Mr. Bleu? Heb pas geleden nog de aflevering van dat hij bij Paul de Leeuw was gezien (via internet)quote:Op woensdag 28 december 2005 13:48 schreef stijgende_ster het volgende:
Straks René Klijn.. Bibbers bij dat nummer..
Is idd een erg goed nummer!!quote:Op woensdag 28 december 2005 13:48 schreef Ericjuh het volgende:
hierna goed nummer :
Byrds - Turn turn turn (to everything there is a season)
Maar dat duurt nog wel even...21:40 ongeveer pasquote:Op woensdag 28 december 2005 13:48 schreef stijgende_ster het volgende:
Straks René Klijn.. Bibbers bij dat nummer..
Met Sailing home?quote:Op woensdag 28 december 2005 13:51 schreef Annemiek78 het volgende:
Hierna onze eigen hollandse glorie...
PIET VEERMAN...
Ja, en ik weet niet hoe oud ik toen was, maar ik kan me dat beeld dus NOG herinneren. (ben van 1985)quote:Op woensdag 28 december 2005 13:49 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Mr. Bleu? Heb pas geleden nog de aflevering van dat hij bij Paul de Leeuw was gezien (via internet)![]()
YES, He's sailing...quote:
Helaas wel jaquote:
Ohja!quote:Op woensdag 28 december 2005 13:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maar dat duurt nog wel even...21:40 ongeveer pas
ik van hetzelfde jaar en weet het ook nog heel goedquote:Op woensdag 28 december 2005 13:52 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ja, en ik weet niet hoe oud ik toen was, maar ik kan me dat beeld dus NOG herinneren. (ben van 1985)
Sjeik home slippen?quote:Op woensdag 28 december 2005 13:53 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
(Even onderonsje: Moest gelijk aan Maikel denken)
volgens mij zeggen ze wat anders...quote:A time to love, a time to hate
quote:a time for love, a time for hate
SEEEEEEELING HOOOOOOMMEEEE!!!!!!!quote:Op woensdag 28 december 2005 13:54 schreef Annemiek78 het volgende:
Kom op: Nu allemaal mee brullen met onze Piet.....
Daar gaan we:quote:Op woensdag 28 december 2005 13:54 schreef Annemiek78 het volgende:
Uhmmm, ik ga ff niet meedoenquote:Op woensdag 28 december 2005 13:54 schreef Annemiek78 het volgende:
In het blok van 18:00quote:Op woensdag 28 december 2005 13:55 schreef Martijn_77 het volgende:
Hoe laat wordt nummer 1000 eigenlijk verwacht?
Want dan is de lijst doormidden
rond half 7 vanavond denk ikquote:Op woensdag 28 december 2005 13:55 schreef Martijn_77 het volgende:
Rond half zeven vanavond.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:55 schreef Martijn_77 het volgende:
Wees blij! Maar nu ken je t wel.quote:
die maken het nummer wel af hè...en de trompettenquote:Op woensdag 28 december 2005 13:57 schreef Annemiek78 het volgende:
De Doedelzakken... JAWEL!!!
eerste nog ff wat reclame en wat nieuwsquote:Op woensdag 28 december 2005 13:59 schreef I_doubt het volgende:
1060 Dan Fogelberg Netherlands
* DoG moet zich beheersen om geen grappen te maken over zwaaiende aanstekers en Volendamquote:Op woensdag 28 december 2005 13:57 schreef MrBadGuy het volgende:
quote:Op woensdag 28 december 2005 14:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
* DoG moet zich beheersen om geen grappen te maken over zwaaiende aanstekers en Volendam![]()
Nee, daar houden mijn collega's niet van luister af en toe een klein stukje mee via internetquote:Op woensdag 28 december 2005 13:58 schreef Annemiek78 het volgende:
Martijn, je moet de radio ook echt op de TOP 2000 zetten.
Je collega's vinden dat vast ook wel leuk...
Ik heb nog met 'm geknikkerd.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:04 schreef Neleos het volgende:
Zo daar ben ik weer.
Straks Dan Fogelberg. Nooit van gehoord!
Hier niet!quote:Op woensdag 28 december 2005 14:14 schreef MrBadGuy het volgende:
Het sneeuwt hier weerwou ik ff meededelen
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 14:14 schreef MrBadGuy het volgende:
Het sneeuwt hier weerwou ik ff meededelen
![]()
maar er lag ook al een aardig pakquote:Op woensdag 28 december 2005 14:15 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
ok, nu ben ik jaloers
Fryslân, heb je me gisteren niet mee horen zingen met Eltse grins foarbyquote:Op woensdag 28 december 2005 14:16 schreef Terreros85 het volgende:
waar is 'hier', want hier sneeuwt het niet
Nee, maar je moet ook zo nu en dan tijd hebben om ff te gaan pissen of zoiets.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:18 schreef Mister_Slide het volgende:
Heej! Het top 2000 topic
Dit nummer wat nu is had er van mij niet zo per se in gehoeven
Maar dit nummer welquote:Op woensdag 28 december 2005 14:18 schreef Mister_Slide het volgende:
Heej! Het top 2000 topic
Dit nummer wat nu is had er van mij niet zo per se in gehoeven
Supernummer ditquote:Op woensdag 28 december 2005 14:26 schreef MrBadGuy het volgende:
Emma...zegt me zo niks
En nu weet ik welke het is...ken ik welquote:Op woensdag 28 december 2005 14:26 schreef MrBadGuy het volgende:
Emma...zegt me zo niks
Mij ook nietquote:Op woensdag 28 december 2005 14:26 schreef MrBadGuy het volgende:
Emma...zegt me zo niks
ik heb um al gevonden, dus ik plaats um welquote:Op woensdag 28 december 2005 14:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Julian Clerc sla ik ff over, kan die niet 1-2-3 vinden
Heb net vrijdag de cd van Hot Chocolate gekregen van mijn manquote:Op woensdag 28 december 2005 14:29 schreef stijgende_ster het volgende:
Vet nummertje...
downloading...
Jaquote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 14:33 schreef Mister_Slide het volgende:
[..]
Doet me altijd meteen denken aan The Wonder Years
Wat doet ie nu met die microfoonquote:
deed mijn broertje ook altijd.. overal op kauwen!quote:Op woensdag 28 december 2005 14:37 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wat doet ie nu met die microfoon??
Jeugdsentiment dit.quote:
wat sneu voor je dochter.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:45 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Mijn dochter heeft alles van de a-teens
Verbranden die cd's en haar de cd Gold van ABBA geven!quote:Op woensdag 28 december 2005 14:45 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Mijn dochter heeft alles van de a-teens
Die is van Something Happens.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:47 schreef Ericjuh het volgende:
zingt Andrew Gold ook dat nummer van "take a paracute and jump"?
Ik zie haar maar een paar keer per jaar, dus op zich heb ik er niet zoveel last vanquote:
Die heb ik gister nog gedownl...kochtquote:Op woensdag 28 december 2005 14:49 schreef Terreros85 het volgende:
Andrew Gold is wel van 'never let her slip away'.
Deze is toch laatst (tijdje terug) ook geremixt ?quote:Op woensdag 28 december 2005 14:51 schreef Mister_Slide het volgende:
De tweede op een rij die ik niet ken
Gelukkig ken ik de volgende dan weer wel![]()
Dit is toch wel een heel bekend nummer...maar ik vind Jerney niet echt mooi zingen.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:51 schreef Mister_Slide het volgende:
De tweede op een rij die ik niet ken
Gelukkig ken ik de volgende dan weer wel![]()
Dat wil ik haar nu niet zien doenquote:Op woensdag 28 december 2005 14:52 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik zie Jerney nog voor me in een catsuite wulps bewegen bij de TopPop
Aan het eind van de 19e eeuwquote:Op woensdag 28 december 2005 14:53 schreef Terreros85 het volgende:
Vroeger was Jerney best een lekker wijf![]()
Ik luister geen muziek van de laatste tijdquote:Op woensdag 28 december 2005 14:52 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Deze is toch laatst (tijdje terug) ook geremixt ?
Weekend van Scooter. Weinig gemist dus.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:55 schreef Mister_Slide het volgende:
[..]
Ik luister geen muziek van de laatste tijd
Zit jij nou niet in het warretje met Earth, Wind en Fire, dat waren negersquote:Op woensdag 28 december 2005 14:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zeker in het begin van Earth & Fire, toen ze nog die big fucked up afro had
zeg maar rustig nixquote:Op woensdag 28 december 2005 14:56 schreef Neleos het volgende:
[..]
Weekend van Scooter. Weinig gemist dus.
quote:Op woensdag 28 december 2005 14:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Zit jij nou niet in het warretje met Earth, Wind en Fire, dat waren negers
Nee die had Jerney ook, hoor, een afro!quote:Op woensdag 28 december 2005 14:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Zit jij nou niet in het warretje met Earth, Wind en Fire, dat waren negers
zeg me dat het niet As long as you love me isquote:Op woensdag 28 december 2005 15:02 schreef Terreros85 het volgende:
Het liedje voor mijn ex-vriendinnetje komt ook langs![]()
In dat geval begrijp ik het ex-gedeelte in elk geval wel.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:03 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
zeg me dat het niet As long as you love me is![]()
ik ook, maar ik heb nog een hele week daarvoorquote:Op woensdag 28 december 2005 15:04 schreef Neleos het volgende:
[..]
En ik had me nog wel voorgenomen om in de kerstvakantie druk met school bezig te gaan.![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 15:04 schreef arco_corleone het volgende:
yes, de backstreetboys zometeen
En je verheugt je daarop?quote:Op woensdag 28 december 2005 15:04 schreef arco_corleone het volgende:
yes, de backstreetboys zometeen
quote:Op woensdag 28 december 2005 15:06 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het La Mama is![]()
sorry
dan valt het weer mee gelukkigquote:Op woensdag 28 december 2005 15:07 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
, maak je geen zorgen
1042 Neil Diamond - Girl you'll be a woman soon, heel toepasselijk op mijn ex-vriendinnetje![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
quote:Op woensdag 28 december 2005 15:08 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
1046 - 10CC - I'm Mandy fly me
Just like a rollin' stone
I'm outside lookin' in
But if your chance came would you take it
Where on earth do I begin
I'm Mandy fly me
I've often heard her jingle
It's never struck a chord
With a smile as bright as sunshine
She called me through the poster
And welcomed me aboard
She led me she fed me
She read me like a book
But I'm hiding in the small print
Won't you take another look
And take me away
Try me Mandy fly me away
The world was spinning like a ball
And then it wasn't there at all
And as my heart began to fall
I saw her walking on the water
As the sharks were comin' for me
I felt Mandy pull me up give me the kiss of life
Just like the girl in Dr. No No No No
Ah when they pulled me from the wreckage
And her body couldn't be found
Was it in my mind it seems
I had a crazy dream
I told them so but they said no no no no
I found me on a street
And starin' at a wall
If it hadn't have been for Mandy
Her promise up above me
Well I wouldn't be here at all
So if you're travellin' in the sky
Don't be surprised if someone said Hi
I'm Mandy fly me
quote:
De tekst is toch gepost hier?quote:Op woensdag 28 december 2005 15:14 schreef Olmo het volgende:
Ik ken hem wel, maar kan hem niet meezingen ofzo
Waarom nu? Kon je toch al gedurende november en december doen, en eventueel ook nog in januari.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:17 schreef Olmo het volgende:
Moest ik gisteren nog naar Amsterdam waar ik van baalde, vandaag moet ik mijn OV gaan ophalen
Het is mij niet gegund om heel lang achtereen naar de top 2000 te luisteren!
ik ga het lekker volgende jaar doenquote:Op woensdag 28 december 2005 15:20 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Waarom nu? Kon je toch al gedurende november en december doen, en eventueel ook nog in januari.
Die komt na Midnight Ramblerquote:Op woensdag 28 december 2005 15:20 schreef Terreros85 het volgende:
pauze
Sorry, kon de tekst niet vindenquote:
Ik ook, die ov loopt niet weg...quote:Op woensdag 28 december 2005 15:21 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
ik ga het lekker volgende jaar doen![]()
advies voor de kerstdrukte enzo...ik haal hem altijd later opquote:Op woensdag 28 december 2005 15:25 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
voor 10 december ophalen toch![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 15:27 schreef Terreros85 het volgende:
Girl, you'll be a woman soon....speciaal voor jou lief![]()
ik heb hem ook pas sinds vorige week hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 15:26 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
advies voor de kerstdrukte enzo...ik haal hem altijd later op![]()
Heerlijkquote:Op woensdag 28 december 2005 15:30 schreef Neleos het volgende:
Yeah. Blijft 1 van de beste introotjes vind ik...
welcome backquote:Op woensdag 28 december 2005 15:30 schreef I_doubt het volgende:
Back again, en lekker achteruit ligend, mee karaokend![]()
Haai, lekker boodschappies gedaanquote:Op woensdag 28 december 2005 15:30 schreef I_doubt het volgende:
Back again, en lekker achteruit ligend, mee karaokend![]()
Is een universitaire graad, betekent dat je gepromoveerd bent ofzoquote:
pfff ik ben niet zo'n intro expert en de komende tijd heb ik er ook niet veel tijd voor vanwege schoolquote:Op woensdag 28 december 2005 15:33 schreef Olmo het volgende:
@ MrBadGuy. Misschien zin om samen een intro-toernooi te organiseren? Dus intro's van nummers laten battlen. Lijkt me een leuke uitdaging
Nog een paar minutenquote:Op woensdag 28 december 2005 15:35 schreef Olmo het volgende:
Moest toch al een tijdje poepen, dus waarom niet nu
Although loneliness has always been a friend of minequote:Op woensdag 28 december 2005 15:35 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ok, de BSB weiner ik dus op te zoeken he!
Nee joh. Het betekent Pretty Huge Dick.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Is een universitaire graad, betekent dat je gepromoveerd bent ofzo
quote:Op woensdag 28 december 2005 15:36 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee joh. Het betekent Pretty Huge Dick.![]()
heej dan mag ik ook meespelenquote:Op woensdag 28 december 2005 15:36 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee joh. Het betekent Pretty Huge Dick.![]()
ze staan er zelfs 2 keer inquote:Op woensdag 28 december 2005 15:38 schreef Terreros85 het volgende:
ik zet um bij BSB ook ff uit...dat dat erin staat![]()
Leuk dat ze door het grote publiek als meer belangwekkend worden gezien dan een Radiohead of een Red Hot Chili Peppers. Die beiden schitteren door afwezigheid.quote:
Ok, bedanktquote:Op woensdag 28 december 2005 15:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Is een universitaire graad, betekent dat je gepromoveerd bent ofzo
Ow ja Radiohead moest ik er nog bij vermeldenquote:Op woensdag 28 december 2005 15:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Leuk dat ze door het grote publiek als meer belangwekkend worden gezien dan een Radiohead of een Red Hot Chili Peppers. Die beiden schitteren door afwezigheid.
idd heel mooi nummertjequote:Op woensdag 28 december 2005 15:42 schreef Terreros85 het volgende:
gisteren Paul Simon - 50 ways gedowned...mooi nummertje hoor
Dat is gewoon om tequote:Op woensdag 28 december 2005 15:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Leuk dat ze door het grote publiek als meer belangwekkend worden gezien dan een Radiohead of een Red Hot Chili Peppers. Die beiden schitteren door afwezigheid.
Maar dus wel minderwaardig geacht ten opzichte van de Backstreet Boys door het Radio 2-publiek dusquote:Op woensdag 28 december 2005 15:42 schreef Terreros85 het volgende:
gisteren Paul Simon - 50 ways gedowned...mooi nummertje hoor
veel beterquote:Op woensdag 28 december 2005 15:47 schreef Terreros85 het volgende:
deze is beter dan dat duet dat hij deed met Blue
I second that opinionquote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 15:50 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
1036 - Eros Ramazzotti - Se Bastasse Una Canzone Lyrics
inderdaad ja.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:52 schreef Mister_Slide het volgende:
Waarom is er nou geen cd te koop met de hele top 2000 erop?
Die zou wel heel duur zijn danquote:Op woensdag 28 december 2005 15:52 schreef Mister_Slide het volgende:
Waarom is er nou geen cd te koop met de hele top 2000 erop?
Ja.. maar... zo moet ik haast wel gaan downloadenquote:Op woensdag 28 december 2005 15:53 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die zou wel heel duur zijn danEn je kan het ook niet rond krijgen met alle rechten enzo.
quote:Op woensdag 28 december 2005 15:56 schreef Mister_Slide het volgende:
[..]
Ja.. maar... zo moet ik haast wel gaan downloaden
Niet echt geweldig nee...quote:Op woensdag 28 december 2005 15:57 schreef Ericjuh het volgende:
niet zo'n leuk nummertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |