quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef Talietje het volgende:
liefde is kut
ik ga mijn verdriet verdrinken met bier denk ik
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:44 schreef xwrrw het volgende:
Volgens mij houd ik van bier.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:09 schreef Litso het volgende:
Het goudgele vocht,
krokante portie friet,
BeF zij geprezen!
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:32 schreef cerror het volgende:
Over tieten gesproken.
Die quote van Janet in de OP moet even aangepast of verwijderd worden.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Er is wel msn.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:10 schreef Quatertemper het volgende:
En er is geen OP.
Denk na voordat ge wat doet.
Grote jongen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:09 schreef Dribbel_ het volgende:
OP
MSN is voor fazallen!quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Er is wel msn.
Denkt maar niet na voordat ge dat doet..
Dat kunnen we van jou nog niet zeggen he..quote:
Naja.. u moet het zelf weten.quote:
Ah! ik ben niet de enige die vandaag niet zo in z'n element zit qua sterke opmerkingen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat kunnen we van jou nog niet zeggen he..
Zo.quote:
Ik vind jou ook lief hoor..quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:13 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ah! ik ben niet de enige die vandaag niet zo in z'n element zit qua sterke opmerkingen.
Nimmer.quote:
Paaseieren kapotstampen voor het toeziend oog van pruilende kindertjes...quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:17 schreef Quatertemper het volgende:
Trouwens, ik verlang naar pasen.
Dan hangt die narcistische lul weer aan het kruis!
En ze daarna bezwangeren met de heilige geest!quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Paaseieren kapotstampen voor het toeziend oog van pruilende kindertjes...
Gevolgd door een duivelsche "Muhahahaha"quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maria was ook stiekem een 11 jarig meisje..quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:18 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
En ze daarna bezwangeren met de heilige geest!
jij bent van www.harteloze-doos.nlquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
..geboren als Mario..quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maria was ook stiekem een 11 jarig meisje..
Tuurlijk, en gelukkig voor haar hield Jozef niet van tietneuken.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maria was ook stiekem een 11 jarig meisje..
Neuh.. www.iklaatkinderenhetnutvanhardeopvoedingzien.nlquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
jij bent van www.harteloze-doos.nl![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
..geboren als Mario..
Maar zijn ouders wilden een meisje..
je link werkt nietquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. www.iklaatkinderenhetnutvanhardeopvoedingzien.nl
Je vind Steven Seagal tof dus jij mag komen.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:17 schreef Quatertemper het volgende:
Trouwens, ik verlang naar pasen.
Dan hangt die narcistische lul weer aan het kruis!
quote:
Ligt eraan van wie je een kloon bent..quote:
hmmm [m] en geen bier lusten. tja..... gedoemd voor het levenquote:
Dat zeg ik!quote:
heb ze als het goed is allemaal op men hdquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:26 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Dat zeg ik!
ik ken dat plaatje ergens van
Ik zit het al heel lang in te houden.. maar sorry.. Gamma...quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:26 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Dat zeg ik!
ik ken dat plaatje ergens van
ik lust sowieso geen alcoholquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:25 schreef DeLeider het volgende:
[..]
hmmm [m] en geen bier lusten. tja..... gedoemd voor het leven
Ik heb ze ook nogquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
heb ze als het goed is allemaal op men hd
[afbeelding]
en ik slapenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:32 schreef Quatertemper het volgende:
Anyway, roken.
Schoonheid! kom je ook?quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:30 schreef Fallacy het volgende:
Hallo lieverds...
Wat lees ik nu, over een meet?
Bij deze!quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:37 schreef Fallacy het volgende:
[..]
Poepie..![]()
Ik weet het niet.. ik ben niet uitgenodigd..
tuurlijkquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:39 schreef Fallacy het volgende:
[..]
Ik zal er over nadenken.. kom jij ook?
Jaquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:39 schreef Fallacy het volgende:
[..]
Ik zal er over nadenken.. kom jij ook?
quote:
In dat geval zal ik er hard over na denken..quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:40 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Jadaarom vraag ik of jij ook komt
Ja why not?quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:40 schreef Quatertemper het volgende:
Tof, ik niet.
Omdat.quote:
Mooi.quote:
Neun, mietjesvolk is foetsie.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:48 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja als het nou ook nog ff druk werd hier.
*druk doetquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:48 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja als het nou ook nog ff druk werd hier.
Jengelt en jankt als een klein kind..quote:
vroeg slapenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:50 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Neun, mietjesvolk is foetsie.
* Quatertemper J. over z'n knie legt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jengelt en jankt als een klein kind..
En maar zeggen dat het geen verkapte kut slowchat is hequote:Op dinsdag 27 december 2005 01:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zo verkapt is ie toch niet..quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En maar zeggen dat het geen verkapte kut slowchat is he![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:53 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
* Quatertemper J. over z'n knie legt.
En we zijn ook geenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En maar zeggen dat het geen verkapte kut slowchat is he![]()
postopkrikken zijn die kuttopics waar je om de 2 minuten moet vertellen wat voor muziek je draaitquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zo verkapt is ie toch niet..
Tis alleen geen postopkriktopic..
[..]
Dat gezicht verwacht ik ja.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zo verkapt is ie toch niet..
Tis alleen geen postopkriktopic..
[..]
*terug denkt aan 22.22quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
postopkrikken zijn die kuttopics waar je om de 2 minuten moet vertellen wat voor muziek je draait![]()
Postopkrikken zijn die topics waar je voor ieder woord wat je aan iedereen kwijt wilt twee posts gebruikt, zoals die olsenidioot..quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
postopkrikken zijn die kuttopics waar je om de 2 minuten moet vertellen wat voor muziek je draait![]()
daar post ik ook wel, maar ik pik er ook wel tracks uit waarvan ik denk "oh ja, die moet ik ook nog effe downloaden"quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Aquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:58 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Dat gezicht verwacht ik ja.
Dat merken we dan wel.quote:
neem nog een biertjequote:Op dinsdag 27 december 2005 02:01 schreef petre86 het volgende:
ben ik toch te vroeg in bed gekropen net.. kannik nie slapen
Je wou het nog echt gaan doen ook?quote:
Kijk naar de sterren.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:01 schreef petre86 het volgende:
ben ik toch te vroeg in bed gekropen net.. kannik nie slapen
Tuurlijk, ik wil het ook wel overslaan hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je wou het nog echt gaan doen ook?
Vuile pedo...quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:02 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik wil het ook wel overslaan hoor.
Die mensen moet je ook hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Postopkrikken zijn die topics waar je voor ieder woord wat je aan iedereen kwijt wilt twee posts gebruikt, zoals die olsenidioot..
Ehmm.. liever niet..quote:
quote:
Niks meer dan lucht, afschaffen dus. Net als bh-vulling.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ehmm.. liever niet..
Wat voegen die toe, behalve een hoop irritatie?
Nu al?quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:04 schreef ma_jojo het volgende:
Van een kankerkerst komt kankerkoppijn..
quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:02 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Kijk naar de sterren.
.
Je hebt vast wel wat op je HD staan qua gaypron.
Jij bent een kloon van Bonnie, ik wist hetquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:04 schreef ma_jojo het volgende:
Van een kankerkerst komt kankerkoppijn..
I wish. Maar na een dagje goed huilen, komt de hoofdpijn toch al snel.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:05 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Nu al?
Hoort dat morgenochtend niet zulks te zijn?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij bent een kloon van Bonnie, ik wist het
It all makes sense now.quote:
Jammer hoor..quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:07 schreef DeLeider het volgende:
[..]
[img[http://www.musicland-berlin.de/music/slipmats/Lil_John1.jpg[/img]
Wil iemand me wel even inlichten wie Bonnie is, voordat ik inderdaad ga beweren een kloon ervan te zijn.quote:
Nee hoor.. in mijn quote staat ie nog fout..quote:
gvdquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee hoor.. in mijn quote staat ie nog fout..
Quickie_Bat * Quatertemper rilt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:09 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Wil iemand me wel even inlichten wie Bonnie is, voordat ik inderdaad ga beweren een kloon ervan te zijn.
en Quickie_Battquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:10 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Quickie_Butt * Quatertemper rilt.
hmmmm geen fotoboekquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:10 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Quickie_Bat * Quatertemper rilt.
Het was ook de slet van DePresident.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:14 schreef ma_jojo het volgende:
Neen, ik wens daar geen kloon van te zijn.
Hmmmm. gevalletje ik schrik me de kanker als ik daarnaast wakker word.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:13 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/Quickie_Bat
Dan distantieer ik mij daar volledig van.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:15 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Het was ook de slet van DePresident.
Zo'n: God neem me nu moment.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:15 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Hmmmm. gevalletje ik schrik me de kanker als ik daarnaast wakker word.
Je weet bij god niet eens wie hij is...quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:16 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Dan distantieer ik mij daar volledig van.
Dr. Phill zou zeggen dat je in de ontkenningsfase zitquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:16 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Dan distantieer ik mij daar volledig van.
En dat god daarboven zit en het enige dat ie doet isquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:16 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Zo'n: God neem me nu moment.
Met d'r cup enkeltje A.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:15 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Hmmmm. gevalletje ik schrik me de kanker als ik daarnaast wakker word.
Overigens zou ik ook zo doen als ik god zou zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:17 schreef DeLeider het volgende:
[..]
En dat god daarboven zit en het enige dat ie doet isghehehe.
De naam zegt genoeg.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:16 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Je weet bij god niet eens wie hij is...
Ik zou dan QB een ondraaglijk leven geven.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:18 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Overigens zou ik ook zo doen als ik god zou zijn.
Precies, jouw narcisme is nog maar net met een toetsenbord te beschrijven.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:19 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
De naam zegt genoeg.
Ik wil geen deel uitmaken van die grootheidswaanzin. De ego's zouden botsen.
Jup! Iedereen die ik niet mag door een heroine hoertje laten verleiden, en dan ineens het condoom laten scheuren.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:19 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Ik zou dan QB een ondraaglijk leven geven.
Maar ieder z'n ding.
Kijk goed naar d'r foto's. D'r leven is al ondraaglijk genoeg.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:19 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Ik zou dan QB een ondraaglijk leven geven.
Maar ieder z'n ding.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:20 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Kijk goed naar d'r foto's. D'r leven is al ondraaglijk genoeg.
Narcisme is fijn.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:20 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Precies, jouw narcisme is nog maar net met een toetsenbord te beschrijven.
Tulpen fijner.quote:
Arme hoertjes..quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:20 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Jup! Iedereen die ik niet mag door een heroine hoertje laten verleiden, en dan ineens het condoom laten scheuren.
Hahaha.quote:
Op een bedje van spijkers..quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:24 schreef Quatertemper het volgende:
"Op een bedje van sla."
Is dat niet een beetje masochistisch?
gelukkig wel!quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:26 schreef Misstique het volgende:
Kerst is weer voorbij
Wat is die facinatie met pasen nou toch?quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:33 schreef Quatertemper het volgende:
Nu is het wachten op pasen.
Rond die tijd werd die timmerman toch gekruisigd?quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wat is die facinatie met pasen nou toch?
Z'n pappie was toch alleen maar timmerman.. hij was toch die narcistische josti?quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:37 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Rond die tijd werd die timmerman toch gekruisigd?
Nogal ironisch overigens.
Hij kluste zwart bij, de neger!quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Z'n pappie was toch alleen maar timmerman.. hij was toch die narcistische josti?
Jahaa, maar hij leerde ook timmeren!quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Z'n pappie was toch alleen maar timmerman.. hij was toch die narcistische josti?
Die J. is wel ehm.. disturbing..quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:40 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Jahaa, maar hij leerde ook timmeren!
Kijk maar!
[afbeelding]
Volgens mij was het een fobisch autist!quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die J. is wel ehm.. disturbing..
Pfrt.. lach maar..quote:
Naja.. beter dan dat ie er met zo'n los handje naar zit te slaan..quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:44 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Volgens mij was het een fobisch autist!
Zie hier:
[afbeelding]
quote:
quote:
Nogal.quote:
Ehmm. deze J is geen breezer hoor..quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
is J een breezer?
en de andere J( JC and the gang ) een bacoboy?
Weet jij veel!quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ehmm. deze J is geen breezer hoor..
Deze J. zijnde ikzelf..quote:
naajquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ehmm. deze J is geen breezer hoor..
quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:10 schreef petre86 het volgende:
[..]
naaj
deze is een hollandiameid
of tequilla
truste
IK NIET!quote:
Mijn echte naam niet!quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij bent ook een Q, randdebiel
Yup, midle name it is.quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die is inderdaad wel met een 'j'
Ey! Ik niet..quote:
R. Johan H.quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mijn officiele eerste naam is Johannes, dus jij komt pas na mij, maat!
[..]
Bewijs maar
Mijn officiele eerste naam is Ja... ehhmm.. laat maar...quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mijn officiele eerste naam is Johannes, dus jij komt pas na mij, maat!
[..]
Bewijs maar
Nee de mijne is lekkerquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:50 schreef Quatertemper het volgende:
Roelof Johan Heerspink....
Wat heb ik ook een kutnaam.
Anders was het 'zijn' geweestquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee de mijne is lekker
Naam dus..
Dat is maar negen uur en drie kwartier slaap. Mietje!quote:Op dinsdag 27 december 2005 06:14 schreef the900 het volgende:
Ik ben nu pas terug van mijn werk, ik heb hoofdpijn, en die kankerdribbel heeft de OP verneukt en moet optiefen uit BeF.
En ik kom morgen pas ojm een uur of 4 uit mijn bed. Dus.
Bijna naar bedquote:Op dinsdag 27 december 2005 06:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
goedemorgen..
en weltrusten voor degenen die nog moeten
Wat jij zegt..quote:
Jij kan em veranderenquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:58 schreef NJ het volgende:
Wat een lelijke OP.
Zeur dan nietquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:08 schreef NJ het volgende:
Geen zin in.
Beetje vervelende bui vandaag?quote:
fuck moet ik ook nog doenquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:46 schreef Janetje het volgende:
Er 3 FUCKING UUR over doen om je ov op te halen...arghhhhhhhhh
mja maar ik heb men OV 2 januari toch echt nodigquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:49 schreef NJ het volgende:
Ik ook. Ik wacht wel tot volgend jaar, dan is het tenminste lekker rustig..
Moest ook foto's maken voor OV, kom ik bij het hokje op het station: onderhoud, kom later maar terug.. Ik naar die in de stad gelopen: Kapot Ik de stad nog even rondgelopen..Niet geslapen, moe. op de terugweg: Sneeuwstorm.. lekker als je nog op de foto moet.. Sukkel van een onderhoudsmonteur was nog niet weg... 20 minuten gewachtquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:48 schreef killswitch het volgende:
[..]
fuck moet ik ook nog doen
en ook nog pasfoto maken
Je pasje blijft tot en met 31 december op het postkantoor liggen... /ibgquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:49 schreef NJ het volgende:
Ik ook. Ik wacht wel tot volgend jaar, dan is het tenminste lekker rustig..
Dat zeiden ze vorig jaar ook en toen heb ik 'm ook pas 6 januari opgehaald.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je pasje blijft tot en met 31 december op het postkantoor liggen... /ibg
Oh.. me not know that did... enzo..quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:04 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat zeiden ze vorig jaar ook en toen heb ik 'm ook pas 6 januari opgehaald.
Hmmmhmmm ik kan hem beter ook niet ophalen, want ik moet toch terugdokken, maar goedquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:31 schreef Misstique het volgende:
ben blij dat ik van al die onzin af ben![]()
Uiteraard, buitenstaandersquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:54 schreef the900 het volgende:
We moeten binnenkort even overleggen over wat meetingspul. Dribbel_ heeft zomaar een OP gekopieerd, maar ik heb de wiki aangepast. Dat zien we volgend topic wel, maar het komt er op neer dat we de meeting vanaf nu via mail en msn gaan regelen.
Er is een verschil tussen buitenstaanders en mensen die het willen verzieken.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:56 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Uiteraard, buitenstaanders![]()
we zijn geen kliekje
Bengeltje is [v]quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:59 schreef the900 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen buitenstaanders en mensen die het willen verzieken.
Remlof is wat mij betreft welkom, Dribbel_ niet. Jaguarized, paultjuhhh, olsentwinnetje ook niet. D.Rose en Bengeltje wel.
maar dat is dus mijn mening, om teveel gezeur te voorkomen doen we het niet hier op fok maar kan wel iedereen mailen / msn'en of ze willen komen
Volgens mij wíllen die mensen niet eens komen, maar doen ze het enkel voor het gezeik er omheen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:59 schreef the900 het volgende:
[..]
Remlof is wat mij betreft welkom, Dribbel_ niet. Jaguarized, paultjuhhh, olsentwinnetje ook niet. D.Rose en Bengeltje wel.
maar dat is dus mijn mening, om teveel gezeur te voorkomen doen we het niet hier op fok maar kan wel iedereen mailen / msn'en of ze willen komen
Tja, dan hebben ze nu bereikt wat ze wilden. Maar ik heb toch bijna iedereen wel op msn ondertussen, dus doen we het daar wel.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:03 schreef NJ het volgende:
[..]
Volgens mij wíllen die mensen niet eens komen, maar doen ze het enkel voor het gezeik er omheen.
Postte Olsentwinnetje niet mee in de eerste paar delen? In ieder geval, dat zijn van die types die alleen posten als ze zich vervelen en niet echt bij BeF horen. Ik zie ook niet in waarom die op de meet zouden moeten zijn, maar da's mijn mening natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:59 schreef the900 het volgende:
[..]
Tja, ze hebben zich ook nog niet aangemeld idd en misschien doen ze dat ook wel helemaal nietquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Postte Olsentwinnetje niet mee in de eerste paar delen? In ieder geval, dat zijn van die types die alleen posten als ze zich vervelen en niet echt bij BeF horen. Ik zie ook niet in waarom die op de meet zouden moeten zijn, maar da's mijn mening natuurlijk.. D.Rose en Bengeltje (en Sjowhan) posten wel leuk mee, alleen daar heb ik vrij weinig mee. Maar goed, wie ben ik om te bepalen wie er wel en niet komen?
(maar die ene wou niet meer komen geloof ikquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Postte Olsentwinnetje niet mee in de eerste paar delen? In ieder geval, dat zijn van die types die alleen posten als ze zich vervelen en niet echt bij BeF horen. Ik zie ook niet in waarom die op de meet zouden moeten zijn, maar da's mijn mening natuurlijk.. D.Rose en Bengeltje (en Sjowhan) posten wel leuk mee, alleen daar heb ik vrij weinig mee. Maar goed, wie ben ik om te bepalen wie er wel en niet komen?
Inderdaad, en als jullie allemaal zeggen dat je liever niet hebt dat een bepaald iemand komt zal hij ook wel gek zijn om wél op te komen dagen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:08 schreef DeLeider het volgende:
[..]
(maar die ene wou niet meer komen geloof ik) Njah je bent wel degelijk iemand om te bepalen wie er komen, je kan toch gewoon je voorkeur uitspreken.
Ach, het punt is, ik ken ze niet. Als het geen relnichten zijn en ik er zeker van kan zijn dat ze de meet niet verneuken zijn ze welkom. Ik wil gewoon dat het leuk wordt, weet je.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:08 schreef DeLeider het volgende:
[..]
(maar die ene wou niet meer komen geloof ik) Njah je bent wel degelijk iemand om te bepalen wie er komen, je kan toch gewoon je voorkeur uitspreken.
Ja of gewoon heel erg zelfverzekerd.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:09 schreef the900 het volgende:
[..]
Inderdaad, en als jullie allemaal zeggen dat je liever niet hebt dat een bepaald iemand komt zal hij ook wel gek zijn om wél op te komen dagen.
Ik kom toch, dus dan wordt het zoiezo leukquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ach, het punt is, ik ken ze niet. Als het geen relnichten zijn en ik er zeker van kan zijn dat ze de meet niet verneuken zijn ze welkom. Ik wil gewoon dat het leuk wordt, weet je..
Inderdaad, en jullie 'ken' ik ook niet heel goed. Sommigen van jullie kennen elkaar dan weer welquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ach, het punt is, ik ken ze niet. Als het geen relnichten zijn en ik er zeker van kan zijn dat ze de meet niet verneuken zijn ze welkom. Ik wil gewoon dat het leuk wordt, weet je..
Ow, gelukkig maarquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:12 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik kom toch, dus dan wordt het zoiezo leuk
Dan kunnen we daar ook gelijk een eind aan makenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja of gewoon heel erg zelfverzekerd.
Je moet wel heel erg sterk in je schoenen staan om met een groep mensen in een cafe te gaan zitten die stuk voor stuk hebben gezegd dat ze je er liever niet bij hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja of gewoon heel erg zelfverzekerd.
True true.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:12 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik kom toch, dus dan wordt het zoiezo leuk
Neequote:Op dinsdag 27 december 2005 16:14 schreef DeLeider het volgende:
[..]
proefde ik daar ietwat sarcasme?
Als ik zou komen zouden ze er in ieder geval geen problemen mee hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:14 schreef the900 het volgende:
[..]
Je moet wel heel erg sterk in je schoenen staan om met een groep mensen in een cafe te gaan zitten die stuk voor stuk hebben gezegd dat ze je er liever niet bij hebben
Ik wel.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als ik zou komen zouden ze er in ieder geval geen problemen mee hebben![]()
W900Z.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:15 schreef the900 het volgende:
[..]
Nee
Ondanks dat ik een mietje ben en jij een macho, ben ik er zeker van dat het een toffe meet gaat worden
Omdat er meerdere zijn die je niet mogenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En waarom zou je er dan zo tegen zijn/
ja zo'n 60% van fokquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:18 schreef DeLeider het volgende:
[..]
~
Omdat er meerdere zijn die je niet mogen
zachtjes uitgedrukt
Je bent tof. Evenals Lits. Gewoon tof.!quote:
En de overige 40% kent je niet, doe er wat mee. Pleeg zelfmoord ofzo.quote:
En bovendien ben je geen echte BeF'er.quote:
Nee, ik denk dat jullie dan erg verdrietig zullen zijn en dat kan ik jullie echt niet aan doenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:20 schreef DeLeider het volgende:
[..]
En de overige 40% kent je niet, doe er wat mee. Pleeg zelfmoord ofzo.
En waarom zou ik dat dan niet zijnquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
En bovendien ben je geen echte BeF'er.
Denken moet je aan Avani overlaten, die heeft er een veel groter hoofd voor.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat jullie dan erg verdrietig zullen zijn en dat kan ik jullie echt niet aan doen![]()
Waarom wel?quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En waarom zou ik dat dan niet zijn![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:22 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Denken moet je aan Avani overlaten, die heeft er een veel groter hoofd voor.
Grote bos krullen op je hoofd en zeggen dat je mij bentquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:24 schreef Dribbel_ het volgende:
ik denk dat ik incognito kom en me dan voor ga doen als een andere fokker![]()
Ze schijnen er trots op te zijnquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:23 schreef paultjuhhh het volgende:
Je zou maar een echte BeF-er zijn!
Kussen onder je buik en zeggen dat je VM bent.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Chowi is nogal moordlustig.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:24 schreef Dribbel_ het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:25 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Kussen op je buik en zeggen dat je VM bent.
Waarom denk je dat er hier mensen alleen maar Fok!ken en verder geen sociale contacten hebbenquote:
En uiteindelijk heeft iedereen een moeilijke jeugd gehad. Moet je maar eens proberen een klein kind te zijn, is best zwaar hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:27 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er hier mensen alleen maar Fok!ken en verder geen sociale contacten hebben
Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:27 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er hier mensen alleen maar Fok!ken en verder geen sociale contacten hebben
Ik schijn er best goed in te zijn heb ik gehoordquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:28 schreef the900 het volgende:
[..]
En uiteindelijk heeft iedereen een moeilijke jeugd gehad. Moet je maar eens proberen een klein kind te zijn, is best zwaar hoor
Ze hebben je in de waan gelatenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:29 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik schijn er best goed in te zijn heb ik gehoord!
Drie ofzo.quote:
Ik had het over Fok! Meetings. Ik heb yvonne in het echt gezien! En Dagonet, Cynix©, Iteejer, Danny, Knorretje, telt dat allemaal niet?quote:
Ik woon hier anders met mijn hele familie op de vuilnisbelt hoor!quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:28 schreef Chowi het volgende:
DL IS MIJN BIMBOOOOOOO!
Neequote:Op dinsdag 27 december 2005 16:31 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik had het over Fok! Meetings. Ik heb yvonne in het echt gezien! En Dagonet, Cynix©, Iteejer, Danny, Knorretje, telt dat allemaal niet?
De hele dag lege batterijen uit elkaar halen, en uiteindelijk sterf je op je 23e.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:31 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik woon hier anders met mijn hele familie op de vuilnisbelt hoor!
Cynix, Iteejer en Knor sowieso niet. Van Danny weet ik het niet maar ik gok idd van nietquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:32 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee! waarschijnlijk weten ze niet eens meer wie je bent
!
quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:33 schreef the900 het volgende:
[..]
Cynix, Iteejer en Knor sowieso niet. Van Danny weet ik het niet maar ik gok idd van niet
Yvonne en Dagonet wel
quote:
Best erg trouwens, dat ik meer fokkers dan vrienden op MSN hebquote:
Was ik al mee bezig. Op de muur naast mijn bed.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:37 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik ga de dagen turven tot de meet
HAHAHA. nerd. HAHAHA.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:37 schreef the900 het volgende:
[..]
Best erg trouwens, dat ik meer fokkers dan vrienden op MSN heb
Ik weet dat ik intelligent ben, dank je.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:22 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Denken moet je aan Avani overlaten, die heeft er een veel groter hoofd voor.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:04 schreef the900 het volgende:
In A.D. 2005, BeF was beginning.
Yvonne: What happen ?
Danny: Somebody set up us the beer.
Danny: We get signal.
Yvonne: What !
Danny: Main frying pan turn on.
Yvonne: It's you !!
Havoc: How are you gentlemen !!
Havoc: All your beer are belong to us.
Havoc: You are on the way to satisfaction.
Yvonne: What you say !!
Havoc: You have no chance to stay sober make your time.
Havoc: Ha Ha Ha Ha ....
Ik begrijp hem nogsteeds niet!quote:
Och, tenminste nog een kwaliteit.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:43 schreef Avani het volgende:
[..]
Ik weet dat ik intelligent ben, dank je.![]()
Normaal voedsel is for the plebs, ik eet frikandellen met patat.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:54 schreef the900 het volgende:
Hallo.
Spruiten met spekjes zijn anders goed te etenquote:
Zo.. zo.. zo, Hollands.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:14 schreef the900 het volgende:
[..]
Spruiten met spekjes zijn anders goed te eten
Mwoah.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |