Jaaaa was super , heb hem al gedownload voor in het archiefquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ow ja, da's wel leuk. Heb je het filmpje van PC Eend al gezien? En nee, ik heb geen linkje![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Je loopt achter op 't forum lieverd. En zo snel gaat het nu toch ook weer niet![]()
Zet jij die port eens weg, gaat nu echt niet helemaal goed met je hoor![]()
Je blijft maar mooi hier jij?quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:01 schreef demins het volgende:
Mag ik zo naar bed dan? Als mijn glas leeg is?![]()
Ik post geen Rob, zo dronken ben ik nou ook weer niet!!quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:06 schreef Snaptnix het volgende:
Manu, wat doe je nu. Je plaatst een erg enge Rob en het topic gaat gelijk op slot![]()
Manuquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:06 schreef Snaptnix het volgende:
Manu, wat doe je nu. Je plaatst een erg enge Rob en het topic gaat gelijk op slot![]()
Ik zocht iets specifieks maar ik bleef gewoon in SC's hangen omdat 't zo leuk was, al die reacties.quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:56 schreef demins het volgende:
Cuall boesemd mij hevtige angsjt aan... KAN IEMAND HAAR WEGHALEN?
quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik post geen Rob, zo dronken ben ik nou ook weer niet!!
Ik zou me ook schamen als ik jou was.quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:07 schreef Coos het volgende:
O ja, ik moet jullie nog wat bekennen!! Er zit hier een verloofde, die ook de kerstdagen hier zal zijn, de net zei: Coos doe effe relaxed. Je ben weer hypâh. Gelukkig hoeven we niet te vliegen.
Zij en ik hebben afgelopen zomer wegens dronkenschap onze vlucht van 12.35 gemist vanaf Schiphol.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik post geen Rob, zo dronken ben ik nou ook weer niet!!
Heb ze ook wel eens beter gezien, maar goed, dit is toch nababbelen, wat kan mij het (Versa)bommen.quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:08 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Ja eng ben ik........en ik ga lekker NIET weg
![]()
Ik heb nu de wekker al staan voor aanstaande zomerquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zou me ook schamen als ik jou was.
quote:
Ik wou daar ook niet op wachten!quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:10 schreef versabommie het volgende:
LAAAAAAALALALALALA IK BEN NOG LANG NIET DRONKEN!
Ik ben al weer bij hoorquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:06 schreef demins het volgende:
Cuall blijft als enige nog uren in het vorige topic reageren!![]()
Wat een onthullingquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:07 schreef Coos het volgende:
Zwakke TT![]()
O ja, ik moet jullie nog wat bekennen!! Er zit hier een verloofde, die ook de kerstdagen hier zal zijn, de net zei: Coos doe effe relaxed. Je ben weer hypâh. Gelukkig hoeven we niet te vliegen.
Zij en ik hebben afgelopen zomer wegens dronkenschap onze vlucht van 12.35 gemist vanaf Schiphol.![]()
![]()
Ik weet me nooit houding te geven zo om 12 uur, hele gezin is al naar bed en ik zit ernstig te twijfelen, dronken worden of wijselijk naar bed gaan. Meestal weet ik smorgens als ik met pijn in de schedel en het gevoel of er twee bunzingen in mijn mond hebben liggen jongen pas dat ik de verkeerde beslissing heb genomenquote:
quote:
www.hotelbigbrother.tv vind je alle informatie die nu officieel beschikbaar isquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:12 schreef Manu82 het volgende:
over drie weken gaan we toch weer streams volgen, zitten die BN'ers ook echt 8 weken opgesloten?
quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:12 schreef Manu82 het volgende:
over drie weken gaan we toch weer streams volgen...
Vast niet. Twee weken of zo gok ik, misschien dat het over meerdere weken wordt uitgesmeerd? Na BB1 of 2 met Ratelband, Schiffmacher en Christine van de Horst duurde het ook niet zo idioot lang.quote:Zitten die BN'ers ook echt 8 weken opgesloten?
quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:10 schreef versabommie het volgende:
LAAAAAAALALALALALA IK BEN NOG LANG NIET DRONKEN!
Hmmm het wordt nu toch wel groots aangepaktquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:15 schreef M-en-A het volgende:
[..]
www.hotelbigbrother.tv vind je alle informatie die nu officieel beschikbaar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |