Iets met Turkmenen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Die kerel weet ook alles.
Wat is het excuus?
Weltrustenquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:06 schreef sigme het volgende:
Ik ga gebruik maken van mijn zwaarbevochten recht naar bed te gaan wanneer ik zin heb.,
!
Oh niet eens iets semitisch.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:30 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Iets met Turkmenen.
quote:739 tt-EEN 739 di 27 dec 21:20:50
nieuws
ONTSLAG ALS PROTEST TEGEN HOMOHUWELIJK
Een Spaanse rechter heeft zijn ontslag
ingediend naar aanleiding van het
homohuwelijk in zijn land.
De rechter had in oktober geweigerd
een homohuwelijk te voltrekken. Hij
diende ook klacht in tegen het homo-
huwelijk bij het grondwettelijk hof.
"Het is voor mij moreel onmogelijk om
holebikoppels te huwen. Ik kan die wet
niet toepassen", aldus de rechter.
Nu het grondwettelijk hof de zaak
verworpen heeft, geeft de rechter
er dus de brui aan.
Wat hebben rechters tegenwoordig een hoog moraal zeg, ze treden af als de president de grondwet breekt, ze treden af als het ze niet zint, nou nou.quote:
Mooi weer een conservatieve zak minderquote:
waarquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:31 schreef George-Butters het volgende:
Er komen sneeuwbuien aan!
Welke van de twee?quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:48 schreef George-Butters het volgende:
DoG mag ik vragen hoe het afgelopen is met je zwangere collega?
Ja dat bedoel ik, welke van de tweequote:Op dinsdag 27 december 2005 23:12 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Degene waarvoor jij verantwoordelijk bent voor de bevruchting...
Maar goed, een abortus en eentje die hou het kindquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, welke van de twee
"ellufstedetocht!"quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:31 schreef George-Butters het volgende:
Er komen sneeuwbuien aan!
Komt door de moslims, en als dat het niet is zal het vast komen door de negersquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:57 schreef RichardQuest het volgende:
Heeft nu al verbazingwekkend lang geduurd voordat het weer kan, weet jij waarom, MrX?
De natuur heeft een hekel aan Friesland?quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:57 schreef RichardQuest het volgende:
Heeft nu al verbazingwekkend lang geduurd voordat het weer kan, weet jij waarom, MrX?
Nu de negers het baanschaatsen veroveren (dat ook al) zullen de kaaskoppen snel op een strenge elfstedentochtwiner moeten hopen.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Komt door de moslims, en als dat het niet is zal het vast komen door de negers![]()
wedden dan wint een knoflookvreterquote:Op woensdag 28 december 2005 00:06 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nu de negers het baanschaatsen veroveren (dat ook al) zullen de kaaskoppen snel op een strenge elfstedentochtwiner moeten hopen.
gekker moet het niet wordenquote:Op woensdag 28 december 2005 00:17 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
wedden dan wint een knoflookvreter![]()
dat kan niet, ik wacht nog altijd op sneeuw, dromenland of nietquote:Op woensdag 28 december 2005 02:58 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
ga eens slapen joh, vlegel
Wat voor een foute drugs lingo is dat dan weerquote:Op woensdag 28 december 2005 03:17 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
dat kan niet, ik wacht nog altijd op sneeuw, dromenland of niet
Wat een kwalijke kwalificatie zonder aanleiding.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:58 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
ga eens slapen joh, vlegel
Nog zo'n nachtbrakerquote:Op woensdag 28 december 2005 03:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wat een kwalijke kwalificatie zonder aanleiding.
noemen ze dat nou spelletjesmoeheid?quote:Op woensdag 28 december 2005 03:22 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wat voor een foute drugs lingo is dat dan weer
Je bent geirriteerd door mijn aanwezigheid?quote:Op woensdag 28 december 2005 03:24 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nog zo'n nachtbraker
Nee hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 03:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je bent geirriteerd door mijn aanwezigheid?
Eerder dronkenschap mijn beste, eerder dronkenschapquote:Op woensdag 28 december 2005 03:26 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
noemen ze dat nou spelletjesmoeheid?
Trusten.quote:Op woensdag 28 december 2005 03:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
truste zakjap en Extrawaskracht
En ik maar denken dat het iets te maken heeft met het winsterse weer.quote:Depressielijn 'veel' gebeld tijdens kerst
(Novum) - De depressielijn van de Stichting Pandora meldt dat de belangstelling voor de hulpdienst tijdens de kerstdagen 'behoorlijk groot' was. Tientallen mensen die zich neerslachtig en eenzaam voelden, belden de afgelopen dagen. De depressielijn hanteerde voor het eerst verruimde openingstijden tijdens de kerstdagen. Dat meldt Pandora-medewerkster Elly Wisker van de depressielijn dinsdag.
De stichting Pandora, een organisatie die zich inzet voor mensen met psychische problemen, zet de verruimde openingstijden volgend jaar door. "Jammer genoeg hebben dit jaar meer mensen gebeld dan vorig jaar met kerst. Kennelijk voorzien wij in een behoefte. Het is heel triest dat steeds meer mensen depressieklachten hebben of zich eenzaam voelen. Niet alleen ouderen, ook jongeren van begin twintig bellen naar ons om die reden", zegt Wisker.
De lijn is volgens haar bedoeld als luisterend oor. "We geven geen adviezen. We praten meer als ervaringsdeskundige op de mensen in. Sommige mensen denken dat we een 'wonderpilletje' voor ze hebben. Was dat maar zo. Wij proberen de mensen te helpen met het acceptatieproces."
Precieze cijfers over het aantal bellers waren dinsdag nog niet bekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |