Of misschien wel, maar zijn undercover... voordat iedereen over ze heen gaan vallenquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:23 schreef regenworm het volgende:
De oude bewoners hebben de weg naar Fok nog niet gevonden.
Oké alleen Menno heeft ons gevonden de rest nog niet
daar zit wel wat in.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
Menno was ook de enige die hier niet helemaal afgeslacht werd natuurlijk.... Ik denk niet dat Tanja, Chantal of Rob er nu echt op zit te wachten om hier wat te komen posten....
Lieske zet ajb je masker af, ik wil je nog wat vragen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Of misschien wel, maar zijn undercover... voordat iedereen over ze heen gaan vallen
Ik zou het best leuk vinden om met Tanja van gedachten te wisselen, achteraf ( maar dat is altijd ) vond ik haar best meevallen tov de rest van die bankhangers.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
Menno was ook de enige die hier niet helemaal afgeslacht werd natuurlijk.... Ik denk niet dat Tanja, Chantal of Rob er nu echt op zit te wachten om hier wat te komen posten....
Michelle dat was die domme doos van Rob (dochter)quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:29 schreef teamlead het volgende:
Bovendien vindt Michelle ons gemeen... dus Rob zal dat inmiddels ook wel vinden
sjips... heb alleen geluid geen beeld.... welke stream?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, Dido en Roel staan naakt onder de douche
Wij zijn ook gemeen, toch?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:29 schreef teamlead het volgende:
Bovendien vindt Michelle ons gemeen... dus Rob zal dat inmiddels ook wel vinden
Als Tanja niet zo in de watten werd gelegd door Endemol was de irritantie van mijn kant minder geweest. Tanja kreeg alles voor elkaar werd erquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:30 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik zou het best leuk vinden om met Tanja van gedachten te wisselen, achteraf ( maar dat is altijd ) vond ik haar best meevallen tov de rest van die bankhangers.
quote:
Eensch.. Tanja was niet de meest irritante persoon in huis, maar de uitzonderingspositie waar ze in werd geplaatst maakte dat ik een gruwelijke hekel aan haar kreegquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als Tanja niet zo in de watten werd gelegd door Endemol was de irritantie van mijn kant minder geweest. Tanja kreeg alles voor elkaar werd er![]()
van
En dat op zich geeft ons het onvervreembaar recht om ons ook zodanig te gedragen.quote:
Dat had ik in het begin ook, maar later veranderde dat. Bovendien vond ik het hele gebeuren veel meer op het lijf van Joost geschreven, zoals die keer op keer de showmaster uit mocht hangen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als Tanja niet zo in de watten werd gelegd door Endemol was de irritantie van mijn kant minder geweest. Tanja kreeg alles voor elkaar werd er![]()
van
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:38 schreef I_doubt het volgende:
[..]
En dat op zich geeft ons het onvervreembaar recht om ons ook zodanig te gedragen.
De mods moeten dit simpelweg accepteren als de Nieuwe Norm.![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:43 schreef Foreverblue het volgende:
Jaaaaaaa.... net op stream 4 ff beeld... dit worden de hotelkamers
[afbeelding]
Anarchiequote:Op dinsdag 27 december 2005 13:38 schreef I_doubt het volgende:
[..]
En dat op zich geeft ons het onvervreembaar recht om ons ook zodanig te gedragen.
De mods moeten dit simpelweg accepteren als de Nieuwe Norm.![]()
Als sollicitatieprocedure is dit een mmooi medium.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:38 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat had ik in het begin ook, maar later veranderde dat. Bovendien vond ik het hele gebeuren veel meer op het lijf van Joost geschreven, zoals die keer op keer de showmaster uit mocht hangen.![]()
Ik vond Joost meer op een jonge versie van Rolf Wouters lijken... qua uiterlijk danquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:45 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Als sollicitatieprocedure is dit een mmooi medium.
Jostie zou best wel als presentator geschikt kunnen zijn.
Hier en daar een beetje bijschaven en Nederland heeft een nieuwe Henny Huisman erbij
Ja, jij ook een voorspoedig 2006quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:45 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Als sollicitatieprocedure is dit een mmooi medium.
Jostie zou best wel als presentator geschikt kunnen zijn.
Hier en daar een beetje bijschaven en Nederland heeft een nieuwe Henny Huisman erbij
Proficiat met de eerste Hotel BB capquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:43 schreef Foreverblue het volgende:
Jaaaaaaa.... net op stream 4 ff beeld... dit worden de hotelkamers
[afbeelding]
Hahahaha.... nu durf ik niet meer te zeggen dat het eigelijk een fake isquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:48 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Proficiat met de eerste Hotel BB cap![]()
Geweldig FB: wij wisten dat we op jou konden rekenen.
Tranen van emotie biggelen over mijn wangen.
Een nieuwe tissuedoos opengemaakt.
Het vertrouwen in de toekomst is hersteld![]()
daar gaat het vertrouwen in de toekomstquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahahaha.... nu durf ik niet meer te zeggen dat het eigelijk een fake is![]()
Een "Invulling van de Nieuwe Normen en Waarden van Balkenende" klinkt de modjes als muziek in de oren en zij zullen misschien hier makkelijker aan toegeven.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:46 schreef whitef0x het volgende:
Pff en het gaat nog steeds door hier![]()
gezellie![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:51 schreef whitef0x het volgende:
[..]
daar gaat het vertrouwen in de toekomst![]()
hahaha ik servival nie dus lig daar zo uitquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:52 schreef teamlead het volgende:
[..]natuurlijk...we houden gewoon vol hier,... Komt zelfs een nieuwe userservivalgame
en die cap van Nath was zeker ook fake.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee die was 100% echt... nee, niks van gehoord. In het interview met Roel en Dido in het AD zegt Dido:quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
en die cap van Nath was zeker ook fake.
Niks meer van gehoord zeker.
das echt een heeel naar spel, men wordt allemaal persoonlijk aangevallen enzo..... en dan gaat iemand weer vrijwillig exit omdat de spanningen te hoog worden enzo..... pfff ik waag me er niet aan..quote:
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Moet je maar geen webcam op je bed gericht hebben staanquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:57 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Tuurlijk.
We weten ook dat de camera's weg zijn.
Maar ik vind het een compliment waard dat je mijn slaapkamer hebt kunnen cappen.![]()
Nee joh. Niks persoonlijk. Gewoon een spellekequote:Op dinsdag 27 december 2005 13:57 schreef Sassefras het volgende:
[..]
das echt een heeel naar spel, men wordt allemaal persoonlijk aangevallen enzo..... en dan gaat iemand weer vrijwillig exit omdat de spanningen te hoog worden enzo..... pfff ik waag me er niet aan..
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Moet je maar geen webcam op je bed gericht hebben staan![]()
![]()
De recycle shopquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:59 schreef Mabelle het volgende:
Allemachtig .... van welke rommelmarkt komen die nachtkastjes vandaan![]()
touchéquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Moet je maar geen webcam op je bed gericht hebben staan![]()
![]()
oooow, jij bent 1 van die bouwvakkers op de streams dusquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:04 schreef Snaptnix het volgende:
Goeiemiddag allemaal![]()
Evene een snelle pitstop hier maken, tussen de opruim en herindeel werkzaamheden door![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:04 schreef Snaptnix het volgende:
Goeiemiddag allemaal![]()
Evene een snelle pitstop hier maken, tussen de opruim en herindeel werkzaamheden door![]()
Viespeukenquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee die was 100% echt... nee, niks van gehoord. In het interview met Roel en Dido in het AD zegt Dido:
...maar ze kon ziet voorkomen dat enkele viespeuken hun kans schoon zagen. ,,Op internet staan naaktfoto’s. Dat vind ik echt vervelend.’’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |