Truste alvastquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:24 schreef Foreverblue het volgende:
Ik doe nog 1en dan ga ik ook duiken...
Ja: een uitstekend plan is dit eigenlijk met daarnaast de mogelijke vlucht naar de realiteit toe.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zeg maar een soort digitale opvangplek voor bb-verslaafden![]()
Gezellig idee... een Fok-meetquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:26 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ja: een uitstekend plan is dit eigenlijk met daarnaast de mogelijke vlucht naar de realiteit toe.
bv via bb ontwenningskuurbijeenkomsten![]()
Wij wachten geduldig, steeds ongeduldiger..........................quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:24 schreef Foreverblue het volgende:
Moet zeker te doen zijn: een après BB bijeenkomst voor ..........(vul maar in)quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gezellig idee... een Fok-meet
Whahahaha wat ben je ook een heerlijke romanticus hequote:Op dinsdag 27 december 2005 01:28 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Wij wachten geduldig, steeds ongeduldiger..........................![]()
Wij wachten op de plons in het water.............![]()
Wij wachten op de plons in bed..................![]()
Wij wachten.................![]()
Wij...........![]()
Ik![]()
Alvast een hele goede nachtrust toegewenst.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:24 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:25 schreef doka het volgende:
[..]
Truste alvastIk ga het ook niet lang meer trekken
Slaap lekker allebei... tot later weerquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:30 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Alvast een hele goede nachtrust toegewenst.![]()
Slaap lekker en tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
Hallo iedereenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:25 schreef melke het volgende:
BB, de avond na het opgeven van de laatste fiets opdracht. De meisjes gingen slapen en kregen 'mag het licht uit' te horen in de slaapkamer. Mijn ontdekking van het jaar 2005! Geweldig liedje!
Melke je bent er nog, ik wil nog ff sorry zeggen voor kerstavond, meestal rond die tijd ben ik erg fel en kan ik weinig hebben, zo ook deze keer, ieder zijn mening maar die had ik ook voor me kunnen houdenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:25 schreef melke het volgende:
BB, de avond na het opgeven van de laatste fiets opdracht. De meisjes gingen slapen en kregen 'mag het licht uit' te horen in de slaapkamer. Mijn ontdekking van het jaar 2005! Geweldig liedje!
Slaap lekker FBquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[..]
Slaap lekker allebei... tot later weer
Heeeeeeeeeeeeej Morwquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hallo iedereen![]()
En heb je hem al binnen, melke?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hallo iedereen![]()
Nu begreep je mij verkeerdquote:
Hoi Morwenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hallo iedereen![]()
Ha Morwenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hallo iedereen![]()
Ja, zo'n dikke week later heb ik hem dan eindelijk binnen!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hallo iedereen![]()
En hier heeft de twijfelaarster geen weerwoord.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahaha wat ben je ook een heerlijke romanticus he![]()
Ojeeeeeeeeeee, ik zag dat je zei laatstequote:
Ik had al een Fok meet voorgesteld om te helpen bij de afkickverschijnselen... soort groepstherapiequote:Op dinsdag 27 december 2005 01:35 schreef I_doubt het volgende:
[..]
En hier heeft de twijfelaarster geen weerwoord.
FB: slaap lekker, [afbeelding] want ik snap dat je de kracht niet op kunt brengen om ons, BB ontheemden bij te staan en te helpen met hun afkickverschijnselen![]()
*helmut Lotti draai*quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:35 schreef Morwen het volgende:
Truste voor iedereen die gaat slapen![]()
Nickx is er nog niet![]()
LOTR (TT) - Requiem for a dream op heeft staan![]()
Niet illegaal toch zeker hehquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:35 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, zo'n dikke week later heb ik hem dan eindelijk binnen!!
Hahaha geeft niet hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:37 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ojeeeeeeeeeee, ik zag dat je zei laatste, daarna de
, dus ik denk FB gaat ff truste zeggen.
Blijft leuk he dat tikken zo![]()
Geeft niet joh! Snap het ook wel hoor. Kerst kan met de emotie spelen he.. In positieve zin, maar zeker ook in negatieve zin. Kerst is voorbij. Je bent er weer 'n jaar vanaf! Hopelijk gaat het ondertussen iets beter met je.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Melke je bent er nog, ik wil nog ff sorry zeggen voor kerstavond, meestal rond die tijd ben ik erg fel en kan ik weinig hebben, zo ook deze keer, ieder zijn mening maar die had ik ook voor me kunnen houdenHet blijft voor mij gewoon een tijd dat ik in bed moet blijven met de dekens over mijn kop en me vooral stil moet houden. Dus nogmaals sorry, was niet zo bedoeld
![]()
![]()
![]()
Ik ben hartstikke braaf!quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Niet illegaal toch zeker heh![]()
Ik slinger regelmatig limewire aan als ik een mooi nummer ergens hoor![]()
Gaat ie nog Dizzy of moet ik de mannen met de witte jassen inschakelenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:37 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
[..]
*helmut Lotti draai*![]()
Heerlijk met zijn tierietumbah of hoe schrijf je zo iets?![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha geeft niet hoor
Maar nu ben ik wel echt weg... slaap fijn![]()
Gaat nu wel weer, Lied is afgelopen goddankquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gaat ie nog Dizzy of moet ik de mannen met de witte jassen inschakelen![]()
Hallo Morwen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hallo iedereen![]()
Het gaat toch nog goed komen met jou!quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha geeft niet hoor
Maar nu ben ik wel echt weg... slaap fijn![]()
We gaan stug door als de mannen met de baardenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:39 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Hallo Morwen.[afbeelding]
Welkom wee op de derde kerstnacht in het alom veelgeprezen en door de forumadministratie ondergewaardeerde BB forum.
We gaan nu naar Nieuw jaar, vers begin, dan gaat het altijd stukken beter. Maar hou er niet van om mensen zomaar omdat ik daar zin in heb af te zeiken. Vind ik stom van mezelf en heb ik dan weer spijt van, dus nogmaals sorry, was niet zo bedoeldquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:38 schreef melke het volgende:
[..]
Geeft niet joh! Snap het ook wel hoor. Kerst kan met de emotie spelen he.. In positieve zin, maar zeker ook in negatieve zin. Kerst is voorbij. Je bent er weer 'n jaar vanaf! Hopelijk gaat het ondertussen iets beter met je.
Helmut mag ik niet! Hij is dankzij de Nederlandse Soundmixshow bekend geworden. Laatst in een Belgisch interview hoorde ik hem zeggen dat hij 'Hollanders' maar 'n raar en idioot volk vind. Nou Helmut, steek die cd's maar in je kont!quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:37 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
[..]
*helmut Lotti draai*![]()
Heerlijk met zijn tierietumbah of hoe schrijf je zo iets?![]()
ZZ-Top???quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
We gaan stug door als de mannen met de baarden![]()
I
Moses???quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:42 schreef Snaptnix het volgende:
HELLUP!!!!!!!!!!!!!!! Zie het echt niet![]()
Iemand die van het volgende iets kan maken?
Zoek een woord van zes letters,
dat de naam van een stroom in het
Midden-Oosten geeft. Schikt u die letters enigszins en haalt u één dubbele weg, dan
krijgt u de naam van een geloofsheld die
aan die stroom 'n merkwaardige nacht doorbracht.
Vul in: stroom,geloofsheld
Zelf denk ik nog steeds aan een rivier, en aan de bijbel ofzo.... Maar zal wel weer te simpel gedacht zijn
*zucht*
Geeft niet! Zand er over!quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:41 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
We gaan nu naar Nieuw jaar, vers begin, dan gaat het altijd stukken beter. Maar hou er niet van om mensen zomaar omdat ik daar zin in heb af te zeiken. Vind ik stom van mezelf en heb ik dan weer spijt van, dus nogmaals sorry, was niet zo bedoeld![]()
Gingen die niet varen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
We gaan stug door als de mannen met de baarden![]()
I
Oeh, een cryptogramquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:42 schreef Snaptnix het volgende:
Midden-Oosten geeft. Schikt u die letters enigszins en haalt u één dubbele weg, dan
Zelf denk ik nog steeds aan een rivier, en aan de bijbel ofzo.... Maar zal wel weer te simpel gedacht zijn
*zucht*
Sorry Dizzy, I_Doubt had het goedquote:
Nu ff Sneeuw dr over, geen zand dan smelt de sneeuw en moet morgen nop sneeuwpoppen bouwenquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oeh, een cryptogramDaar ben ik heel erg slecht in
![]()
Die zijn top inderdaadquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Na ik ga toch maar voor ZZ-top hoor. luister ik liever naar
Wat is dat dan voor een puzzeltje? (bv link?)quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ik dus ook blijkbaar, na 24 uur staren begin ik de moed wel aardig op te geven, ooit het antwoord nog te vinden
mzsteriaxquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:49 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor een puzzeltje? (bv link?)
geloofsheld...... Jefta, Daniël, Simson, maar wat voor rivier of stroom je daar bij kunt verzinnen.... geen idee. Rivieren in Israël: De Tigris en de Eufraat. Maar die combineren niet met de letters van de geloofshelden.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:42 schreef Snaptnix het volgende:
*zucht*
Met Run dmcquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die zijn top inderdaad![]()
*Aerosmith - Walk This Way luistert![]()
Hallo SuperMom, nee niks gemist, de werklui hebben kerstvakantiequote:Op dinsdag 27 december 2005 01:51 schreef SuperMOM het volgende:
Hallo allemaal!Heb ik nog iets gemist op de streams door de verplichte kerstdagen?
![]()
Neuh, ze fietsen nog steedsquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:51 schreef SuperMOM het volgende:
Hallo allemaal!Heb ik nog iets gemist op de streams door de verplichte kerstdagen?
![]()
Hoi hoi supermom. ja heel wat gemist, teveel om op te noemenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:51 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:51 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
SuperMammiequote:Op dinsdag 27 december 2005 01:51 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
Toen werd het hier stilquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
mzsteriax
http://www.creativepuzzel(...)eriax6.5/xw95982.htm
Dies ook goed jaquote:
Dit vind ik heel erg lief en "groot" van je Dizzy!quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Melke je bent er nog, ik wil nog ff sorry zeggen voor kerstavond, meestal rond die tijd ben ik erg fel en kan ik weinig hebben, zo ook deze keer, ieder zijn mening maar die had ik ook voor me kunnen houdenHet blijft voor mij gewoon een tijd dat ik in bed moet blijven met de dekens over mijn kop en me vooral stil moet houden. Dus nogmaals sorry, was niet zo bedoeld
![]()
![]()
![]()
Toen vond Morwen het daar veeeeeeeels te laat voorquote:
Hallo SuperMOM; jij hebt niks gemist. Wij hebben joou gemistquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:51 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
Ja Jakob, Izaak, zelfs Jezus... Kom ook niet verder als de rivieren Eufraat en Tigris,quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:51 schreef M-en-A het volgende:
[..]
geloofsheld...... Jefta, Daniël, Simson, maar wat voor rivier of stroom je daar bij kunt verzinnen.... geen idee. Rivieren in Israël: De Tigris en de Eufraat. Maar die combineren niet met de letters van de geloofshelden.![]()
Sorry maar aangezien ik nog steeds niet bij met met die klote SC topics, kwam ik dit tegen!!!quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik weet me nooit houding te geven zo om 12 uur, hele gezin is al naar bed en ik zit ernstig te twijfelen, dronken worden of wijselijk naar bed gaan. Meestal weet ik smorgens als ik met pijn in de schedel en het gevoel of er twee bunzingen in mijn mond hebben liggen jongen pas dat ik de verkeerde beslissing heb genomen![]()
Thx maar eerlijk is eerlijk hequote:Op dinsdag 27 december 2005 01:55 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dit vind ik heel erg lief en "groot" van je Dizzy!Ik kan op sommige momenten ook erg fel zijn en dan per ongeluk de verkeerde kwetsen
maar ik vind het top dat je dit schrijft!
Maar oke zand/sneeuwstorm erover nieuw begin!
![]()
Ga ik straks ook maar doen denk ik. Eerst m'n eigen cluppie afkickende BBérs om hulp vragen natuurlijk. Heb volop vetrouwen in deze club mensen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Neuh, ze fietsen nog steeds![]()
Snaptnix, misschien op diverse fora vragen? Voor als je echt lunatick ervan word![]()
En das ook een lekker nummertjequote:Op dinsdag 27 december 2005 01:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dies ook goed ja![]()
*Barry Manilow - If You Like Pina Coladas[afbeelding]
Ik een kloek die mijn kuikens om mij heen mag verzamelen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:57 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Hallo SuperMOM; jij hebt niks gemist. Wij hebben joou gemist![]()
Maar je hebt nu alle kans om je kuikens als bewonderingswaardige kloek om je heen te verzamelen![]()
Heb je al eens bij http://www.jasperscryptogrammensite.com/index2.html een ballonnetje op gelaten?quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ik dus ook blijkbaar, na 24 uur staren begin ik de moed wel aardig op te geven, ooit het antwoord nog te vinden
Gut het leek net of ik dat *bijna* allemaal tiktequote:Op dinsdag 27 december 2005 02:02 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik een kloek die mijn kuikens om mij heen mag verzamelen?Je verwart me met een moederkloek denk ik
En dat ben ik nou net niet, offeuh toch wel? Hmmmm ik ben overmatig bezorgd, beschermend, voorzichtig, weet alles beter voor mijn zoon, ziekelijk knuffelig met hem, werk erbij, doe het huishouden, zorg voor mijn (zieke) man en probeer een sociaal leven op te bouwen (nu eindelijk BB is afgelopen
)
Oke oke je heb gelijk..... zuchtttttttt
![]()
Staan die nummer toevallig op de cd de foute top 100?quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:00 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En das ook een lekker nummertje![]()
![]()
Net als lola, she was a showgirl![]()
![]()
De vroegere top honderd denkquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:03 schreef melke het volgende:
[..]
Staan die nummer toevallig op de cd de foute top 100?
Rolling Stones - Sympathy For The Devilquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:00 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En das ook een lekker nummertje![]()
![]()
Net als lola, she was a showgirl![]()
![]()
Oeh oehquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Rolling Stones - Sympathy For The Devil![]()
Deze dan![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:51 schreef M-en-A het volgende:
[..]
geloofsheld...... Jefta, Daniël, Simson, maar wat voor rivier of stroom je daar bij kunt verzinnen.... geen idee. Rivieren in Israël: De Tigris en de Eufraat. Maar die combineren niet met de letters van de geloofshelden.![]()
'De Bruid van Mesopotamia'quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja Jakob, Izaak, zelfs Jezus... Kom ook niet verder als de rivieren Eufraat en Tigris,
Hoofdpersoon in de puzzel heet Hagar, die persoon komt wel in Genesis voor kwam ik net achter, dus hoop het antwoord ergens daar te vinden......![]()
*mijmert wat over de foute avond in het BB-huisquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:03 schreef melke het volgende:
[..]
Staan die nummer toevallig op de cd de foute top 100?
http://www.dit.is/debijbel/ Hier staan telefoonnummers op die kan je om raad vragenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja Jakob, Izaak, zelfs Jezus... Kom ook niet verder als de rivieren Eufraat en Tigris,
Hoofdpersoon in de puzzel heet Hagar, die persoon komt wel in Genesis voor kwam ik net achter, dus hoop het antwoord ergens daar te vinden......![]()
Ik was je gewoon net ff voorquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Gut het leek net of ik dat *bijna* allemaal tikte![]()
Rolling Stones - Honky tonk woman!quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Rolling Stones - Sympathy For The Devil![]()
Deze dan![]()
*zingt* is het lang geleden, is het lang geleden lallalalallallaaaquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
*mijmert wat over de foute avond in het BB-huis![]()
Kunnen die kerels nog heel wat van leren!!!!!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:08 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik was je gewoon net ff voor(met mijn username als supermom
) Maar zonder gekheid, wij vrouwen het zwakke geslacht??
![]()
Ik ga morgen de pluizenvrienden na doen in de sneeuw, mocht er vanavond nog genoeg vallenquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:08 schreef Morwen het volgende:
En jawel, daar zijn ze weer, mijn pluizige vrienden op Nickx![]()
![]()
![]()
Mag ook, The Stones zijn gewoon goedquote:
en en enquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:10 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HEBBUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Met dank aan wikipedia![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:10 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HEBBUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Met dank aan wikipedia![]()
![]()
![]()
![]()
Het is hier magertjes hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:11 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik ga morgen de pluizenvrienden na doen in de sneeuw, mocht er vanavond nog genoeg vallen![]()
Dus naast je (zieke) man, je aandacht eisende zoon, je behoefte tot sociale zelfontplooiing, staan hier op het BB forum: tientallen ontheemden: wanhopig roepen zij jouw hulp in. HELP!quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:02 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik een kloek die mijn kuikens om mij heen mag verzamelen?Je verwart me met een moederkloek denk ik
En dat ben ik nou net niet, offeuh toch wel? Hmmmm ik ben overmatig bezorgd, beschermend, voorzichtig, weet alles beter voor mijn zoon, ziekelijk knuffelig met hem, werk erbij, doe het huishouden, zorg voor mijn (zieke) man en probeer een sociaal leven op te bouwen (nu eindelijk BB is afgelopen
)
Oke oke je heb gelijk..... zuchtttttttt
![]()
zover is dat niet maar het sneeuwt hier geruisloos door, hele kleine vlokjes maar ze landen welquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het is hier magertjes hoor![]()
Hier is Leiden trouwens![]()
ja uhhh.... relatief gezien... zoals je zult begrijpen.... en dat komt omdat een vriendin van me.. .je weet wel die ene uit Groningen... ja uhhhh... die zei laatst... je weet wel laatst vanuit de verleden tijd beredenering... ja uhhh.... die zei dus.... toch????.... snap jequote:Op dinsdag 27 december 2005 02:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Kunnen die kerels nog heel wat van leren!!!!!!![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:08 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
http://www.dit.is/debijbel/ Hier staan telefoonnummers op die kan je om raad vragen![]()
![]()
![]()
Nope deze ronde haak ik afquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:14 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ja uhhh.... relatief gezien... zoals je zult begrijpen.... en dat komt omdat een vriendin van me.. .je weet wel die ene uit Groningen... ja uhhhh... die zei laatst... je weet wel laatst vanuit de verleden tijd beredenering... ja uhhh.... die zei dus.... toch????.... snap je![]()
Vertel nou wat het antwoord isquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Die hulp had ik goed kunnen gebruiken ja, mijn bijbelkennis is niet zo groot.
jakob was aan de jabbok (nooit van gehoord) in gevecht met een engelquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:12 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
wat was het juiste antwoord nu????![]()
Oke, bij deze mijn come out! Madonna!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ik vind elke muziek wel wat hebben, hans libregts gister ook, geweldig
Lieske weer!!! Ik vond het altijd leuk als Roel haar na deed! Ik vond Roel en Lieske sowieso een leuk stel. Zonde dat het niet kliktequote:Op dinsdag 27 december 2005 02:14 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ja uhhh.... relatief gezien... zoals je zult begrijpen.... en dat komt omdat een vriendin van me.. .je weet wel die ene uit Groningen... ja uhhhh... die zei laatst... je weet wel laatst vanuit de verleden tijd beredenering... ja uhhh.... die zei dus.... toch????.... snap je![]()
DAT vind ik zo een "kat in een nauwe zak gekochte" opmerking hèquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
jakob was aan de jabbok (nooit van gehoord) in gevecht met een engel![]()
EEn appel die van de boom valt maakt rare sprongen in het nauwquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:17 schreef M-en-A het volgende:
[..]
DAT vind ik zo een "kat in een nauwe zak gekochte" opmerking hè![]()
nee de stroom die wordt bedoeld is een rivierquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Maar die extra letter is dus ook een geloofsstroom???
RAar maar dank aan wikie![]()
We zijn bijna allemaal groot geworden met Madonna, vooral door de toen nog bestaande play-back shows overal in het land.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:16 schreef melke het volgende:
[..]
Oke, bij deze mijn come out! Madonna!!
Schaaaaaam jequote:Op dinsdag 27 december 2005 02:16 schreef melke het volgende:
[..]
Oke, bij deze mijn come out! Madonna!!
Getogen in Haaksbergen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:14 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa wij bestaan ons kindquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:17 schreef PC eend het volgende:
Man man man, net als je denkt weer een kerst zonder kleerscheuren overleefd te hebben,... flikker je pontificaal op je smoel door die glibberige kutsneeuw
Zou god dan toch bestaan![]()
Het kan alleen maar beter wordenquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:20 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Getogen in Haaksbergen?
Mijn haren rijzen nog steeds als ik haar naam hoor of noem.
Zij is geen reclame voor ons geslacht![]()
Maar, positief denkend (hoeveel moeite het me ook kost in dit geval), er kan altijd nog iets goeds van Lolita Lieske komen.![]()
Zeg het eens, mijn zoonquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:17 schreef PC eend het volgende:
Man man man, net als je denkt weer een kerst zonder kleerscheuren overleefd te hebben,... flikker je pontificaal op je smoel door die glibberige kutsneeuw
après skiquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:21 schreef FuTilE het volgende:
Skivakantie![]()
Wilde ik even als woord aandragen...
Wat doen jullie hier nog? (Curious)....
Inderdaad ja. Thuis met vriendinnetjes en de kam Madonna na doen (nee schaam ik me niet voor!quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
We zijn bijna allemaal groot geworden met Madonna, vooral door de toen nog bestaande play-back shows overal in het land.![]()
Hoi FuTilE!quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:21 schreef FuTilE het volgende:
Skivakantie![]()
Ik breek liever hier in eigen land mijn nek, kan ik namelijk heel goedquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:21 schreef FuTilE het volgende:
Skivakantie![]()
Als het het laatste concert van je vriendin is is het helemaal tof hoe het geworden isquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:22 schreef melke het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Thuis met vriendinnetjes en de kam Madonna na doen (nee schaam ik me niet voor!) Ik ben naar haar laatste concert geweest. Helemaal goed!
Wij zijn van de Rookpolitie. Tot nu toe heb ik nog niemand op heterdaad kunnen betrappen. Maar owee als ik ergens iets ruik, dan ga ik er gelijk op af zodat ik het kan melden. Ruk ik desnoods de deur van het toilet open om te kijken wie er zit te paffen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:21 schreef FuTilE het volgende:
Skivakantie![]()
Oke oke....kom maar, vertel het me maar, wat zit je/jullie dwars? Kan ik helpen? Ik heb ook ontwennings-BB-verschijnselen maar probeer er mee om te gaanquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:13 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Dus naast je (zieke) man, je aandacht eisende zoon, je behoefte tot sociale zelfontplooiing, staan hier op het BB forum: tientallen ontheemden: wanhopig roepen zij jouw hulp in. HELP!
Wij hebben BB-ontwenningsverschijnselen en zoeken een steun en toeverlaat.
En aangezien jij je profileert als
- super
- MOM (Mother Of Many)
doen wij een beroep op jouw gevoel, gemoed, compassie en moedergevoel![]()
Ik rook niet hoor, zou niet durvenquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:25 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Wij zijn van de Rookpolitie. Tot nu toe heb ik nog niemand op heterdaad kunnen betrappen. Maar owee als ik ergens iets ruik, dan ga ik er gelijk op af zodat ik het kan melden. Ruk ik desnoods de deur van het toilet open om te kijken wie er zit te paffen.![]()
*gooit peuk achter zit in pot en verbijt pijn van de brandplek op kontquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:25 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Wij zijn van de Rookpolitie. Tot nu toe heb ik nog niemand op heterdaad kunnen betrappen. Maar owee als ik ergens iets ruik, dan ga ik er gelijk op af zodat ik het kan melden. Ruk ik desnoods de deur van het toilet open om te kijken wie er zit te paffen.![]()
Ik vind het zo geweldig om dit soort dingen te lezen he, op mijn gebruikelijke chats waar ik wel eens wil hangen snappen ze me niet meer, belachelijk toch. * wapper wapper*quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:25 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Kom kom, overdrijven is ook een kunst he! Liever een meisje zoals Lieske dan een minister Rita Verdonk...quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:20 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Getogen in Haaksbergen?
Mijn haren rijzen nog steeds als ik haar naam hoor of noem.
Zij is geen reclame voor ons geslacht![]()
Maar, positief denkend (hoeveel moeite het me ook kost in dit geval), er kan altijd nog iets goeds van Lolita Lieske komen.![]()
Please, verdom me ( als het nog enigszins mogelijk is, veel moeite kan het niet zijnquote:
Ai, brings back old memories.... Tamelijk fout...quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:22 schreef melke het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Thuis met vriendinnetjes en de kam Madonna na doen (nee schaam ik me niet voor!) Ik ben naar haar laatste concert geweest. Helemaal goed!
Ff met je batterij in de sneeuw gaan zitten, zo weer overquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
*gooit peuk achter zit in pot en verbijt pijn van de brandplek op kont![]()
Boeheehoehoeee... ik raak het maar niet kwijt. Steeds die stemmetjes die ik overal hoor. Zodra ik de pc zie dan zit ik verwoedt naar de streams te zoeken. Als er een topic open staat met een foto erin en ik ben even iets van de pc verwijderd en het beeld slaat op zwart dan loop ik er snel heen om de muis te bewegen omdat ik denk dat ik anders iets op de streams mis.....quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:26 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oke oke....kom maar, vertel het me maar, wat zit je/jullie dwars? Kan ik helpen? Ik heb ook ontwennings-BB-verschijnselen maar probeer er mee om te gaandus vertel het maar hoor, lucht je hart....
Goedemorgen allemaalquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:27 schreef melke het volgende:
[..]
Kom kom, overdrijven is ook een kunst he! Liever een meisje zoals Lieske dan een minister Rita Verdonk...
Wel grappig, toen ik voor het eerst mario, het spel, in huis had was ik ook zo verslaafd dat ik overal mario geluid hoorde, in de auto, bij de kassa, overal. Werd later Tetris, werd ik wakker met een nieuwe strategie in me kop, stond meteen op, midden in de nacht meestal en ging het proberenquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Boeheehoehoeee... ik raak het maar niet kwijt. Steeds die stemmetjes die ik overal hoor. Zodra ik de pc zie dan zit ik verwoedt naar de streams te zoeken. Als er een topic open staat met een foto erin en ik ben even iets van de pc verwijderd en het beeld slaat op zwart dan loop ik er snel heen om de muis te bewegen omdat ik denk dat ik anders iets op de streams mis.....
HELLUPPPPP!!!! Boehoehoehoe, SNIK!!!!
Kromme vingertjes... Staat nu wel iets bij...quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:30 schreef melke het volgende:
FuTilE je quote me en schrijft er niets bij.. Wrom?
Oeh het wordt erstig, ik zal weer snel eens even een fimpje in elkaar timmeren, om de verschijnselen hopelijk iets te verlichtenquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Boeheehoehoeee... ik raak het maar niet kwijt. Steeds die stemmetjes die ik overal hoor. Zodra ik de pc zie dan zit ik verwoedt naar de streams te zoeken. Als er een topic open staat met een foto erin en ik ben even iets van de pc verwijderd en het beeld slaat op zwart dan loop ik er snel heen om de muis te bewegen omdat ik denk dat ik anders iets op de streams mis.....
HELLUPPPPP!!!! Boehoehoehoe, SNIK!!!!
Avond Henk, en Lieske kan altijd nog een Verdonk wordenquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:29 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
Nou ik wil geen politieke discussie openen of aangaan maar ik denk je aan Verdonk meer hebt als een Lieske (al was ik wel een fan van haar)![]()
Haaaai Henky Panky!quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:29 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
Nou ik wil geen politieke discussie openen of aangaan maar ik denk je aan Verdonk meer hebt als een Lieske (al was ik wel een fan van haar)![]()
Morge henkquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:29 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
Daar begin ik niet meer aan, dat is me zo tegengevallenquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Please, verdom me ( als het nog enigszins mogelijk is, veel moeite kan het niet zijn)
Gehaat en geliefd is ze al, ze is al een eind op wegquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Avond Henk, en Lieske kan altijd nog een Verdonk worden![]()
Niet Te snel he, we zijn nu Qualiteit gewend en dat verwachten we weer he.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oeh het wordt erstig, ik zal weer snel eens even een fimpje in elkaar timmeren, om de verschijnselen hopelijk iets te verlichten
Ze heeft een eigenschap wat heel politiek Nederland heeft, langdradigheidquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Neem vooral je tijd. We verwachten heel wat van je!quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oeh het wordt erstig, ik zal weer snel eens even een fimpje in elkaar timmeren, om de verschijnselen hopelijk iets te verlichten
Filmpje van GJ was ook weer super, ik had echt zoiets wat zeuren we over alchohol in bb5quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
God is overal, maar nog te beroerd om ff de telefoon op te nemenquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Daar begin ik niet meer aan, dat is me zo tegengevallenMijn hele voicemail vol met klachten: De hel was gesloten voor de kerst, Lucifer aan de racekak, energierekening niet betaald dus een koude hel, geen onderhoud aan de martelwerktuigen, men was te lui om de brandstapel aan te steken etc etc.
Het is niet anders, je komt gewoon maar hierheen.........Sorry
Vergeet niet de onduidelijkheid, het eromheenlullen, het zemelen, het maar doorgaan etc.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:34 schreef melke het volgende:
[..]
Ze heeft een eigenschap wat heel politiek Nederland heeft, langdradigheid
Eendje!quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:17 schreef PC eend het volgende:
Ja, maar ik vind Lieske iets liefs hebben, dat mis ik toch wel bij de ministers/kamerleden..quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Vergeet niet de onduidelijkheid, het eromheenlullen, het zemelen, het maar doorgaan etc.![]()
Vanaf filmpje 1 heb ik die verwachtingen al!quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:38 schreef PC eend het volgende:
Die kut Ramses ook
Nou heeft iedereen weer verwachtingen, ik kan beter de verwachtingen iets laten zakken met een stiervervelend filmpje
OH nee heilige eend, bespaar ons dat, verhef ons we hebben het nodig. iets van K3 of zo en dan leuke beeldenquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:38 schreef PC eend het volgende:
Die kut Ramses ook
Nou heeft iedereen weer verwachtingen, ik kan beter de verwachtingen iets laten zakken met een stiervervelend filmpje
Hihi als ze haar best doet wel jaquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ehm, ik was vergeten mijn mobiel op te waarderenquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
God is overal, maar nog te beroerd om ff de telefoon op te nemen![]()
Hallo Henk, goedemorgen op deze heerlijke dinsdagochtend.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:29 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
Kijk dat moet ik volgend jaar ook maar doen, gewoon werken gaan of zoquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hihi als ze haar best doet wel ja![]()
Zo na 2 kerstdagen werken hebben we het weer achter de rug![]()
Goeiemorgen allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoi Henkquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hihi als ze haar best doet wel ja![]()
Zo na 2 kerstdagen werken hebben we het weer achter de rug![]()
Goeiemorgen allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga niet vergelijkenquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:37 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind Lieske iets liefs hebben, dat mis ik toch wel bij de ministers/kamerleden..
Ja ik probeer nog een nummer te vinden waar ik passende beelden bij kan doen, maar ik weet niks meerquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
OH nee heilige eend, bespaar ons dat, verhef ons we hebben het nodig. iets van K3 of zo en dan leuke beelden![]()
![]()
![]()
Ook een goed muziekje voor een (tranen)filmpje is Home van Michael Bublequote:Op dinsdag 27 december 2005 02:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
oh ja nog een leuk liedje voor pc eend, captain sensible, met what.
of tha brat met the balls out. Die beelden wil ik wel zien
Ik vind het te soft, ik hou van hardquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:40 schreef melke het volgende:
Wat vinden jullie van Katie Melua? Mooie muziek of niet?
Ik kan de gemiddelde zangeres niet waarderen, celine niet, whitney niet, maraya niet enz. dus ben niet dol op katiequote:Op dinsdag 27 december 2005 02:40 schreef melke het volgende:
Dat vraagstuk heb ik laatst met mijn vriendin over gediscusieerd. Ik zei tegen haar toen we in Utrecht gingen winkelen.... we wilden graag Mexx-kleding hebben, maar die konden we nergens vinden... en toen zei iemand in Rotterdam hebben ze die volop in de opruiming... dus wij toen met onze OV-jaarkaart, want ja daar kun je gratis op reizen he, kun je heel Nederland door en kost niet duur en je betaald niks..... kwamen we in Rotterdam en heeft iemand ons de oude scheepswerf van Verolme laten zien... daar lagen van die hele grote kruisschepen.... en die hebben toch grote motoren.... bijna nog groter dan vliegtuigmotoren.... die vliegtuigmotoren maakten ze trouwens vroeger bij Fokker.... je kunt dat nog zien op Schiphol..... en daar is een winkeltje dat echt alles verkoopt, ook Mexx, maar ja we waren in Rotterdam en toen zijn we verdwaald en zijn toen maar weer in de trein gestapt en kwamen onverwacht in Den Haag en toen zei ik tegen mijn vriendin dan gaan we naar de Tweede kamer toe. .Dus wij langs het Malieveld waar iemand stond te spreken, bleek Wouter Bos te zijn en ja laatst zijn we een heerlijke boswandeling wezen maken.... en toen ik het haar allemaal uitgelegd heb begreep ze eindelijk hoe het in elkaar zit. Dus alles is opgelost. Alleen heeft haar neef weer gezegd dat het allemaal anders is en nu moet ik weer met haar in discussie gaan om haar te overtuigen dat ik toch gelijk heb.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Vergeet niet de onduidelijkheid, het eromheenlullen, het zemelen, het maar doorgaan etc.![]()
Heb je veel foon beelden? dan kan tele romeoquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ik probeer nog een nummer te vinden waar ik passende beelden bij kan doen, maar ik weet niks meer
K3 is toch dat kleutergedoe
welk nummer had je in gedachten dan?
Ik heb Yolande eens terug gestuurd toen ze met rood haar thuis kwam van de kapperquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:40 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Hallo Henk, goedemorgen op deze heerlijke dinsdagochtend. [afbeelding]
Met de top 2000 op de achtergrond: "Meisjes met rode haren."
Is zij degene die zingt over een aantal fietsen in Peking? Dan, tja tja.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:40 schreef melke het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:45 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dat vraagstuk heb ik laatst met mijn vriendin over gediscusieerd. Ik zei tegen haar toen we in Utrecht gingen winkelen.... we wilden graag Mexx-kleding hebben, maar die konden we nergens vinden... en toen zei iemand in Rotterdam hebben ze die volop in de opruiming... dus wij toen met onze OV-jaarkaart, want ja daar kun je gratis op reizen he, kun je heel Nederland door en kost niet duur en je betaald niks..... kwamen we in Rotterdam en heeft iemand ons de oude scheepswerf van Verolme laten zien... daar lagen van die hele grote kruisschepen.... en die hebben toch grote motoren.... bijna nog groter dan vliegtuigmotoren.... die vliegtuigmotoren maakten ze trouwens vroeger bij Fokker.... je kunt dat nog zien op Schiphol..... en daar is een winkeltje dat echt alles verkoopt, ook Mexx, maar ja we waren in Rotterdam en toen zijn we verdwaald en zijn toen maar weer in de trein gestapt en kwamen onverwacht in Den Haag en toen zei ik tegen mijn vriendin dan gaan we naar de Tweede kamer toe. .Dus wij langs het Malieveld waar iemand stond te spreken, bleek Wouter Bos te zijn en ja laatst zijn we een heerlijke boswandeling wezen maken.... en toen ik het haar allemaal uitgelegd heb begreep ze eindelijk hoe het in elkaar zit. Dus alles is opgelost. Alleen heeft haar neef weer gezegd dat het allemaal anders is en nu moet ik weer met haar in discussie gaan om haar te overtuigen dat ik toch gelijk heb.
Zoiets bedoel je???![]()
Niet gek opkijken als er morgen ineens visite op de stoep staat, heel aardige mannen uit haaksbergen met mooie witte jassen en een schitterend busje waar je in mag. nog gratiser dan een ov kaartquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:45 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dat vraagstuk heb ik laatst met mijn vriendin over gediscusieerd. Ik zei tegen haar toen we in Utrecht gingen winkelen.... we wilden graag Mexx-kleding hebben, maar die konden we nergens vinden... en toen zei iemand in Rotterdam hebben ze die volop in de opruiming... dus wij toen met onze OV-jaarkaart, want ja daar kun je gratis op reizen he, kun je heel Nederland door en kost niet duur en je betaald niks..... kwamen we in Rotterdam en heeft iemand ons de oude scheepswerf van Verolme laten zien... daar lagen van die hele grote kruisschepen.... en die hebben toch grote motoren.... bijna nog groter dan vliegtuigmotoren.... die vliegtuigmotoren maakten ze trouwens vroeger bij Fokker.... je kunt dat nog zien op Schiphol..... en daar is een winkeltje dat echt alles verkoopt, ook Mexx, maar ja we waren in Rotterdam en toen zijn we verdwaald en zijn toen maar weer in de trein gestapt en kwamen onverwacht in Den Haag en toen zei ik tegen mijn vriendin dan gaan we naar de Tweede kamer toe. .Dus wij langs het Malieveld waar iemand stond te spreken, bleek Wouter Bos te zijn en ja laatst zijn we een heerlijke boswandeling wezen maken.... en toen ik het haar allemaal uitgelegd heb begreep ze eindelijk hoe het in elkaar zit. Dus alles is opgelost. Alleen heeft haar neef weer gezegd dat het allemaal anders is en nu moet ik weer met haar in discussie gaan om haar te overtuigen dat ik toch gelijk heb.
Zoiets bedoel je???![]()
veel foonbeeldenquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:45 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Heb je veel foon beelden? dan kan tele romeo
Ja dat is zij. Ik hou wel van zulke zachte muziek. Leuk voor op de achtergrond ofzoquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:47 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Is zij degene die zingt over een aantal fietsen in Peking? Dan, tja tja.
Maar misschien heeft zij nog andere muziek gecomponeerd.
(Internet wordt even plat gebombardeerd met downloadvragen)
Ik dacht van "you can't allways get what you want" Stonesquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ik probeer nog een nummer te vinden waar ik passende beelden bij kan doen, maar ik weet niks meer
Welke muziek vind jij dan leuk?quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:44 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik kan de gemiddelde zangeres niet waarderen, celine niet, whitney niet, maraya niet enz. dus ben niet dol op katie
Valt vast ook wat moois te maken op : when the lady smiles, of op een man mag niet huilenquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Some like it hotquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ehm, ik was vergeten mijn mobiel op te waarderen![]()
En dan nogVerdommen is zo middeleeuws, tegenwoordig gaat iedereen naar de hemel. Dat is hip
![]()
Rammstein heb ik ook gezien. De show wat goed, de muziek helaas bagger..quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik vind erg veel leuk van mozart tot rammstein
De teksten zijn erg leuk meestalquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:51 schreef melke het volgende:
[..]
Rammstein heb ik ook gezien. De show wat goed, de muziek helaas bagger..
Neh, niet mijn ding. Ze zijn met net iets te anti allesquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:52 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
De teksten zijn erg leuk meestal![]()
Ze zijn juist pro veelquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:53 schreef melke het volgende:
[..]
Neh, niet mijn ding. Ze zijn met net iets te anti alles
Of deze:quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:49 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Valt vast ook wat moois te maken op : when the lady smiles, of op een man mag niet huilen![]()
![]()
Doe me dat ALSJEBLIEF niet aan!!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Of deze:
Artist: veldhuis & kemper
Song: ik wou dat ik jou was
Deze bedoel jequote:Op dinsdag 27 december 2005 02:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Niet gek opkijken als er morgen ineens visite op de stoep staat, heel aardige mannen uit haaksbergen met mooie witte jassen en een schitterend busje waar je in mag. nog gratiser dan een ov kaart![]()
Ken je dan niet ik wou dat ik een vrouw was, en niet een kerel in de bouw was??quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Of deze:
Ik ben altijd, de schouder, de troost in zekere zin
Ze noemen mij wel, meer dan eens, een hartsvriendin
Ik ben altijd maar het broertje, waarmee ze praten kan
Een maatje, een klankbord, maar nooit de geile man
Ik ben altijd, de glijer, slick, dat ben ik
Ik ben altijd maar de koele, ik doe alles voor m\'n kick
Ik ben altijd maar de macho, de latino, de deNero
Ik ben altijd maar de stoere, maar nooit een keer de nono
Ik wou dat ik jou was, gewoon een keertje jou was
dat ik ook eens met een vrouw was, niet het kussen maar het matras was
Ik wou juist dat ik jou was, gewoon dag zo zo was
dat ik ook een beetje vrouw was (vrouw was) en klein was (klein was)
niet de pinpas maar het wijnglas..
Maar ik wou juist dat ik jou was, gewoon een dag niet mezelf was
Dat ik alles was wat jij was
en jij was dan wie ik was
En wij dan nog steeds wij was
en ik een dagje vrij was
Ik niet eenzaam, maar een club was
Ik niet de regen, maar de drup was
En niet de mits, maar de tenzij was
Ik niet de kiezel, maar de kei was
Ik niet honing, maar de bij was
Ik niet de modder, maar de klei was
Ik niet het bed, maar juist de sprei was
Ik niet de maan, maar juist de tij was
Ik niet de kassa, maar de rij was
Ik niet de ragoût, maar de pastei was
IK niet zo gesloten, maar gastvrij was
Ik niet het kind, maar de voogdij was
Ik niet zo stoer, maar een zacht ei was
Ik niet de plank, maar juist de strijk was
Ik niet zo super, maar loodvrij was
Ik niet de knuffel, maar het konijn was
Ik niet de klus, maar de karwei was
Ik niet alleen, maar allebei was
Ik niet zo ver, maar juist dichtbij was
En dat ik dan Jim uit Idols was
En ik dan die dikke uit de jury was
En wij dan nog steeds wij was..
Gewoon een dag niet mezelf was
Dat ik alles was wat jij was
En jij was dan wie ik was
En jij dan nog steeds (jij dan nog steeds)
Zit ook wel potentie in misschien?
quote:
Dat is echt een heel mooi nummerquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:57 schreef melke het volgende:
Ook een leuk BB liedje, is ook in de afleveringen geweest, Somewhere over the rainbow van Isreal Kamakawiwo
Sla toch maar overquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Toch kan er veel mee, denk ik, qua bewoners![]()
eenschquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Toch kan er veel mee, denk ik, qua bewoners![]()
Nee, ken ik niet, is vast wel grappig ookquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ken je dan niet ik wou dat ik een vrouw was, en niet een kerel in de bouw was??
![]()
Origineel is mooierquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:59 schreef A-en-M het volgende:
Dat is echt een heel mooi nummer
Daar kan ik me wel een paar dingetjes bij bedenkenquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Of deze:
Hoe kom je trouwens aan die beelden?quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel een paar dingetjes bij bedenken
Ik heb al op een paar 'pakkende/passende' songtitels gezocht, maar de verdere inhoud word vaak moeilijk om beelden bij te vinden
Ik heb "Shy boy", "The closest thing to crazy", "Mockingbird", "I do believe in love", "More than I can say" even naar binnen gehaald, omdat op dit moment tientallen aanvragen daarvoor zijn. Dat lijken dus de meest gewaardeerde liedjes.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:48 schreef melke het volgende:
[..]
Ja dat is zij. Ik hou wel van zulke zachte muziek. Leuk voor op de achtergrond ofzo
Héé jij hier??quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb al op een paar 'pakkende/passende' songtitels gezocht, maar de verdere inhoud word vaak moeilijk om beelden bij te vinden
Kijk daar kan ik wat meequote:Op dinsdag 27 december 2005 03:00 schreef melke het volgende:
[..]
Sla toch maar overMag het licht uit, doe die maar. Hele tijd zwart beeld en klaar
Ik ben je even verloren, wat is je bedoeling en waar moet de tekst over gaan ?quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat helemaal goed komenquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Opnemen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:03 schreef melke het volgende:
[..]
Hoe kom je trouwens aan die beelden?
Judy Garland uit The wizzard of Ozquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:03 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Van wie is het origineel nummer dan??
Coos heeft ook de kerst overleefdquote:
Het is wel sentimentele muziek. I cried for you vind ik persoonlijk het persoonlijkst en daarom ook het mooistquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:03 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik heb "Shy boy", "The closest thing to crazy", "Mockingbird", "I do believe in love", "More than I can say" even naar binnen gehaald, omdat op dit moment tientallen aanvragen daarvoor zijn. Dat lijken dus de meest gewaardeerde liedjes.
"I do believe in love" is heel vergelijkbaar met het Peking fietsen liedje.
Het is niet mijn stijl, maar voor easy listening, achtergrond dus, is het -denk ik- best wel geschikt.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:06 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Bicycle race van Queen
Ha die Coosquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:08 schreef Coos het volgende:
Jawéllll....quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Coos heeft ook de kerst overleefd![]()
De tekst moet een beetje passen bij BB, dat is de bedoeling.quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:05 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ben je even verloren, wat is je bedoeling en waar moet de tekst over gaan ?
Kan je denk ik wel helpen, mail me even als het nog even geheim moet blijven![]()
![]()
![]()
Daar heb ik ook wel eens aan gedacht jaquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:06 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Bicycle race van Queen
Het is nu toch afgelopen??quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
De tekst moet een beetje passen bij BB, dat is de bedoeling.
Nogmaals. Home van Michael Buble. Je hoeft alleen maar alles exits achter elkaar te plakken en klaar is Pc eendquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
De tekst moet een beetje passen bij BB, dat is de bedoeling.
En om het moeilijker te maken, heb ik niet alle beelden
Whiz weet ik niet eens wat het betekend, en kid was het maar waar, maar alles is relatief natuurlijkquote:
olijfje is ook een goeiequote:Op dinsdag 27 december 2005 03:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel eens aan gedacht ja
of lets get physical.
Ik wil niet weten wat dan de normale mode isquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Jawéllll....![]()
Nu volgend weekend nog.![]()
Daarna ga ik weer in de normaal mode.![]()
Ik zou wel nu live beelden van Dido en Roel willen hebben.quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
persoonlijk heb ik niet zoveel behoefte aan Dido Roel beelden nog eens dus vandaar dat ik zoek naar iets anders
Die 'lul' heeft wel 10.000 euro gekregen voor het roken van sigaretjes! Dat kunnen andere 'lullen' niet zeggenquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zou wel nu live beelden van Dido en Roel willen hebben.
Dido zal die lul toch inmiddels wel gedumpt hebben??
Dat is wel jouw probleem ja.........quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Whiz weet ik niet eens wat het betekend
nee man volgend weekend pas, kerst met ouders enz enz, dus volgend weekend is het overquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zou wel nu live beelden van Dido en Roel willen hebben.
Dido zal die lul toch inmiddels wel gedumpt hebben??
Ik heb nog iets van 15 gig beelden, als ik er nog wat mee doe, heb ik het niet allemaal voor jan lul opgenomenquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Het is nu toch afgelopen??![]()
Of voor jou nog niet??![]()
You make me feel, van aretha franklinquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:15 schreef SuperMOM het volgende:
Bicycle Race van Queen is wel een heel erg goeie!![]()
I Feel like a natural woman van...? weet ik het? is ook geinig als je de dames beelden achter elkaar zet van het "tutten"![]()
Op de schaal van ruim drie ton blijft het een lul!!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:15 schreef melke het volgende:
[..]
Die 'lul' heeft wel 10.000 euro gekregen voor het roken van sigaretjes! Dat kunnen andere 'lullen' niet zeggen
Bel Sjonnie eens......quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb nog iets van 15 gig beelden, als ik er nog wat mee doe, heb ik het niet allemaal voor jan lul opgenomen
Misschien verkopen aan ex BBers?
Die zaten toch altijd zo te geilen op een best off DVD, die er anders toch waarschijnlijk nooit komt
Ik vind haar stem iets minder. Of anders gezegd. Ik heb andere stemmen gehoord die ik mooier, doorleefder vind. In het Ierse genre wordt hier momenteel nogal eens Loreena McKennitt ten gehore gebracht..quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:08 schreef melke het volgende:
[..]
Het is wel sentimentele muziek. I cried for you vind ik persoonlijk het persoonlijkst en daarom ook het mooist
Ik had hem ( als ik vrouw zou zijn) voor de kerst al gedumpt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:16 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
nee man volgend weekend pas, kerst met ouders enz enz, dus volgend weekend is het over![]()
Dat was toch meer jouw probleem geloof ikquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat is wel jouw probleem ja.........![]()
Wat maakt dat jou dan?quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Op de schaal van ruim drie ton blijft het een lul!!!![]()
Die dus!quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:16 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
You make me feel, van aretha franklin
Heb ik niet zo heel veel beelden van geloof ik.quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:15 schreef SuperMOM het volgende:
Bicycle Race van Queen is wel een heel erg goeie!![]()
I Feel like a natural woman van...? weet ik het? is ook geinig als je de dames beelden achter elkaar zet van het "tutten"![]()
Kan je ons een indicatie geven van de beelden die je nog hebt? Misschien is het dan makkelijker voor ons om mee te denken over muziek erbij. Welke kant zit je op te denken, wel aspect wil je belichten?quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb nog iets van 15 gig beelden, als ik er nog wat mee doe, heb ik het niet allemaal voor jan lul opgenomen
Misschien verkopen aan ex BBers?
Die zaten toch altijd zo te geilen op een best off DVD, die er anders toch waarschijnlijk nooit komt
Ik , als ik in het huis had gezeten, Irl heel anders, maar ik had hem helemaal tot het naadje laten gaan, kijken wat ie voor me doet, erg wel! Irl had ik hem een schop onder zn hol gegevenquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik had hem ( als ik vrouw zou zijn) voor de kerst al gedumpt.![]()
Als man nooit wat mee begonnen, maar ik ben geen Roel dus die zal wel alle moeite gedaan hebben![]()
Wrijf die oude wonde maar weer effe open!! Ik was het bijna vergeten! Maar mijn vriend Cor heeft met die grote klauwen van hem zonder de stroom eraf te halen maar wel mooi mijn pc gemaakt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat was toch meer jouw probleem geloof ik![]()
Ik kijk echt uit naar een nieuw filmpje van jou. Hopelijk ga je inspiratie krijgenquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:22 schreef PC eend het volgende:
Maar bedankt voor de tips allemaal, ik heb ze in mijn downloadlist staan, nu maar hopen dat er wat binnekomt
kan je wel het een en ander mailen hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:22 schreef PC eend het volgende:
Maar bedankt voor de tips allemaal, ik heb ze in mijn downloadlist staan, nu maar hopen dat er wat binnekomt
Doei morw berg ze!!! en nee niet op het ijs, wel in de sneeuw morgenquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik kijk echt uit naar een nieuw filmpje van jou. Hopelijk ga je inspiratie krijgen![]()
Truste iedereen en niet over het ijs heh![]()
![]()
![]()
Moet die lul hem wel ergens zetten zodat ik hem ook kan zien!!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik kijk echt uit naar een nieuw filmpje van jou. Hopelijk ga je inspiratie krijgen![]()
![]()
![]()
Maar dan had je bij met de benen wijd gegaan, zoniet jammer geen geklooi meerquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:21 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Ik , als ik in het huis had gezeten, Irl heel anders, maar ik had hem helemaal tot het naadje laten gaan, kijken wat ie voor me doet, erg wel! Irl had ik hem een schop onder zn hol gegeven
![]()
ik weet het ook niet allemaal preciesquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kan je ons een indicatie geven van de beelden die je nog hebt? Misschien is het dan makkelijker voor ons om mee te denken over muziek erbij. Welke kant zit je op te denken, wel aspect wil je belichten?
Ja ik dacht dat jij dat bedoelde jaquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Wrijf die oude wonde maar weer effe open!! Ik was het bijna vergeten! Maar mijn vriend Cor heeft met die grote klauwen van hem zonder de stroom eraf te halen maar wel mooi mijn pc gemaakt.
Dat bedoelde je toch SMEend??![]()
Coos wat ben je weer cru vannacht, zeker teveel gezopen, heb ik ook altijdquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:26 schreef Coos het volgende:
Moet die lul hem wel ergens zetten zodat ik hem ook kan zien!!!![]()
trustequote:Op dinsdag 27 december 2005 03:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Misschien moet je je vriend Cor er weer even bijhalenquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Moet die lul hem wel ergens zetten zodat ik hem ook kan zien!!!![]()
Ik neem aan dat je gaat slapen.... en wens je dan een hele goede nachtrust toe.quote:
ehm ik wilde eerst knalhard ontkennen, maar, met zo een mietje. pfffffff in het huis . iis het anders wie weetquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:26 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Maar dan had je bij met de benen wijd gegaan, zoniet jammer geen geklooi meer![]()
Maar daarvoor zijn wij al wat ouder omdat zo te zeggen![]()
Dan zuipt ie wel veel zegquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:29 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Coos wat ben je weer cru vannacht, zeker teveel gezopen, heb ik ook altijd![]()
![]()
sitting on the dock of the bayquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
ik weet het ook niet allemaal precies![]()
Huilen lachen 'vechten' dansen heb ik zeker nog wel beelden van, voor de rest zal het wel bankhangen zijn![]()
Oke nog een voorzet dan... Ik lag op mijn kussen stil te dromen van Hepie&Hepiequote:Op dinsdag 27 december 2005 03:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
ik weet het ook niet allemaal precies![]()
Huilen lachen 'vechten' dansen heb ik zeker nog wel beelden van, voor de rest zal het wel bankhangen zijn![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ehm ik wilde eerst knalhard ontkennen, maar, met zo een mietje. pfffffff in het huis . iis het anders wie weet![]()
Ik heb geen beelden van een dock, of kan ik dat overdrachtelijk gebruiken?quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
sitting on the dock of the bay
ligquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:31 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Oke nog een voorzet dan... Ik lag op mijn kussen stil te dromen van Hepie&Hepie![]()
dock is kadequote:Op dinsdag 27 december 2005 03:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb geen beelden van een dock, of kan ik dat overdrachtelijk gebruiken?
dat nummer is toch al lang verleden tijd.... lag is verleden tijd van ligquote:
Truste slaap lekkerquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:35 schreef I_doubt het volgende:
Ik ga me ook weer langzaam terugtrekken.![]()
Het was weer een aangename avond en ik wens jullie nog veel nachtelijk plezier.![]()
die arme meiden liggen nogquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:35 schreef M-en-A het volgende:
[..]
dat nummer is toch al lang verleden tijd.... lag is verleden tijd van lig![]()
Ojeeee.... hebben ze dan iedere keer "de Haan" gemist???quote:
Jah doen ze goedquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:37 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ojeeee.... hebben ze dan iedere keer "de Haan" gemist???![]()
Aangename nachtrust en tot de volgende keerquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:35 schreef I_doubt het volgende:
Ik ga me ook weer langzaam terugtrekken.![]()
Het was weer een aangename avond en ik wens jullie nog veel nachtelijk plezier.![]()
Wowwwwww wat vel mensen in het Huis!!!!! Druk joh!quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:38 schreef M-en-A het volgende:
[..]
reünie in het BB-huis![]()
[afbeelding]
dat kan best wel eens makkelijk zijn jaquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:42 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ik sta bekend als de muziekheld van de fam, ik weet alles, elke titel bij elke artiest, is het een prè? ach ze bellen je nog eens he
Ik heb hem erbij staan, maar voor dat doel had ik al een andere op het oogquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:12 schreef melke het volgende:
[..]
Nogmaals. Home van Michael Buble. Je hoeft alleen maar alles exits achter elkaar te plakken en klaar is Pc eend
quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:45 schreef melke het volgende:
Voor de mensen die nog niet gaan slapen en nog hier zijn!
vooral met die terugblikken belt iedereen me suf, hoe heet dit lied van wie is hetquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:43 schreef M-en-A het volgende:
[..]
dat kan best wel eens makkelijk zijn ja
Truste Melkequote:Op dinsdag 27 december 2005 03:45 schreef melke het volgende:
Voor de mensen die nog niet gaan slapen en nog hier zijn!
Hier nog eentje.......quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:43 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Wowwwwww wat vel mensen in het Huis!!!!! Druk joh!![]()
![]()
![]()
![]()
Hebben jullie misschien ook een amateur muziek zender gehad ?quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:46 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
vooral met die terugblikken belt iedereen me suf, hoe heet dit lied van wie is het![]()
Ik zou es ff bij Dido in d'r keel kijkenquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:48 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Hier nog eentje.......
BB-bewoners opgepakt door politie. Ze staan nu klaar in de rij voor identificatie wie de schuldige is van de vermiste aardappel![]()
[afbeelding]
Haha ja, wat een vraag, tuuurlijk hebben wij die ook gehad. Wie niet he!quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:50 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hebben jullie misschien ook een amateur muziek zender gehad ?
Nee man hebben we hier niet, tsssssssssssssssskquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:50 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hebben jullie misschien ook een amateur muziek zender gehad ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |