Hier zijn er nog genoeg snackbars, restaurants en bezinepompen open hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 22:59 schreef Intxaurraga het volgende:
Op dit tijdstip is nergens iets open. Laat staan in godvergeten Veldwezelt.
Timmer ze dicht.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:00 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hier zijn er nog genoeg snackbars, restaurants en bezinepompen open hoor.
Zelfs in het gehuchtje waar ik nu vertoef zou ik op dit moment nog sigaretten kunnen halen als ik had gerookt.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:00 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hier zijn er nog genoeg snackbars, restaurants en bezinepompen open hoor.
squote:Op woensdag 28 december 2005 23:03 schreef Maikuuul het volgende:
Haha ik kan je eentje gaan halen als je wilt bij de videotheek, alleen kost je dat dan 20 euro want ik moet ook de benzine meerekenen. Tjah jongen dat hebje he als je niet in zoeen sjieke stad als Maastricht woont.
Eensch.....Alsof je brommer 20 op 1 rijdt en jij iets beters te doen hebt...ga me peuken halen en wees blij dat je ze me persoonlijk mag overhandigen....Indien niet want ( insert bullshit reason here), dan blijf uit mijn topic (en fotoboek!)quote:
Ik heb er ruim 20 jaar gewoond, maar ben het ontvlucht wegens uitkeringsjosti's zoals jij....quote:Op woensdag 28 december 2005 23:03 schreef Maikuuul het volgende:
Tjah jongen dat hebje he als je niet in zoeen sjieke stad als Maastricht woont.
Haha, jij zit zonder sigretten en ik kan ze in 1 minuutje gaan halen. Maarja ik rook niet dus neem ik ook niet de moeite om ze voor jou te gaan halen / de staatskas te spekkenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:06 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Eensch.....Alsof je brommer 20 op 1 rijdt en jij iets beters te doen hebt...ga me peuken halen en wees blij dat je ze me persoonlijk mag overhandigen....Indien niet want ( insert bullshit reason here), dan blijf uit mijn topic (en fotoboek!)
Heb je je herder niet afgericht zodat hij t voor je haalt?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:52 schreef DeeCruise het volgende:
Ik woon in veldwezelt (belgie) waar het op zich allemaal lekker rustig verloopt...Maar nu zul je t net zien...Ik zit dus momenteel zonder sigaretten...Loop je naar de lokale frituur, hebben ze niet eens een sigarettenautomaat! Geen car ter beschikking, en de opvolgende 5km niks in de buurt waar peuken te krijgen zijn!
Baalmoment!![]()
Ga ergens anders spelen......allee, be gone!quote:Op woensdag 28 december 2005 23:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Haha, jij zit zonder sigretten en ik kan ze in 1 minuutje gaan halen. Maarja ik rook niet dus neem ik ook niet de moeite om ze voor jou te gaan halen / de staatskas te spekken
Helaas, woon in een appartement, dus even geen herder pour moi....maar bij de volgende is dat wel een punt op de africhtingslijst..quote:Op woensdag 28 december 2005 23:08 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Heb je je herder niet afgericht zodat hij t voor je haalt?![]()
Mee eens, als je vakantie hebt wil je natuurlijk niet vroeg op bed.. Filmpje, biertje en natuurlijk een shagjequote:Op woensdag 28 december 2005 23:13 schreef DeeCruise het volgende:
Balen van je mus....T punt is dat ik er normaal ook nooit last van heb, maar nu tijdens mijn vrije dagen nog steeds in mijn nachtritme zit (en dus nu klaarwakker ben) maar er niks te doen is...Dus zet je hier een chille muziekje op, glas wijn, en peu.....wtf.....op????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |