Aangename nachtrust en tot de volgende keerquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:35 schreef I_doubt het volgende:
Ik ga me ook weer langzaam terugtrekken.![]()
Het was weer een aangename avond en ik wens jullie nog veel nachtelijk plezier.![]()
Wowwwwww wat vel mensen in het Huis!!!!! Druk joh!quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:38 schreef M-en-A het volgende:
[..]
reünie in het BB-huis![]()
[afbeelding]
dat kan best wel eens makkelijk zijn jaquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:42 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ik sta bekend als de muziekheld van de fam, ik weet alles, elke titel bij elke artiest, is het een prè? ach ze bellen je nog eens he
Ik heb hem erbij staan, maar voor dat doel had ik al een andere op het oogquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:12 schreef melke het volgende:
[..]
Nogmaals. Home van Michael Buble. Je hoeft alleen maar alles exits achter elkaar te plakken en klaar is Pc eend
quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:45 schreef melke het volgende:
Voor de mensen die nog niet gaan slapen en nog hier zijn!
vooral met die terugblikken belt iedereen me suf, hoe heet dit lied van wie is hetquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:43 schreef M-en-A het volgende:
[..]
dat kan best wel eens makkelijk zijn ja
Truste Melkequote:Op dinsdag 27 december 2005 03:45 schreef melke het volgende:
Voor de mensen die nog niet gaan slapen en nog hier zijn!
Hier nog eentje.......quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:43 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Wowwwwww wat vel mensen in het Huis!!!!! Druk joh!![]()
![]()
![]()
![]()
Hebben jullie misschien ook een amateur muziek zender gehad ?quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:46 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
vooral met die terugblikken belt iedereen me suf, hoe heet dit lied van wie is het![]()
Ik zou es ff bij Dido in d'r keel kijkenquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:48 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Hier nog eentje.......
BB-bewoners opgepakt door politie. Ze staan nu klaar in de rij voor identificatie wie de schuldige is van de vermiste aardappel![]()
[afbeelding]
Haha ja, wat een vraag, tuuurlijk hebben wij die ook gehad. Wie niet he!quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:50 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hebben jullie misschien ook een amateur muziek zender gehad ?
Nee man hebben we hier niet, tsssssssssssssssskquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:50 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hebben jullie misschien ook een amateur muziek zender gehad ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |