Ja, en dan hebben we hier op 12 januari Scanman weer omdat we hem daar hebben weggejaagdquote:Op donderdag 29 december 2005 01:01 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, is nog open. Laten we dat doen ja!
Hoi allemaalquote:Op donderdag 29 december 2005 00:58 schreef SuperMOM het volgende:
** Protestformulier **
Ik vind dat het forum Big Brother open moet blijven tot na Hotel Big Brother. Het heeft altijd zijn dienst en nut bewezen en bovenal een schare trouwe fokkers bij elkaar gebracht. Deze fokkers dreigen door sluiting verdeeld te worden en uit elkaar worden gedreven.
Als je het hier mee eens bent, zeg dan ja, door je naam toe te voegen!
Foreverblue
Cuall
Snaptnix
Teamlead
lovebear
doka
SuperMOM
Demins
M-en-A
A-en-M
henk.jansen
mamapan
Bartoli
regenworm
white_pearl
PC eend
yolande
Rens_Wilders
Dizzy-lizzy
Arliator
Manu82
Wickedangel
Melke
Morwen
(dit is de laatste enige goede lijst (tot nu toe))
** Protestformulier **
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het woordje 'weer' begrijp ik niet![]()
Heb er 2 keer gekeken en vind het totaal bagger daarquote:Op donderdag 29 december 2005 01:02 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hmmm passen wij daar wel tussen?? Het heet niet voor niets MediaWatjesHier is de humor wat directer heb ik wel gemerkt, wat botter zeg maar
Niet dat hele botte, groffe zoals je in ONZ en weet ik het wat voor andere topics op Fok! waar je niet tussenkomt als je iets wil posten maar zoals wij hier
![]()
Of had jij mij er al bij gezet? als dat zo is thx, was even weg, en dachtquote:Op donderdag 29 december 2005 01:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb wel weer wat ontketend merk ik
Ik weet er alles van, ik was daar tijdens BB3quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, en dan hebben we hier op 12 januari Scanman weer omdat we hem daar hebben weggejaagd![]()
Is voor de zekerheid allang in de maak jongenquote:Op donderdag 29 december 2005 01:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan open ik liever nog zelf een forum voor ons... vraag ik CW en F wel als mod's... old times will continue![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, en dan hebben we hier op 12 januari Scanman weer omdat we hem daar hebben weggejaagd![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Heb er 2 keer gekeken en vind het totaal bagger daar![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Is voor de zekerheid allang in de maak jongen![]()
v-friends.nl it will be, mocht het met de protestactie niks worden. Laat me niet zomaar uit het veld slaan![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:05 schreef BONG4002 het volgende:
BEW![]()
Ik zag net dat dit forum héél snel opslot gaat dus helaas was ik een tijdje afwezig door een paar dingetjes maar ik pik nog even snel een postje mee
Nee ik niet... dat zal SuperMOM dan gedaan moeten hebben met haar super notarische kwaliteitenquote:Op donderdag 29 december 2005 01:05 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Of had jij mij er al bij gezet? als dat zo is thx, was even weg, en dacht
toen ik terug kwam wat gebeurd er allemaal algehele paniek![]()
Alles leuk en aardig, maar ik denk dat veel mensen elkaar hier hebben leren kennen door BB5 dus zou je misschien alleen de 5 moeten weghalen en er geen show ofzo van maken. Blijft het tenminste nog een beetje duidelijk.....quote:Op donderdag 29 december 2005 01:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hoi allemaal![]()
Ik vind dat het best tot na BBH open kan blijven en anders misschien een alternatief in een ander Forum (SHOW bijv.) Ik hoop dat er nog verder op gereageert gaat worden![]()
BEW terugquote:Op donderdag 29 december 2005 01:05 schreef BONG4002 het volgende:
BEW![]()
Ik zag net dat dit forum héél snel opslot gaat dus helaas was ik een tijdje afwezig door een paar dingetjes maar ik pik nog even snel een postje mee
Vertel........quote:Op donderdag 29 december 2005 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Cuall heeft er ook heeeeeeeeeeele goede herinneringen aan![]()
Heb mezelf toegevoegd, maar dan alléén vanwege VIPS die komt, anders kan ik wel begrijpen dat de boel dichtgaatquote:Op donderdag 29 december 2005 01:05 schreef SuperMOM het volgende:
** Protestformulier **
Ik vind dat het forum Big Brother open moet blijven tot na Hotel Big Brother. Het heeft altijd zijn dienst en nut bewezen en bovenal een schare trouwe fokkers bij elkaar gebracht. Deze fokkers dreigen door sluiting verdeeld te worden en uit elkaar worden gedreven.
Als je het hier mee eens bent, zeg dan ja, door je naam toe te voegen!
Foreverblue
Cuall
Snaptnix
Teamlead
lovebear
doka
SuperMOM
Demins
M-en-A
A-en-M
henk.jansen
mamapan
Bartoli
regenworm
white_pearl
PC eend
yolande
Rens_Wilders
Dizzy-lizzy
Arliator
Manu82
Wickedangel
Melke
BONG4002
** Protestformulier **
heb het ff wat netter gemaakt
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:05 schreef BONG4002 het volgende:
BEW![]()
oh oké maakt ook niet uitquote:Op donderdag 29 december 2005 01:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee ik niet... dat zal SuperMOM dan gedaan moeten hebben met haar super notarische kwaliteiten
heej jonkiequote:Op donderdag 29 december 2005 01:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hoi allemaal![]()
Ik vind dat het best tot na BBH open kan blijven en anders misschien een alternatief in een ander Forum (SHOW bijv.) Ik hoop dat er nog verder op gereageert gaat worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |