zover is dat niet maar het sneeuwt hier geruisloos door, hele kleine vlokjes maar ze landen welquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het is hier magertjes hoor![]()
Hier is Leiden trouwens![]()
ja uhhh.... relatief gezien... zoals je zult begrijpen.... en dat komt omdat een vriendin van me.. .je weet wel die ene uit Groningen... ja uhhhh... die zei laatst... je weet wel laatst vanuit de verleden tijd beredenering... ja uhhh.... die zei dus.... toch????.... snap jequote:Op dinsdag 27 december 2005 02:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Kunnen die kerels nog heel wat van leren!!!!!!![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:08 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
http://www.dit.is/debijbel/ Hier staan telefoonnummers op die kan je om raad vragen![]()
![]()
![]()
Nope deze ronde haak ik afquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:14 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ja uhhh.... relatief gezien... zoals je zult begrijpen.... en dat komt omdat een vriendin van me.. .je weet wel die ene uit Groningen... ja uhhhh... die zei laatst... je weet wel laatst vanuit de verleden tijd beredenering... ja uhhh.... die zei dus.... toch????.... snap je![]()
Vertel nou wat het antwoord isquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Die hulp had ik goed kunnen gebruiken ja, mijn bijbelkennis is niet zo groot.
jakob was aan de jabbok (nooit van gehoord) in gevecht met een engelquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:12 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
wat was het juiste antwoord nu????![]()
Oke, bij deze mijn come out! Madonna!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ik vind elke muziek wel wat hebben, hans libregts gister ook, geweldig
Lieske weer!!! Ik vond het altijd leuk als Roel haar na deed! Ik vond Roel en Lieske sowieso een leuk stel. Zonde dat het niet kliktequote:Op dinsdag 27 december 2005 02:14 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ja uhhh.... relatief gezien... zoals je zult begrijpen.... en dat komt omdat een vriendin van me.. .je weet wel die ene uit Groningen... ja uhhhh... die zei laatst... je weet wel laatst vanuit de verleden tijd beredenering... ja uhhh.... die zei dus.... toch????.... snap je![]()
DAT vind ik zo een "kat in een nauwe zak gekochte" opmerking hèquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
jakob was aan de jabbok (nooit van gehoord) in gevecht met een engel![]()
EEn appel die van de boom valt maakt rare sprongen in het nauwquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:17 schreef M-en-A het volgende:
[..]
DAT vind ik zo een "kat in een nauwe zak gekochte" opmerking hè![]()
nee de stroom die wordt bedoeld is een rivierquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Maar die extra letter is dus ook een geloofsstroom???
RAar maar dank aan wikie![]()
We zijn bijna allemaal groot geworden met Madonna, vooral door de toen nog bestaande play-back shows overal in het land.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:16 schreef melke het volgende:
[..]
Oke, bij deze mijn come out! Madonna!!
Schaaaaaam jequote:Op dinsdag 27 december 2005 02:16 schreef melke het volgende:
[..]
Oke, bij deze mijn come out! Madonna!!
Getogen in Haaksbergen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:14 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa wij bestaan ons kindquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:17 schreef PC eend het volgende:
Man man man, net als je denkt weer een kerst zonder kleerscheuren overleefd te hebben,... flikker je pontificaal op je smoel door die glibberige kutsneeuw
Zou god dan toch bestaan![]()
Het kan alleen maar beter wordenquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:20 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Getogen in Haaksbergen?
Mijn haren rijzen nog steeds als ik haar naam hoor of noem.
Zij is geen reclame voor ons geslacht![]()
Maar, positief denkend (hoeveel moeite het me ook kost in dit geval), er kan altijd nog iets goeds van Lolita Lieske komen.![]()
Zeg het eens, mijn zoonquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:17 schreef PC eend het volgende:
Man man man, net als je denkt weer een kerst zonder kleerscheuren overleefd te hebben,... flikker je pontificaal op je smoel door die glibberige kutsneeuw
Zou god dan toch bestaan![]()
après skiquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:21 schreef FuTilE het volgende:
Skivakantie![]()
Wilde ik even als woord aandragen...
Wat doen jullie hier nog? (Curious)....
Inderdaad ja. Thuis met vriendinnetjes en de kam Madonna na doen (nee schaam ik me niet voor!quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
We zijn bijna allemaal groot geworden met Madonna, vooral door de toen nog bestaande play-back shows overal in het land.![]()
Hoi FuTilE!quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:21 schreef FuTilE het volgende:
Skivakantie![]()
Ik breek liever hier in eigen land mijn nek, kan ik namelijk heel goedquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:21 schreef FuTilE het volgende:
Skivakantie![]()
Als het het laatste concert van je vriendin is is het helemaal tof hoe het geworden isquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:22 schreef melke het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Thuis met vriendinnetjes en de kam Madonna na doen (nee schaam ik me niet voor!) Ik ben naar haar laatste concert geweest. Helemaal goed!
Wij zijn van de Rookpolitie. Tot nu toe heb ik nog niemand op heterdaad kunnen betrappen. Maar owee als ik ergens iets ruik, dan ga ik er gelijk op af zodat ik het kan melden. Ruk ik desnoods de deur van het toilet open om te kijken wie er zit te paffen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:21 schreef FuTilE het volgende:
Skivakantie![]()
Oke oke....kom maar, vertel het me maar, wat zit je/jullie dwars? Kan ik helpen? Ik heb ook ontwennings-BB-verschijnselen maar probeer er mee om te gaanquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:13 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Dus naast je (zieke) man, je aandacht eisende zoon, je behoefte tot sociale zelfontplooiing, staan hier op het BB forum: tientallen ontheemden: wanhopig roepen zij jouw hulp in. HELP!
Wij hebben BB-ontwenningsverschijnselen en zoeken een steun en toeverlaat.
En aangezien jij je profileert als
- super
- MOM (Mother Of Many)
doen wij een beroep op jouw gevoel, gemoed, compassie en moedergevoel![]()
Ik rook niet hoor, zou niet durvenquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:25 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Wij zijn van de Rookpolitie. Tot nu toe heb ik nog niemand op heterdaad kunnen betrappen. Maar owee als ik ergens iets ruik, dan ga ik er gelijk op af zodat ik het kan melden. Ruk ik desnoods de deur van het toilet open om te kijken wie er zit te paffen.![]()
*gooit peuk achter zit in pot en verbijt pijn van de brandplek op kontquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:25 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Wij zijn van de Rookpolitie. Tot nu toe heb ik nog niemand op heterdaad kunnen betrappen. Maar owee als ik ergens iets ruik, dan ga ik er gelijk op af zodat ik het kan melden. Ruk ik desnoods de deur van het toilet open om te kijken wie er zit te paffen.![]()
Ik vind het zo geweldig om dit soort dingen te lezen he, op mijn gebruikelijke chats waar ik wel eens wil hangen snappen ze me niet meer, belachelijk toch. * wapper wapper*quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:25 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Kom kom, overdrijven is ook een kunst he! Liever een meisje zoals Lieske dan een minister Rita Verdonk...quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:20 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Getogen in Haaksbergen?
Mijn haren rijzen nog steeds als ik haar naam hoor of noem.
Zij is geen reclame voor ons geslacht![]()
Maar, positief denkend (hoeveel moeite het me ook kost in dit geval), er kan altijd nog iets goeds van Lolita Lieske komen.![]()
Please, verdom me ( als het nog enigszins mogelijk is, veel moeite kan het niet zijnquote:
Ai, brings back old memories.... Tamelijk fout...quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:22 schreef melke het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Thuis met vriendinnetjes en de kam Madonna na doen (nee schaam ik me niet voor!) Ik ben naar haar laatste concert geweest. Helemaal goed!
Ff met je batterij in de sneeuw gaan zitten, zo weer overquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
*gooit peuk achter zit in pot en verbijt pijn van de brandplek op kont![]()
Boeheehoehoeee... ik raak het maar niet kwijt. Steeds die stemmetjes die ik overal hoor. Zodra ik de pc zie dan zit ik verwoedt naar de streams te zoeken. Als er een topic open staat met een foto erin en ik ben even iets van de pc verwijderd en het beeld slaat op zwart dan loop ik er snel heen om de muis te bewegen omdat ik denk dat ik anders iets op de streams mis.....quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:26 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oke oke....kom maar, vertel het me maar, wat zit je/jullie dwars? Kan ik helpen? Ik heb ook ontwennings-BB-verschijnselen maar probeer er mee om te gaandus vertel het maar hoor, lucht je hart....
Goedemorgen allemaalquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:27 schreef melke het volgende:
[..]
Kom kom, overdrijven is ook een kunst he! Liever een meisje zoals Lieske dan een minister Rita Verdonk...
Wel grappig, toen ik voor het eerst mario, het spel, in huis had was ik ook zo verslaafd dat ik overal mario geluid hoorde, in de auto, bij de kassa, overal. Werd later Tetris, werd ik wakker met een nieuwe strategie in me kop, stond meteen op, midden in de nacht meestal en ging het proberenquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Boeheehoehoeee... ik raak het maar niet kwijt. Steeds die stemmetjes die ik overal hoor. Zodra ik de pc zie dan zit ik verwoedt naar de streams te zoeken. Als er een topic open staat met een foto erin en ik ben even iets van de pc verwijderd en het beeld slaat op zwart dan loop ik er snel heen om de muis te bewegen omdat ik denk dat ik anders iets op de streams mis.....
HELLUPPPPP!!!! Boehoehoehoe, SNIK!!!!
Kromme vingertjes... Staat nu wel iets bij...quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:30 schreef melke het volgende:
FuTilE je quote me en schrijft er niets bij.. Wrom?
Oeh het wordt erstig, ik zal weer snel eens even een fimpje in elkaar timmeren, om de verschijnselen hopelijk iets te verlichtenquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Boeheehoehoeee... ik raak het maar niet kwijt. Steeds die stemmetjes die ik overal hoor. Zodra ik de pc zie dan zit ik verwoedt naar de streams te zoeken. Als er een topic open staat met een foto erin en ik ben even iets van de pc verwijderd en het beeld slaat op zwart dan loop ik er snel heen om de muis te bewegen omdat ik denk dat ik anders iets op de streams mis.....
HELLUPPPPP!!!! Boehoehoehoe, SNIK!!!!
Avond Henk, en Lieske kan altijd nog een Verdonk wordenquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:29 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
Nou ik wil geen politieke discussie openen of aangaan maar ik denk je aan Verdonk meer hebt als een Lieske (al was ik wel een fan van haar)![]()
Haaaai Henky Panky!quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:29 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
Nou ik wil geen politieke discussie openen of aangaan maar ik denk je aan Verdonk meer hebt als een Lieske (al was ik wel een fan van haar)![]()
Morge henkquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:29 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
Daar begin ik niet meer aan, dat is me zo tegengevallenquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Please, verdom me ( als het nog enigszins mogelijk is, veel moeite kan het niet zijn)
Gehaat en geliefd is ze al, ze is al een eind op wegquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Avond Henk, en Lieske kan altijd nog een Verdonk worden![]()
Niet Te snel he, we zijn nu Qualiteit gewend en dat verwachten we weer he.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oeh het wordt erstig, ik zal weer snel eens even een fimpje in elkaar timmeren, om de verschijnselen hopelijk iets te verlichten
Ze heeft een eigenschap wat heel politiek Nederland heeft, langdradigheidquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Avond Henk, en Lieske kan altijd nog een Verdonk worden![]()
Neem vooral je tijd. We verwachten heel wat van je!quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oeh het wordt erstig, ik zal weer snel eens even een fimpje in elkaar timmeren, om de verschijnselen hopelijk iets te verlichten
Filmpje van GJ was ook weer super, ik had echt zoiets wat zeuren we over alchohol in bb5quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |