Het Groot Gelijkheidsgeloof?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:54 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
het geloof dat ze gelijk hebben
Maar dan had het ook geen waarde kunnen hebben he?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zonder de arabieren zou je nu naar achterlijke Romeinse cijfers hebben lopen kijken en hadden we geen 0!!!!!!![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:00 schreef Mutant01 het volgende:
Leen van Frisia... ja, daar moeten wij als Westerse superieure cultuur trots op zijn.
Formule 1 is de Koningsklasse van de autosport. Historie, ontwikkelingen, emotie, creme de la creme etc.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:56 schreef Mutant01 het volgende:
Zeer succesvol en lijkt totaal niet op de F1 bedoel je.![]()
Harry Mens heeft zeker een projectje lopen in Dubaiquote:Gelukkig besteed RTL Z een hele week aan Dubai onder de naam booming dubai.
Dat is het volgens mij niet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:43 schreef Drugshond het volgende:
De bomgordel is toch echt een Arabische uitvinding.
Zie je wel dat ze iets uitvinden
Nee dat is dus juist niet zo, Indiers hadden een ander systeem bedacht voor de 1 t/m 9. Echter dat verschilde niet van de Romeinse cijfers in die zin dat de indiers net als de Romeinen geen nul hadden.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:01 schreef George-Butters het volgende:
Indiers hebben de nul bedacht.
Ga dat maar eens MCXVI keer opschrijven!quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zonder de arabieren zou je nu naar achterlijke Romeinse cijfers hebben lopen kijken en hadden we geen 0!!!!!!![]()
Helaas is de baas boven de baas ziek, en komt te overlijden. Bedolven onder achterlijke regeltjes en grote verschillen tussen teams. Mooi om te zien dat steeds minder mensen naar F1 races gaan.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:01 schreef MrX1982 het volgende:
Formule 1 is de Koningsklasse van de autosport. Historie, ontwikkelingen, emotie, creme de la creme etc.
Baas boven baas blijf je houden.
Oh dat zal wel meevallen of denk je dat die A1GP de boel gaat overnemen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:04 schreef Mutant01 het volgende:
Helaas is de baas boven de baas ziek, en komt te overlijden. Bedolven onder achterlijke regeltjes en grote verschillen tussen teams. Mooi om te zien dat steeds minder mensen naar F1 races gaan.
Arabische uitvindingquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:07 schreef Monidique het volgende:
Ik voel me nutteloos.
Dat is onvermijdelijk.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:07 schreef Monidique het volgende:
Ik voel me nutteloos.
A1GP heeft een explosieve start gemaakt en maakt nu nog een explosieve groei mee. Je kan het wel het wonderkindje van de autosport noemen. Er zijn al verschillende arabische automerken hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Oh dat zal wel meevallen of denk je dat die A1GP de boel gaat overnemen?
Ik ben benieuwd wanneer Dubai een eigen autoindustrie gaat opzetten. Misschien kan die sjeik Lada opkopen.
Gelukkig komt maart weer dichterbij kan ik weer genieten van een echte raceklasse.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:09 schreef Mutant01 het volgende:
A1GP heeft een explosieve start gemaakt en maakt nu nog een explosieve groei mee. Je kan het wel het wonderkindje van de autosport noemen. Er zijn al verschillende arabische automerken hoorLaraki bijvoorbeeld.
Allah Akbar?quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:13 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens weet MrX niet eens dat ie af en toe arabisch praat
De sjeik is gewoon slim, media aandacht heet dat. F1 heeft natuurlijk al jaren voorsprong, A1GP heeft dat nog niet. Een launch tussendoor is dan ook geen goeie strategie. Bovendien waren de auto's nog niet eens klaar.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:13 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Gelukkig komt maart weer dichterbij kan ik weer genieten van een echte raceklasse.
Die sjeik heeft overigens weinig lef, waarom is de A1GP niet tegelijkertijd met de F1. Dan zou je meteen zien wat voor marginaal bereik die klasse heeft. Het amateurvoetbal van de autosport.
dat is er al 1 meer dan de batterij aangeeftquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De drie A's; Alcohol, Algebra, en Achenebbisj!
En een meer dan je vaste hangplek.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:16 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
dat is er al 1 meer dan de batterij aangeeft
O ja? Moet je eens in Sodom&Gomorra kijkenquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:16 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Weer eens een lekker ouderwetse onzindiscussie.
Gitaar, Koffie, Cannabis, Gibraltar, Gazelle, ottomaan, talisman, sofa, spinazie, kabel, kameel, henna, katoen, Alcohol, Algortimes, Algebra etc.quote:
Zo zie je maar, baggerklasse.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:16 schreef Mutant01 het volgende:
De sjeik is gewoon slim, media aandacht heet dat. F1 heeft natuurlijk al jaren voorsprong, A1GP heeft dat nog niet. Een launch tussendoor is dan ook geen goeie strategie. Bovendien waren de auto's nog niet eens klaar.
.. da's hier.. bij jullie..quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En een meer dan je vaste hangplek.
We zullen zienquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zo zie je maar, baggerklasse.
Binnen nu en 5 jaar bestaat het niet meer.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:19 schreef Johan_de_With het volgende:
O ja, Ole schreeuwen vanaf je divan is ook hoogst Arabisch.
Das iets Egyptisch ook idd.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:20 schreef Tafkahs het volgende:
net als vrouwen verdobbelen
Ze behoren tot hetzelfde rasquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:22 schreef MrX1982 het volgende:
Europeanen zijn eigenlijk ook Arabieren.
schuld van de turbotaalgeneratiequote:Op dinsdag 27 december 2005 21:21 schreef Johan_de_With het volgende:
De etymologie van kankerkachel is dan weer met raadsels omgeven.
Fatima Morganaquote:
Dat zeggen zequote:Op dinsdag 27 december 2005 21:22 schreef Mutant01 het volgende:
Ze behoren tot hetzelfde ras
Uiteindelijk zijn we allemaal negers.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:25 schreef Mutant01 het volgende:
Tis een complot zeg ik je. Het zijn eigenlijk vermomde negers.
Sidekickiaanser dan de meester zelf!quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:26 schreef Johan_de_With het volgende:
Het was al vastgesteld dat negers geen enkele gelijkenis met apen vertonen, dus dat zou best eens kunnen.
Fonkmeistah weet wel een excuus om Arabieren als niet-blanken te bestempelen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tis een complot zeg ik je. Het zijn eigenlijk vermomde negers.
Hey, wat doe jij hier.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Fonkmeistah weet wel een excuus om Arabieren als niet-blanken te bestempelen.
Die kerel weet ook allesquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Fonkmeistah weet wel een excuus om Arabieren als niet-blanken te bestempelen.
Zolang je maar niet gaat schaatsenquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik ga klunen.
Iets met Turkmenen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Die kerel weet ook alles.
Wat is het excuus?
Weltrustenquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:06 schreef sigme het volgende:
Ik ga gebruik maken van mijn zwaarbevochten recht naar bed te gaan wanneer ik zin heb.,
!
Oh niet eens iets semitisch.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:30 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Iets met Turkmenen.
quote:739 tt-EEN 739 di 27 dec 21:20:50
nieuws
ONTSLAG ALS PROTEST TEGEN HOMOHUWELIJK
Een Spaanse rechter heeft zijn ontslag
ingediend naar aanleiding van het
homohuwelijk in zijn land.
De rechter had in oktober geweigerd
een homohuwelijk te voltrekken. Hij
diende ook klacht in tegen het homo-
huwelijk bij het grondwettelijk hof.
"Het is voor mij moreel onmogelijk om
holebikoppels te huwen. Ik kan die wet
niet toepassen", aldus de rechter.
Nu het grondwettelijk hof de zaak
verworpen heeft, geeft de rechter
er dus de brui aan.
Wat hebben rechters tegenwoordig een hoog moraal zeg, ze treden af als de president de grondwet breekt, ze treden af als het ze niet zint, nou nou.quote:
Mooi weer een conservatieve zak minderquote:
waarquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:31 schreef George-Butters het volgende:
Er komen sneeuwbuien aan!
Welke van de twee?quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:48 schreef George-Butters het volgende:
DoG mag ik vragen hoe het afgelopen is met je zwangere collega?
Ja dat bedoel ik, welke van de tweequote:Op dinsdag 27 december 2005 23:12 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Degene waarvoor jij verantwoordelijk bent voor de bevruchting...
Maar goed, een abortus en eentje die hou het kindquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, welke van de twee
"ellufstedetocht!"quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:31 schreef George-Butters het volgende:
Er komen sneeuwbuien aan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |