Ik! Oke, fan is een groot woord, maar vind z'n muziek wel helemaal top!quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:52 schreef odie22 het volgende:
Is hier iemand fan van Robbie Williams ?
Ik ben al onderweg!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:56 schreef odie22 het volgende:
Ik dacht dat al zijn concerten waren uitverkocht , maar als ik bij ticketservice kijk , zijn ze nog te bestellen
Was hij er zaterdag weer dan ???quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben geen fan... maar zou er wel heen gaan ja. Toch een hele show appart. Zag hem bij Paul de Leeuw zaterdag... en is toch wel een echte entertainer hoor.
hoi hoi FBquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha Muerte... Ja, ik had het al gelezen in een ander topic. Roel krijgt meer aandacht van de media dan Joost volgens mij... ben hem nog nergens tegen gekomen.
BEW trouwens
Heb jij even gelukquote:Op woensdag 28 december 2005 00:03 schreef odie22 het volgende:
[..]
Op de woensdag
Categorie: Rang 4
Niveau: Ingang Zuid H Vak: 129 Rij: 12
Stoel: 187
Goed... weten we Melke ook te vindenquote:Op woensdag 28 december 2005 00:03 schreef odie22 het volgende:
[..]
Op de woensdag
Categorie: Rang 4
Niveau: Ingang Zuid H Vak: 129 Rij: 12
Stoel: 187
Ha mede capper in crimequote:
Alleen maar voor rolstoelgebruikers en begeleiders...quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:56 schreef odie22 het volgende:
Ik dacht dat al zijn concerten waren uitverkocht , maar als ik bij ticketservice kijk , zijn ze nog te bestellen
woensdag niet hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 00:05 schreef melke het volgende:
[..]
Alleen maar voor rolstoelgebruikers en begeleiders...
Mocht je ook kaartjes hebben, neem dan wel ff je digitale camera mee voor een schitterende cap van Melke Odie te plaatsen hierquote:Op woensdag 28 december 2005 00:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Goed... weten we Melke ook te vinden![]()
Huur je ff een rolstoel of zoek je iemand met een rolstoel die je gaat begeleidenquote:Op woensdag 28 december 2005 00:05 schreef melke het volgende:
[..]
Alleen maar voor rolstoelgebruikers en begeleiders...
Helaas geen kaartjes... maar zit je zo erg te wachten op een cap van Melke?quote:Op woensdag 28 december 2005 00:06 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Mocht je ook kaartjes hebben, neem dan wel ff je digitale camera mee voor een schitterende cap van Melke te plaatsen hier![]()
Haha nee ik heb op z'n minst 2 kaartjes nodig.. Zit er dus niet meer in.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Goed... weten we Melke ook te vinden![]()
Ik heb al ff gecorrigeerd naar Oddie.... Melke heeft nog geen rolstoelpartner gevondenquote:Op woensdag 28 december 2005 00:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Helaas geen kaartjes... maar zit je zo erg te wachten op een cap van Melke?
quote:Op woensdag 28 december 2005 00:08 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik heb al ff gecorrigeerd naar Oddie.... Melke heeft nog geen rolstoelpartner gevonden![]()
Ik ga niet hoor , was alleen effe aan het kijken , had al kaarten voor brussel, maar ga er niet heenquote:Op woensdag 28 december 2005 00:08 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik heb al ff gecorrigeerd naar Oddie.... Melke heeft nog geen rolstoelpartner gevonden![]()
Nee dat vind ik dan ook weer overdreven. Heb ook geen zin om de hele tijd te blijven zitten bij zo'n concert. Volgende keer beter dusquote:Op woensdag 28 december 2005 00:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Huur je ff een rolstoel of zoek je iemand met een rolstoel die je gaat begeleiden
quote:Op woensdag 28 december 2005 00:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ik ga niet hoor , was alleen effe aan het kijken , had al kaarten voor brussel, maar ga er niet heen
Waarom niet en waarom heb je die kaarten dan?quote:Op woensdag 28 december 2005 00:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ik ga niet hoor , was alleen effe aan het kijken , had al kaarten voor brussel, maar ga er niet heen
Alleen de persoon in de rolstoel moet toch vanwege de geloofwaardigheid de hele tijd blijven zitten??quote:Op woensdag 28 december 2005 00:10 schreef melke het volgende:
[..]
Nee dat vind ik dan ook weer overdreven. Heb ook geen zin om de hele tijd te blijven zitten bij zo'n concert. Volgende keer beter dus
Nee zo ben ik niet..quote:Op woensdag 28 december 2005 00:12 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Alleen de persoon in de rolstoel moet toch vanwege de geloofwaardigheid de hele tijd blijven zitten??Jij kunt toch gewoon achter, naast of voor die stoel gaan staan
![]()
![]()
![]()
quote:
Die kaarten had ik van mijn werkgever, hij ging zelf ook, had niet zoveel zin om mee te gaanquote:Op woensdag 28 december 2005 00:11 schreef melke het volgende:
[..]
Waarom niet en waarom heb je die kaarten dan?
quote:
Was ook van mij maar een grapjequote:Op woensdag 28 december 2005 00:14 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ik ook niet hoor,
![]()
Zit je gewoon een beetje te plagen![]()
![]()
Heb je ze nog wel??? Kun je ze misschien aan Melke kwijt. Die zoekt nog 2 kaartenquote:Op woensdag 28 december 2005 00:13 schreef odie22 het volgende:
[..]
[..]
Die kaarten had ik van mijn werkgever, hij ging zelf ook, had niet zoveel zin om mee te gaan
Nee hij ging nu met zijn schoonzus en zwager ofzo, vond het wel leuk dat hij mij eerst vroegquote:Op woensdag 28 december 2005 00:16 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Heb je ze nog wel??? Kun je ze misschien aan Melke kwijt. Die zoekt nog 2 kaarten![]()
Dus de kaartjes zijn eigenlijk niet van jou maar van je werkgever?quote:Op woensdag 28 december 2005 00:13 schreef odie22 het volgende:
[..]
[..]
Die kaarten had ik van mijn werkgever, hij ging zelf ook, had niet zoveel zin om mee te gaan
Ja is zeker leuk dat hij eerst aan jou dachtquote:Op woensdag 28 december 2005 00:17 schreef odie22 het volgende:
[..]
Nee hij ging nu met zijn schoonzus en zwager ofzo, vond het wel leuk dat hij mij eerst vroeg![]()
Misschien is hij wel op je?quote:Op woensdag 28 december 2005 00:17 schreef odie22 het volgende:
[..]
Nee hij ging nu met zijn schoonzus en zwager ofzo, vond het wel leuk dat hij mij eerst vroeg![]()
alleen rond de 25equote:Op woensdag 28 december 2005 00:23 schreef melke het volgende:
[..]
Woehoew! En jij dan, vind jij hem leuker dan leuk?
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 28 december 2005 00:26 schreef odie22 het volgende:
[..]
Dan is het de hele dag mijn vriendje![]()
weet zijn vrouw er vanquote:Op woensdag 28 december 2005 00:26 schreef odie22 het volgende:
[..]
Dan is het de hele dag mijn vriendje![]()
Kom maar op met de vastzitvraag!quote:Op woensdag 28 december 2005 00:27 schreef Snaptnix het volgende:
Kom ook maar weer eens hier vervelen, zit toch weer eens vast![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 00:27 schreef Snaptnix het volgende:
Welkom, ik zit ook vast........ r in Pquote:Op woensdag 28 december 2005 00:27 schreef Snaptnix het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |