Oja, de complete bond van huisvrouwen op d'r nek was 't tochquote:Op donderdag 29 december 2005 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Cuall heeft er ook heeeeeeeeeeele goede herinneringen aan![]()
quote:
Hallo BONGquote:Op donderdag 29 december 2005 01:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hoi allemaal![]()
Ik vind dat het best tot na BBH open kan blijven en anders misschien een alternatief in een ander Forum (SHOW bijv.) Ik hoop dat er nog verder op gereageert gaat worden![]()
quote:
lol... jij bent de eerste die mag registreren hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 01:09 schreef teamlead het volgende:
[..]en ik wilde me alvast registreren
Ik heb de lijst ook weer ff in het andere topic gezet.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:05 schreef SuperMOM het volgende:
** Protestformulier **
Lange lijst ontevreden fokkers
** Protestformulier **
heb het ff wat netter gemaakt
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Oja, de complete bond van huisvrouwen op d'r nek was 't toch![]()
Hai, Bongquote:Op donderdag 29 december 2005 01:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb mezelf toegevoegd, maar dan alléén vanwege VIPS die komt, anders kan ik wel begrijpen dat de boel dichtgaat![]()
icepack ligt klaar voor morgen ochtend, en anders theezakjes of komkommer, droom Lief en z8quote:Op donderdag 29 december 2005 01:07 schreef demins het volgende:
Mijn dichtgehuilde ogen willen niet meer!!![]()
Vannacht zal ik wel niet van ChantalC dromen...
![]()
![]()
![]()
Snaptnixquote:Op donderdag 29 december 2005 01:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Is voor de zekerheid allang in de maak jongen![]()
v-friends.nl it will be, mocht het met de protestactie niks worden. Laat me niet zomaar uit het veld slaan![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Ik heb je gemist hoor
Maar gelukkig ben ik nog nét op tijd voordat er een gloeiend zwaar hangslotje komt op dit forum
quote:
Mooiquote:En dat bedoel ik ook![]()
Auw! Hij viel bijna op mn hoofdjequote:Op donderdag 29 december 2005 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heerlijk, Filedump weer even gebruikt
Misschien is het handiger om een nieuwe topic te openen.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb de lijst ook weer ff in het andere topic gezet.
Heej, kanjertjequote:
Ik heb wel wat tegen dat slotje hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heerlijk, Filedump weer even gebruikt
Lief!quote:Op donderdag 29 december 2005 01:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Ik heb je gemist hoor
Maar gelukkig ben ik nog nét op tijd voordat er een gloeiend zwaar hangslotje komt op dit forum
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb wel wat tegen dat slotje hoor![]()
[afbeelding]
Slim plan ja... doe ik ffquote:Op donderdag 29 december 2005 01:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien is het handiger om een nieuwe topic te openen.
Dan wordt het protestlijstje alleen maar groter.
Niet tegen een 'gloeiend zwaar slotje" hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 01:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |