ik snap het.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:40 schreef PH52 het volgende:
[..]
Het is helemaal niets voor jou. Het is een spel voor simpele, primaire wezens, liefst gevoerd in het diepst van de nacht, beneveld door alcohol en geestverruimende middelen. Niets is wat het lijkt, de vocabulaire stamt uit het Neanderthalertijdperk, de knotsen waarmee ze elkaar de virtuele hersens inslaan idem dito.
Kortom, niets voor een welopgevoede studente.
![]()
Oké, als jij denkt dat je het aan kunt - doen ! Ik ben gek op de geur van angstzweet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:59 schreef I_doubt het volgende:
[..]
ik snap het.
Maar als ik nou win?
Dat is toch niet leuk voor jullie?
En zeker als ik dat nu al weet?(Het ruikt hier helemaal niet naar iemands schoenen waar iemand naast loopt)
Als we je niet met twee vingers in de neus hadden aangekund, zouden we je niet hebben uitgenodigd! Winnaars zijn allang bekend! We zoeken alleen nog wat losers en jij was de beste kandidaat!quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:59 schreef I_doubt het volgende:
[..]
ik snap het.
Maar als ik nou win?
Dat is toch niet leuk voor jullie?
En zeker als ik dat nu al weet?(Het ruikt hier helemaal niet naar iemands schoenen waar iemand naast loopt)
Ik ben al aan de 2e keer bezig. Letters spelen voor mijn ogen een bizar spelletje.quote:
Wat zei ik? Een prima kandidaat!quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:04 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik ben al aan de 2e keer bezig. Letters spelen voor mijn ogen een bizar spelletje.
Het wordt alleen maar vager.
Ik snap het echt niet.
Er is dus een minimum grens nodig, die bereikt wordt door een uitputtingsslag veroorzaakt door slaaptekort, drugs inclusief alcohol, rock en roll, sex en wat dies meer zij.
Dat is mij wel toevertrouwd.
Als dit het niet is, snap ik het echt niet![]()
Mrquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoi Mr. 1000
We zijn op weg naar de 2000 en die gaan we halen
Peper en zout heb ik hier al voor mijn smaakpapillen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:02 schreef demins het volgende:
[..]
We zoeken alleen nog wat losers en jij was de beste kandidaat!
Vreet hem op!quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:09 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Peper en zout heb ik hier al voor mijn smaakpapillen.
Voor de rest lust ik jou rauw![]()
Ik heb me aangemeld en al bijna gewonnen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:01 schreef PH52 het volgende:
[..]
Oké, als jij denkt dat je het aan kunt - doen ! Ik ben gek op de geur van angstzweet.![]()
Hoi Cuall, heb je het nieuwe Servival game topic al gezien?quote:
Hé, hallo witte stralende schoonheid van de nacht.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:11 schreef demins het volgende:
[..]
Hoi Cuall, heb je het nieuwe Servival game topic al gezien?![]()
Volgens mij is er nog geen notaris benoemd...
Anders dan bij BB hebben we hier een notaris! Vraag maar eens aan Cuall wat ze met zulke gevalletjes in het verleden gedaan heeft! Ik kan je verzekeren dat de Broederschap daar niet aan te pas kwam. De onderwereld trok wit weg toen ze van Cuall's maatregelen hoorde! Liquidaties leken opeens een uitstapje naar Madurodam.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:11 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik heb me aangemeld en al bijna gewonnen.![]()
Ja, cuall d'r zitten hier een paar Nederlandse cuallen die graag op hun nummer gezet willen worden.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:12 schreef cuall het volgende:
[..]
[afbeelding] Hai lieffie, heb ik gisteren en vandaag veel gemist![]()
Whaha ik denk dat jij effe je rails in je bovenkamer moet nakijkenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:13 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Hé, hallo witte stralende schoonheid van de nacht.[afbeelding]
Jouw overdaagse schoonheid is voorbij mijn stoutste dromen![]()
Het is duidelijk dat jullie me gemist hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:16 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ja, cuall d'r zitten hier een paar Nederlandse cuallen die graag op hun nummer gezet willen worden.
En bij gebrek aan zelffrustratie willen ze zich opofferen ter meerder glorie van het Feminale (ons dus)
Verder heeft FB een schijn cap kunnen maken van het BB hotel van de toekomst.
De derde kerstdag gaat in een rustig tempo voorbij.
En hoe is jouw dag tot nog toe?
Oh dat komt even mooi uit.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:15 schreef demins het volgende:
[..]
Anders dan bij BB hebben we hier een notaris! Vraag maar eens aan Cuall wat ze met zulke gevalletjes in het verleden gedaan heeft! Ik kan je verzekeren dat de Broederschap daar niet aan te pas kwam. De onderwereld trok wit weg toen ze van Cuall's maatregelen hoorde! Liquidaties leken opeens een uitstapje naar Madurodam.
We misten je wel gister hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:20 schreef cuall het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jullie me gemist hebben![]()
![]()
Ik heb vandaag heerlijk weer eens uitgeslapen, was echt nodigVerder lekker wezen shoppen met dochterlief
![]()
Het trouwens verdomde koud buiten.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:15 schreef demins het volgende:
[..]
Anders dan bij BB hebben we hier een notaris! Vraag maar eens aan Cuall wat ze met zulke gevalletjes in het verleden gedaan heeft! Ik kan je verzekeren dat de Broederschap daar niet aan te pas kwam. De onderwereld trok wit weg toen ze van Cuall's maatregelen hoorde! Liquidaties leken opeens een uitstapje naar Madurodam.
Ja, ik ben wel blij dat de kerstdagen voorbij zijn, het was dit jaar wel gezellig hoor, daar niet van, maar ..............er gaat véél tijd in zittenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:24 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
We misten je wel gister hoor, Jij hebt dus het zelfde gedaan als ik lekker een
gat in de dag geslapen![]()
en toen lekker even de stad in, wel koud maar
reuze gezellig![]()
En we hebben een notaris!!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:21 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Oh dat komt even mooi uit.
Ik wilde me net beschikbaar stellen als notaris. Ik heb een CV met voldoende getuigenissen van allemaal uiterst tevreden klanten die direct zonder ook maar enige twijfel hun hand voor mij in het vuur zouden steken.
Dan kan ik straks als de niets ontziende competitie begint, de juiste beginstand vaststellen![]()
Ik heb Joost alleen Vrijdag avond even gezien in RTL Boulevard.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:25 schreef Vigile het volgende:
Ik vroeg me af of joost of lieske sinds big brother al in de media zijn geweest?
Ik ook hoor, en idd er gaat ook best wel veel tijd in zitten, voelde mequote:Op dinsdag 27 december 2005 16:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel blij dat de kerstdagen voorbij zijn, het was dit jaar wel gezellig hoor, daar niet van, maar ..............er gaat véél tijd in zitten![]()
Dido en Roel zouden in AD komen, maar die lees ik niet. Staat er al iets over geschreven (ik heb nog niks teruggelezen). Verder heb ik nog nergens iets over ze gelezenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:29 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik heb Joost alleen Vrijdag avond even gezien in RTL Boulevard.
verder zou ik het niet weten. Misschien één van de anderen.
Ach, dat hoor ik zoooooo vaak!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:32 schreef I_doubt het volgende:
edit: demins je hebt gelijk (voor deze ene keer)
Herkenbaarquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:32 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik ook hoor, en idd er gaat ook best wel veel tijd in zitten, voelde me
gister aan het eind van de dag niet zomaar zo
![]()
![]()
![]()
Hahaquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik ga vandaag niks meer doen, alleen maar luieren
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:41 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hahaook al, ach morgen weer een dag
![]()
mag zo af en toe best wel eens hoor even
lekker luieren![]()
Iets meer geschikt voor het niet-overlevingsspel.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:35 schreef demins het volgende:
[..]
Ach, dat hoor ik zoooooo vaak!!
Wat stond er eigenlijk, lieverd?![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:43 schreef Foreverblue het volgende:
Jaaaaaaa.... net op stream 4 ff beeld... dit worden de hotelkamers
[afbeelding]
![]()
Owquote:
Je aanwezigheid in het Servival topic is dringend gewenst!quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:44 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Iets meer geschikt voor het niet-overlevingsspel.![]()
Daar heb ik het ook maar neer gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |