Enorm oubolligquote:Op zondag 8 januari 2006 14:53 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat dacht je van zo iets?
[afbeelding]
Wat vind jij dat wel mooi?quote:
De Otto-look. Nee bedankt.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:53 schreef Martijn_77 het volgende:
[afbeelding]
Sounds like mequote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:48 schreef -Delta- het volgende:
en alles van mode weet![]()
(1.95m lang, breed gebouwd).
Loop zeiken als je ergens niks over weet, klederdracht en uitstraling is gewoon belangrijker in Italie dan in jullie landje, en nichterig my ass, hoe komt dan dat zoveel vrouwen heet lopen als ze het woord italiaan horenquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
You got point, ze zijn even te nichterig. Omdat ze vrij klein zijn wordt dat beeld enkel versterkt.
Heb het niet zo op de kleur Grijs als broek bij dames, maar de kledingstukken zelf zijn wel leuk. Vind trouwens de kleur broek ook niet mooi bij haar haar en de achtergrond ook nog es.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:53 schreef Martijn_77 het volgende:
[afbeelding]
Je hebt ook 'n echt zuidelijk temperament, Angelooooquote:Op zondag 8 januari 2006 22:35 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Loop zeiken als je ergens niks over weet, klederdracht en uitstraling is gewoon belangrijker in Italie dan in jullie landje
Dat vind ik ook mooi bij de dames, dat bovenste polootje vooralquote:Op woensdag 28 december 2005 02:56 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Toen ik die plaatjes bekeek wist ik meteen dat het kleding van Ralph Lauren was....Geweldig merk!
![]()
Dit vind ik ook mooi voor de dames:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk dat dat vaak van irritatie is; irritatie omdat Italiaanse mannen erg vervelend en opdringerig kunnen zijn t.o.v. vrouwen (en ja, dat heb ik al meerdere malen aan den lijve mogen ondervindenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:35 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Loop zeiken als je ergens niks over weet, klederdracht en uitstraling is gewoon belangrijker in Italie dan in jullie landje, en nichterig my ass, hoe komt dan dat zoveel vrouwen heet lopen als ze het woord italiaan horen
En onze gemiddelde lengte is maar enkele cm kleiner dan in Nederland
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:36 schreef Seauphie het volgende:
[..]
Je hebt ook 'n echt zuidelijk temperament, Angeloooo!
jah, mn moeder is van Napoli, en langs mn vader zijn mn grootouders van Rimini afkomstig, dus ik kan er niet veel aan doenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:36 schreef Seauphie het volgende:
[..]
Je hebt ook 'n echt zuidelijk temperament, Angeloooo!
Stoort het mannen niet, dat eigenlijk alleen vrouwen met hele erge siliconenborsten zoiets goed kunnen dragen? Anders zit het imho echt zelden mooi aan de bovenkant van zo'n truitje (op de foto ook te zien), het drukt de borsten wat omlaag waardoor het silhouet niet meer mooi is.quote:
Dan heb je eerder nepitalianen aka gewone turken met een Italiaans vestje of training tegen gekomen, want voor echte italianen is het verleiden een spel, net zoals voetbal bv, dat je taktisch moet aanpassen en dus niet moet rushenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:40 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vaak van irritatie is; irritatie omdat Italiaanse mannen erg vervelend en opdringerig kunnen zijn t.o.v. vrouwen (en ja, dat heb ik al meerdere malen aan den lijve mogen ondervinden).
[..]
Dan zal ik de verkeerde getroffen hebbenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:43 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Dan heb je eerder nepitalianen aka gewone turken tegen gekomen, want voor echte italianen is het verleiden een spel, net zoals voetbal bv, dat je taktisch moet aanpassen en dus niet moet rushen
Ik geloof ook dat niet alle Italianen zo doen, maar ik heb dezelfde ervaringen. Was ook in Italie, dus ik neem aan dat het echt Italianen waren die mijn haar aan 't aaien waren op straat...quote:Op zondag 8 januari 2006 22:43 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Dan heb je eerder nepitalianen aka gewone turken met een Italiaans vestje of training tegen gekomen, want voor echte italianen is het verleiden een spel, net zoals voetbal bv, dat je taktisch moet aanpassen en dus niet moet rushen
Haha ja, voor de Italianen van 30 jaar geleden jaquote:Op zondag 8 januari 2006 22:43 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Dan heb je eerder nepitalianen aka gewone turken met een Italiaans vestje of training tegen gekomen, want voor echte italianen is het verleiden een spel, net zoals voetbal bv, dat je taktisch moet aanpassen en dus niet moet rushen
In mijn geval niet. Dat waren rasechte Romeinen in het hartje van de stad...quote:Op zondag 8 januari 2006 23:13 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Haha ja, voor de Italianen van 30 jaar geleden jaWe leven in andere tijden, en de Italiaanse jeugd ook!
Edit: Ik wil nog wel toegeven dat het per regio verschilt, maar JUIST in Rimini loopt het soort Italiaanse jongens rond dat hier wordt gehekeld.
De gemiddelde Nederlandse man is 1.84m de gemiddelde Italiaan 1.75.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:35 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Loop zeiken als je ergens niks over weet, klederdracht en uitstraling is gewoon belangrijker in Italie dan in jullie landje, en nichterig my ass, hoe komt dan dat zoveel vrouwen heet lopen als ze het woord italiaan horen
Jullie landje? Waarom ga je dan niet terug naar je 'eigen' landje?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:35 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Zuid-Italiequote:Op zondag 8 januari 2006 22:41 schreef Genjuro het volgende:
[..]
jah, mn moeder is van Napoli, en langs mn vader zijn mn grootouders van Rimini afkomstig, dus ik kan er niet veel aan doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |