zover is dat niet maar het sneeuwt hier geruisloos door, hele kleine vlokjes maar ze landen welquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het is hier magertjes hoor![]()
Hier is Leiden trouwens![]()
ja uhhh.... relatief gezien... zoals je zult begrijpen.... en dat komt omdat een vriendin van me.. .je weet wel die ene uit Groningen... ja uhhhh... die zei laatst... je weet wel laatst vanuit de verleden tijd beredenering... ja uhhh.... die zei dus.... toch????.... snap jequote:Op dinsdag 27 december 2005 02:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Kunnen die kerels nog heel wat van leren!!!!!!![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:08 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
http://www.dit.is/debijbel/ Hier staan telefoonnummers op die kan je om raad vragen![]()
![]()
![]()
Nope deze ronde haak ik afquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:14 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ja uhhh.... relatief gezien... zoals je zult begrijpen.... en dat komt omdat een vriendin van me.. .je weet wel die ene uit Groningen... ja uhhhh... die zei laatst... je weet wel laatst vanuit de verleden tijd beredenering... ja uhhh.... die zei dus.... toch????.... snap je![]()
Vertel nou wat het antwoord isquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Die hulp had ik goed kunnen gebruiken ja, mijn bijbelkennis is niet zo groot.
jakob was aan de jabbok (nooit van gehoord) in gevecht met een engelquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:12 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
wat was het juiste antwoord nu????![]()
Oke, bij deze mijn come out! Madonna!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ik vind elke muziek wel wat hebben, hans libregts gister ook, geweldig
Lieske weer!!! Ik vond het altijd leuk als Roel haar na deed! Ik vond Roel en Lieske sowieso een leuk stel. Zonde dat het niet kliktequote:Op dinsdag 27 december 2005 02:14 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ja uhhh.... relatief gezien... zoals je zult begrijpen.... en dat komt omdat een vriendin van me.. .je weet wel die ene uit Groningen... ja uhhhh... die zei laatst... je weet wel laatst vanuit de verleden tijd beredenering... ja uhhh.... die zei dus.... toch????.... snap je![]()
DAT vind ik zo een "kat in een nauwe zak gekochte" opmerking hèquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
jakob was aan de jabbok (nooit van gehoord) in gevecht met een engel![]()
EEn appel die van de boom valt maakt rare sprongen in het nauwquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:17 schreef M-en-A het volgende:
[..]
DAT vind ik zo een "kat in een nauwe zak gekochte" opmerking hè![]()
nee de stroom die wordt bedoeld is een rivierquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Maar die extra letter is dus ook een geloofsstroom???
RAar maar dank aan wikie![]()
We zijn bijna allemaal groot geworden met Madonna, vooral door de toen nog bestaande play-back shows overal in het land.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:16 schreef melke het volgende:
[..]
Oke, bij deze mijn come out! Madonna!!
Schaaaaaam jequote:Op dinsdag 27 december 2005 02:16 schreef melke het volgende:
[..]
Oke, bij deze mijn come out! Madonna!!
Getogen in Haaksbergen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:14 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa wij bestaan ons kindquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:17 schreef PC eend het volgende:
Man man man, net als je denkt weer een kerst zonder kleerscheuren overleefd te hebben,... flikker je pontificaal op je smoel door die glibberige kutsneeuw
Zou god dan toch bestaan![]()
Het kan alleen maar beter wordenquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:20 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Getogen in Haaksbergen?
Mijn haren rijzen nog steeds als ik haar naam hoor of noem.
Zij is geen reclame voor ons geslacht![]()
Maar, positief denkend (hoeveel moeite het me ook kost in dit geval), er kan altijd nog iets goeds van Lolita Lieske komen.![]()
Zeg het eens, mijn zoonquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:17 schreef PC eend het volgende:
Man man man, net als je denkt weer een kerst zonder kleerscheuren overleefd te hebben,... flikker je pontificaal op je smoel door die glibberige kutsneeuw
Zou god dan toch bestaan![]()
après skiquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:21 schreef FuTilE het volgende:
Skivakantie![]()
Wilde ik even als woord aandragen...
Wat doen jullie hier nog? (Curious)....
Inderdaad ja. Thuis met vriendinnetjes en de kam Madonna na doen (nee schaam ik me niet voor!quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
We zijn bijna allemaal groot geworden met Madonna, vooral door de toen nog bestaande play-back shows overal in het land.![]()
Hoi FuTilE!quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:21 schreef FuTilE het volgende:
Skivakantie![]()
Ik breek liever hier in eigen land mijn nek, kan ik namelijk heel goedquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:21 schreef FuTilE het volgende:
Skivakantie![]()
Als het het laatste concert van je vriendin is is het helemaal tof hoe het geworden isquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:22 schreef melke het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Thuis met vriendinnetjes en de kam Madonna na doen (nee schaam ik me niet voor!) Ik ben naar haar laatste concert geweest. Helemaal goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |