Gaat niet om merken, het gaat het totaal plaatje. Hoe de diverse kledingstukken gecombineerd worden.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:07 schreef Aequalitas het volgende:
Ik heb 'n vraagje,aangezien deze topic "What SHOULD they wear" heet,namelijk:
- Vind je 't belangrijk dat je vriendin merkkleding draagt of maakt je dat totaal niet uit???
Ik wil wel eens weten hoe de meeste jongens (meiden tuurlijk ook) hier over denken...![]()
M'n vriendin draagt eigenlijk nooit kleding van de wat meer gevestigde merken. Ze draagt altijd wat onbekendere merken, zonder dat het merk er duidelijk opstaat, maar die kleren zijn vaak wel veel leuker dan die standaard merkshirtjes met alleen een print erop.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:07 schreef Aequalitas het volgende:
- Vind je 't belangrijk dat je vriendin merkkleding draagt of maakt je dat totaal niet uit???
Ik wil wel eens weten hoe de meeste jongens (meiden tuurlijk ook) hier over denken...![]()
c&a kleding aan 1/10 van de prijs kan net zo lelijk en zo knap zijn...quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:07 schreef Aequalitas het volgende:
Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:07 schreef Aequalitas het volgende:
Vind de kleding wel erg chique en niet iets voor naar school/werk.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:23 schreef Thisbe het volgende:
Ik ben blij dat ik niet door een man aangekleed word zeg, wat een zeldzame wansmaak komt er voorbij in dit topic!![]()
Alleen Windsurfbart komt met mooie plaatjes![]()
Bedankt voor het complimentquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:23 schreef Thisbe het volgende:
Alleen Windsurfbart komt met mooie plaatjes![]()
Mijn hele kast hangt vol met die dingenquote:
Inderdaad mooie plaatjes. Wel voor wat formelere gelegenheden en niet voor het uitlaten van de hond...Dat beest zal er maar als een speer vandoor gaan, fijn op kekke hakjes...quote:
Fantastisch al die merkkleding,maar deze combinatie kost wel wat eurootjesquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:43 schreef Philanthropist het volgende:
Getailleerde overcoat:![]()
(liefst zonder al te veel knopen en zakken - ik kon geen betere foto vinden)
- minus het riempje -
of zoiets:
Met een simpele spijkerbroek:
en
[afbeelding] of [afbeelding]
en een leuk horloge:
![]()
Die bovenste ook. Ik hoef geen truitje die een soort flapje over m'n kont heeft.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:53 schreef the_Napster het volgende:
Het onderste truitje mag worden weggelaten..
Die overcoat is idd mooiquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:50 schreef W1ZZ het volgende:
Merk of niet, die overjas is echt prachtig! Nog mooier bij brouwen vind ik een trenchcoat!![]()
Vind jij die 2e niet te simpel? Ik vind hem wel erg saai zo boven een spijkerbroek.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:48 schreef Aequalitas het volgende:
Fantastisch al die merkkleding,maar deze combinatie kost wel wat eurootjes![]()
Nee,al die merken vielen mij gewoon op...quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:02 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Vind jij die 2e niet te simpel? Ik vind hem wel erg saai zo boven een spijkerbroek.
Alhoewel het met een mooie riem en mooie ketting wel leuk kan worden...![]()
Of is hij mooi vanwege het merkje![]()
Spijkerbroek vind ik ook oke, alhoewel de achterkant een beetje hoog lijkt, maar dat lijkt maar zo denk ik...quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:10 schreef Aequalitas het volgende:
[..]
Nee,al die merken vielen mij gewoon op...![]()
Ik vind eigenlijk alleen die jas mooi en die spijkerbroek is ook wel ok....![]()
Nu je het zegt! Ik bedoelde eik gewoon een simpel zwart truitje zonder speciale kontwarmer en riemquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:54 schreef Avani het volgende:
[..]
Die bovenste ook. Ik hoef geen truitje die een soort flapje over m'n kont heeft.![]()
Hey, de getailleerde overcoat heb ik al, right?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:43 schreef Philanthropist het volgende:
Getailleerde overcoat:![]()
(liefst zonder al te veel knopen en zakken - ik kon geen betere foto vinden)
- minus het riempje -
of zoiets:
Met een simpele spijkerbroek:
en
[afbeelding] of [afbeelding]
en een leuk horloge:
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |