Foteaux voor een betere impressie graag.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:29 schreef Roeji het volgende:
Wat ik persoonlijk dus leuk vind om te dragen, is dus een sjiek pak. Beetje op het mannelijke af mag zelfs. En dan sexy lingerie eronder. Iets in de trant van Marlies Dekkers, met al die kettingkjes die dus wel zichtbaar zijn onder je pak. Dat vind ik dus mooi.
Hetzelfde geldt voor u hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 01:11 schreef Xebrozius het volgende:
Ik snap die domme hypes echt niet... Zien vrouwen dan niet dat ze de aandacht zullen krijgen als ze naakt zijn ipv in een of ander hip D&G of armani rokje te lopen
Castreer me maar direct...quote:Op woensdag 28 december 2005 01:24 schreef the_Napster het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mits het staat
Het eerste plaatje vind ik vrij klassiek, maar saai.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:26 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat dacht je van zo iets:
quote:Op woensdag 28 december 2005 01:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Plaats jij eens wat voorbeelden, van hoe het wél moet dan...
Toen ik die plaatjes bekeek wist ik meteen dat het kleding van Ralph Lauren was.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:24 schreef the_Napster het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mits het staat
Dat is dan wel weer mooi.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:26 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat dacht je van zo iets:
[afbeelding]
Dat vind ik weer lomp, zo'n oversized logoquote:Op woensdag 28 december 2005 02:56 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Toen ik die plaatjes bekeek wist ik meteen dat het kleding van Ralph Lauren was....Geweldig merk!
![]()
Dit vind ik ook mooi voor de dames:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hmm.. dat vind ik dus niks, vind het er zo raar uitzien van die puntschoenen. De enige mensen die schoenen mogen dragen die groter zijn dan hun voeten zijn clowns.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:06 schreef blieblie het volgende:
Een paar mooie nauwsluitende laarzen met enigszins spitse punten (geen ronde of vierkante neuzen iig) met hoge hakken.
Stomme lapjeskatten.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:11 schreef Seauphie het volgende:
Voor de lente/zomer staan hier m'n favorieten.
Toch nog even twee plaatjes, voor degenen die geen zin hebben te klikken:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat ik verder mooi vind (ik ben geen man trouwens!):
-Schoenen met 'n hakje en 'n niet al te spitse neus
-Trenchcoats!
-Rokjes tot net boven de knie, pumps eronder
-Blousjes, mits vrouwelijk gesneden
-Broeken tot net over de knie, panty eronder
-'Laagjes', dus wat dunnere kledingstukken die je met elkaar 'mixt' ( dan lijkt je kledingkast meteen ook drie keer zo groot, door al die verschillende combi's)
-Sjaaltjes en riemen die de outfit aanvullen
[afbeelding]
[afbeelding]
't Allereerste plaatje in dit topic vind ik ook erg mooi trouwens!
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:11 schreef Seauphie het volgende:
Voor de lente/zomer staan hier m'n favorieten.
Toch nog even twee plaatjes, voor degenen die geen zin hebben te klikken:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat ik verder mooi vind (ik ben geen man trouwens!):
-Schoenen met 'n hakje en 'n niet al te spitse neus
-Trenchcoats!
-Rokjes tot net boven de knie, pumps eronder
-Blousjes, mits vrouwelijk gesneden
-Broeken tot net over de knie, panty eronder
-'Laagjes', dus wat dunnere kledingstukken die je met elkaar 'mixt' ( dan lijkt je kledingkast meteen ook drie keer zo groot, door al die verschillende combi's)
-Sjaaltjes en riemen die de outfit aanvullen
[afbeelding]
[afbeelding]
't Allereerste plaatje in dit topic vind ik ook erg mooi trouwens!
Ik vind het gewoon mooie kleding..quote:
Dat zijn toch de Elite Breezer, de lievelingsmacht van Bacardi... Dom en rijk.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beter dan die wijven die er zo bijlopen:
[afbeelding].
Vrouwen kleden zich ook niet voor andere mannen, maar voor andere vrouwen...quote:Op woensdag 28 december 2005 01:11 schreef Xebrozius het volgende:
Ik snap die domme hypes echt niet... Zien vrouwen dan niet dat ze de aandacht zullen krijgen als ze naakt zijn ipv in een of ander hip D&G of armani rokje te lopen
Hahaha...dat geloof ik maar al te graag....ik kan me het best voorstellen dat ze juist willen dat andere meiden naar hen kijken en hun kleding dan geweldig vinden o.i.d.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:47 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Vrouwen kleden zich ook niet voor andere mannen, maar voor andere vrouwen...![]()
Skateboard + skateschoenen = logisch?quote:Op woensdag 28 december 2005 01:51 schreef blieblie het volgende:
Ze heeft lelijke schoenen.
Maar als de persoon op het plaatje een mooi koppie heeft dan boeien die tieten imho niet eens.
Offtopic: je hebt wel een hele geile vriendinquote:Op woensdag 28 december 2005 16:21 schreef Aequalitas het volgende:
Dit zou menig vrouw(lees:mijn vriendin) wel goed staan,vind ik dan tenminste:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bovenste 2 zijjn zeer ok, verder valt t wel mee..quote:Op woensdag 28 december 2005 16:21 schreef Aequalitas het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen het tweede setje vind ik leuk, maar dan wel met een 'clean' jeans...quote:Op woensdag 28 december 2005 16:21 schreef Aequalitas het volgende:
Ik moet toch heel hard lachen als ik dat op straat voorbij zie lopen...quote:
Ja ok..quote:Op woensdag 28 december 2005 23:00 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik moet toch heel hard lachen als ik dat op straat voorbij zie lopen...![]()
En dan vooral als het weer wijven van 1.60m zijn die een lange jas nemen en niet doorhebben, dat je voor lul loopt met korte poten eronder![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:00 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En dan vooral als het weer wijven van 1.60m zijn die een lange jas nemen en niet doorhebben, dat je voor lul loopt met korte poten eronder![]()
Je moet 't wel kunnen dragen natuurlijk....quote:Op woensdag 28 december 2005 23:00 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Al loopt Gisele Bundchen ermee, dan lach ik alsnog hardquote:Op woensdag 28 december 2005 23:20 schreef Aequalitas het volgende:
[..]
Je moet 't wèl kunnen dragen natuurlijk....![]()
En die jas op de foto is nog niet eens extreem lang.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:08 schreef Seauphie het volgende:
[..]! Soms heeft 't inderdaad meer weg van een slaapzak als je klein bent. Ikzelf ben 1,63m en zorg wel dat ik geen jas koop die 'n stuk over m'n knieeen valt, want dat ziet er niet uit nee.
Leuke broek. Een van de weinige broeken die met maatje 40 juist beter tot z'n recht komt dan met een strakker kontje.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:53 schreef Devano het volgende:
Misschien niet spectaculair, maar wel heel lief
[afbeelding]
Wat politiek correct dat je 40 een maatje noemt.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:04 schreef MouseOver het volgende:
Leuke broek. Een van de weinige broeken die met maatje 40 juist beter tot z'n recht komt dan met een strakker kontje.
idd!quote:Op donderdag 29 december 2005 14:00 schreef Serendips het volgende:
Truien met een boothals vind ik erg mooi.
[afbeelding]
Tja,het oog wil ook wat.....quote:Op donderdag 29 december 2005 14:58 schreef Maeghan het volgende:
Jeetje. Mannen denken dus echt dat vrouwen barbies zijn. Ik had gehoopt dat er nog een paar mannen waren die een enigszins normale kijk op kleding hadden, maar helaas. =S
Even for the record: ik ben geen man. Ik zie geen enkel plaatje in dit topic waarop niet normale kleding staat, en het grootste deel is gewoon mooi. Wat vind jij niet normale kleding?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:58 schreef Maeghan het volgende:
Jeetje. Mannen denken dus echt dat vrouwen barbies zijn. Ik had gehoopt dat er nog een paar mannen waren die een enigszins normale kijk op kleding hadden, maar helaas. =S
Het hangt er mooi tusseninquote:Op donderdag 29 december 2005 14:19 schreef Serendips het volgende:
[..]
Wat politiek correct dat je 40 een maatje noemt.![]()
Maat 40 is idd. niet zo groot en je kunt dan best nog wel een strakke kont hebben hoor...
Afgezien van de flubberstofjes, draagbare dekbedden, afgezakte broeken en geruite tafelkleden?quote:Op donderdag 29 december 2005 15:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Even for the record: ik ben geen man. Ik zie geen enkel plaatje in dit topic waarop niet normale kleding staat, en het grootste deel is gewoon mooi. Wat vind jij niet normale kleding?
Eerlijk gezegd snap ik ook niet waar jij al die abnormale of 'barbie'kleding ziet? De meeste van de outfits op de plaatjes vind ik leuk en zou ik zelf ook wel aantrekken...quote:Op donderdag 29 december 2005 15:47 schreef Maeghan het volgende:
Afgezien van de flubberstofjes, draagbare dekbedden, afgezakte broeken en geruite tafelkleden?
quote:Op donderdag 29 december 2005 17:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
[afbeelding]
Mits je er de benen voor hebt, is een lederen broek een trendy verschijning.![]()
De bovenste, is dat een corduroy/ rib broek? Die stijl zie je meer terug bij 40 plussers. De trui is leuk, maar over geheel gezien, vind ik de combinatie een beetje kleurloos.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:53 schreef octopussy het volgende:
[..]
![]()
![]()
doe dan een mooie broek
[afbeelding]
of anders een mooi pakje (de kleur is wel gewaagd)
[afbeelding]
Ik keek puur en alleen naar de broek en het jasje.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:13 schreef W1ZZ het volgende:
Jij vindt een pak met een BH eronder wel prima formele kleding?![]()
95% wat ik tot nu toe in dit topic heb gezien vind ik truttig, ben nog lang geen 40 en wil dat graag nog zo houden.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:47 schreef Maeghan het volgende:
Afgezien van de flubberstofjes, draagbare dekbedden, afgezakte broeken en geruite tafelkleden?![]()
Kom jij dan es met plaatjes...quote:Op donderdag 29 december 2005 19:37 schreef -Delta- het volgende:
95% wat ik tot nu toe in dit topic heb gezien vind ik truttig, ben nog lang geen 40 en wil dat graag nog zo houden.
Jij loopt liever in kansloze hoeren breezah of gothic kleding?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
95% wat ik tot nu toe in dit topic heb gezien vind ik truttig, ben nog lang geen 40 en wil dat graag nog zo houden.
Kakkerige sjaaltjes, pantalons, lak schoentjes![]()
Maar Barbie vind ik het niet echt, bij Barbie denk ik aan meer uitgaanskleding strakke topjes, waarvan ik nog iigbij zou zetten.
Ik vind de foto's die ik gepost heb(op die onderste na dan) niet echt truttig en ouderwets....quote:Op donderdag 29 december 2005 20:17 schreef Maeghan het volgende:
Nog liever breezer of gothic dan dingen waar m'n overgrootmoeder dood nog niet in gevonden wil worden omdat het te truttig en ouderwets is. Ik wil nog niet begraven worden in een wollen ruitjesjas... *brrr*
Bovendien, alsof die wijven hierboven er niet hoerig bijlopen. Alsof een normale vrouw in een oranje pak met een goudkleurige push-up bh over straat zou gaan... =S
Ik probeer plaatjes te vinden van iets leuks, maar het is allemaal zo truttig op het moment.
Er is wel meer, dan alleen dit soort kleding, breezah en gothic...quote:Op donderdag 29 december 2005 20:04 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Jij loopt liever in kansloze hoeren breezah of gothic kleding?![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 20:24 schreef Aequalitas het volgende:
Ik vind de foto's die ik gepost heb(op die onderste na dan) niet echt truttig en ouderwets....
Ik vind ze alle 4 niks en truttig, elke keer een sjaaltjequote:Op woensdag 28 december 2005 16:21 schreef Aequalitas het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Second that!quote:Op donderdag 29 december 2005 20:38 schreef Windsurfbart het volgende:
[afbeelding]
kan ik wel waarderen.
Dit vind ik een stuk leuker, wel in andere kleuren, oranje zou ik nooit dragen.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Simpel truitje
[afbeelding]
met een enigszins nette broek eronder
[afbeelding]
en nette schoentjes/laarzen (NIET over de broek heen).
Dat bovenste gedeelte (met linten) heb ik in het zwart, een topje, draag ik met uitgaan.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:37 schreef Maeghan het volgende:
[afbeelding]
Dit zou ik best aantrekken naar een feestje als ik er het figuur voor had.
Nee, de kleur vind ik ook niet zo. Maar goed, ik draag voornamelijk zwart, zwart en zwart, en soms combineer ik dat met zwart. ;-) Nouja, ik overdrijf. Ik draag ook felpaars, felrood, felgroen en aqua. Wit staat me wel en vind ik wel mooi soms, maar het is erg onpraktisch. Zeker wanneer je zo'n smeerpoets bent als ik =P Maar voor de rest vind ik eigenlijk alle kleuren lelijk, dus dat helpt niet. =)quote:Op donderdag 29 december 2005 20:54 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat bovenste gedeelte (met linten) heb ik in het zwart, een topje, draag ik met uitgaan.
Ik vind deze als jurk niet heel erg mooi, de kleur vind ik wat minder...Maar wel leuk verder.
Alleen wanneer draag je zoiets (als je loopt schiet die rok steeds verder open volgens mij)
Het zonnetje in huisquote:Op donderdag 29 december 2005 20:57 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nee, de kleur vind ik ook niet zo. Maar goed, ik draag voornamelijk zwart, zwart en zwart, en soms combineer ik dat met zwart. ;-) Nouja, ik overdrijf. Ik draag ook felpaars, felrood, felgroen en aqua. Wit staat me wel en vind ik wel mooi soms, maar het is erg onpraktisch. Zeker wanneer je zo'n smeerpoets bent als ik =P Maar voor de rest vind ik eigenlijk alle kleuren lelijk, dus dat helpt niet. =)
Truitje is mij té simpel....quote:Op donderdag 29 december 2005 20:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Simpel truitje
[afbeelding]
met een enigszins nette broek eronder
[afbeelding]
en nette schoentjes/laarzen (NIET over de broek heen).
Ben ik het wel mee eens, maar die andere foto's zijn allemaal te truttig...quote:Op donderdag 29 december 2005 21:19 schreef Aequalitas het volgende:
[..]
Truitje is mij té simpel....
Ik ookquote:Op donderdag 29 december 2005 20:38 schreef Windsurfbart het volgende:
[afbeelding]
kan ik wel waarderen.
of zoiets
[afbeelding]
Ja welke man kan dat niet waarderen. Stijlvolle smaak Bart.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:38 schreef Windsurfbart het volgende:
[afbeelding]
kan ik wel waarderen.
of zoiets
[afbeelding]
De bovenste is nog wel leuk met spijkerbroek eronder...quote:Op donderdag 29 december 2005 20:38 schreef Windsurfbart het volgende:
[afbeelding]
kan ik wel waarderen.
of zoiets
[afbeelding]
De bovenste vind ik nog wel leuk (ben sowieso 'n jeans-freak),maar de onderste weer totaal niet....quote:Op donderdag 29 december 2005 20:38 schreef Windsurfbart het volgende:
[afbeelding]
kan ik wel waarderen.
of zoiets
[afbeelding]
Merk kleding maakt niet uit als het er maar goed uit zietquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:07 schreef Aequalitas het volgende:
Ik heb 'n vraagje,aangezien deze topic "What SHOULD they wear" heet,namelijk:
- Vind je 't belangrijk dat je vriendin merkkleding draagt of maakt je dat totaal niet uit???
veel meisjes/dames met merkkleding zijn ontzettend stijf, dat ik natuurlijk ook weer niets.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:07 schreef Aequalitas het volgende:
- Vind je 't belangrijk dat je vriendin merkkleding draagt of maakt je dat totaal niet uit???
Maakt mij niet uit, als het er maar leuk uitziet en goed en lekker zit.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:07 schreef Aequalitas het volgende:
Ik wil wel eens weten hoe de meeste jongens (meiden tuurlijk ook) hier over denken...![]()
Gaat niet om merken, het gaat het totaal plaatje. Hoe de diverse kledingstukken gecombineerd worden.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:07 schreef Aequalitas het volgende:
Ik wil wel eens weten hoe de meeste jongens (meiden tuurlijk ook) hier over denken...![]()
M'n vriendin draagt eigenlijk nooit kleding van de wat meer gevestigde merken. Ze draagt altijd wat onbekendere merken, zonder dat het merk er duidelijk opstaat, maar die kleren zijn vaak wel veel leuker dan die standaard merkshirtjes met alleen een print erop.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:07 schreef Aequalitas het volgende:
c&a kleding aan 1/10 van de prijs kan net zo lelijk en zo knap zijn...quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:07 schreef Aequalitas het volgende:
Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:07 schreef Aequalitas het volgende:
Vind de kleding wel erg chique en niet iets voor naar school/werk.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:23 schreef Thisbe het volgende:
Ik ben blij dat ik niet door een man aangekleed word zeg, wat een zeldzame wansmaak komt er voorbij in dit topic!![]()
Alleen Windsurfbart komt met mooie plaatjes![]()
Bedankt voor het complimentquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:23 schreef Thisbe het volgende:
Alleen Windsurfbart komt met mooie plaatjes![]()
Mijn hele kast hangt vol met die dingenquote:
Inderdaad mooie plaatjes. Wel voor wat formelere gelegenheden en niet voor het uitlaten van de hond...Dat beest zal er maar als een speer vandoor gaan, fijn op kekke hakjes...quote:
Fantastisch al die merkkleding,maar deze combinatie kost wel wat eurootjesquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:43 schreef Philanthropist het volgende:
Getailleerde overcoat:![]()
(liefst zonder al te veel knopen en zakken - ik kon geen betere foto vinden)
- minus het riempje -
of zoiets:
Met een simpele spijkerbroek:
en
[afbeelding] of [afbeelding]
en een leuk horloge:
![]()
Die bovenste ook. Ik hoef geen truitje die een soort flapje over m'n kont heeft.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:53 schreef the_Napster het volgende:
Het onderste truitje mag worden weggelaten..
Die overcoat is idd mooiquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:50 schreef W1ZZ het volgende:
Merk of niet, die overjas is echt prachtig! Nog mooier bij brouwen vind ik een trenchcoat!![]()
Vind jij die 2e niet te simpel? Ik vind hem wel erg saai zo boven een spijkerbroek.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:48 schreef Aequalitas het volgende:
Fantastisch al die merkkleding,maar deze combinatie kost wel wat eurootjes![]()
Nee,al die merken vielen mij gewoon op...quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:02 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Vind jij die 2e niet te simpel? Ik vind hem wel erg saai zo boven een spijkerbroek.
Alhoewel het met een mooie riem en mooie ketting wel leuk kan worden...![]()
Of is hij mooi vanwege het merkje![]()
Spijkerbroek vind ik ook oke, alhoewel de achterkant een beetje hoog lijkt, maar dat lijkt maar zo denk ik...quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:10 schreef Aequalitas het volgende:
[..]
Nee,al die merken vielen mij gewoon op...![]()
Ik vind eigenlijk alleen die jas mooi en die spijkerbroek is ook wel ok....![]()
Nu je het zegt! Ik bedoelde eik gewoon een simpel zwart truitje zonder speciale kontwarmer en riemquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:54 schreef Avani het volgende:
[..]
Die bovenste ook. Ik hoef geen truitje die een soort flapje over m'n kont heeft.![]()
Hey, de getailleerde overcoat heb ik al, right?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:43 schreef Philanthropist het volgende:
- minus het riempje -
of zoiets:
en
en een leuk horloge:
![]()
leuk hoor dat je even wat merken hebt ingetikt op marktplaats.nlquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:43 schreef Philanthropist het volgende:
knip
-die overcoat is mooi,zouden meer vrouwen moeten dragenquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:43 schreef Philanthropist het volgende:
- minus het riempje -
of zoiets:
en
en een leuk horloge:
![]()
Ziet er erg goed uitquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:37 schreef Richie_Rich het volgende:
Ik vind dit ook wel een gerse outfit voor 't vrouwtje![]()
[[url=http://img502.imageshack.us/img502/6947/brionichick0du.th.jpg]afbeelding][/URL]
Edit: gewoon klikken, imageshack werkt niet direct blijkbaar
Mooiquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:37 schreef Richie_Rich het volgende:
[[url=http://img502.imageshack.us/img502/6947/brionichick0du.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:33 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
leuk hoor dat je even wat merken hebt ingetikt op marktplaats.nl
Maar je weet neem ik aan ook dat alles nep is en ook na 2 keer wassen uit elkaar valt?
Verder is die jas wel oke. En kijk eens aan, daar staat geen merkje bij
Mooi retro!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:37 schreef Richie_Rich het volgende:
Vind 'n vrouw met 'n Rolex om eigenlijk ook "not done".Er zijn veel mooiere horloges voor dames èn voor minder geld....quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:13 schreef W1ZZ het volgende:
Nee, Rolex is wat mij betreft per definitie a no-go. Ten eerste vanwege het slechte image, ten tweede omdat je voor het geld véél betere én stijlvollere horloges kunt krijgen
Blijft toch 'n probleem,geen bh dragen om zo'n truitje te dragen.Daarom draagt mijn vriendin dit soort truitjes niet zo graag.Zij is ook meer iemand van de haltertopjes....quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:08 schreef Serendips het volgende:
Truitje zonder rugpand:
Van voren nogal truttig, van achteren enigszins dellerig....gaat niet goed samen. Waar laat je een bh? (O ja, die worden we geacht niet te dragen)
Als ik m'n rug wil laten zien, dan trek ik een haltertopje aan, dan kun het bovenste gedeelte van m'n rug bewonderen.
Tja, daar denken mannen niet aan...Als het maar sexy is...quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:17 schreef Aequalitas het volgende:
Blijft toch 'n probleem,geen bh dragen om zo'n truitje te dragen.Daarom draagt mijn vriendin dit soort truitjes niet zo graag.Zij is ook meer iemand van de haltertopjes....![]()
"More skin" hoeft idd niet meteen "more sexy" te beteken.In veel gevallen is het zelfs juist "trashy"...quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:23 schreef Serendips het volgende:
[..]
Tja, daar denken mannen niet aan...Als het maar sexy is...
Hoewel, iets minder vleesch laten zien, vind ik sexier...Dan wordt er nog wat aan de verbeelding overgelaten...![]()
Maar als je bij dit truitje de rug dicht maakt worden de zinnen niet geprikkeld hoorquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:23 schreef Serendips het volgende:
[..]
Tja, daar denken mannen niet aan...Als het maar sexy is...
Hoewel, iets minder vleesch laten zien, vind ik sexier...Dan wordt er nog wat aan de verbeelding overgelaten...![]()
Misschien als ik eind 30 benquote:Op zondag 1 januari 2006 13:43 schreef Martijn_77 het volgende:
Dit ziet er ook goed uit![]()
[afbeelding]
Nice pics Seauph!Liepen er maar meer vrouwen zo rond.....quote:
Dit vind ik niet zo.Vind 't spijkerjasje niet zo mooi....quote:Op zondag 1 januari 2006 13:43 schreef Martijn_77 het volgende:
Dit ziet er ook goed uit![]()
[afbeelding]
Zo loop je ook rond als je boodschappen gaat doen bij de Appie, zijden handschoentjes aan en gewoon een zomerse outfit, ook al is het 5 graden buitenquote:Op zondag 1 januari 2006 23:15 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Nice pics Seauph!Liepen er maar meer vrouwen zo rond.....![]()
Bij die schoenen hoort een mooie vrouw en mooie afkleding. Ik vind deze schoenen typerend, niet zozeer de mooiste die ik ooit gezien heb.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:22 schreef Serendips het volgende:
Nog voor dat ik je post gelezen had, moest ik bij dat plaatje van die schoenen denken aan de hysterische spelshows van RAI Uno. Als je daar wel eens langszapt zie je altijd massa's platinablonde opgetutte assistentes. Die schoenen vind ik wel een hoog RAI UNo-gehalte hebben...
Nu ik je post lees, zie ik dat je graag Italiaanse vrouwen ziet....
Italianen hebben vaak meer stijl dan Hollanders, alleen vind ik deze schoenen 3 keer niks...
Het zou mooie vrouwen met zwart haar verboden moeten worden om een domme blonde doos look te nemen.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Bij die schoenen hoort een mooie vrouw en mooie afkleding. Ik vind deze schoenen typerend, niet zozeer de mooiste die ik ooit gezien heb.![]()
Nou ik vind het altijd verdomd jammer inderdaad op RAIuno. Dan hebben ze prachtig zwart haar en dan gaan ze het blonderen.![]()
Kleine aanpassing want de jeugd in Italië loopt er vaak vreselijk bij hoor! Te strakke spijkerbroeken met nike air max eronder, Michelin-mannetje jassen, piercings en truckercaps (dit alles gaat over meisjes maar is feitelijk ook van toepassing op de jongensquote:Op maandag 2 januari 2006 14:49 schreef Tranceptor het volgende:
Het mooiste voor vrouwen is hoe volwassen vrouwen er in Italie bijlopen, heel vrouwelijk en speels. Ik kan even geen mooie plaatjes vinden, maar ik ga even zoeken.
In Italië is mode ook veel belangrijker dan hier."Fare una bella figura" is daar gewoon erg belangrijk,dat leren ze al van jongs af aan.Ze zijn daar ook heel erg merk-gericht(niet alleen designmerken trouwens).....quote:Op maandag 2 januari 2006 16:22 schreef Serendips het volgende:
Italianen hebben vaak meer stijl dan Hollanders
Mwah, die kleding zou ik in de zomer gerust aandoen naar de supermarkt ja, met uitzondering van die handschoentjes dan. In de winter draag je natuurlijk gewoon de winterse variant hierop, dus 'n gevoerde trenchcoat en 'n panty onder je rokje!quote:Op maandag 2 januari 2006 16:26 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zo loop je ook rond als je boodschappen gaat doen bij de Appie, zijden handschoentjes aan en gewoon een zomerse outfit, ook al is het 5 graden buiten![]()
Jongens ja, met caviakapsels.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:58 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Kleine aanpassing want de jeugd in Italië loopt er vaak vreselijk bij hoor! Te strakke spijkerbroeken met nike air max eronder, Michelin-mannetje jassen, piercings en truckercaps (dit alles gaat over meisjes maar is feitelijk ook van toepassing op de jongens). Volgens mij verkwanselt de Italiaanse jeugd het imago dat Italië heeft opgebouwd op het gebied van elegance.
Vooral dit laatste scheelt een hoop! Veel meiden in Nederland zijn gewoon veel te dikquote:Op maandag 2 januari 2006 18:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zij hebben vaak zulke goede figuurtjes dat het minder uitmaakt wat ze aanhebben.![]()
Nee, dat is het net nietquote:Op maandag 2 januari 2006 23:11 schreef GetFresh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk toch?
Leuke sites voor inspiratie:
http://www.lafunkypunkyfashion.tk/
http://www.style-arena.jp/
Daar ben ik het eigenlijk 100% mee eens. Het lijkt net leuk, maar toch eigenlijk niet als je er langer dan 5 seconden naar kijkt. Wel leuke sites, beetje het idee van de Satorialistquote:
Second that.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:00 schreef Z3R0-C00L het volgende:
[..]
Daar ben ik het eigenlijk 100% mee eens. Het lijkt net leuk, maar toch eigenlijk niet als je er langer dan 5 seconden naar kijkt.
Deze outfits zien er op de een of andere manier zo slordig uit. Bovendien vind ik alle legergroene bloesjes en broekjes meer iets voor op survival...quote:
Ik vind ze niet allemaal even geslaagd,maar er zitten er wel 'n paar bij die ik zeker leuk vind....quote:Op maandag 2 januari 2006 23:11 schreef GetFresh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk toch?
Leuke sites voor inspiratie:
http://www.lafunkypunkyfashion.tk/
http://www.style-arena.jp/
Daarom zou ik nooit een Italiaan willen, die kerels daar zijn halve wijven.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:00 schreef Aequalitas het volgende:
[..]
In Italië is mode ook veel belangrijker dan hier."Fare una bella figura" is daar gewoon erg belangrijk,dat leren ze al van jongs af aan.Ze zijn daar ook heel erg merk-gericht(niet alleen designmerken trouwens).....
You got point, ze zijn even te nichterig. Omdat ze vrij klein zijn wordt dat beeld enkel versterkt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:48 schreef -Delta- het volgende:
Daarom zou ik nooit een Italiaan willen, die kerels daar zijn halve wijven.![]()
Iemand die de hele dag winkelt, nee bedanktEn er als een homo bijloopt en alles van mode weet
Mooiquote:Op zondag 8 januari 2006 14:53 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat dacht je van zo iets?
[afbeelding]
Mooie combi. Vooral een hele mooie boothals!quote:Op zondag 8 januari 2006 14:53 schreef Martijn_77 het volgende:
[afbeelding]
Enorm oubolligquote:Op zondag 8 januari 2006 14:53 schreef Martijn_77 het volgende:
[afbeelding]
Wat vind jij dat wel mooi?quote:
De Otto-look. Nee bedankt.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:53 schreef Martijn_77 het volgende:
[afbeelding]
Sounds like mequote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:48 schreef -Delta- het volgende:
en alles van mode weet![]()
(1.95m lang, breed gebouwd).
Loop zeiken als je ergens niks over weet, klederdracht en uitstraling is gewoon belangrijker in Italie dan in jullie landje, en nichterig my ass, hoe komt dan dat zoveel vrouwen heet lopen als ze het woord italiaan horenquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
You got point, ze zijn even te nichterig. Omdat ze vrij klein zijn wordt dat beeld enkel versterkt.
Heb het niet zo op de kleur Grijs als broek bij dames, maar de kledingstukken zelf zijn wel leuk. Vind trouwens de kleur broek ook niet mooi bij haar haar en de achtergrond ook nog es.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:53 schreef Martijn_77 het volgende:
[afbeelding]
Je hebt ook 'n echt zuidelijk temperament, Angelooooquote:Op zondag 8 januari 2006 22:35 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Loop zeiken als je ergens niks over weet, klederdracht en uitstraling is gewoon belangrijker in Italie dan in jullie landje
Dat vind ik ook mooi bij de dames, dat bovenste polootje vooralquote:Op woensdag 28 december 2005 02:56 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Toen ik die plaatjes bekeek wist ik meteen dat het kleding van Ralph Lauren was....Geweldig merk!
![]()
Dit vind ik ook mooi voor de dames:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk dat dat vaak van irritatie is; irritatie omdat Italiaanse mannen erg vervelend en opdringerig kunnen zijn t.o.v. vrouwen (en ja, dat heb ik al meerdere malen aan den lijve mogen ondervindenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:35 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Loop zeiken als je ergens niks over weet, klederdracht en uitstraling is gewoon belangrijker in Italie dan in jullie landje, en nichterig my ass, hoe komt dan dat zoveel vrouwen heet lopen als ze het woord italiaan horen
En onze gemiddelde lengte is maar enkele cm kleiner dan in Nederland
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:36 schreef Seauphie het volgende:
[..]
Je hebt ook 'n echt zuidelijk temperament, Angeloooo!
jah, mn moeder is van Napoli, en langs mn vader zijn mn grootouders van Rimini afkomstig, dus ik kan er niet veel aan doenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:36 schreef Seauphie het volgende:
[..]
Je hebt ook 'n echt zuidelijk temperament, Angeloooo!
Stoort het mannen niet, dat eigenlijk alleen vrouwen met hele erge siliconenborsten zoiets goed kunnen dragen? Anders zit het imho echt zelden mooi aan de bovenkant van zo'n truitje (op de foto ook te zien), het drukt de borsten wat omlaag waardoor het silhouet niet meer mooi is.quote:
Dan heb je eerder nepitalianen aka gewone turken met een Italiaans vestje of training tegen gekomen, want voor echte italianen is het verleiden een spel, net zoals voetbal bv, dat je taktisch moet aanpassen en dus niet moet rushenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:40 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vaak van irritatie is; irritatie omdat Italiaanse mannen erg vervelend en opdringerig kunnen zijn t.o.v. vrouwen (en ja, dat heb ik al meerdere malen aan den lijve mogen ondervinden).
[..]
Dan zal ik de verkeerde getroffen hebbenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:43 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Dan heb je eerder nepitalianen aka gewone turken tegen gekomen, want voor echte italianen is het verleiden een spel, net zoals voetbal bv, dat je taktisch moet aanpassen en dus niet moet rushen
Ik geloof ook dat niet alle Italianen zo doen, maar ik heb dezelfde ervaringen. Was ook in Italie, dus ik neem aan dat het echt Italianen waren die mijn haar aan 't aaien waren op straat...quote:Op zondag 8 januari 2006 22:43 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Dan heb je eerder nepitalianen aka gewone turken met een Italiaans vestje of training tegen gekomen, want voor echte italianen is het verleiden een spel, net zoals voetbal bv, dat je taktisch moet aanpassen en dus niet moet rushen
Haha ja, voor de Italianen van 30 jaar geleden jaquote:Op zondag 8 januari 2006 22:43 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Dan heb je eerder nepitalianen aka gewone turken met een Italiaans vestje of training tegen gekomen, want voor echte italianen is het verleiden een spel, net zoals voetbal bv, dat je taktisch moet aanpassen en dus niet moet rushen
In mijn geval niet. Dat waren rasechte Romeinen in het hartje van de stad...quote:Op zondag 8 januari 2006 23:13 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Haha ja, voor de Italianen van 30 jaar geleden jaWe leven in andere tijden, en de Italiaanse jeugd ook!
Edit: Ik wil nog wel toegeven dat het per regio verschilt, maar JUIST in Rimini loopt het soort Italiaanse jongens rond dat hier wordt gehekeld.
De gemiddelde Nederlandse man is 1.84m de gemiddelde Italiaan 1.75.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:35 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Loop zeiken als je ergens niks over weet, klederdracht en uitstraling is gewoon belangrijker in Italie dan in jullie landje, en nichterig my ass, hoe komt dan dat zoveel vrouwen heet lopen als ze het woord italiaan horen
Jullie landje? Waarom ga je dan niet terug naar je 'eigen' landje?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:35 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Zuid-Italiequote:Op zondag 8 januari 2006 22:41 schreef Genjuro het volgende:
[..]
jah, mn moeder is van Napoli, en langs mn vader zijn mn grootouders van Rimini afkomstig, dus ik kan er niet veel aan doen
De reden dat mn moeder(met haar ouders toen nog) naar België is gekomenquote:Op maandag 9 januari 2006 01:04 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Zuid-Italie![]()
Afgezien van mooie pakken te Napels (in Nederland heet het inderdaad gewoon Napels) heeft het zuiden afgezien van armoe en mooie natuur weinig te bieden.
Ik zit in mn eigen landje, zoon 20km onder dat van julliequote:Op maandag 9 januari 2006 00:46 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Jullie landje? Waarom ga je dan niet terug naar je 'eigen' landje?![]()
Lijkt me nogal wiedes op een forumquote:Op maandag 9 januari 2006 01:17 schreef W1ZZ het volgende:
Is jouw meningSowieso is de Zuid-Italiaanse keuken to die for... Daarnaast zijn de mensen er echt ont-zet-tend hartelijk en gastvrij, veel meer nog dan in Noord-Italië.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |