Nee zo ben ik niet..quote:Op woensdag 28 december 2005 00:12 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Alleen de persoon in de rolstoel moet toch vanwege de geloofwaardigheid de hele tijd blijven zitten??Jij kunt toch gewoon achter, naast of voor die stoel gaan staan
![]()
![]()
![]()
quote:
Die kaarten had ik van mijn werkgever, hij ging zelf ook, had niet zoveel zin om mee te gaanquote:Op woensdag 28 december 2005 00:11 schreef melke het volgende:
[..]
Waarom niet en waarom heb je die kaarten dan?
quote:
Was ook van mij maar een grapjequote:Op woensdag 28 december 2005 00:14 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ik ook niet hoor,
![]()
Zit je gewoon een beetje te plagen![]()
![]()
Heb je ze nog wel??? Kun je ze misschien aan Melke kwijt. Die zoekt nog 2 kaartenquote:Op woensdag 28 december 2005 00:13 schreef odie22 het volgende:
[..]
[..]
Die kaarten had ik van mijn werkgever, hij ging zelf ook, had niet zoveel zin om mee te gaan
Nee hij ging nu met zijn schoonzus en zwager ofzo, vond het wel leuk dat hij mij eerst vroegquote:Op woensdag 28 december 2005 00:16 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Heb je ze nog wel??? Kun je ze misschien aan Melke kwijt. Die zoekt nog 2 kaarten![]()
Dus de kaartjes zijn eigenlijk niet van jou maar van je werkgever?quote:Op woensdag 28 december 2005 00:13 schreef odie22 het volgende:
[..]
[..]
Die kaarten had ik van mijn werkgever, hij ging zelf ook, had niet zoveel zin om mee te gaan
Ja is zeker leuk dat hij eerst aan jou dachtquote:Op woensdag 28 december 2005 00:17 schreef odie22 het volgende:
[..]
Nee hij ging nu met zijn schoonzus en zwager ofzo, vond het wel leuk dat hij mij eerst vroeg![]()
Misschien is hij wel op je?quote:Op woensdag 28 december 2005 00:17 schreef odie22 het volgende:
[..]
Nee hij ging nu met zijn schoonzus en zwager ofzo, vond het wel leuk dat hij mij eerst vroeg![]()
alleen rond de 25equote:Op woensdag 28 december 2005 00:23 schreef melke het volgende:
[..]
Woehoew! En jij dan, vind jij hem leuker dan leuk?
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 28 december 2005 00:26 schreef odie22 het volgende:
[..]
Dan is het de hele dag mijn vriendje![]()
weet zijn vrouw er vanquote:Op woensdag 28 december 2005 00:26 schreef odie22 het volgende:
[..]
Dan is het de hele dag mijn vriendje![]()
Kom maar op met de vastzitvraag!quote:Op woensdag 28 december 2005 00:27 schreef Snaptnix het volgende:
Kom ook maar weer eens hier vervelen, zit toch weer eens vast![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 00:27 schreef Snaptnix het volgende:
Welkom, ik zit ook vast........ r in Pquote:Op woensdag 28 december 2005 00:27 schreef Snaptnix het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |