abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 januari 2006 @ 13:22:30 #151
136868 Dannie_Dorka
Just call me Danny
pi_33623102
quote:
Op zondag 1 januari 2006 13:43 schreef Martijn_77 het volgende:
Dit ziet er ook goed uit
[afbeelding]
Dit vind ik niet zo.Vind 't spijkerjasje niet zo mooi....
Mijn DVD's | RetroJunk
There's no such thing as a good cult movie or a bad cult movie.They're just.....cult.
pi_33625875

Ik hou zeker ook van mooie avondjurken etc. Stijlvol en elegant.

Een ander uiterste vind ik ook heel aantrekkelijk, een beetje de skaterlook

kan nog ff geen plaatjes vinden

Het mooiste voor vrouwen is hoe vrouwen er in Italie bijlopen, heel vrouwelijk en speels. Ik kan even geen mooie plaatjes vinden, maar ik ga even zoeken.

Ik heb even de dure merken gepakt, maar zulke accessoires heb je ook voor wat minder geld. Subtiele accessoires zijn altijd leuk, een zilveren horloge, een mooie armband... Sjaaltjes hou ik dan weer niet van, dat staat al snel mutserig.

Ik hou wel van een paar kleuren en dat mag best fel zijn. Ik denk alleen dat je beter een aantal kleuren bij elkaar kunt hebben in je kleding die echt mooi afkleden dan een verzameling bonte was zoals vele Nederlandse dames. Maar goed, dat is mijn persoonlijke voorkeur. Verder vind ik dat veel Nederlandse dames niet doorhebben dat hun kleding het goede aan hun figuur juist moet benadrukken.

[ Bericht 16% gewijzigd door Tranceptor op 02-01-2006 15:16:30 ]
pi_33629043
Nog voor dat ik je post gelezen had, moest ik bij dat plaatje van die schoenen denken aan de hysterische spelshows van RAI Uno. Als je daar wel eens langszapt zie je altijd massa's platinablonde opgetutte assistentes. Die schoenen vind ik wel een hoog RAI UNo-gehalte hebben...
Nu ik je post lees, zie ik dat je graag Italiaanse vrouwen ziet....

Italianen hebben vaak meer stijl dan Hollanders, alleen vind ik deze schoenen 3 keer niks...
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
  maandag 2 januari 2006 @ 16:26:01 #154
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33629162
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:15 schreef Dannie_Dorka het volgende:

[..]

Nice pics Seauph!Liepen er maar meer vrouwen zo rond.....
Zo loop je ook rond als je boodschappen gaat doen bij de Appie, zijden handschoentjes aan en gewoon een zomerse outfit, ook al is het 5 graden buiten
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_33631415
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:22 schreef Serendips het volgende:
Nog voor dat ik je post gelezen had, moest ik bij dat plaatje van die schoenen denken aan de hysterische spelshows van RAI Uno. Als je daar wel eens langszapt zie je altijd massa's platinablonde opgetutte assistentes. Die schoenen vind ik wel een hoog RAI UNo-gehalte hebben...
Nu ik je post lees, zie ik dat je graag Italiaanse vrouwen ziet....

Italianen hebben vaak meer stijl dan Hollanders, alleen vind ik deze schoenen 3 keer niks...
Bij die schoenen hoort een mooie vrouw en mooie afkleding. Ik vind deze schoenen typerend, niet zozeer de mooiste die ik ooit gezien heb.

Nou ik vind het altijd verdomd jammer inderdaad op RAIuno. Dan hebben ze prachtig zwart haar en dan gaan ze het blonderen.
  maandag 2 januari 2006 @ 17:52:03 #156
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_33631645
quote:
Op maandag 2 januari 2006 17:43 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Bij die schoenen hoort een mooie vrouw en mooie afkleding. Ik vind deze schoenen typerend, niet zozeer de mooiste die ik ooit gezien heb.

Nou ik vind het altijd verdomd jammer inderdaad op RAIuno. Dan hebben ze prachtig zwart haar en dan gaan ze het blonderen.
Het zou mooie vrouwen met zwart haar verboden moeten worden om een domme blonde doos look te nemen.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_33631811
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:49 schreef Tranceptor het volgende:

Het mooiste voor vrouwen is hoe volwassen vrouwen er in Italie bijlopen, heel vrouwelijk en speels. Ik kan even geen mooie plaatjes vinden, maar ik ga even zoeken.
Kleine aanpassing want de jeugd in Italië loopt er vaak vreselijk bij hoor! Te strakke spijkerbroeken met nike air max eronder, Michelin-mannetje jassen, piercings en truckercaps (dit alles gaat over meisjes maar is feitelijk ook van toepassing op de jongens ). Volgens mij verkwanselt de Italiaanse jeugd het imago dat Italië heeft opgebouwd op het gebied van elegance.
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_33631901
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:22 schreef Serendips het volgende:

Italianen hebben vaak meer stijl dan Hollanders
In Italië is mode ook veel belangrijker dan hier."Fare una bella figura" is daar gewoon erg belangrijk,dat leren ze al van jongs af aan.Ze zijn daar ook heel erg merk-gericht(niet alleen designmerken trouwens).....
pi_33631915
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:26 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Zo loop je ook rond als je boodschappen gaat doen bij de Appie, zijden handschoentjes aan en gewoon een zomerse outfit, ook al is het 5 graden buiten
Mwah, die kleding zou ik in de zomer gerust aandoen naar de supermarkt ja, met uitzondering van die handschoentjes dan. In de winter draag je natuurlijk gewoon de winterse variant hierop, dus 'n gevoerde trenchcoat en 'n panty onder je rokje!
La mode se démode, le style jamais.
pi_33631940
quote:
Op maandag 2 januari 2006 17:58 schreef W1ZZ het volgende:

[..]

Kleine aanpassing want de jeugd in Italië loopt er vaak vreselijk bij hoor! Te strakke spijkerbroeken met nike air max eronder, Michelin-mannetje jassen, piercings en truckercaps (dit alles gaat over meisjes maar is feitelijk ook van toepassing op de jongens ). Volgens mij verkwanselt de Italiaanse jeugd het imago dat Italië heeft opgebouwd op het gebied van elegance.
Jongens ja, met caviakapsels.

OMG.

Bij meisjes is me dat tijdens mijn verblijf niet opgevallen en bovendien is het nogal een andere zaak als zij dat dragen. Zij hebben vaak zulke goede figuurtjes dat het minder uitmaakt wat ze aanhebben.
pi_33636764
quote:
Op maandag 2 januari 2006 18:02 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Zij hebben vaak zulke goede figuurtjes dat het minder uitmaakt wat ze aanhebben.
Vooral dit laatste scheelt een hoop! Veel meiden in Nederland zijn gewoon veel te dik
Ik merkte het ook toen ik nieuwe laarzen ging kopen: in 90% van de laarzen kon nog een roedel honden erbij slapen
In Italie en Frankrijk hebben ze inderdaad veel meer smaak dan in Nederland, ik koop me niet voor niks blauw als ik in Parijs of Rome ben
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_33642858

Leuk toch?

Leuke sites voor inspiratie:
http://www.lafunkypunkyfashion.tk/
http://www.style-arena.jp/
pi_33670048
^ ja, leuk!
ik ben het mannetje in de chinese kamer
  dinsdag 3 januari 2006 @ 20:09:07 #164
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_33670680
quote:
Nee, dat is het net niet
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  dinsdag 3 januari 2006 @ 22:00:58 #165
96088 Z3R0-C00L
Komt af en toe langs
pi_33673832
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 20:09 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Nee, dat is het net niet
Daar ben ik het eigenlijk 100% mee eens. Het lijkt net leuk, maar toch eigenlijk niet als je er langer dan 5 seconden naar kijkt. Wel leuke sites, beetje het idee van de Satorialist
En dat was weer een uiterst nuttige bijdrage...
  dinsdag 3 januari 2006 @ 22:41:34 #166
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_33675594
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 22:00 schreef Z3R0-C00L het volgende:

[..]

Daar ben ik het eigenlijk 100% mee eens. Het lijkt net leuk, maar toch eigenlijk niet als je er langer dan 5 seconden naar kijkt.
Second that.
The Internets, I needs it..
pi_33675798
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 20:09 schreef Martijn_77 het volgende:
Nee, dat is het net niet
Deze outfits zien er op de een of andere manier zo slordig uit. Bovendien vind ik alle legergroene bloesjes en broekjes meer iets voor op survival...
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_33676719
Ik vind het meeste ook niet zo, maar vind deze dame toch wel een heel sexy uitstraling hebben:
"The sunshine bores the daylights outta me!"
  dinsdag 3 januari 2006 @ 23:14:16 #169
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_33676928
Oh yeah!
Ik ben het er helemaal mee eens met bijna alles wat ik tot nu toe heb
gezien. vooral aan het begin van de thread

Zijn het nou allemaal mannen hier die sugesties doen?
Veel smaak dan.

Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_33677288
quote:
Ik vind ze niet allemaal even geslaagd,maar er zitten er wel 'n paar bij die ik zeker leuk vind....
  dinsdag 3 januari 2006 @ 23:48:37 #171
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33678287
quote:
Op maandag 2 januari 2006 18:00 schreef Aequalitas het volgende:

[..]

In Italië is mode ook veel belangrijker dan hier."Fare una bella figura" is daar gewoon erg belangrijk,dat leren ze al van jongs af aan.Ze zijn daar ook heel erg merk-gericht(niet alleen designmerken trouwens).....
Daarom zou ik nooit een Italiaan willen, die kerels daar zijn halve wijven.
Iemand die de hele dag winkelt, nee bedankt En er als een homo bijloopt en alles van mode weet

Alhoewel een ex van me half Italiaans was, maar alleen qua ogen, neus en mond Italiaans leek. Verder totaal niet (1.95m lang, breed gebouwd ).
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_33686721
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 23:48 schreef -Delta- het volgende:

Daarom zou ik nooit een Italiaan willen, die kerels daar zijn halve wijven.
Iemand die de hele dag winkelt, nee bedankt En er als een homo bijloopt en alles van mode weet
You got point, ze zijn even te nichterig. Omdat ze vrij klein zijn wordt dat beeld enkel versterkt.
  zondag 8 januari 2006 @ 14:53:00 #173
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_33831906
Wat dacht je van zo iets?

Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_33832022
quote:
Op zondag 8 januari 2006 14:53 schreef Martijn_77 het volgende:

[afbeelding]
Mooi Mits alles goed aanpast om het lichaam .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_33832128
quote:
Op zondag 8 januari 2006 14:53 schreef Martijn_77 het volgende:

[afbeelding]
Mooie combi. Vooral een hele mooie boothals!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')