2005 00:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
Een Forum-Admin.... zo ongeveer het eindstation als het over beslissingen op Fok gaat (samen met een paar anderen als ik het goed begrepen heb)
Ha fijn, CartWOman staat naast ons op de barrikaden!quote:Op donderdag 29 december 2005 00:08 schreef CartWOman het volgende:
Het zij zo.
Wat kost het om hem open te houden tot BB Hotel ?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:30 schreef Dagonet het volgende:
Hoi,
Het is over, het is voorbij. We hebben tieten gestaard, mensen verguisd, ruzie gemaakt en in alle uren van de nacht de streams bekeken. Maar het einde is dan toch in zicht. Vrijdag 30 dec. gaan we het forum sluiten.
We willen alle posters hier bedanken, van terugkerende oldbies, via langsdroppende ex-bewoners naar zeker niet de minste: de streamers.
Het was leuk, en graag tot ziens de volgende keer!
ps: oldbies, blijven!
* creditcard klaarlegtquote:Op donderdag 29 december 2005 00:16 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wat kost het om hem open te houden tot BB Hotel ?
Ik ga morgen petjes drukken en t-shirts.... gaan we met zijn allen naar het Fok hoofdkantoor.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:16 schreef demins het volgende:
[..]
Ha fijn, CartWOman staat naast ons op de barrikaden!![]()
Demins, nog éen laatste opmerking van mijn kant: ik wist hier niks van. En ben er dus wel klaar mee. No offence tegenover jullie.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:16 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, óf zij kan er ook niks aan doen.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:16 schreef demins het volgende:
[..]
Klinkt alsof je blij bent dat het er op zitquote:Op donderdag 29 december 2005 00:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Demins, nog éen laatste opmerking van mijn kant: ik wist hier niks van. En ben er dus wel klaar mee. No offence tegenover jullie.
tot ziens en je ik zal je missenquote:Op donderdag 29 december 2005 00:13 schreef CartWOman het volgende:
Gamma.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Demins, nog éen laatste opmerking van mijn kant: ik wist hier niks van. En ben er dus wel klaar mee. No offence tegenover jullie.
Kun je lezenquote:Op donderdag 29 december 2005 00:18 schreef Jappie het volgende:
Waar wachten jullie eik nog op ? ...Kom op met die injectie!![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:19 schreef Foreverblue het volgende:
En toch... zie ik hier een cynische twist naar Big Brother in. Dat dit verhaal 1 grote grap is om ons bezig te houden.
Ik geloof dat ik begin te begrijpen wat er aan de hand is geweest CartWOman! Het spijt me dat ik even aan je twijfelde!quote:Op donderdag 29 december 2005 00:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
ahhhhquote:Op donderdag 29 december 2005 00:13 schreef CartWOman het volgende:
Besluiten over jullie rug genomen jammer want dit hebben jullie niet verdient.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
"waarom wachten tot morgen met wat ge heden nog kunt doen?"quote:Op donderdag 29 december 2005 00:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kun je lezen
Vrijdag!, of ben je soms onder invloed van het een of ander en dacht je dat het al vrijdag is nu![]()
Het voelt als iemand die 2e is geworden... op tv moet zien hoe de winnaar wordt gehuldigd en via de achterdeur de koude nacht moet inlopenquote:Op donderdag 29 december 2005 00:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Besluiten over jullie rug genomen jammer want dit hebben jullie niet verdient.
Dit maakt mij alleen maar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1 sticky? dat wordt een teringzooi.. streamverslagen, commentaren daarop etc...quote:Op donderdag 29 december 2005 00:23 schreef zoalshetis het volgende:
zoals iemand al zei is een sticky in sho wel op zijn plaats.
En wie ben jij nou weer?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:25 schreef MUUS het volgende:
Schop ze, CW, schop ze hard!
Dat hoor je te weten...en zo niet...dan hoor je het niet te vragen.....quote:Op donderdag 29 december 2005 00:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En wie ben jij nou weer?
Ik? Ik ben de paashaas
Wie ben jij nou weerquote:Op donderdag 29 december 2005 00:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat hoor je te weten...en zo niet...dan hoor je het niet te vragen.....![]()
Om bij BB te blijven het Roel finale gevoelquote:Op donderdag 29 december 2005 00:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het voelt als iemand die 2e is geworden... op tv moet zien hoe de winnaar wordt gehuldigd en via de achterdeur de koude nacht moet inlopen![]()
Is dat zo'n egotripper die geilt op machtquote:Op donderdag 29 december 2005 00:29 schreef golfer het volgende:
Ach ja. Zoveelste voorbeeld van goed communiceren met de mods van een FA en hoe toevallig...alweer Dagonet.
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Om bij BB te blijven het Roel finale gevoel
Ik zie bijna het verschil niet, je kan wel zien van wie jij een zoon bentquote:Op donderdag 29 december 2005 00:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ssst...niet zo hard...anders hoort mijn vader me...![]()
Die is waarschijnlijk snel door de zelfde deur gevlucht als CW. Voor de horde Fokkers met hooivorken en brandende fakkelsquote:Op donderdag 29 december 2005 00:33 schreef regenworm het volgende:
Meneer de forum admin een berichtje dumpen en dan snel weglopen vind ik niet zo netjes.
Wij zitten hier met vragen en we verwachten er gewoon antwoord op.
Ja dat klopt, maar blijkbaar heeft de OpperFok Hummie iets anders beslistquote:Op woensdag 28 december 2005 23:58 schreef Bartoli het volgende:
sluiten?
Ik dacht dat CW en Flugel nog zeiden dat het subforum pas dichtging als er weinig gasten meer zouden posten
Kunnen we hem niet overrulen door naar John (aka Danny) zelf te gaan?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar blijkbaar heeft de OpperFok Hummie iets anders beslist![]()
je kunt het proberen natuurlijk..... Hoe goed ken je Danny?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kunnen we hem niet overrulen door naar John (aka Danny) zelf te gaan?
Het is verschrikkelijk onbeschoft en forum admins hebben een voorbeeldfunctie.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk snel door de zelfde deur gevlucht als CW. Voor de horde Fokkers met hooivorken en brandende fakkels![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar blijkbaar heeft de OpperFok Hummie iets anders beslist![]()
slaap zequote:Op donderdag 29 december 2005 00:39 schreef cuall het volgende:
Oh, ik kan het even niet meer verdragen, ik ga naar bed, voordat ik héle nare dingen ga schrijven![]()
Ik heb geleerd dat je meer vliegen vangt met stroop dan met azijn, dus is het beter dat ik in alle rust een gevechtsplan ga uitstippellen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen vrolijke zwaai vanavond![]()
Euuhhhh alleen van naamquote:Op donderdag 29 december 2005 00:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
je kunt het proberen natuurlijk..... Hoe goed ken je Danny?
CW staat aan jullie kant.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk snel door de zelfde deur gevlucht als CW. Voor de horde Fokkers met hooivorken en brandende fakkels![]()
Hoop dat je een beetje kan slapen... droom fijnquote:Op donderdag 29 december 2005 00:39 schreef cuall het volgende:
Oh, ik kan het even niet meer verdragen, ik ga naar bed, voordat ik héle nare dingen ga schrijven![]()
Ik heb geleerd dat je meer vliegen vangt met stroop dan met azijn, dus is het beter dat ik in alle rust een gevechtsplan ga uitstippellen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 29 december 2005 00:39 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk... dat horen we graagquote:
Het is gewoon een Roel-Finale-BB-gevoelquote:Op donderdag 29 december 2005 00:39 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:39 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |