LOLquote:Op woensdag 28 december 2005 18:54 schreef DaveMasteR het volgende:
Check zijn nieuwe tattoo.
[afbeelding]
Spoel je mond! En vlug een beetje! Maikuuul komt namelijk uit Mestreech, en zal zich nooit en te nimmer in de contrijen van "De Haag" begeven!quote:Op woensdag 28 december 2005 19:36 schreef Sas22 het volgende:
Vier mensen zijn opgepakt toen rond 00:45 uur een explosie plaatsvond bij een illegaal vreugdevuur in Den Haag. Tijdens deze arrestatie zijn twee politiemensen gewond geraakt. De arrestanten zijn tussen de 19 en 26 jaar oud. Het vreugdevuur vond plaats in de Burgemeester Jansenstraat.
De politiemensen waren na klachten van buurtbewoners naar de straat gegaan, waar zij ongeveer vijftien mensen rond het vuur aantroffen. Terwijl ze mensen aan het arresteren waren, deed zich een grote explosie voor. De twee politiemensen moesten naar het ziekenhuis voor behandeling.
[afbeelding]
Maikuuuul heeft ze illegale vuurwerk blijkbaar al ingesmokkeld onder ze hendig sjieke jas![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Maikuuul is nu de meest bekende user zwakbegaafde na herman de fokstier en 538henk
Een ding is nu duidelijk, Maikuuul is duidelijk kontjesgeil.....quote:Op woensdag 28 december 2005 21:02 schreef Bopmorn het volgende:
http://members.home.nl/alion/asses.rar
kijk wat ik ook vond
PROEST!!!quote:Op woensdag 28 december 2005 21:23 schreef Het_hupt het volgende:
dus niet he?![]()
Ik vond zijn Afro-American kloon![]()
[afbeelding]
quote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Goeie
Ja die stuff wat in me dir staat hebben mensen van torrentbytes.net gemaaktdaar was ik ook een zeer bekende user, maarja nu ben ik daar banned 4 life :/
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Goeie
Ja die stuff wat in me dir staat hebben mensen van torrentbytes.net gemaaktdaar was ik ook een zeer bekende user, maarja nu ben ik daar banned 4 life :/
zég, kan jij in de toekomst kijken ofzo?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Goeie
Ik wou net zeggen....er is maar hendig sjiek niemand anders die wij zo kunnen pimpen!quote:
Ik-ben-jaloers-postquote:
*mee eensch isquote:
* noteert, -20 voor het_hupt....quote:Op woensdag 28 december 2005 23:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
*mee eensch is
verdorie da's al de tweede keer vandaag.............dit gaat eng worden![]()
nee hoorquote:
*beter maar zwijgtquote:Op woensdag 28 december 2005 23:19 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
* noteert, -20 voor het_hupt....
Duuuuude! die was onder de gordel!quote:Op woensdag 28 december 2005 23:22 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
*beter maar zwijgt![]()
en een shaggie opsteekt
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:24 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Duuuuude! die was onder de gordel!
Uncalled for!
Heb net dit topic geopend: Godver, Kl*te dorp!quote:
Stfu....Als ik jou wil spreken trap ik mijn prullenbak wel om....quote:Op woensdag 28 december 2005 23:31 schreef LudoSanders het volgende:
Kappen met die slowchat, foto's willen we!
[afbeelding]
Zou hij dan eindelijk crashen!
lolleromfg, weer een scherpe Ludoquote:Op woensdag 28 december 2005 23:31 schreef LudoSanders het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:12 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
@ braun btje laat maargoed
Boh gek die`s leukquote:Op woensdag 28 december 2005 23:31 schreef LudoSanders het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 december 2005 10:12 schreef Het_hupt het volgende:
De reclame wereld lonkt ook al naar onze triangeljosti![]()
wel een sterk argument om rubbers te gebruiken![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:06 schreef Het_hupt het volgende:
Maikuuul nu ook al in Amerika berucht![]()
Bundyquote:Op donderdag 29 december 2005 14:06 schreef Het_hupt het volgende:
Maikuuul nu ook al in Amerika berucht![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 december 2005 10:12 schreef Het_hupt het volgende:
De reclame wereld lonkt ook al naar onze triangeljosti![]()
wel een sterk argument om rubbers te gebruiken![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:37 schreef Het_hupt het volgende:
Maikuuul maakt een hendig sjieke slip![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:59 schreef Afwazig het volgende:
Zet dan wel ff de beste soeps (of alle) als links in de OP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |