Dat moet je na oud en nieuw doen hoor!quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:04 schreef Snaptnix het volgende:
Goeiemiddag allemaal![]()
Evene een snelle pitstop hier maken, tussen de opruim en herindeel werkzaamheden door![]()

Zou Talpa weten dat ze het geluid nog aan het streamen zijn?quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:03 schreef Foreverblue het volgende:
Zouden die bouwvakkers eigelijk wel weten dat we alles kunnen volgen?
"kuttelefoon weer"![]()

Viespeuken?? Wij??quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Viespeuken![]()
![]()
![]()
Wie liet zich vingeren in het huis.

Ik heb het gevoel dat ze dat niet doorhebben nee.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:07 schreef doka het volgende:
[..]
Zou Talpa weten dat ze het geluid nog aan het streamen zijn?

lijkt me ook niet... anders moeten ze die bouwvakkers daar ook nog geld voor gaan betalen..quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ze dat niet doorhebben nee.

Zoef de haas komt en gaatquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:04 schreef Snaptnix het volgende:
Goeiemiddag allemaal![]()
Evene een snelle pitstop hier maken, tussen de opruim en herindeel werkzaamheden door![]()

Nee compleet servies gekregen voor de kerst van mijn schoonmoeder, nu dus gelijk maar eens alles een fatsoenlijk nieuw plek aan het geven. Hoe grote de keuken, hoe meer rotzooi je verzamelt geloof ikquote:

ZO snel was de pitstop nou ook weer niet. Moet echt wel even caffeine en nicotine bijtanken voor ik weer verder gaquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:09 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Zoef de haas komt en gaat
Baai baai dan maar weer![]()
Wij genieten lekker van elkaar.
Komt erbij zou ik zeggen![]()

quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ZO snel was de pitstop nou ook weer niet. Moet echt wel even caffeine en nicotine bijtanken voor ik weer verder ga![]()

We willen hier ook geen Formule 1 coureurs.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ZO snel was de pitstop nou ook weer niet. Moet echt wel even caffeine en nicotine bijtanken voor ik weer verder ga![]()

Entropie.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:19 schreef I_doubt het volgende:
Chaos neemt toe met het groter worden van de ruimte, maar ook in de lop van de tijd.
Raar he?

Roelquote:

Zijn zeker geen caps van, of zijn policy overschrijdend?quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Viespeuken![]()
![]()
![]()
Wie liet zich vingeren in het huis.

Formule 1 coureurs, die maken een pitstop in 10econden toch? Nee das nix voor mij. Doe liever wat rustiger aan met m'n koffie en sigaretjequote:Op dinsdag 27 december 2005 14:19 schreef I_doubt het volgende:
[..]
We willen hier ook geen Formule 1 coureurs.![]()
Chaos neemt toe met het groter worden van de ruimte, maar ook in de lop van de tijd.
Raar he?
Hoe kunnen wij jouw mentale krachten opkrikken??
Een fotootje van de nieuwe BB hotelkamer van FB?

quote:

De tweede hoofdwet van de thermodynamica (?) wordt keurig geïllustreerd door een tijdje een kinderkamer te bekijken.quote:

Zit er al een slot op de wc of gewoon Roel style in de tuinquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:25 schreef teamlead het volgende:
ah... 1 van de bouwvakkers moet ff pissen...

BB hotel slaapkamer gecapt door FBquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:23 schreef Snaptnix het volgende:
Ja, fotootje van hotel BB, samen met een lekkere bak koffie![]()
Graag![]()

Dankjequote:Op dinsdag 27 december 2005 14:28 schreef I_doubt het volgende:
[..]
BB hotel slaapkamer gecapt door FB![]()
En zo gaat zoiets een heel eigen leven leiden.
En nog een, en dan kun je er zo weer volop tegen aan.

quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:26 schreef I_doubt het volgende:
[..]
De tweede hoofdwet van de thermodynamica (?) wordt keurig geïllustreerd door een tijdje een kinderkamer te bekijken.![]()

Altijd leuk om gequote te wordenquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:28 schreef I_doubt het volgende:
[..]
BB hotel slaapkamer gecapt door FB![]()
En zo gaat zoiets een heel eigen leven leiden.
En nog een, en dan kun je er zo weer volop tegen aan.

Wat zijn fatboys? Die gekleurde zitzakken?quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:39 schreef teamlead het volgende:
wat gaat er nu met die fatboys gebeurenIk hoor nog net "die gaan 2 januari mee met" maar de rest verstond ik niet

quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wat zijn fatboys? Die gekleurde zitzakken?

Tot ziens maar weer.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:46 schreef Snaptnix het volgende:
Tot later mensen, ga maar weer eens verder met de boel op orde brengen

Heb jij je al op de lijst gezet voor het BB User Servivalgame? Dat kan hier. Lijkt me echt iets voor jou...quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:23 schreef I_doubt het volgende:
Wij (ik in ieder geval) zitten gelukkig binnen.
Als de temperatuur onder de 0oC komt, hoeft men toch niet in de bouw te werken?
Of is dat ivm steigers?

nee, geen kamera onder de dekens.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:22 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Zijn zeker geen caps van, of zijn policy overschrijdend?![]()

Snap ik niet zo goed.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:30 schreef demins het volgende:
[..]
Heb jij je al op de lijst gezet voor het BB User Servivalgame? Dat kan hier. Lijkt me echt iets voor jou...
Dat geldt natuurlijk voor alle anderen ook. Misschien sta je al op de lijst (er is gestart met een van de eerste lijsten uit het vorige Servivalgame) anders kun je jezelf er vandaag (Dinsdag 27 december) nog bijzetten. Soort van uitleg vind je in OP.

quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, geen kamera onder de dekens.

quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:33 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Snap ik niet zo goed.
Moeten we elkaar gaan uitschelden?
quote:Degene die het beste kan schelden / repliceren krijgt punten?
quote:Of lever je jezelf over aan de genade van je medefokkers?
quote:En alles blijft binnen dit ene topic, niet forumbreed?

Het is helemaal niets voor jou. Het is een spel voor simpele, primaire wezens, liefst gevoerd in het diepst van de nacht, beneveld door alcohol en geestverruimende middelen. Niets is wat het lijkt, de vocabulaire stamt uit het Neanderthalertijdperk, de knotsen waarmee ze elkaar de virtuele hersens inslaan idem dito.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:33 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Snap ik niet zo goed.
Degene die het beste kan schelden / repliceren krijgt punten?
Of lever je jezelf over aan de genade van je medefokkers?
En alles blijft binnen dit ene topic, niet forumbreed?

"Uitschelden" was het Schimp en Loftuit Spel! Hier het finaletopic van het BB User servival game.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:33 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Snap ik niet zo goed.
Degene die het beste kan schelden / repliceren krijgt punten?
Of lever je jezelf over aan de genade van je medefokkers?
En alles blijft binnen dit ene topic, niet forumbreed?

Nog enkele vraagjes............quote:

KUN JE LEZEN ??quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:45 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Nog enkele vraagjes............
Bestaan er momenten van actie die kunnen leiden tot extra punten.
Is het een wedstrijd?
Wat is de arena?
Is het een 1 <=> 1 battle?
Moet er defaitistisch fatalistisch gedrag vertoond worden?
Waar zit de kick?
Welke momenten zijn andrenaline verhogend?
Ik snap er echt niks van.
Ik doe wel mee en zie wanneer ik struikel of glorieus (niet snappend) de victorie kan claimen![]()

Goed gesproken PH. Als dit haar niet over de streep trekt, weet ik het niet meer!quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:40 schreef PH52 het volgende:
[..]
Het is helemaal niets voor jou. Het is een spel voor simpele, primaire wezens, liefst gevoerd in het diepst van de nacht, beneveld door alcohol en geestverruimende middelen. Niets is wat het lijkt, de vocabulaire stamt uit het Neanderthalertijdperk, de knotsen waarmee ze elkaar de virtuele hersens inslaan idem dito.
Kortom, niets voor een welopgevoede studente.
![]()

De Schopenhauer-factorquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:45 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Nog enkele vraagjes............
Bestaan er momenten van actie die kunnen leiden tot extra punten.
Hobbes: Homo Homini Lupusquote:Is het een wedstrijd?
Het leven, het heelal en de restquote:Wat is de arena?
Sartre: De Walgingquote:Is het een 1 <=> 1 battle?
Didero: Jacques de Fatalist en zijn Meesterquote:Moet er defaitistisch fatalistisch gedrag vertoond worden?
Hmmquote:Waar zit de kick?
Tja, een nobel strevenquote:Welke momenten zijn andrenaline verhogend?
Ik snap er echt niks van.
Ik doe wel mee en zie wanneer ik struikel of glorieus (niet snappend) de victorie kan claimen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |