ik snap het.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:40 schreef PH52 het volgende:
[..]
Het is helemaal niets voor jou. Het is een spel voor simpele, primaire wezens, liefst gevoerd in het diepst van de nacht, beneveld door alcohol en geestverruimende middelen. Niets is wat het lijkt, de vocabulaire stamt uit het Neanderthalertijdperk, de knotsen waarmee ze elkaar de virtuele hersens inslaan idem dito.
Kortom, niets voor een welopgevoede studente.
![]()
Oké, als jij denkt dat je het aan kunt - doen ! Ik ben gek op de geur van angstzweet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:59 schreef I_doubt het volgende:
[..]
ik snap het.
Maar als ik nou win?
Dat is toch niet leuk voor jullie?
En zeker als ik dat nu al weet?(Het ruikt hier helemaal niet naar iemands schoenen waar iemand naast loopt)
Als we je niet met twee vingers in de neus hadden aangekund, zouden we je niet hebben uitgenodigd! Winnaars zijn allang bekend! We zoeken alleen nog wat losers en jij was de beste kandidaat!quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:59 schreef I_doubt het volgende:
[..]
ik snap het.
Maar als ik nou win?
Dat is toch niet leuk voor jullie?
En zeker als ik dat nu al weet?(Het ruikt hier helemaal niet naar iemands schoenen waar iemand naast loopt)
Ik ben al aan de 2e keer bezig. Letters spelen voor mijn ogen een bizar spelletje.quote:
Wat zei ik? Een prima kandidaat!quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:04 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik ben al aan de 2e keer bezig. Letters spelen voor mijn ogen een bizar spelletje.
Het wordt alleen maar vager.
Ik snap het echt niet.
Er is dus een minimum grens nodig, die bereikt wordt door een uitputtingsslag veroorzaakt door slaaptekort, drugs inclusief alcohol, rock en roll, sex en wat dies meer zij.
Dat is mij wel toevertrouwd.
Als dit het niet is, snap ik het echt niet![]()
Mrquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoi Mr. 1000
We zijn op weg naar de 2000 en die gaan we halen
Peper en zout heb ik hier al voor mijn smaakpapillen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:02 schreef demins het volgende:
[..]
We zoeken alleen nog wat losers en jij was de beste kandidaat!
Vreet hem op!quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:09 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Peper en zout heb ik hier al voor mijn smaakpapillen.
Voor de rest lust ik jou rauw![]()
Ik heb me aangemeld en al bijna gewonnen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:01 schreef PH52 het volgende:
[..]
Oké, als jij denkt dat je het aan kunt - doen ! Ik ben gek op de geur van angstzweet.![]()
Hoi Cuall, heb je het nieuwe Servival game topic al gezien?quote:
Hé, hallo witte stralende schoonheid van de nacht.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:11 schreef demins het volgende:
[..]
Hoi Cuall, heb je het nieuwe Servival game topic al gezien?![]()
Volgens mij is er nog geen notaris benoemd...
Anders dan bij BB hebben we hier een notaris! Vraag maar eens aan Cuall wat ze met zulke gevalletjes in het verleden gedaan heeft! Ik kan je verzekeren dat de Broederschap daar niet aan te pas kwam. De onderwereld trok wit weg toen ze van Cuall's maatregelen hoorde! Liquidaties leken opeens een uitstapje naar Madurodam.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:11 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik heb me aangemeld en al bijna gewonnen.![]()
Ja, cuall d'r zitten hier een paar Nederlandse cuallen die graag op hun nummer gezet willen worden.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:12 schreef cuall het volgende:
[..]
[afbeelding] Hai lieffie, heb ik gisteren en vandaag veel gemist![]()
Whaha ik denk dat jij effe je rails in je bovenkamer moet nakijkenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:13 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Hé, hallo witte stralende schoonheid van de nacht.[afbeelding]
Jouw overdaagse schoonheid is voorbij mijn stoutste dromen![]()
Het is duidelijk dat jullie me gemist hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:16 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ja, cuall d'r zitten hier een paar Nederlandse cuallen die graag op hun nummer gezet willen worden.
En bij gebrek aan zelffrustratie willen ze zich opofferen ter meerder glorie van het Feminale (ons dus)
Verder heeft FB een schijn cap kunnen maken van het BB hotel van de toekomst.
De derde kerstdag gaat in een rustig tempo voorbij.
En hoe is jouw dag tot nog toe?
Oh dat komt even mooi uit.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:15 schreef demins het volgende:
[..]
Anders dan bij BB hebben we hier een notaris! Vraag maar eens aan Cuall wat ze met zulke gevalletjes in het verleden gedaan heeft! Ik kan je verzekeren dat de Broederschap daar niet aan te pas kwam. De onderwereld trok wit weg toen ze van Cuall's maatregelen hoorde! Liquidaties leken opeens een uitstapje naar Madurodam.
We misten je wel gister hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:20 schreef cuall het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jullie me gemist hebben![]()
![]()
Ik heb vandaag heerlijk weer eens uitgeslapen, was echt nodigVerder lekker wezen shoppen met dochterlief
![]()
Het trouwens verdomde koud buiten.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:15 schreef demins het volgende:
[..]
Anders dan bij BB hebben we hier een notaris! Vraag maar eens aan Cuall wat ze met zulke gevalletjes in het verleden gedaan heeft! Ik kan je verzekeren dat de Broederschap daar niet aan te pas kwam. De onderwereld trok wit weg toen ze van Cuall's maatregelen hoorde! Liquidaties leken opeens een uitstapje naar Madurodam.
Ja, ik ben wel blij dat de kerstdagen voorbij zijn, het was dit jaar wel gezellig hoor, daar niet van, maar ..............er gaat véél tijd in zittenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:24 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
We misten je wel gister hoor, Jij hebt dus het zelfde gedaan als ik lekker een
gat in de dag geslapen![]()
en toen lekker even de stad in, wel koud maar
reuze gezellig![]()
En we hebben een notaris!!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:21 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Oh dat komt even mooi uit.
Ik wilde me net beschikbaar stellen als notaris. Ik heb een CV met voldoende getuigenissen van allemaal uiterst tevreden klanten die direct zonder ook maar enige twijfel hun hand voor mij in het vuur zouden steken.
Dan kan ik straks als de niets ontziende competitie begint, de juiste beginstand vaststellen![]()
Ik heb Joost alleen Vrijdag avond even gezien in RTL Boulevard.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:25 schreef Vigile het volgende:
Ik vroeg me af of joost of lieske sinds big brother al in de media zijn geweest?
Ik ook hoor, en idd er gaat ook best wel veel tijd in zitten, voelde mequote:Op dinsdag 27 december 2005 16:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel blij dat de kerstdagen voorbij zijn, het was dit jaar wel gezellig hoor, daar niet van, maar ..............er gaat véél tijd in zitten![]()
Dido en Roel zouden in AD komen, maar die lees ik niet. Staat er al iets over geschreven (ik heb nog niks teruggelezen). Verder heb ik nog nergens iets over ze gelezenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:29 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik heb Joost alleen Vrijdag avond even gezien in RTL Boulevard.
verder zou ik het niet weten. Misschien één van de anderen.
Ach, dat hoor ik zoooooo vaak!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:32 schreef I_doubt het volgende:
edit: demins je hebt gelijk (voor deze ene keer)
Herkenbaarquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:32 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik ook hoor, en idd er gaat ook best wel veel tijd in zitten, voelde me
gister aan het eind van de dag niet zomaar zo
![]()
![]()
![]()
Hahaquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik ga vandaag niks meer doen, alleen maar luieren
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:41 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hahaook al, ach morgen weer een dag
![]()
mag zo af en toe best wel eens hoor even
lekker luieren![]()
Iets meer geschikt voor het niet-overlevingsspel.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:35 schreef demins het volgende:
[..]
Ach, dat hoor ik zoooooo vaak!!
Wat stond er eigenlijk, lieverd?![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:43 schreef Foreverblue het volgende:
Jaaaaaaa.... net op stream 4 ff beeld... dit worden de hotelkamers
[afbeelding]
![]()
Owquote:
Je aanwezigheid in het Servival topic is dringend gewenst!quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:44 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Iets meer geschikt voor het niet-overlevingsspel.![]()
Daar heb ik het ook maar neer gezet.
Ja valt ook niet mee hoor, notaris zijnquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:02 schreef demins het volgende:
De notaris ligt op haar tienerkamertje te janken...![]()
No doubt!quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja valt ook niet mee hoor, notaris zijn![]()
jeugdige overmoedigheid van l_doubt
Dank je wel... nu heb ik helemaal een minderwaardigheidscomplexquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dank je wel... nu heb ik helemaal een minderwaardigheidscomplex![]()
![]()
![]()
Hallo allemaal... ben ik ff zo vlak voor het eten
Superparelllllllllllquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:51 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Owdat is minder, dus geen vrij tussen de kerst en oud en nieuw
![]()
maja niks aan te doen, hoe jammer het ook is![]()
quote:
Ja hoor, gaat wel goed, gister was wel heavyquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Alles goed Cuall? Alweer bijgekomen van die heftige kerstdagen?
Whahaha... je privacyleven op Fok bedoel jequote:Op dinsdag 27 december 2005 17:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja hoor, gaat wel goed, gister was wel heavyeen hele dag zonder Fok
.........Kerst is een aanslag op je privacy.
![]()
En, wat ga je vanavond weer eens ontdooien?quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:45 schreef cuall het volgende:
Ik ga ook eventjes een happie klaarmaken![]()
Ze heeft zich in de armen van haar lief gegooid en die stuitert nu een beetje met haar.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:02 schreef demins het volgende:
De notaris ligt op haar tienerkamertje te janken...![]()
En overmoed, dat valt niet op een gespreid bedje, dat gaat regelmatig de stoeptegels van dichtbij bestuderen.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dank je wel... nu heb ik helemaal een minderwaardigheidscomplex![]()
![]()
![]()
Deze taak overvalt me enorm.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja valt ook niet mee hoor, notaris zijn![]()
Ach, dat hebben er al zoveel gezegd...quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:46 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Deze taak overvalt me enorm.
De enorme verantwoordelijkheid drukt op mij als een deminsMaar drie prikjes en hij is leeg
![]()
hotel big brotherquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:58 schreef melke het volgende:
Mensen,...welke vips bedoelen jullie in de tt?
En allemaal kregen ze triomfbogen en werden ze jubelend op de schouders rondgedragen ter meerdere glorie, want zij hadden de kracht om demins netjes onderuit te schoffelen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:53 schreef demins het volgende:
[..]
Ach, dat hebben er al zoveel gezegd...![]()
Aah ja, weet nog niet of ik dat ga kijken. Ligt aan de bewoners. Kelly zit er in, vreselijk....!!!quote:
Cuall zei dat ik foeilelijk wasquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:41 schreef I_doubt het volgende:
[..]
oh oh Foreverblue
Hoe komt dat zo???
Je research zou beter kunnen, wipkip!quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:04 schreef I_doubt het volgende:
[..]
En allemaal kregen ze triomfbogen en werden ze jubelend op de schouders rondgedragen ter meerdere glorie, want zij hadden de kracht om demins netjes onderuit te schoffelen.
Lang leve de mensen met groene vingers: want zij kunnen schoffelen![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Cuall zei dat ik foeilelijk was![]()
demins eean van de winnaars van de allereerste user servivalspel . Wat een finale was het hequote:Op dinsdag 27 december 2005 19:19 schreef demins het volgende:
[..]
Je research zou beter kunnen, wipkip!![]()
Pareltjeeeequote:Op dinsdag 27 december 2005 19:29 schreef White_Pearl het volgende:
Hallo allemaal
valt hier nog wat te beleven
![]()
Ik vind het enigszins ongepast om jou zou publiekelijk aan de schandpaal te nagelen, daarom heb ik de rest maar achterwege gelaten.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:19 schreef demins het volgende:
[..]
Je research zou beter kunnen, wipkip!![]()
Hee! FBquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Pareltjeeee
Nee, weinig merk ik. Het word echt tijd dat er weer wat gaat gebeuren waarover we kunnen gaan praten.
En dat gaat meedoen met het servival spel!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:37 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik vind het enigszins ongepast om jou zou publiekelijk aan de schandpaal te nagelen
quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:50 schreef demins het volgende:
[..]
En, wat ga je vanavond weer eens ontdooien?![]()
Geeft niet hoor... het is hier nu inderdaad soms een SLOW chatquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:40 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hee! FBsorry voor de late reactie
![]()
zat even te kletsen op msn, en mail te lezen
En ik maak zat mee hoor op een dag![]()
Ik sta elke dag meer versteld van je Cuallquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:43 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Lekker boterhammetje met sla, paprika ham...............en jawel een gebakken eitje![]()
Knap hé![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Cuall zei dat ik foeilelijk was![]()
Of ze bedoelde de cap van de hotelkamer... dat kan ook natuurlijk
Superrrrrrrquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:43 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Lekker boterhammetje met sla, paprika ham...............en jawel een gebakken eitje![]()
Knap hé![]()
Aaahhhhh das lief, jij mag er ook prima zijnquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:46 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
FB, jou vind ik een beauty![]()
Die slaapkamer, hebben ze vast kado gekregen van Beter Bed, geen mens wil daar toch in slapen![]()
Ik verveel me nooitquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Geeft niet hoor... het is hier nu inderdaad soms een SLOW chat
Zozo... jij verveeld je niet dusAls je wilt mag je dat best vertellen... misschien is het wel reuze spannend
![]()
Jouw leven is als een film met veel SM erinquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:49 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik verveel me nooiten het zoooo spannend, dat wil je niet weten
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Knip
Ik heb ff mijn volledige datum erbij gezet (ik kon mijn paspoort niet zo snel vinden)
Whahaha, natuurlijk je moet zelf die SM momenten maken toch,quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jouw leven is als een film met veel SM erin![]()
(Spannende Momenten)
Tot later bye byequote:Op dinsdag 27 december 2005 19:52 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga ff douchen nu en daarna de film kijken op SBS6... tot later vanavond allemaal
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Superrrrrrr![]()
cuall roeleert de pan uit![]()
Wie durft jou er nu zomaar af te mikken. Weten ze niet wie je bent ofzo, stelletje sufferdsquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:52 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik was net ook zo maar Fok uit gegooid
Ik kreeg eerst te horen dat ik geer reactie mocht plaatsen
Ik verdacht i_doubt gelijk al van allerlei dubieuze praktijken
![]()
Moest weer inloggen![]()
Achterlijk gedoe zeg, ben toch een vaste bezoeker hier, mij zo maar zonder reden eruit gooien
![]()
Tot later, veel plezier FBquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:52 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga ff douchen nu en daarna de film kijken op SBS6... tot later vanavond allemaal
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Eitjes bakken kan ik wel hoor, overzichtelijk, is maar 1 pan
![]()
..wel ff gesoeptquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aaahhhhh das lief, jij mag er ook prima zijn![]()
Die foto heb ik via google gevonden... toen ik op hotelkamer zocht...
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wie durft jou er nu zomaar af te mikken. Weten ze niet wie je bent ofzo, stelletje sufferds![]()
Ja doei, lekker dier ben jijquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:57 schreef demins het volgende:
[..]
Eitje kan ook in de magnetron, echt een wereldtip, die je meteen even moet uitproberen!
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja doei, lekker dier ben jij![]()
Ik wilde een gebakken ei en niet een exploderend ei.
Ik kan dan wel niet koken, maar ben niet achterlijk hoor
quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:00 schreef PH52 het volgende:
Hoi piepels. Leuke foto bij de kerstbooom Cuall. Allemaal blauwe ballen ?![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:00 schreef PH52 het volgende:
Hoi piepels. Leuke foto bij de kerstbooom Cuall. Allemaal blauwe ballen ?![]()
Ik lurk wat af, niet normaal. Ik zag dat we een nieuwe notaris hebben ?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai PH
![]()
Ja, dit jaar een blauwe boomIk heb ieder jaar een andere kleur.
Je had het toch over mijn kerstboom hé?
Jij leest de vorige topics dus ook![]()
Ja, maar ze is nogal onervaren, dus ik hou maar een oogje in het zeilquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:19 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik lurk wat af, niet normaal. Ik zag dat we een nieuwe notaris hebben ?
Ik mag het toch wel proberen... ?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja doei, lekker dier ben jij![]()
Ik wilde een gebakken ei en niet een exploderend ei.
Ik kan dan wel niet koken, maar ben niet achterlijk hoor
quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, maar ze is nogal onervaren, dus ik hou maar een oogje in het zeil![]()
Tot laterquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:25 schreef cuall het volgende:
Ik ga even mijn dochter haar haren verven, tot later![]()
Dag Cuallquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:25 schreef cuall het volgende:
Ik ga even mijn dochter haar haren verven, tot later![]()
Tot nu. Wat een ietwat merkwaardige mededeling. Tot nu. Tot hier kan ik me wat bij voorstellen, dan ben je het zat. Tot nu is een soort van statement in de tijd.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:34 schreef melke het volgende:
Tot nu!
Ja tot later is als je iemand later spreekt. Tot nu als je iemand nu spreekt. Ik ben er net, dus ipv tot later schreef ik tot nuquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:36 schreef PH52 het volgende:
[..]
Tot nu. Wat een ietwat merkwaardige mededeling. Tot nu. Tot hier kan ik me wat bij voorstellen, dan ben je het zat. Tot nu is een soort van statement in de tijd.![]()
![]()
Petra?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:39 schreef Snaptnix het volgende:
Wie weet een stad aan de Rode Zee, bestaande uit 2 lettergrepen?
Toch kleeft aan de onderneming nog een groot voorbehoud. Het is namelijk de vraag of er een maatschappij wordt gevonden die Roda voor deze toch niet geheel ongevaarlijke reis wil verzekeren. Voor geheel Israel geldt immers een negatief reisadvies met uitzondering van Eilat, de meest zuidelijke stad aan de Rode Zee, waar echter geen voetbalvelden zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:39 schreef Snaptnix het volgende:
Nee, ik denk dat het op den moet eindigen, kan er alleen niets meee vinden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Snaptnix op 27-12-2005 21:18:25 ]Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
Gharibquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:39 schreef Snaptnix het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:59 schreef cuall het volgende:
2=del
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Snaptnix op 27-12-2005 21:19:23 ]Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
Ben ik al geweest, was de eerste pagina die ik raadpleegde. Maar toch bedanktquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:01 schreef melke het volgende:
Check eens http://nl.wikipedia.org/wiki/Hoofdpagina
Ada=vrouwennaamquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Dat vermoeden had ik ook ja, Da+del
ok maakt dan dus...
Op elk cijfer staat een lettergreep die telkens twee aan twee woorden vormen
1+4 is een voornaam door een Hollandse vrouw in den 1+2 gedragen. 1+3 noemt een stad bij de Rode Zee waar vast ook de 4+2 groeit. 4+3 betekenen meer dan woorden.
1=
2= del(?)
3= den(?)
4= da(?)
Vul in vijf woorden: 1+4_1+2_1+3_4+2_4+3
4+3 zou volgens mij moeten zijn "Da+den" betekenen meer dan woorden, zou eventueel ook "beel+den" kunnen zijn, maar een vrouwennaam einigend op beel, kan ik me al helemaal niets bij voorstellen
4+2 dadel
Verder redenerend zou 1 A kunnen zijn, 1+2, maakt dan adel
quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:05 schreef Peter6000 het volgende:
Brenda, de vriendin van Joost, hoe kan het ook anders
Nee hoor, de oplossing die ik net had was correctquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Brenden= geen plaats bij de rode zee
Laat je ons nu in de steekquote:
Ik kom nog af en toe even posten, en ik drink lekker een glaasje mee snaptnix.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:33 schreef Snaptnix het volgende:
Nog een wijntje snaptnix.
- ja lekker wel
* Snaptnix pakt een wijntje voor snaptnix
Gezellig hier met al m'n vriendjes![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:36 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik kom nog af en toe even posten, en ik drink lekker een glaasje mee snaptnix.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:17 schreef Snaptnix het volgende:
Wat een stilte hier nog steeds...........
Hoi hoi...... Komt allemaal door dat raar spelletje van je, nu zit ik vast inquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:17 schreef Snaptnix het volgende:
Wat een stilte hier nog steeds...........
denk inderdaad dat iedereen daar zit. Blijft stil hierquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:26 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi hoi...... Komt allemaal door dat raar spelletje van je, nu zit ik vast inhut 1
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:26 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi hoi...... Komt allemaal door dat raar spelletje van je, nu zit ik vast inhut 1
![]()
Zitten we toch gezellig samen in die hutquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
denk inderdaad dat iedereen daar zit. Blijft stil hier![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:31 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Zitten we toch gezellig samen in die hut![]()
Als ik wist hoe ik A-en-M uit die hut 1 kan duwen kan ik je over een maandje misschien helpen uit hut 11 te komenquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Sorry
![]()
Maar het is echt wel leuk hoor, altijd fijn als je weer een raadsel hebt opgelost. ZIt ook weer vast in hut 11![]()
Nou heeequote:Op dinsdag 27 december 2005 22:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Jullie spelen al met 2-en das nie eerlijk![]()
Beertje zit ook al vast in hut 11, jij hebt dus ook gezelschap in je hutjequote:Op dinsdag 27 december 2005 22:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Jullie spelen al met 2-en das nie eerlijk![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:32 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Als ik wist hoe ik A-en-M uit die hut 1 kan duwen kan ik je over een maandje misschien helpen uit hut 11 te komen![]()
Ja weet 't, zitten alletwee met stomheid geslagen naar beeldscherm te starenquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:36 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Beertje zit ook al vast in hut 11, jij hebt dus ook gezelschap in je hutje![]()
Klopt.... maar ja zie nou maar is een woord te vinden waar je de andere woorden ook mee kan vullenquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Over een maandje zegt ie dan![]()
Hut 1 is die met dat rijmpje met cijfers waar letters ingevuld moeten worden toch?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:40 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Klopt.... maar ja zie nou maar is een woord te vinden waar je de andere woorden ook mee kan vullen![]()
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Je zit toch niet te vissen naar een hint zeker![]()
Komt ie dan....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Komt ie dan....
Josti flipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
Hoi hoi....... ik deed een poging, maar het word helemaal niks.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:01 schreef Foreverblue het volgende:
Hallo allemaal
Jullie zijn druk bezig met één of ander spel zie ik
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
Aaaahhhh zonde... heeft Snaptnix je leggen dus?quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:02 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi hoi....... ik deed een poging, maar het word helemaal niks.
Jawel, tuurlijk wel. Even doorzetten. Kwestie van doorkrijgen hoe Jan denktquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:02 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi hoi....... ik deed een poging, maar het word helemaal niks.
Nou het is inderdaad meerquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aaaahhhh zonde... heeft Snaptnix je leggen dus?![]()
6000 puntenquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jawel, tuurlijk wel. Even doorzetten. Kwestie van doorkrijgen hoe Jan denkt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:15 schreef cuall het volgende:Oke heel verstandig, slaap lekker, en succes morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:15 schreef cuall het volgende:Truste en beterschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Om je zieke lijf niet verder te vermoeien zal ik het niet in een spoilertje zetten![]()
Slaap lekker![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:15 schreef cuall het volgende:Trusten, en hopelijk knap je snel weer opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:22 schreef soylent het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo dus
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
Goedenavond Muertequote:Op dinsdag 27 december 2005 23:27 schreef Muerte het volgende:
Goedenavond allemaal.
Vandaag een artikel over Roel in de Metro.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:27 schreef Muerte het volgende:
Goedenavond allemaal.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb ik gezien, maar ik vond het hier in de SC ook wel op zijn plaats, dat van mij is tenslotte gecapped en geen copy / paste.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Goedenavond Muerte![]()
Leuk stukkie ja, maar staat ook al ergens anders op het forum.![]()
Vind die van jou ook veel beter hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:47 schreef Muerte het volgende:
[..]
Heb ik gezien, maar ik vond het hier in de SC ook wel op zijn plaats, dat van mij is tenslotte gecapped en geen copy / paste.![]()
(sorry had het niet gezien)
Ik was er eerder vanavond ook ff, dan is het echt rustig. Lijkt haast wel dat het hier levendig word na half 12 's avondsquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:49 schreef odie22 het volgende:
Wat gezellig dat iedereen er nog steeds elke avond![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:49 schreef odie22 het volgende:
Fan is een erg groot woord, maar heeft wel een aantal mooie nummers.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:52 schreef odie22 het volgende:
Is hier iemand fan van Robbie Williams ?
Ha Muerte... Ja, ik had het al gelezen in een ander topic. Roel krijgt meer aandacht van de media dan Joost volgens mij... ben hem nog nergens tegen gekomen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:27 schreef Muerte het volgende:
Goedenavond allemaal.
-artikel-
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha Muerte... Ja, ik had het al gelezen in een ander topic. Roel krijgt meer aandacht van de media dan Joost volgens mij... ben hem nog nergens tegen gekomen.
BEW trouwens
Tijd om daar wat aan te gaan doen dan...quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:40 schreef melke het volgende:
Het forum is aan het doodbloeden...
Ja... was spannend... met Robert de Niro...quote:
Tuurlijk... we moeten het forum levend houden... anders gaan de mods net als Melke denken... en dat moeten we niet hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:49 schreef odie22 het volgende:
Ik ben geen fan... maar zou er wel heen gaan ja. Toch een hele show appart. Zag hem bij Paul de Leeuw zaterdag... en is toch wel een echte entertainer hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:56 schreef odie22 het volgende:
Ik dacht dat al zijn concerten waren uitverkocht , maar als ik bij ticketservice kijk , zijn ze nog te bestellen
Ik! Oke, fan is een groot woord, maar vind z'n muziek wel helemaal top!quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:52 schreef odie22 het volgende:
Is hier iemand fan van Robbie Williams ?
Ik ben al onderweg!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:56 schreef odie22 het volgende:
Ik dacht dat al zijn concerten waren uitverkocht , maar als ik bij ticketservice kijk , zijn ze nog te bestellen
Was hij er zaterdag weer dan ???quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben geen fan... maar zou er wel heen gaan ja. Toch een hele show appart. Zag hem bij Paul de Leeuw zaterdag... en is toch wel een echte entertainer hoor.
hoi hoi FBquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha Muerte... Ja, ik had het al gelezen in een ander topic. Roel krijgt meer aandacht van de media dan Joost volgens mij... ben hem nog nergens tegen gekomen.
BEW trouwens
Heb jij even gelukquote:Op woensdag 28 december 2005 00:03 schreef odie22 het volgende:
[..]
Op de woensdag
Categorie: Rang 4
Niveau: Ingang Zuid H Vak: 129 Rij: 12
Stoel: 187
Goed... weten we Melke ook te vindenquote:Op woensdag 28 december 2005 00:03 schreef odie22 het volgende:
[..]
Op de woensdag
Categorie: Rang 4
Niveau: Ingang Zuid H Vak: 129 Rij: 12
Stoel: 187
Ha mede capper in crimequote:
Alleen maar voor rolstoelgebruikers en begeleiders...quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:56 schreef odie22 het volgende:
woensdag niet hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 00:05 schreef melke het volgende:
[..]
Alleen maar voor rolstoelgebruikers en begeleiders...
Mocht je ook kaartjes hebben, neem dan wel ff je digitale camera mee voor een schitterende cap van Melke Odie te plaatsen hierquote:Op woensdag 28 december 2005 00:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Goed... weten we Melke ook te vinden![]()
Huur je ff een rolstoel of zoek je iemand met een rolstoel die je gaat begeleidenquote:Op woensdag 28 december 2005 00:05 schreef melke het volgende:
[..]
Alleen maar voor rolstoelgebruikers en begeleiders...
Helaas geen kaartjes... maar zit je zo erg te wachten op een cap van Melke?quote:Op woensdag 28 december 2005 00:06 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Mocht je ook kaartjes hebben, neem dan wel ff je digitale camera mee voor een schitterende cap van Melke te plaatsen hier![]()
Haha nee ik heb op z'n minst 2 kaartjes nodig.. Zit er dus niet meer in.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Goed... weten we Melke ook te vinden![]()
Ik heb al ff gecorrigeerd naar Oddie.... Melke heeft nog geen rolstoelpartner gevondenquote:Op woensdag 28 december 2005 00:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Helaas geen kaartjes... maar zit je zo erg te wachten op een cap van Melke?
quote:Op woensdag 28 december 2005 00:08 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik heb al ff gecorrigeerd naar Oddie.... Melke heeft nog geen rolstoelpartner gevonden![]()
Ik ga niet hoor , was alleen effe aan het kijken , had al kaarten voor brussel, maar ga er niet heenquote:Op woensdag 28 december 2005 00:08 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik heb al ff gecorrigeerd naar Oddie.... Melke heeft nog geen rolstoelpartner gevonden![]()
Nee dat vind ik dan ook weer overdreven. Heb ook geen zin om de hele tijd te blijven zitten bij zo'n concert. Volgende keer beter dusquote:Op woensdag 28 december 2005 00:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Huur je ff een rolstoel of zoek je iemand met een rolstoel die je gaat begeleiden
quote:Op woensdag 28 december 2005 00:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ik ga niet hoor , was alleen effe aan het kijken , had al kaarten voor brussel, maar ga er niet heen
Waarom niet en waarom heb je die kaarten dan?quote:Op woensdag 28 december 2005 00:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ik ga niet hoor , was alleen effe aan het kijken , had al kaarten voor brussel, maar ga er niet heen
Alleen de persoon in de rolstoel moet toch vanwege de geloofwaardigheid de hele tijd blijven zitten??quote:Op woensdag 28 december 2005 00:10 schreef melke het volgende:
[..]
Nee dat vind ik dan ook weer overdreven. Heb ook geen zin om de hele tijd te blijven zitten bij zo'n concert. Volgende keer beter dus
Nee zo ben ik niet..quote:Op woensdag 28 december 2005 00:12 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Alleen de persoon in de rolstoel moet toch vanwege de geloofwaardigheid de hele tijd blijven zitten??Jij kunt toch gewoon achter, naast of voor die stoel gaan staan
![]()
![]()
![]()
quote:
Die kaarten had ik van mijn werkgever, hij ging zelf ook, had niet zoveel zin om mee te gaanquote:Op woensdag 28 december 2005 00:11 schreef melke het volgende:
[..]
Waarom niet en waarom heb je die kaarten dan?
quote:
Was ook van mij maar een grapjequote:Op woensdag 28 december 2005 00:14 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ik ook niet hoor,
![]()
Zit je gewoon een beetje te plagen![]()
![]()
Heb je ze nog wel??? Kun je ze misschien aan Melke kwijt. Die zoekt nog 2 kaartenquote:Op woensdag 28 december 2005 00:13 schreef odie22 het volgende:
[..]
[..]
Die kaarten had ik van mijn werkgever, hij ging zelf ook, had niet zoveel zin om mee te gaan
Nee hij ging nu met zijn schoonzus en zwager ofzo, vond het wel leuk dat hij mij eerst vroegquote:Op woensdag 28 december 2005 00:16 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Heb je ze nog wel??? Kun je ze misschien aan Melke kwijt. Die zoekt nog 2 kaarten![]()
Dus de kaartjes zijn eigenlijk niet van jou maar van je werkgever?quote:Op woensdag 28 december 2005 00:13 schreef odie22 het volgende:
[..]
[..]
Die kaarten had ik van mijn werkgever, hij ging zelf ook, had niet zoveel zin om mee te gaan
Ja is zeker leuk dat hij eerst aan jou dachtquote:Op woensdag 28 december 2005 00:17 schreef odie22 het volgende:
[..]
Nee hij ging nu met zijn schoonzus en zwager ofzo, vond het wel leuk dat hij mij eerst vroeg![]()
Misschien is hij wel op je?quote:Op woensdag 28 december 2005 00:17 schreef odie22 het volgende:
[..]
Nee hij ging nu met zijn schoonzus en zwager ofzo, vond het wel leuk dat hij mij eerst vroeg![]()
alleen rond de 25equote:Op woensdag 28 december 2005 00:23 schreef melke het volgende:
[..]
Woehoew! En jij dan, vind jij hem leuker dan leuk?
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 28 december 2005 00:26 schreef odie22 het volgende:
[..]
Dan is het de hele dag mijn vriendje![]()
weet zijn vrouw er vanquote:Op woensdag 28 december 2005 00:26 schreef odie22 het volgende:
[..]
Dan is het de hele dag mijn vriendje![]()
Kom maar op met de vastzitvraag!quote:Op woensdag 28 december 2005 00:27 schreef Snaptnix het volgende:
Kom ook maar weer eens hier vervelen, zit toch weer eens vast![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 00:27 schreef Snaptnix het volgende:
Welkom, ik zit ook vast........ r in Pquote:Op woensdag 28 december 2005 00:27 schreef Snaptnix het volgende:
Rest in Peacequote:Op woensdag 28 december 2005 00:30 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Welkom, ik zit ook vast........ r in P
oe.. is een klote opdracht idd.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:30 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Welkom, ik zit ook vast........ r in P
Schieten jullie verdorie maar liever op, ik maar wachten, wachten, wachten maar bijkomen doen ze nietquote:Op woensdag 28 december 2005 00:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
heb je er van als je snel wilt gaan om ons voor te blijven
![]()
We zijn al weer een hut verder, we vinden het allemaal wel komischquote:Op woensdag 28 december 2005 00:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Schieten jullie verdorie maar liever op, ik maar wachten, wachten, wachten maar bijkomen doen ze niet![]()
quote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 00:36 schreef A-en-M het volgende:
[..]
We zijn al weer een hut verder, we vinden het allemaal wel komisch
Hoe zijn jullie zo snel voorbij 1_6 gekomenquote:Op woensdag 28 december 2005 00:36 schreef A-en-M het volgende:
[..]
We zijn al weer een hut verder, we vinden het allemaal wel komisch
Ja uhhhh, relatief gezien moet ik wel even zeggen dat uhhhhh.... je weet wel hoe lang jij al bezig bent... en uhhhh samenvattend zijn wij vandaag gestart met dat spel, je weet wel met die Belgische klanken. Want ja, och, hoe zal ik het zeggen, met een beetje (veel) hulp van je liefste vrienden en vriendinnen, je weet wel die lieverds van Fok, is je tempo gaandeweg gestegen tot een niveau van.... ja hoe moet ik dat omschrijven, moeilijk, moeilijk, snap je??? En het heeft natuurlijk niets te maken met het samenvoegen van EQ en IQ, beiden hebben hun eigen graadmeter, net zoals de kamerthermostaat van de verwarming binnen en het temperatuurmetertje in de tuin, zal ik maar zeggen. En realistisch bekeken is de snelheidsverhoging die ingezet is bij het begin van het spel vele malen groter dan het voorgangsproces vanaf vraag 5 bij Snaptnix. Natuurlijk is het geen verwijt, want verwijten zijn zoooooo pijnlijk voor de inwendige geest van het sociaal bewogen geheel binnen de BB gemeenschap, ja uhhhhh... niet die lichamelijke gemeenschap natuurlijk, maar dat snap je wel denk ik...dus uhhhh met een vol kwellende pijnen in de geest ingezette vertraging vanaf vraag 6 moet het toch mogelijk zijn om binnen de grenzen van het mogelijke ongeveer binnen een dag of 2 a 3, met een uitloopsector tot maximaal een week op het zelfde niveau te kunnen levelen. Snaptje???quote:Op woensdag 28 december 2005 00:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Schieten jullie verdorie maar liever op, ik maar wachten, wachten, wachten maar bijkomen doen ze niet![]()
was dat die pulpo of was dat die stroom???quote:Op woensdag 28 december 2005 00:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoe zijn jullie zo snel voorbij 1_6 gekomen![]()
Heb er verdorie 2 dagen op gezeten
quote:Op woensdag 28 december 2005 00:42 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ja uhhhh, relatief gezien moet ik wel even zeggen dat uhhhhh.... je weet wel hoe lang jij al bezig bent... en uhhhh samenvattend zijn wij vandaag gestart met dat spel, je weet wel met die Belgische klanken. Want ja, och, hoe zal ik het zeggen, met een beetje (veel) hulp van je liefste vrienden en vriendinnen, je weet wel die lieverds van Fok, is je tempo gaandeweg gestegen tot een niveau van.... ja hoe moet ik dat omschrijven, moeilijk, moeilijk, snap je??? En het heeft natuurlijk niets te maken met het samenvoegen van EQ en IQ, beiden hebben hun eigen graadmeter, net zoals de kamerthermostaat van de verwarming binnen en het temperatuurmetertje in de tuin, zal ik maar zeggen. En realistisch bekeken is de snelheidsverhoging die ingezet is bij het begin van het spel vele malen groter dan het voorgangsproces vanaf vraag 5 bij Snaptnix. Natuurlijk is het geen verwijt, want verwijten zijn zoooooo pijnlijk voor de inwendige geest van het sociaal bewogen geheel binnen de BB gemeenschap, ja uhhhhh... niet die lichamelijke gemeenschap natuurlijk, maar dat snap je wel denk ik...dus uhhhh met een vol kwellende pijnen in de geest ingezette vertraging vanaf vraag 6 moet het toch mogelijk zijn om binnen de grenzen van het mogelijke ongeveer binnen een dag of 2 a 3, met een uitloopsector tot maximaal een week op het zelfde niveau te kunnen levelen. Snaptje???![]()
Die stroom, die pulpo was makkelijk, gewoon een beetje algebra kennen.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:43 schreef M-en-A het volgende:
[..]
was dat die pulpo of was dat die stroom???
quote:Op woensdag 28 december 2005 00:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
quote:Op woensdag 28 december 2005 00:46 schreef M-en-A het volgende:
[..]Zitten geen plaatjes bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
hahahaha....... [lieskemode]relativerende stroomstootjes in het geheugen, die historisch bekeken ergens een kenmerk tegen kwam van een vraagstelling binnen de intelligentiestroom van het BB SC-forum[/eindelieskemode]quote:Op woensdag 28 december 2005 00:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Die stroom, die pulpo was makkelijk
Hahaquote:Op woensdag 28 december 2005 00:42 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ja uhhhh, relatief gezien moet ik wel even zeggen dat uhhhhh.... je weet wel hoe lang jij al bezig bent... en uhhhh samenvattend zijn wij vandaag gestart met dat spel, je weet wel met die Belgische klanken. Want ja, och, hoe zal ik het zeggen, met een beetje (veel) hulp van je liefste vrienden en vriendinnen, je weet wel die lieverds van Fok, is je tempo gaandeweg gestegen tot een niveau van.... ja hoe moet ik dat omschrijven, moeilijk, moeilijk, snap je??? En het heeft natuurlijk niets te maken met het samenvoegen van EQ en IQ, beiden hebben hun eigen graadmeter, net zoals de kamerthermostaat van de verwarming binnen en het temperatuurmetertje in de tuin, zal ik maar zeggen. En realistisch bekeken is de snelheidsverhoging die ingezet is bij het begin van het spel vele malen groter dan het voorgangsproces vanaf vraag 5 bij Snaptnix. Natuurlijk is het geen verwijt, want verwijten zijn zoooooo pijnlijk voor de inwendige geest van het sociaal bewogen geheel binnen de BB gemeenschap, ja uhhhhh... niet die lichamelijke gemeenschap natuurlijk, maar dat snap je wel denk ik...dus uhhhh met een vol kwellende pijnen in de geest ingezette vertraging vanaf vraag 6 moet het toch mogelijk zijn om binnen de grenzen van het mogelijke ongeveer binnen een dag of 2 a 3, met een uitloopsector tot maximaal een week op het zelfde niveau te kunnen levelen. Snaptje???![]()
valsspelersquote:Op woensdag 28 december 2005 00:48 schreef M-en-A het volgende:
[..]
hahahaha....... [lieskemode]relativerende stroomstootjes in het geheugen, die historisch bekeken ergens een kenmerk tegen kwam van een vraagstelling binnen de intelligentiestroom van het BB SC-forum[/eindelieskemode]![]()
![]()
Niet teveel gekeken, maar relatief gezien, objectief gekeken (was niet verliefd op Lieskequote:Op woensdag 28 december 2005 00:50 schreef melke het volgende:
[..]
HahaJij hebt echt teveel gekeken!
Hoe zal het me onze verliefde kijkers zijn? Zwart gat denk ik..quote:Op woensdag 28 december 2005 00:51 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Niet teveel gekeken, maar relatief gezien, objectief gekeken (was niet verliefd op Lieske) en goed opgelet
![]()
Valt wel mee, hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 00:52 schreef melke het volgende:
[..]
Hoe zal het me onze verliefde kijkers zijn? Zwart gat denk ik..
Ik hoop voor ze dat het een gemis is van heel BB, en niet enkel van Lieskequote:Op woensdag 28 december 2005 00:52 schreef melke het volgende:
[..]
Hoe zal het me onze verliefde kijkers zijn? Zwart gat denk ik..
quote:Op woensdag 28 december 2005 00:54 schreef demins het volgende:
Het servivalbal is geopend door doka.
Demins gaat dromen van ChantalC!![]()
![]()
![]()
Handjes boven de dekens, he!quote:Op woensdag 28 december 2005 00:54 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
Droom lekker Deminsquote:Op woensdag 28 december 2005 00:54 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
Sweet dreams en met een heerlijk gevoel weer wakker worden morgen.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:54 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
Aleen maar losers dit jaarquote:Op woensdag 28 december 2005 00:57 schreef Rekkie. het volgende:
Wie heeft bigbrother gewonnen?
Joostquote:Op woensdag 28 december 2005 00:57 schreef Rekkie. het volgende:
Lieske, Roel en Ingridquote:Op woensdag 28 december 2005 00:57 schreef Rekkie. het volgende:
In de krantenbak????quote:Op woensdag 28 december 2005 00:59 schreef melke het volgende:
Weet iemand hier waar ik ergens de BB magazines kan vinden?
Hoi M-en-A, A-en-M, Eend, melke en iedereenquote:Op woensdag 28 december 2005 00:59 schreef M-en-A het volgende:
Doka, PC eend![]()
![]()
![]()
Welkom in de kamer van de BB-missende mede-lotgenoten.Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het nog erger zou vinden om jullie (en de anderen) te missen dan BB
![]()
Maar aan de andere kant, als we BB niet hoefde te missen hoefde we die andere ook niet te missenquote:Op woensdag 28 december 2005 00:59 schreef M-en-A het volgende:
Doka, PC eend![]()
![]()
![]()
Welkom in de kamer van de BB-missende mede-lotgenoten.Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het nog erger zou vinden om jullie (en de anderen) te missen dan BB
![]()
Daar moet ik je ook helemaal gelijk in geven.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, als we BB niet hoefde te missen hoefde we die andere ook niet te missen
quote:Op woensdag 28 december 2005 01:03 schreef White_Pearl het volgende:
Kom even binnen geslopenen zeg Hallo
iedereen
![]()
kon het niet laten![]()
Hoi hoi, je mag het ook niet latenquote:Op woensdag 28 december 2005 01:03 schreef White_Pearl het volgende:
Kom even binnen geslopenen zeg Hallo
iedereen
![]()
kon het niet laten![]()
Daar moet ik je ook weer helemaal gelijk in geven, maar wie zet er even z'n webcam aan zodat we kunnen streamenquote:Op woensdag 28 december 2005 01:02 schreef doka het volgende:
[..]
Hoi M-en-A, A-en-M, Eend, melke en iedereen![]()
En inderdaad, wat nou BB? We hebben elkaar![]()
![]()
Mooi gezegdquote:Op woensdag 28 december 2005 01:02 schreef doka het volgende:
[..]
Hoi M-en-A, A-en-M, Eend, melke en iedereen![]()
En inderdaad, wat nou BB? We hebben elkaar![]()
![]()
Hoiquote:Op woensdag 28 december 2005 01:06 schreef White_Pearl het volgende:
Hoi iedereen, ik ben net thuis dacht nog even spieken hoor
en nee ik ga dat ook zeker niet laten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |