quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef Talietje het volgende:
liefde is kut
ik ga mijn verdriet verdrinken met bier denk ik
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:44 schreef xwrrw het volgende:
Volgens mij houd ik van bier.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:09 schreef Litso het volgende:
Het goudgele vocht,
krokante portie friet,
BeF zij geprezen!
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:32 schreef cerror het volgende:
Over tieten gesproken.
Die quote van Janet in de OP moet even aangepast of verwijderd worden.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Nooit gezien..quote:
quote:
Bah, Dago toch!!quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:01 schreef Dagonet het volgende:
Ik ben even andere dingen doen met m'n telefoon.
quote:
Sacrilege!quote:
Heiden.quote:
Alleen maar iets plannen hoor.quote:
quote:Do not hit me.. you perv..
Hey, is dat baggertopic in FB eindeljik vol?quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:02 schreef BlueEyed het volgende:
Eigenlijk best erg, dat de AT lijst zo treurig is dat ik wel genoodzaakt ben m'n eerste post in deze topicreeks te plaatsen![]()
Waar moet dat heen met Fok![]()
Het is hier gewoon gezellig!!!quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:02 schreef BlueEyed het volgende:
Eigenlijk best erg, dat de AT lijst zo treurig is dat ik wel genoodzaakt ben m'n eerste post in deze topicreeks te plaatsen![]()
Waar moet dat heen met Fok![]()
Nope, maar alle interessante mensen zijn slapenquote:Op zaterdag 24 december 2005 04:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hey, is dat baggertopic in FB eindeljik vol?
Correctie; alle interessante mensen zitten hierquote:Op zaterdag 24 december 2005 04:03 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Nope, maar alle interessante mensen zijn slapen![]()
Als jij het zegt geloof ik het!quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het is hier gewoon gezellig!!!
And I love it..quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Alleen maar iets plannen hoor.
[..]
![]()
klopt, en dat gaat deze BBF zo ook doenquote:Op zaterdag 24 december 2005 04:03 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Nope, maar alle interessante mensen zijn slapen![]()
Ik had het over DAT topic hequote:Op zaterdag 24 december 2005 04:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Correctie; alle interessante mensen zitten hier
als of we het afsprekenquote:Op zaterdag 24 december 2005 04:04 schreef the900 het volgende:
tvp want ik sliep stiekem nog niet
nu wel.
is hij wel edel?quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:06 schreef Quatertemper het volgende:
Soms heb ik het gevoel dat ridder Floris niet word gewaardeerd.
Zou dat misschien te maken kunnen hebben met de economische recessie in Japan?quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:06 schreef Quatertemper het volgende:
Soms heb ik het gevoel dat ridder Floris niet word gewaardeerd.
quote:
Zie je?quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:07 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Zou dat misschien te maken kunnen hebben met de economische recessie in Japan?
Daar gaat het niet om!quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
zolang het harnas van bierblik is valt dat toch wel mee??
Dat vind ik ook!quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:11 schreef Misstique het volgende:
I find your lack of faith disturbing
I've a bad feeling about this!quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:11 schreef Misstique het volgende:
I find your lack of faith disturbing
I sense something, a presence I've not felt since...quote:
En zo hoort het!quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:13 schreef Dagonet het volgende:
Niks mis met floris.
Shame about his Da thoughquote:
Is die note van mij, ooit gepost door Gelly trouwens al eens gerectificeerd?quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:13 schreef Dagonet het volgende:
Niks mis met floris.
alleen zo jammer dat ie naar frankrijk is verhuisdquote:Op zaterdag 24 december 2005 04:13 schreef Dagonet het volgende:
Niks mis met floris.
Welke heb je het over?? Je hebt nooit notes gehad die hij gezien kan hebbenquote:Op zaterdag 24 december 2005 04:15 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Is die note van mij, ooit gepost door Gelly trouwens al eens gerectificeerd?
Niet gezien, gezet in de tijd dat hij zelf mod wasquote:Op zaterdag 24 december 2005 04:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Welke heb je het over?? Je hebt nooit notes gehad die hij gezien kan hebben
Notes worden in principe niet verwijderd, en zelfs dan zie ik ze nog. Geen notes uit zijn tijd.quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:24 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Niet gezien, gezet in de tijd dat hij zelf mod wasLang verhaal, maar als die er inmiddels niet meer staat is het al prima
Oke.quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Notes worden in principe niet verwijderd, en zelfs dan zie ik ze nog. Geen notes uit zijn tijd.
Ik 2, maar nu ik weet dat er geen van Gelly bijzit kan het me verder weinig interesseren wat daar in staat.quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:27 schreef Quatertemper het volgende:
Notes, ik heb er geen.
Dat zei ik ook ja..quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:27 schreef Quatertemper het volgende:
Notes, ik heb er geen.
cerror had er 41.quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat zei ik ook ja..
En dat veroorzaakte mijn eerste note..
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 24 december 2005 04:31 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
cerror had er 41.
Maar ik geen.
Trouwens iedereen, ik ben homo.
HOMOOOOOOOOOO...quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:31 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
cerror had er 41.
Maar ik geen.
Trouwens iedereen, ik ben homo.
Hoe je het ook spelt.quote:
Me too!quote:Op zaterdag 24 december 2005 04:33 schreef Quatertemper het volgende:
En ik ga slapen.
heerlijkheidje van me!!!!quote:Op zaterdag 24 december 2005 05:12 schreef rompompom het volgende:
Sgob!
Dat lijkt maar zoquote:Op zaterdag 24 december 2005 05:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
heerlijkheidje van me!!!!![]()
In slaap gevallen achter de computer?quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:05 schreef Janetje het volgende:om 6 uur nog even een spelletje gaan doen is niet goed..
Neuh... er na een poosje achter komen dat je al 5 uur dat pokkespelletje zit te doen...quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
In slaap gevallen achter de computer?
quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh... er na een poosje achter komen dat je al 5 uur dat pokkespelletje zit te doen...
Ehmm... ik was er gister om half 8 uit.. dus ehmm.. tja.. een uurtje of 27quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat betekend dus dat je gewoon nu 24uur op bent?
quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ehmm... ik was er gister om half 8 uit.. dus ehmm.. tja.. een uurtje of 27
* Dead-Doll was half 8 al uit de veren.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:18 schreef the900 het volgende:
Ìk heb voor de verandering eens niet zo lang geslapen.. normaals slaap ik vrijdag op zaterdag 12 tot 14 uur, om al mijn slaap van de week in te halen
Vannacht maar een uurtje of 9
Jah jij moet werkenquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:21 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
* Dead-Doll was half 8 al uit de veren.
Late werktijden, zulks een vitesse.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:23 schreef the900 het volgende:
[..]
Jah jij moet werken
Ik moet gewoonlijk op zaterdagavond werken van 11 tot half 5 snachts. Dan kan ik maar beter niet te vroeg opstaan op zaterdag.
Late werktijden zijn goed voor de zondag. Dan ben ik namelijk brak op zondag, en heb ik het gevoel dat ik de vorige dag nog wat spannends heb beleefd. Totdat ik besef dat ik heb gewerkt, maar dat doet er niet toe.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:28 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Late werktijden, zulks een vitesse.
Misschien was het dan niet de juiste PI die je gebruikte.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:30 schreef the900 het volgende:
[..]
Late werktijden zijn goed voor de zondag. Dan ben ik namelijk brak op zondag, en heb ik het gevoel dat ik de vorige dag nog wat spannends heb beleefd. Totdat ik besef dat ik heb gewerkt, maar dat doet er niet toe.
14.chlamydia?quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:31 schreef Quatertemper het volgende:
Zometeen oefenen!
Misschien bedoelde ik dequote:Op zaterdag 24 december 2005 13:31 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Misschien was het dan niet de juiste PI die je gebruikte.
Nee. Dan kan je beter 's avonds vroeg gaan slapen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:31 schreef Misstique het volgende:
Ik ben ook wakker, voor de 2e keer![]()
Terug je nest in gaan als je brak bent helpt niet![]()
Face it, vriend, dat hebben we hier allemaal.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:33 schreef the900 het volgende:
[..]
Misschien bedoelde ik de [afbeelding] maar ik wil nog niet aan mezelf toegeven dat ik een kansloos leven heb.
Jamaar... zonder ontkenningsfase heb ik helemáál niks speciaals meerquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:35 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Face it, vriend, dat hebben we hier allemaal.
Owja, een derde tepelquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:36 schreef the900 het volgende:
[..]
Jamaar... zonder ontkenningsfase heb ik helemáál niks speciaals meer
Je hebt krulkanker.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:36 schreef the900 het volgende:
[..]
Jamaar... zonder ontkenningsfase heb ik helemáál niks speciaals meer
Ik denk dat ik er stukjes van op een kaartje ga plakken met mijn handtekening erbij. Misschien worden ze nog veel waard!quote:
Dat gaat dit weekend niet lukkenquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:34 schreef the900 het volgende:
[..]
Nee. Dan kan je beter 's avonds vroeg gaan slapen.
Och, gewoon teveel zuipen en om 10 uur al in slaap vallen tussen het bezoek.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat gaat dit weekend niet lukken![]()
Met de tekst "to krul, or not to krul".quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:40 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er stukjes van op een kaartje ga plakken met mijn handtekening erbij. Misschien worden ze nog veel waard!
Dat zit er ook niet echt in aangezien ik nog terug moet rijden naderhandquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:41 schreef the900 het volgende:
[..]
Och, gewoon teveel zuipen en om 10 uur al in slaap vallen tussen het bezoek.
Bah, kerstsfeer.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:43 schreef Quatertemper het volgende:
Ik heb net een commodore 64 kerstmis-deuntje gemaakt.
Die upload ik later vandaag wel ff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |