bEERTJE EN cUALL ROEPEN!quote:Op donderdag 1 december 2005 01:02 schreef Snaptnix het volgende:
Trusten cuall en beertjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, de laatste kans om me gelukkig te maken!quote:Op donderdag 1 december 2005 01:09 schreef MissHobje het volgende:
is het de allerlaatste stemronde enzo ?
Vorige topic. Ik is ook vergeetachtig!quote:Op donderdag 1 december 2005 01:10 schreef MissHobje het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
waar is het lijstje ook alweer ? ( jaja ik is lui)
Je hebt tot zondagavond de tijd! (Je lijkt me geen fan van Demins)quote:Op donderdag 1 december 2005 01:13 schreef demins het volgende:
Maar je bent de eerste. Dus je kan, mits wel gestemd, een trend setten!
Als ik mezelf ga quoten is het tijd, dat heeft Beertje me geleerd!quote:Op donderdag 1 december 2005 01:14 schreef demins het volgende:
[..]
Je hebt tot zondagavond de tijd! (Je lijkt me geen fan van Demins)
Nee jo, die gek zit je te stangenquote:Op donderdag 1 december 2005 01:15 schreef MissHobje het volgende:
Tot ZOndag:?
quote:Op donderdag 1 december 2005 01:15 schreef demins het volgende:
[..]
Als ik mezelf ga quoten is het tijd, dat heeft Beertje me geleerd!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat geeft de burger moed!quote:Op donderdag 1 december 2005 04:17 schreef PC eend het volgende:
Moge de slechtste winnenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hulde!quote:Op donderdag 1 december 2005 08:53 schreef Ripley het volgende:
Nummer toegevoegdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, onbegrijpelijk dat jij daar niet bij zit!quote:Op donderdag 1 december 2005 11:33 schreef Gert het volgende:
Wat een kneuzenfinale.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop