Deze was op TV, maar waar slaat die vraag op?quote:Op zondag 1 januari 2006 17:09 schreef amornl87 het volgende:
waren dr geen Jezus documentaires bij de videotheek dan?
kerel hoe oud ben jij??quote:Op zondag 1 januari 2006 17:08 schreef FuifDuif het volgende:
Vanmiddag heb ik Funny Girl gezien.
[afbeelding]
Waaromquote:Op zondag 1 januari 2006 17:17 schreef amornl87 het volgende:
Das wel een jonge leeftijd hey voor die interesses die dr op je fotoboek vermeld staan, vind je ook niet??,18
Ff een serieus stel vragen:quote:Op zondag 1 januari 2006 15:42 schreef Gorro het volgende:
Het afgelopen jaar heb ik 507 films gezien, terwijl dat er vorig jaar nog 770 waren. Daarvan zag ik er 70 in de bioscoop en had ik er 25 als eens eerder gezien.
off-topicquote:Op zondag 1 januari 2006 17:17 schreef amornl87 het volgende:
Das wel een jonge leeftijd hey voor die interesses die dr op je fotoboek vermeld staan, vind je ook niet??,18
- Nee, ben student en heb geen bijbaan. Sporten doe tegenwoordig helaas ook niet meer, sinds m'n squash-partner gestopt is, dus ik heb vrij veel vrije tijd die ik kan vullen met film kijken.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:08 schreef Morrigun99 het volgende:
Ff een serieus stel vragen:
- Heb je een baan?
- Is het film kijken gerelateerd aan een eventuele opleiding? En zo ja, welke?
quote:Op zondag 1 januari 2006 17:17 schreef amornl87 het volgende:
Was wel leuk ja.quote:
Tof! Veel plezier alvastquote:Op woensdag 4 januari 2006 08:11 schreef Verrekijkertje het volgende:
@ Blaatschaap.
Omdat jij zo aardig bent geweest om één van mijn favoriete films te gaan bekijken"(Gone with the wind) zal ik de volgende keer alstie weer op TV komt "The importance of being earnest" te gaan kijken. Ook al jaren tegenaan gehikt, maar jouw beschrijving trekt me wel over de streep.
GPquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
GP?
Niet echt...ik vond 'm in ieder geval een stuk minder dan deel 2.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:23 schreef Robzilla het volgende:
Transporter 1heb ik overigens nooit gezien.. moeite waard?
Ieder zn dingquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:26 schreef Mike het volgende:
[..]
Niet echt...ik vond 'm in ieder geval een stuk minder dan deel 2.
Aan de andere kant: ik vond Napoleon Dynamite wel leuk, dus waarom zou je naar mij luisteren?
Denk dat hier je leeftijd toch echt van invloed is. Want die scené en de hele film is imo gewoon geweldig.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:01 schreef dolle_hond het volgende:
team america: world police
aardig bij vlagen, deze poppenparodie. maar over t algemeen niet zo sterk.
een zwakke naked gun-kloon eigenlijk.
zooitje ongeregeld moet de wereld redden van terroristen.
acteurs erbij om het geheel te verlevendigen en zo.
alleen de kots-scene is wel aardig. de sex-scene is echt hilarisch triest, een dieptepunt in de filmgeschiedenis.
[afbeelding]
vette film inderdaad, 1,5 week terug naar de bios geweest.... alleen urbanus is erg irritant... ik heb ook de originele van internet af geplukt en daar verteld Morgan Freeman verhaal, veel beter...quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:45 schreef victorinox het volgende:
La Marche de l'empereur (March of the Penguins)
Leuke documentaire over de keizerspinguin. Met een grappige voice-over van Urbanus.
[afbeelding]
Dat is niet de originele. De originele is Frans.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:04 schreef Buddha_Monk het volgende:
[..]
vette film inderdaad, 1,5 week terug naar de bios geweest.... alleen urbanus is erg irritant... ik heb ook de originele van internet af geplukt en daar verteld Morgan Freeman verhaal, veel beter...
ie bah die heb ik afgezet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:58 schreef Sjengdanny het volgende:
Gister nacht: Wedding Crashers. Wel lache film.
De beste scene uit de hele film.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:01 schreef dolle_hond het volgende:
team america: world police
de sex-scene is echt hilarisch triest, een dieptepunt in de filmgeschiedenis.
Ik vond één keer al erg zat.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:22 schreef someone24 het volgende:
Gisteravond voor de 3de keer:
The notebook
die kots-scene bleef ook maar doorgaan, maar die vond ik niet erg.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:26 schreef victorinox het volgende:
[..]
De beste scene uit de hele film.
Hij bleef maar doorgaan, met telkens andere standjes. Ik geloof dat er zelfs een poep/plas sex scene uitgeknipt is.
oops inderdaad... toch blijft morgan freeman beter dan urbanusquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:19 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Dat is niet de originele. De originele is Frans.
damn... respect, dat zou ik niet trekken...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:22 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik ga tremors 1, 2, 3 & 4 kijken
Ip. daarvan hele madonna dvd gewatched.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:23 schreef Buddha_Monk het volgende:
[..]
damn... respect, dat zou ik niet trekken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deel 1 & 4 zijn erg leuk.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:22 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik ga tremors 1, 2, 3 & 4 kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |