Ik zal me voortaan eerder melden maar ben nu de hele avond al aan het bijlezen/eten/tv kijken e.d.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Welkom henk... in de BB afkick-kliniek
sttttt, dan is ze jarigquote:Op woensdag 28 december 2005 23:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat is 33 december![]()
Wat is er dan?
Heeft eendje gewoon weer teruggepaktquote:Op woensdag 28 december 2005 23:10 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Had ze die de vorige keer weer terug gegeven dan![]()
Oke, ben ik ook weer op de hoogtequote:Op woensdag 28 december 2005 23:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Heeft eendje gewoon weer teruggepakt![]()
quote:
dan openen we toch zeker wel een felicitatie-topic he?quote:
goed idee, kunnen we gelijk cuall ook feliciteren met HAAR verjaardag.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan openen we toch zeker wel een felicitatie-topic he?
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:15 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Psssssssssttttt, ik heb in een boekje geschreven maar er staat een T teveel het zou moeten staan..... moe inplaats van moet..... kan jij dat aanpassen
![]()
Heb je al een kado voor je lieffie gekocht? Denk je er aan dat de winkels nieuwjaarsdag dicht zijn!!quote:Op woensdag 28 december 2005 23:19 schreef M-en-A het volgende:
[..]
goed idee, kunnen we gelijk cuall ook feliciteren met HAAR verjaardag.![]()
Die kerstfoto op de voorpagina vertederde me helemaal jaquote:Op woensdag 28 december 2005 23:20 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Jij ook al, FB had ook al zo'n probleem. Jullie zijn allemaal zo vertederd door dat mooie moppie van Snaptnix, dat jullie vergeten hoe je moet schrijven
![]()
Klopt, staat zou stom he in zo'n boekje.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:20 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Jij ook al, FB had ook al zo'n probleem. Jullie zijn allemaal zo vertederd door dat mooie moppie van Snaptnix, dat jullie vergeten hoe je moet schrijven
![]()
Goh zijn bij jullie de winkels dan ook al dicht, dacht dat het alleen hier zo was. Moet ik dus toch nog dit jaar gaan winkelenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Heb je al een kado voor je lieffie gekocht? Denk je er aan dat de winkels nieuwjaarsdag dicht zijn!!
Kissa is dan ook jarig hoor
Waar is die lijst met leefdtijden, want die heb ik al een tijd niet meer gezienquote:Op woensdag 28 december 2005 23:23 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Klopt, staat zou stom he in zo'n boekje.
Ik bedenk me net dat ik 1 dag een jaar ouder ben dan jij![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:23 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Klopt, staat zou stom he in zo'n boekje.
Ik bedenk me net dat ik 1 dag een jaar ouder ben dan jij![]()
Zie een pagina terugquote:Op woensdag 28 december 2005 23:26 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Waar is die lijst met leefdtijden, want die heb ik al een tijd niet meer gezien![]()
![]()
JAquote:Op woensdag 28 december 2005 23:25 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Goh zijn bij jullie de winkels dan ook al dicht, dacht dat het alleen hier zo was. Moet ik dus toch nog dit jaar gaan winkelen![]()
Dat was dan net toen mijn batterijen leegraaktenquote:
Ik heb zo'n draadloze lasermuis met een accu, die moet ook steeds opgeladen worden. Dus ik ken het gevoel...quote:Op woensdag 28 december 2005 23:31 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat was dan net toen mijn batterijen leegraakten![]()
![]()
opgelostquote:Op woensdag 28 december 2005 23:15 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Psssssssssttttt, ik heb in een boekje geschreven maar er staat een T teveel het zou moeten staan..... moe inplaats van moet..... kan jij dat aanpassen
![]()
Ja ik had ook zo'n kreng, heb hem eruit geflikkerd, rotdingenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb zo'n draadloze lasermuis met een accu, die moet ook steeds opgeladen worden. Dus ik ken het gevoel...
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
opgelost![]()
Dank aan jullie beide en aan teamlead![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:20 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bekend probleem.. daarom heb ik nog steeds altijd ook een "normale" muis ingestokenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb zo'n draadloze lasermuis met een accu, die moet ook steeds opgeladen worden. Dus ik ken het gevoel...
Zoooo verjaardagskado is binnen. Ben ff snel naar PCeend geweest, die had nog een speciale aanbieding voor verjaardagskadootjes.quote:
Heb er nu net een, kan hem maar beter niet aansluiten dan?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik had ook zo'n kreng, heb hem eruit geflikkerd, rotdingen![]()
Ik heb nu een mini-muis, echt super
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:38 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zoooo verjaardagskado is binnen. Ben ff snel naar PCeend geweest, die had nog een speciale aanbieding voor verjaardagskadootjes.
Hij heeft me het volgende dus aangeraden:
[afbeelding]
Ja, dat heb ik ook... voor als die aan het opladen is. Maar de lasermuis is echt perfect vind ik... ligt heerlijk in je hand en is supernauwkeurig. Nooit meer een draadmuis voor mij.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
Bekend probleem.. daarom heb ik nog steeds altijd ook een "normale" muis ingestoken
Ach.. werkt wel.. maar die krengen zijn leeg op de meest onhandige momentenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb er nu net een, kan hem maar beter niet aansluiten dan?
Hey!!!!!!! Die heb ik ookquote:Op woensdag 28 december 2005 23:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook... voor als die aan het opladen is. Maar de lasermuis is echt perfect vind ik... ligt heerlijk in je hand en is supernauwkeurig. Nooit meer een draadmuis voor mij.
[afbeelding]
Heej dat is een mooiequote:Op woensdag 28 december 2005 23:38 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zoooo verjaardagskado is binnen. Ben ff snel naar PCeend geweest, die had nog een speciale aanbieding voor verjaardagskadootjes.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:38 schreef M-en-A het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dank je..... en graag gedaan.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
opgelost![]()
Dank aan jullie beide en aan teamlead![]()
![]()
Ik muis er net zolang mee, ook al brand die rood, tot die echt onnauwkeurig wordt (gaat dan verspringen) en dan laad ik hem op... dat is meestal goed uitgekiend 's nachts.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ach.. werkt wel.. maar die krengen zijn leeg op de meest onhandige momenten
Deze???quote:Op woensdag 28 december 2005 23:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
Bekend probleem.. daarom heb ik nog steeds altijd ook een "normale" muis ingestoken
Heb m vanaf vandaag in gebruik, tot nog toe geen problemen. Maar goed ook nog niet lange tijd achtereen achter pc gezeten. Zie het wel hoe het bevalt.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ja, daarom wil ik ze niet meer, en mijn muisje is echt veel fijner, dan die grote dingenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
Zo'n minimuisje kan ik dus echt niet mee overweg he.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, daarom wil ik ze niet meer, en mijn muisje is echt veel fijner, dan die grote dingen![]()
Je moet er alleen een batterijlader bij hebben en een paar oplaadbare batterijenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb er nu net een, kan hem maar beter niet aansluiten dan?
ik heb zo een minimuisje voor de laptop, maar dat werkt toch wel perfect hoor.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zo'n minimuisje kan ik dus echt niet mee overweg he.
Heb je zulke grote poten?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
SSttttt, stamp nou niet als een olifant door de spinaziekastquote:
't is ff wennen, maar dan wil je niet meer andersquote:Op woensdag 28 december 2005 23:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Niet nodig... zit een accu in de muis... met een oplader erbijquote:Op woensdag 28 december 2005 23:46 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Je moet er alleen een batterijlader bij hebben en een paar oplaadbare batterijen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |