Truste alvastquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:24 schreef Foreverblue het volgende:
Ik doe nog 1en dan ga ik ook duiken...
Ja: een uitstekend plan is dit eigenlijk met daarnaast de mogelijke vlucht naar de realiteit toe.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zeg maar een soort digitale opvangplek voor bb-verslaafden![]()
Gezellig idee... een Fok-meetquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:26 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ja: een uitstekend plan is dit eigenlijk met daarnaast de mogelijke vlucht naar de realiteit toe.
bv via bb ontwenningskuurbijeenkomsten![]()
Wij wachten geduldig, steeds ongeduldiger..........................quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:24 schreef Foreverblue het volgende:
Moet zeker te doen zijn: een après BB bijeenkomst voor ..........(vul maar in)quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gezellig idee... een Fok-meet
Whahahaha wat ben je ook een heerlijke romanticus hequote:Op dinsdag 27 december 2005 01:28 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Wij wachten geduldig, steeds ongeduldiger..........................![]()
Wij wachten op de plons in het water.............![]()
Wij wachten op de plons in bed..................![]()
Wij wachten.................![]()
Wij...........![]()
Ik![]()
Alvast een hele goede nachtrust toegewenst.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:24 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:25 schreef doka het volgende:
[..]
Truste alvastIk ga het ook niet lang meer trekken
Slaap lekker allebei... tot later weerquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:30 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Alvast een hele goede nachtrust toegewenst.![]()
Slaap lekker en tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
Hallo iedereenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:25 schreef melke het volgende:
BB, de avond na het opgeven van de laatste fiets opdracht. De meisjes gingen slapen en kregen 'mag het licht uit' te horen in de slaapkamer. Mijn ontdekking van het jaar 2005! Geweldig liedje!
Melke je bent er nog, ik wil nog ff sorry zeggen voor kerstavond, meestal rond die tijd ben ik erg fel en kan ik weinig hebben, zo ook deze keer, ieder zijn mening maar die had ik ook voor me kunnen houdenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:25 schreef melke het volgende:
BB, de avond na het opgeven van de laatste fiets opdracht. De meisjes gingen slapen en kregen 'mag het licht uit' te horen in de slaapkamer. Mijn ontdekking van het jaar 2005! Geweldig liedje!
Slaap lekker FBquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[..]
Slaap lekker allebei... tot later weer
Heeeeeeeeeeeeej Morwquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hallo iedereen![]()
En heb je hem al binnen, melke?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hallo iedereen![]()
Nu begreep je mij verkeerdquote:
Hoi Morwenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hallo iedereen![]()
Ha Morwenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hallo iedereen![]()
Ja, zo'n dikke week later heb ik hem dan eindelijk binnen!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hallo iedereen![]()
En hier heeft de twijfelaarster geen weerwoord.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahaha wat ben je ook een heerlijke romanticus he![]()
Ojeeeeeeeeeee, ik zag dat je zei laatstequote:
Ik had al een Fok meet voorgesteld om te helpen bij de afkickverschijnselen... soort groepstherapiequote:Op dinsdag 27 december 2005 01:35 schreef I_doubt het volgende:
[..]
En hier heeft de twijfelaarster geen weerwoord.
FB: slaap lekker, [afbeelding] want ik snap dat je de kracht niet op kunt brengen om ons, BB ontheemden bij te staan en te helpen met hun afkickverschijnselen![]()
*helmut Lotti draai*quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:35 schreef Morwen het volgende:
Truste voor iedereen die gaat slapen![]()
Nickx is er nog niet![]()
LOTR (TT) - Requiem for a dream op heeft staan![]()
Niet illegaal toch zeker hehquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:35 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, zo'n dikke week later heb ik hem dan eindelijk binnen!!
Hahaha geeft niet hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:37 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ojeeeeeeeeeee, ik zag dat je zei laatste, daarna de
, dus ik denk FB gaat ff truste zeggen.
Blijft leuk he dat tikken zo![]()
Geeft niet joh! Snap het ook wel hoor. Kerst kan met de emotie spelen he.. In positieve zin, maar zeker ook in negatieve zin. Kerst is voorbij. Je bent er weer 'n jaar vanaf! Hopelijk gaat het ondertussen iets beter met je.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Melke je bent er nog, ik wil nog ff sorry zeggen voor kerstavond, meestal rond die tijd ben ik erg fel en kan ik weinig hebben, zo ook deze keer, ieder zijn mening maar die had ik ook voor me kunnen houdenHet blijft voor mij gewoon een tijd dat ik in bed moet blijven met de dekens over mijn kop en me vooral stil moet houden. Dus nogmaals sorry, was niet zo bedoeld
![]()
![]()
![]()
Ik ben hartstikke braaf!quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Niet illegaal toch zeker heh![]()
Ik slinger regelmatig limewire aan als ik een mooi nummer ergens hoor![]()
Gaat ie nog Dizzy of moet ik de mannen met de witte jassen inschakelenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:37 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
[..]
*helmut Lotti draai*![]()
Heerlijk met zijn tierietumbah of hoe schrijf je zo iets?![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha geeft niet hoor
Maar nu ben ik wel echt weg... slaap fijn![]()
Gaat nu wel weer, Lied is afgelopen goddankquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gaat ie nog Dizzy of moet ik de mannen met de witte jassen inschakelen![]()
Hallo Morwen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hallo iedereen![]()
Het gaat toch nog goed komen met jou!quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha geeft niet hoor
Maar nu ben ik wel echt weg... slaap fijn![]()
We gaan stug door als de mannen met de baardenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:39 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Hallo Morwen.[afbeelding]
Welkom wee op de derde kerstnacht in het alom veelgeprezen en door de forumadministratie ondergewaardeerde BB forum.
We gaan nu naar Nieuw jaar, vers begin, dan gaat het altijd stukken beter. Maar hou er niet van om mensen zomaar omdat ik daar zin in heb af te zeiken. Vind ik stom van mezelf en heb ik dan weer spijt van, dus nogmaals sorry, was niet zo bedoeldquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:38 schreef melke het volgende:
[..]
Geeft niet joh! Snap het ook wel hoor. Kerst kan met de emotie spelen he.. In positieve zin, maar zeker ook in negatieve zin. Kerst is voorbij. Je bent er weer 'n jaar vanaf! Hopelijk gaat het ondertussen iets beter met je.
Helmut mag ik niet! Hij is dankzij de Nederlandse Soundmixshow bekend geworden. Laatst in een Belgisch interview hoorde ik hem zeggen dat hij 'Hollanders' maar 'n raar en idioot volk vind. Nou Helmut, steek die cd's maar in je kont!quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:37 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
[..]
*helmut Lotti draai*![]()
Heerlijk met zijn tierietumbah of hoe schrijf je zo iets?![]()
ZZ-Top???quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
We gaan stug door als de mannen met de baarden![]()
I
Moses???quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:42 schreef Snaptnix het volgende:
HELLUP!!!!!!!!!!!!!!! Zie het echt niet![]()
Iemand die van het volgende iets kan maken?
Zoek een woord van zes letters,
dat de naam van een stroom in het
Midden-Oosten geeft. Schikt u die letters enigszins en haalt u één dubbele weg, dan
krijgt u de naam van een geloofsheld die
aan die stroom 'n merkwaardige nacht doorbracht.
Vul in: stroom,geloofsheld
Zelf denk ik nog steeds aan een rivier, en aan de bijbel ofzo.... Maar zal wel weer te simpel gedacht zijn
*zucht*
Geeft niet! Zand er over!quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:41 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
We gaan nu naar Nieuw jaar, vers begin, dan gaat het altijd stukken beter. Maar hou er niet van om mensen zomaar omdat ik daar zin in heb af te zeiken. Vind ik stom van mezelf en heb ik dan weer spijt van, dus nogmaals sorry, was niet zo bedoeld![]()
Gingen die niet varen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
We gaan stug door als de mannen met de baarden![]()
I
Oeh, een cryptogramquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:42 schreef Snaptnix het volgende:
Midden-Oosten geeft. Schikt u die letters enigszins en haalt u één dubbele weg, dan
Zelf denk ik nog steeds aan een rivier, en aan de bijbel ofzo.... Maar zal wel weer te simpel gedacht zijn
*zucht*
Sorry Dizzy, I_Doubt had het goedquote:
Nu ff Sneeuw dr over, geen zand dan smelt de sneeuw en moet morgen nop sneeuwpoppen bouwenquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oeh, een cryptogramDaar ben ik heel erg slecht in
![]()
Die zijn top inderdaadquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Na ik ga toch maar voor ZZ-top hoor. luister ik liever naar
Wat is dat dan voor een puzzeltje? (bv link?)quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ik dus ook blijkbaar, na 24 uur staren begin ik de moed wel aardig op te geven, ooit het antwoord nog te vinden
mzsteriaxquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:49 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor een puzzeltje? (bv link?)
geloofsheld...... Jefta, Daniël, Simson, maar wat voor rivier of stroom je daar bij kunt verzinnen.... geen idee. Rivieren in Israël: De Tigris en de Eufraat. Maar die combineren niet met de letters van de geloofshelden.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:42 schreef Snaptnix het volgende:
*zucht*
Met Run dmcquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die zijn top inderdaad![]()
*Aerosmith - Walk This Way luistert![]()
Hallo SuperMom, nee niks gemist, de werklui hebben kerstvakantiequote:Op dinsdag 27 december 2005 01:51 schreef SuperMOM het volgende:
Hallo allemaal!Heb ik nog iets gemist op de streams door de verplichte kerstdagen?
![]()
Neuh, ze fietsen nog steedsquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:51 schreef SuperMOM het volgende:
Hallo allemaal!Heb ik nog iets gemist op de streams door de verplichte kerstdagen?
![]()
Hoi hoi supermom. ja heel wat gemist, teveel om op te noemenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:51 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:51 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
SuperMammiequote:Op dinsdag 27 december 2005 01:51 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
Toen werd het hier stilquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
mzsteriax
http://www.creativepuzzel(...)eriax6.5/xw95982.htm
Dies ook goed jaquote:
Dit vind ik heel erg lief en "groot" van je Dizzy!quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Melke je bent er nog, ik wil nog ff sorry zeggen voor kerstavond, meestal rond die tijd ben ik erg fel en kan ik weinig hebben, zo ook deze keer, ieder zijn mening maar die had ik ook voor me kunnen houdenHet blijft voor mij gewoon een tijd dat ik in bed moet blijven met de dekens over mijn kop en me vooral stil moet houden. Dus nogmaals sorry, was niet zo bedoeld
![]()
![]()
![]()
Toen vond Morwen het daar veeeeeeeels te laat voorquote:
Hallo SuperMOM; jij hebt niks gemist. Wij hebben joou gemistquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:51 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
Ja Jakob, Izaak, zelfs Jezus... Kom ook niet verder als de rivieren Eufraat en Tigris,quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:51 schreef M-en-A het volgende:
[..]
geloofsheld...... Jefta, Daniël, Simson, maar wat voor rivier of stroom je daar bij kunt verzinnen.... geen idee. Rivieren in Israël: De Tigris en de Eufraat. Maar die combineren niet met de letters van de geloofshelden.![]()
Sorry maar aangezien ik nog steeds niet bij met met die klote SC topics, kwam ik dit tegen!!!quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik weet me nooit houding te geven zo om 12 uur, hele gezin is al naar bed en ik zit ernstig te twijfelen, dronken worden of wijselijk naar bed gaan. Meestal weet ik smorgens als ik met pijn in de schedel en het gevoel of er twee bunzingen in mijn mond hebben liggen jongen pas dat ik de verkeerde beslissing heb genomen![]()
Thx maar eerlijk is eerlijk hequote:Op dinsdag 27 december 2005 01:55 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dit vind ik heel erg lief en "groot" van je Dizzy!Ik kan op sommige momenten ook erg fel zijn en dan per ongeluk de verkeerde kwetsen
maar ik vind het top dat je dit schrijft!
Maar oke zand/sneeuwstorm erover nieuw begin!
![]()
Ga ik straks ook maar doen denk ik. Eerst m'n eigen cluppie afkickende BBérs om hulp vragen natuurlijk. Heb volop vetrouwen in deze club mensen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Neuh, ze fietsen nog steeds![]()
Snaptnix, misschien op diverse fora vragen? Voor als je echt lunatick ervan word![]()
En das ook een lekker nummertjequote:Op dinsdag 27 december 2005 01:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dies ook goed ja![]()
*Barry Manilow - If You Like Pina Coladas[afbeelding]
Ik een kloek die mijn kuikens om mij heen mag verzamelen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:57 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Hallo SuperMOM; jij hebt niks gemist. Wij hebben joou gemist![]()
Maar je hebt nu alle kans om je kuikens als bewonderingswaardige kloek om je heen te verzamelen![]()
Heb je al eens bij http://www.jasperscryptogrammensite.com/index2.html een ballonnetje op gelaten?quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ik dus ook blijkbaar, na 24 uur staren begin ik de moed wel aardig op te geven, ooit het antwoord nog te vinden
Gut het leek net of ik dat *bijna* allemaal tiktequote:Op dinsdag 27 december 2005 02:02 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik een kloek die mijn kuikens om mij heen mag verzamelen?Je verwart me met een moederkloek denk ik
En dat ben ik nou net niet, offeuh toch wel? Hmmmm ik ben overmatig bezorgd, beschermend, voorzichtig, weet alles beter voor mijn zoon, ziekelijk knuffelig met hem, werk erbij, doe het huishouden, zorg voor mijn (zieke) man en probeer een sociaal leven op te bouwen (nu eindelijk BB is afgelopen
)
Oke oke je heb gelijk..... zuchtttttttt
![]()
Staan die nummer toevallig op de cd de foute top 100?quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:00 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En das ook een lekker nummertje![]()
![]()
Net als lola, she was a showgirl![]()
![]()
De vroegere top honderd denkquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:03 schreef melke het volgende:
[..]
Staan die nummer toevallig op de cd de foute top 100?
Rolling Stones - Sympathy For The Devilquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:00 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En das ook een lekker nummertje![]()
![]()
Net als lola, she was a showgirl![]()
![]()
Oeh oehquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Rolling Stones - Sympathy For The Devil![]()
Deze dan![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:51 schreef M-en-A het volgende:
[..]
geloofsheld...... Jefta, Daniël, Simson, maar wat voor rivier of stroom je daar bij kunt verzinnen.... geen idee. Rivieren in Israël: De Tigris en de Eufraat. Maar die combineren niet met de letters van de geloofshelden.![]()
'De Bruid van Mesopotamia'quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja Jakob, Izaak, zelfs Jezus... Kom ook niet verder als de rivieren Eufraat en Tigris,
Hoofdpersoon in de puzzel heet Hagar, die persoon komt wel in Genesis voor kwam ik net achter, dus hoop het antwoord ergens daar te vinden......![]()
*mijmert wat over de foute avond in het BB-huisquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:03 schreef melke het volgende:
[..]
Staan die nummer toevallig op de cd de foute top 100?
http://www.dit.is/debijbel/ Hier staan telefoonnummers op die kan je om raad vragenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja Jakob, Izaak, zelfs Jezus... Kom ook niet verder als de rivieren Eufraat en Tigris,
Hoofdpersoon in de puzzel heet Hagar, die persoon komt wel in Genesis voor kwam ik net achter, dus hoop het antwoord ergens daar te vinden......![]()
Ik was je gewoon net ff voorquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Gut het leek net of ik dat *bijna* allemaal tikte![]()
Rolling Stones - Honky tonk woman!quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Rolling Stones - Sympathy For The Devil![]()
Deze dan![]()
*zingt* is het lang geleden, is het lang geleden lallalalallallaaaquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
*mijmert wat over de foute avond in het BB-huis![]()
Kunnen die kerels nog heel wat van leren!!!!!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:08 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik was je gewoon net ff voor(met mijn username als supermom
) Maar zonder gekheid, wij vrouwen het zwakke geslacht??
![]()
Ik ga morgen de pluizenvrienden na doen in de sneeuw, mocht er vanavond nog genoeg vallenquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:08 schreef Morwen het volgende:
En jawel, daar zijn ze weer, mijn pluizige vrienden op Nickx![]()
![]()
![]()
Mag ook, The Stones zijn gewoon goedquote:
en en enquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:10 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HEBBUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Met dank aan wikipedia![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:10 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HEBBUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Met dank aan wikipedia![]()
![]()
![]()
![]()
Het is hier magertjes hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:11 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik ga morgen de pluizenvrienden na doen in de sneeuw, mocht er vanavond nog genoeg vallen![]()
Dus naast je (zieke) man, je aandacht eisende zoon, je behoefte tot sociale zelfontplooiing, staan hier op het BB forum: tientallen ontheemden: wanhopig roepen zij jouw hulp in. HELP!quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:02 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik een kloek die mijn kuikens om mij heen mag verzamelen?Je verwart me met een moederkloek denk ik
En dat ben ik nou net niet, offeuh toch wel? Hmmmm ik ben overmatig bezorgd, beschermend, voorzichtig, weet alles beter voor mijn zoon, ziekelijk knuffelig met hem, werk erbij, doe het huishouden, zorg voor mijn (zieke) man en probeer een sociaal leven op te bouwen (nu eindelijk BB is afgelopen
)
Oke oke je heb gelijk..... zuchtttttttt
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |