quote:Op woensdag 28 december 2005 13:46 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Peace dudeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Mr. Bleu? Heb pas geleden nog de aflevering van dat hij bij Paul de Leeuw was gezien (via internet)quote:Op woensdag 28 december 2005 13:48 schreef stijgende_ster het volgende:
Straks René Klijn.. Bibbers bij dat nummer..
Is idd een erg goed nummer!!quote:Op woensdag 28 december 2005 13:48 schreef Ericjuh het volgende:
hierna goed nummer :
Byrds - Turn turn turn (to everything there is a season)
Maar dat duurt nog wel even...21:40 ongeveer pasquote:Op woensdag 28 december 2005 13:48 schreef stijgende_ster het volgende:
Straks René Klijn.. Bibbers bij dat nummer..
ik moest even nadenken bij de titel welke het ook al weer was...maar deze is mooi jaquote:Op woensdag 28 december 2005 13:51 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Is idd een erg goed nummer!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Met Sailing home?quote:Op woensdag 28 december 2005 13:51 schreef Annemiek78 het volgende:
Hierna onze eigen hollandse glorie...
PIET VEERMAN...
Ja, en ik weet niet hoe oud ik toen was, maar ik kan me dat beeld dus NOG herinneren. (ben van 1985)quote:Op woensdag 28 december 2005 13:49 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Mr. Bleu? Heb pas geleden nog de aflevering van dat hij bij Paul de Leeuw was gezien (via internet)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
YES, He's sailing...quote:
Helaas wel jaquote:
Ohja!quote:Op woensdag 28 december 2005 13:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maar dat duurt nog wel even...21:40 ongeveer pas
ik van hetzelfde jaar en weet het ook nog heel goedquote:Op woensdag 28 december 2005 13:52 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ja, en ik weet niet hoe oud ik toen was, maar ik kan me dat beeld dus NOG herinneren. (ben van 1985)
Sjeik home slippen?quote:Op woensdag 28 december 2005 13:53 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
(Even onderonsje: Moest gelijk aan Maikel denken)
volgens mij zeggen ze wat anders...quote:A time to love, a time to hate
quote:a time for love, a time for hate
SEEEEEEELING HOOOOOOMMEEEE!!!!!!!quote:Op woensdag 28 december 2005 13:54 schreef Annemiek78 het volgende:
Kom op: Nu allemaal mee brullen met onze Piet.....
Daar gaan we:quote:Op woensdag 28 december 2005 13:54 schreef Annemiek78 het volgende:
Uhmmm, ik ga ff niet meedoenquote:Op woensdag 28 december 2005 13:54 schreef Annemiek78 het volgende:
In het blok van 18:00quote:Op woensdag 28 december 2005 13:55 schreef Martijn_77 het volgende:
Hoe laat wordt nummer 1000 eigenlijk verwacht?
Want dan is de lijst doormidden
rond half 7 vanavond denk ikquote:Op woensdag 28 december 2005 13:55 schreef Martijn_77 het volgende:
Rond half zeven vanavond.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:55 schreef Martijn_77 het volgende:
Wees blij! Maar nu ken je t wel.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:56 schreef Ericjuh het volgende:
ik ken dit nummer nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
die maken het nummer wel af hè...en de trompettenquote:Op woensdag 28 december 2005 13:57 schreef Annemiek78 het volgende:
De Doedelzakken... JAWEL!!!
eerste nog ff wat reclame en wat nieuwsquote:Op woensdag 28 december 2005 13:59 schreef I_doubt het volgende:
1060 Dan Fogelberg Netherlands
* DoG moet zich beheersen om geen grappen te maken over zwaaiende aanstekers en Volendamquote:Op woensdag 28 december 2005 13:57 schreef MrBadGuy het volgende:
quote:Op woensdag 28 december 2005 14:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
* DoG moet zich beheersen om geen grappen te maken over zwaaiende aanstekers en Volendamom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, daar houden mijn collega's niet van luister af en toe een klein stukje mee via internetquote:Op woensdag 28 december 2005 13:58 schreef Annemiek78 het volgende:
Martijn, je moet de radio ook echt op de TOP 2000 zetten.
Je collega's vinden dat vast ook wel leuk...
Ik heb nog met 'm geknikkerd.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:04 schreef Neleos het volgende:
Zo daar ben ik weer.
Straks Dan Fogelberg. Nooit van gehoord!
Hier niet!quote:Op woensdag 28 december 2005 14:14 schreef MrBadGuy het volgende:
Het sneeuwt hier weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.wou ik ff meededelenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 28 december 2005 14:14 schreef MrBadGuy het volgende:
Het sneeuwt hier weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.wou ik ff meededelenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar er lag ook al een aardig pakquote:Op woensdag 28 december 2005 14:15 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ok, nu ben ik jaloersJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Fryslân, heb je me gisteren niet mee horen zingen met Eltse grins foarbyquote:Op woensdag 28 december 2005 14:16 schreef Terreros85 het volgende:
waar is 'hier', want hier sneeuwt het niet
Nee, maar je moet ook zo nu en dan tijd hebben om ff te gaan pissen of zoiets.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:18 schreef Mister_Slide het volgende:
Heej! Het top 2000 topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dit nummer wat nu is had er van mij niet zo per se in gehoevenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar dit nummer welquote:Op woensdag 28 december 2005 14:18 schreef Mister_Slide het volgende:
Heej! Het top 2000 topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dit nummer wat nu is had er van mij niet zo per se in gehoevenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Supernummer ditquote:Op woensdag 28 december 2005 14:26 schreef MrBadGuy het volgende:
Emma...zegt me zo niks
En nu weet ik welke het is...ken ik welquote:Op woensdag 28 december 2005 14:26 schreef MrBadGuy het volgende:
Emma...zegt me zo niks
Mij ook nietquote:Op woensdag 28 december 2005 14:26 schreef MrBadGuy het volgende:
Emma...zegt me zo niks
iddquote:Op woensdag 28 december 2005 14:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Supernummer ditom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik heb um al gevonden, dus ik plaats um welquote:Op woensdag 28 december 2005 14:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Julian Clerc sla ik ff over, kan die niet 1-2-3 vinden
Heb net vrijdag de cd van Hot Chocolate gekregen van mijn manquote:Op woensdag 28 december 2005 14:29 schreef stijgende_ster het volgende:
Vet nummertje...
downloading...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop