abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 8 januari 2006 @ 15:11:29 #176
9859 crew  Karina
Woman
pi_33832537
Het valt mij wel op dat de meeste mannen wel een heel conservatieve smaak hebben (oftewel tuttekleren uitzoeken). Mantelpakjes, rokjes, etc. Alleen de keuze van Aequalitas vind ik wel oke.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_33833823
quote:
Op zondag 8 januari 2006 14:53 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat dacht je van zo iets?

[afbeelding]
Enorm oubollig
It is your friends who make your world!
  zondag 8 januari 2006 @ 16:14:58 #178
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_33834422
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:54 schreef Ikiskoel het volgende:

[..]

Enorm oubollig
Wat vind jij dat wel mooi?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_33834673
EGL in de varianten sweet classic of dark!
  zondag 8 januari 2006 @ 16:29:23 #180
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_33834863
quote:

[afbeelding]
De Otto-look. Nee bedankt.
The Internets, I needs it..
pi_33835816
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 23:48 schreef -Delta- het volgende:
en alles van mode weet

(1.95m lang, breed gebouwd ).
Sounds like me
Alleen moeten er een paar cm vanaf
Why Fart And Waste It When You Can Burp And Taste It?
pi_33848466
interessant topic
pi_33848815
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 10:37 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

You got point, ze zijn even te nichterig. Omdat ze vrij klein zijn wordt dat beeld enkel versterkt.
Loop zeiken als je ergens niks over weet, klederdracht en uitstraling is gewoon belangrijker in Italie dan in jullie landje, en nichterig my ass, hoe komt dan dat zoveel vrouwen heet lopen als ze het woord italiaan horen
En onze gemiddelde lengte is maar enkele cm kleiner dan in Nederland
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
  zondag 8 januari 2006 @ 22:36:32 #184
96088 Z3R0-C00L
Komt af en toe langs
pi_33848846
quote:

[afbeelding]
Heb het niet zo op de kleur Grijs als broek bij dames, maar de kledingstukken zelf zijn wel leuk. Vind trouwens de kleur broek ook niet mooi bij haar haar en de achtergrond ook nog es.
En dat was weer een uiterst nuttige bijdrage...
pi_33848849
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:35 schreef Genjuro het volgende:

[..]

Loop zeiken als je ergens niks over weet, klederdracht en uitstraling is gewoon belangrijker in Italie dan in jullie landje
Je hebt ook 'n echt zuidelijk temperament, Angeloooo !
La mode se démode, le style jamais.
  zondag 8 januari 2006 @ 22:40:10 #186
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_33848991

Dit is tof!
Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
  zondag 8 januari 2006 @ 22:40:32 #187
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_33849010
quote:
Op woensdag 28 december 2005 02:56 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Toen ik die plaatjes bekeek wist ik meteen dat het kleding van Ralph Lauren was. ...Geweldig merk!

Dit vind ik ook mooi voor de dames:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat vind ik ook mooi bij de dames, dat bovenste polootje vooral
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_33849021
quote:

[..]

Loop zeiken als je ergens niks over weet, klederdracht en uitstraling is gewoon belangrijker in Italie dan in jullie landje, en nichterig my ass, hoe komt dan dat zoveel vrouwen heet lopen als ze het woord italiaan horen
Ik denk dat dat vaak van irritatie is; irritatie omdat Italiaanse mannen erg vervelend en opdringerig kunnen zijn t.o.v. vrouwen (en ja, dat heb ik al meerdere malen aan den lijve mogen ondervinden ).
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:36 schreef Seauphie het volgende:

[..]

The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_33849045
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:36 schreef Seauphie het volgende:

[..]

jah, mn moeder is van Napoli, en langs mn vader zijn mn grootouders van Rimini afkomstig, dus ik kan er niet veel aan doen
pi_33849096
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:40 schreef Willaaam het volgende:
[afbeelding]

Dit is tof!
Stoort het mannen niet, dat eigenlijk alleen vrouwen met hele erge siliconenborsten zoiets goed kunnen dragen? Anders zit het imho echt zelden mooi aan de bovenkant van zo'n truitje (op de foto ook te zien), het drukt de borsten wat omlaag waardoor het silhouet niet meer mooi is.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_33849112
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:40 schreef Elefes het volgende:

[..]

Ik denk dat dat vaak van irritatie is; irritatie omdat Italiaanse mannen erg vervelend en opdringerig kunnen zijn t.o.v. vrouwen (en ja, dat heb ik al meerdere malen aan den lijve mogen ondervinden ).
[..]

Dan heb je eerder nepitalianen aka gewone turken met een Italiaans vestje of training tegen gekomen, want voor echte italianen is het verleiden een spel, net zoals voetbal bv, dat je taktisch moet aanpassen en dus niet moet rushen
pi_33849155
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:43 schreef Genjuro het volgende:

[..]

Dan heb je eerder nepitalianen aka gewone turken tegen gekomen, want voor echte italianen is het verleiden een spel, net zoals voetbal bv, dat je taktisch moet aanpassen en dus niet moet rushen
Dan zal ik de verkeerde getroffen hebben
En het waren toch echt Italianen, en ook nog eens in Italië..
pi_33849270
Ja, ik heb dezelfde ervaring als Elefes hoor, heel erg offtopic, maar ik moet het toch even kwijt. Ik word in ieder geval niet blij van het woordje Italiaans, tenzij het gaat om een lekkere pizza of fijn schepijs.

Ik vind dat fuchsia truitje op deze pagina nog best leuk hoor. Alleen jammer dat mijn schouders altijd te breed zijn voor die dingen Ik heb wel bij de H&M pas een fuchsia trui gekocht die die schouders dus bijna helemaal bloot laat en waar twee van die balletjes aanhangen (net als wat je bij die laarzen hebt). Heel fout, maar ik kon het gewoon niet laten en het staat me wel
Sanity is (not) statistical
pi_33849312
Ik moet zeggen dat ik de mannen in Milaan afgelopen zomer erg okay vond! Dat ze kleiner zijn is me niet eens echt opgevallen, en bovendien is dat niet eens 'n nadeel.
Oh en met deze post zeg ik niet dat de Nederlandse mannen slecht zijn hoor, ofzo.
La mode se démode, le style jamais.
pi_33850109
quote:

[..]

Dan heb je eerder nepitalianen aka gewone turken met een Italiaans vestje of training tegen gekomen, want voor echte italianen is het verleiden een spel, net zoals voetbal bv, dat je taktisch moet aanpassen en dus niet moet rushen
Ik geloof ook dat niet alle Italianen zo doen, maar ik heb dezelfde ervaringen. Was ook in Italie, dus ik neem aan dat het echt Italianen waren die mijn haar aan 't aaien waren op straat...
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_33850511
quote:

[..]

Haha ja, voor de Italianen van 30 jaar geleden ja We leven in andere tijden, en de Italiaanse jeugd ook!

Edit: Ik wil nog wel toegeven dat het per regio verschilt, maar JUIST in Rimini loopt het soort Italiaanse jongens rond dat hier wordt gehekeld.
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_33853003
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:13 schreef W1ZZ het volgende:

[..]

Haha ja, voor de Italianen van 30 jaar geleden ja We leven in andere tijden, en de Italiaanse jeugd ook!

Edit: Ik wil nog wel toegeven dat het per regio verschilt, maar JUIST in Rimini loopt het soort Italiaanse jongens rond dat hier wordt gehekeld.
In mijn geval niet. Dat waren rasechte Romeinen in het hartje van de stad...
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
  maandag 9 januari 2006 @ 00:39:48 #198
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33853772
quote:

[..]

De gemiddelde Nederlandse man is 1.84m de gemiddelde Italiaan 1.75.

Ja paar cm's

En "heet lopen", ja donker haar en mooie kop...
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_33853926
quote:

[..]

Jullie landje? Waarom ga je dan niet terug naar je 'eigen' landje?
It is your friends who make your world!
  maandag 9 januari 2006 @ 01:04:02 #200
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_33854310
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:41 schreef Genjuro het volgende:

[..]

jah, mn moeder is van Napoli, en langs mn vader zijn mn grootouders van Rimini afkomstig, dus ik kan er niet veel aan doen
Zuid-Italie

Afgezien van mooie pakken te Napels (in Nederland heet het inderdaad gewoon Napels ) heeft het zuiden afgezien van armoe en mooie natuur weinig te bieden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')