Dit vind ik niet zo.Vind 't spijkerjasje niet zo mooi....quote:Op zondag 1 januari 2006 13:43 schreef Martijn_77 het volgende:
Dit ziet er ook goed uit![]()
[afbeelding]
Zo loop je ook rond als je boodschappen gaat doen bij de Appie, zijden handschoentjes aan en gewoon een zomerse outfit, ook al is het 5 graden buitenquote:Op zondag 1 januari 2006 23:15 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Nice pics Seauph!Liepen er maar meer vrouwen zo rond.....![]()
Bij die schoenen hoort een mooie vrouw en mooie afkleding. Ik vind deze schoenen typerend, niet zozeer de mooiste die ik ooit gezien heb.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:22 schreef Serendips het volgende:
Nog voor dat ik je post gelezen had, moest ik bij dat plaatje van die schoenen denken aan de hysterische spelshows van RAI Uno. Als je daar wel eens langszapt zie je altijd massa's platinablonde opgetutte assistentes. Die schoenen vind ik wel een hoog RAI UNo-gehalte hebben...
Nu ik je post lees, zie ik dat je graag Italiaanse vrouwen ziet....
Italianen hebben vaak meer stijl dan Hollanders, alleen vind ik deze schoenen 3 keer niks...
Het zou mooie vrouwen met zwart haar verboden moeten worden om een domme blonde doos look te nemen.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Bij die schoenen hoort een mooie vrouw en mooie afkleding. Ik vind deze schoenen typerend, niet zozeer de mooiste die ik ooit gezien heb.![]()
Nou ik vind het altijd verdomd jammer inderdaad op RAIuno. Dan hebben ze prachtig zwart haar en dan gaan ze het blonderen.![]()
Kleine aanpassing want de jeugd in Italië loopt er vaak vreselijk bij hoor! Te strakke spijkerbroeken met nike air max eronder, Michelin-mannetje jassen, piercings en truckercaps (dit alles gaat over meisjes maar is feitelijk ook van toepassing op de jongensquote:Op maandag 2 januari 2006 14:49 schreef Tranceptor het volgende:
Het mooiste voor vrouwen is hoe volwassen vrouwen er in Italie bijlopen, heel vrouwelijk en speels. Ik kan even geen mooie plaatjes vinden, maar ik ga even zoeken.
In Italië is mode ook veel belangrijker dan hier."Fare una bella figura" is daar gewoon erg belangrijk,dat leren ze al van jongs af aan.Ze zijn daar ook heel erg merk-gericht(niet alleen designmerken trouwens).....quote:Op maandag 2 januari 2006 16:22 schreef Serendips het volgende:
Italianen hebben vaak meer stijl dan Hollanders
Mwah, die kleding zou ik in de zomer gerust aandoen naar de supermarkt ja, met uitzondering van die handschoentjes dan. In de winter draag je natuurlijk gewoon de winterse variant hierop, dus 'n gevoerde trenchcoat en 'n panty onder je rokje!quote:Op maandag 2 januari 2006 16:26 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zo loop je ook rond als je boodschappen gaat doen bij de Appie, zijden handschoentjes aan en gewoon een zomerse outfit, ook al is het 5 graden buiten![]()
Jongens ja, met caviakapsels.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:58 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Kleine aanpassing want de jeugd in Italië loopt er vaak vreselijk bij hoor! Te strakke spijkerbroeken met nike air max eronder, Michelin-mannetje jassen, piercings en truckercaps (dit alles gaat over meisjes maar is feitelijk ook van toepassing op de jongens). Volgens mij verkwanselt de Italiaanse jeugd het imago dat Italië heeft opgebouwd op het gebied van elegance.
Vooral dit laatste scheelt een hoop! Veel meiden in Nederland zijn gewoon veel te dikquote:Op maandag 2 januari 2006 18:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zij hebben vaak zulke goede figuurtjes dat het minder uitmaakt wat ze aanhebben.![]()
Nee, dat is het net nietquote:Op maandag 2 januari 2006 23:11 schreef GetFresh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk toch?
Leuke sites voor inspiratie:
http://www.lafunkypunkyfashion.tk/
http://www.style-arena.jp/
Daar ben ik het eigenlijk 100% mee eens. Het lijkt net leuk, maar toch eigenlijk niet als je er langer dan 5 seconden naar kijkt. Wel leuke sites, beetje het idee van de Satorialistquote:
Second that.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:00 schreef Z3R0-C00L het volgende:
[..]
Daar ben ik het eigenlijk 100% mee eens. Het lijkt net leuk, maar toch eigenlijk niet als je er langer dan 5 seconden naar kijkt.
Deze outfits zien er op de een of andere manier zo slordig uit. Bovendien vind ik alle legergroene bloesjes en broekjes meer iets voor op survival...quote:
Ik vind ze niet allemaal even geslaagd,maar er zitten er wel 'n paar bij die ik zeker leuk vind....quote:Op maandag 2 januari 2006 23:11 schreef GetFresh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk toch?
Leuke sites voor inspiratie:
http://www.lafunkypunkyfashion.tk/
http://www.style-arena.jp/
Daarom zou ik nooit een Italiaan willen, die kerels daar zijn halve wijven.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:00 schreef Aequalitas het volgende:
[..]
In Italië is mode ook veel belangrijker dan hier."Fare una bella figura" is daar gewoon erg belangrijk,dat leren ze al van jongs af aan.Ze zijn daar ook heel erg merk-gericht(niet alleen designmerken trouwens).....
You got point, ze zijn even te nichterig. Omdat ze vrij klein zijn wordt dat beeld enkel versterkt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:48 schreef -Delta- het volgende:
Daarom zou ik nooit een Italiaan willen, die kerels daar zijn halve wijven.![]()
Iemand die de hele dag winkelt, nee bedanktEn er als een homo bijloopt en alles van mode weet
Mooiquote:Op zondag 8 januari 2006 14:53 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat dacht je van zo iets?
[afbeelding]
Mooie combi. Vooral een hele mooie boothals!quote:Op zondag 8 januari 2006 14:53 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat dacht je van zo iets?
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |