wat ben jij nou weer voorn homo. beetje fan zijn van robbie williamsquote:Op zondag 25 december 2005 16:22 schreef Vlarp het volgende:
25 december: 1e kerstdag flappie memorial day
quote:Op zondag 25 december 2005 16:23 schreef Guidow het volgende:
[..]
wat ben jij nou weer voorn homo. beetje fan zijn van robbie williams![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg.. je hoeft je frustraties niet op mij te botvieren hoorquote:Op zondag 25 december 2005 16:23 schreef Guidow het volgende:
[..]
wat ben jij nou weer voorn homo. beetje fan zijn van robbie williams![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij is wel dood. hij lag vanmiddag op bord.quote:Op zondag 25 december 2005 17:19 schreef Janetje het volgende:
Flappie is niet dood..![]()
Hij loopt gewoon ergens in het gras...
Wie ben jij nou weer?quote:Op zondag 25 december 2005 17:44 schreef Guidow het volgende:
[..]
hij is wel dood. hij lag vanmiddag op bord.
Jij ook een Happy Xmas dan maar he?quote:Op zondag 25 december 2005 18:44 schreef davidov het volgende:
*aanschuif*
quote:Op zondag 25 december 2005 18:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij ook een Happy Xmas dan maar he?
quote:
Mot je nâh?quote:
Robbie Williams in Paradiso polsbandjequote:Op zondag 25 december 2005 19:24 schreef DennisMoore het volgende:
Videobandje? Fietsbandje?
Moe? Neuh, prima geslapen.quote:Op zondag 25 december 2005 20:02 schreef error het volgende:
hmmm overnight visite?
Je zal wel moe zijn
ach ja.. proostquote:Op zondag 25 december 2005 21:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja en van de gezinsprobleem-moorden
Dat nummer van Hazes is nog van voor het geboortejaaar van TRS, dus dat moeten we hem dan maar niet kwalijk nemenquote:Op zondag 25 december 2005 21:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
das een liedje schat
ik ben nooit alleen
er zijn altijd mensen om me heen
nee, me wederhelft was er nie bijquote:Op zondag 25 december 2005 21:42 schreef petre86 het volgende:
[..]
met behulp van mond-op-mond reanimatie?
Kreeg Santa die niet in je sok gestopt ?quote:Op zondag 25 december 2005 21:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
alleen niet die ene, die speciale
Ja Santa stopt zulke zaken echt alleen maar in schoon gewassen sokken hoorquote:Op zondag 25 december 2005 21:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
ow dat is het natuurlijk@!@@
sok vergeten!
mijne is hier ook niequote:Op zondag 25 december 2005 21:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
nee, me wederhelft was er nie bij
dinsdag zie ik hemquote:Op zondag 25 december 2005 21:49 schreef petre86 het volgende:
[..]
mijne is hier ook nie
maar donderdag weer
reden temeer, waarom ik een hekel aan kerst hebquote:Op zondag 25 december 2005 21:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kijk sommige cadeautjes worden dus gewoon tot na de kerst bewaard![]()
Nee je bent gewoon ongeduldig, en kan niet wachten tot het dinsdag isquote:Op zondag 25 december 2005 21:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
reden temeer, waarom ik een hekel aan kerst heb![]()
dat ook, mer kheb ook gewoon echt een hekel aan kerstquote:Op zondag 25 december 2005 21:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee je bent gewoon ongeduldig, en kan niet wachten tot het dinsdag is![]()
geen idee, gaat er volgens mij bij jouw toch vooral om of d'r nog rekbare elastitiek inzit zodat die prins met z'n witte paard er volledig in pastquote:Op zondag 25 december 2005 21:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
schone sokken?
moeten ze ook droog zijn?
dat paard, moet dat ook nog in die sok???!!!quote:Op zondag 25 december 2005 21:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geen idee, gaat er volgens mij bij jouw toch vooral om of d'r nog rekbare elastitiek inzit zodat die prins met z'n witte paard er volledig in past![]()
Mag van mij ook in de gang blijven staan, maar da's meer een andere tijd van het jaarquote:Op zondag 25 december 2005 22:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat paard, moet dat ook nog in die sok???!!!
dat prinsje past wel, ik val om mager
en dat paard lust dan natuurlijk ook weer geen tapas, dus daar ben je dan ook al niet mee geholpenquote:Op zondag 25 december 2005 22:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
precies
"Hooo, horsie!"quote:Op zondag 25 december 2005 22:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat paard lust dan natuurlijk ook weer geen tapas, dus daar ben je dan ook al niet mee geholpen
blijf je nog met een voorraad zitten![]()
dabk je wel julli ook allemaal hier natuurlijk!!quote:Op zondag 25 december 2005 23:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja hooooooooi KeizerPinguin
ook voor jouw nog een hele fijne kerst hoor![]()
in de bios of in filmhuizen?quote:Op zondag 25 december 2005 23:13 schreef Weemz het volgende:
Er komt een filmdocumentaire over keizerpinguins in de bioscoop
in de bioscoop?!! ik word een internationale hit!!quote:Op zondag 25 december 2005 23:13 schreef Weemz het volgende:
Er komt een filmdocumentaire over keizerpinguins in de bioscoop
ik dacht altijd dat jij een jongentje was......?!quote:
Ja. Wil je nu wel neuken?quote:Op zondag 25 december 2005 23:21 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat jij een jongentje was......?!
maar ik heb je foto's eens goed bekeken maar ik heb me lelijk vergist!![]()
[afbeelding]
Da's net zo'n foto van een bewakingscamera in de supermarkt of zoquote:Op zondag 25 december 2005 23:21 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik en mijn familie!!quote:Op zondag 25 december 2005 23:24 schreef Weemz het volgende:
http://www.a-film.nl/march-of-the-penguins/
quote:Op zondag 25 december 2005 23:21 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
die oogjes he ^^quote:Op zondag 25 december 2005 23:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
lieve rockstar, als je zo in de lens kijkt moet je ook niet raar opkijken dat je steeds wordt aangerandt
http://www-static.gay.nl/fotoboek/97486/429628normal.jpg
Ga je hem nu dan ook Bambi noemenquote:Op zondag 25 december 2005 23:57 schreef petre86 het volgende:
[..]
die oogjes he ^^
net een hertje in je koplampen![]()
Ze zijn leuk.quote:Op zondag 25 december 2005 23:58 schreef wonderer het volgende:
whehe... A bit of Fry & Laurie. Echt grappig
Tis eerder een bimbo Bambiquote:Op zondag 25 december 2005 23:21 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
[afbeelding]
neejquote:Op maandag 26 december 2005 00:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ga je hem nu dan ook Bambi noemen![]()
zeker een flinke denneappel op zijn snuffert gevallenquote:Op maandag 26 december 2005 00:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ach een mens krijgt soms vreemde gedachten onder de kerstboom![]()
Zou jerruh er ook zo over denken?quote:Op maandag 26 december 2005 00:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
zeker een flinke denneappel op zijn snuffert gevallen
hebben KP en jerruh wat dan?quote:
damn.. foxy ladyquote:Op maandag 26 december 2005 01:05 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben het mooiste meisje in het topic.
telkens met je arm uit het raam op de ruit?quote:Op maandag 26 december 2005 01:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
zo.. hooligans gekeken
moest ook nog op en neer naar nijmegen rijden met een fiets achterop de auto en niet werkende ruitenwissers enzo erg praktisch..
Is er niet iemand die ons daar meer informatie over kan verschaffen?quote:Op maandag 26 december 2005 01:23 schreef petre86 het volgende:
[..]
maarrr wij weten niet alles he??
dus wie weet !!
De persoon die ons dat haarflijn uit de doeken kan doen heb ik vandaag nog niet online gezienquote:Op maandag 26 december 2005 01:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is er niet iemand die ons daar meer informatie over kan verschaffen?
Haal hem terug! Het is net 1:28, die vriend van je slaapt vast nog niet.quote:Op maandag 26 december 2005 01:27 schreef Blubberzwijn het volgende:
en ik mis mijn bongoset die een vriend van me geleend heeft
Dus jij maakte altijd die herriequote:Op maandag 26 december 2005 01:27 schreef Blubberzwijn het volgende:
en ik mis mijn bongoset die een vriend van me geleend heeft
is yost wakker dan?quote:Op maandag 26 december 2005 01:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is er niet iemand die ons daar meer informatie over kan verschaffen?
dat was ik niet.. dat was een neger!quote:
quote:Op maandag 26 december 2005 01:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En jij maar denken dat die koppijn 's morgens van de man met de hamer kwam![]()
LEES ZE!!!!quote:Op maandag 26 december 2005 01:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
dames! ik ga slapen
en ik heb nog een ongelezen donald duckje klaarliggen
Sweet Dreams Blubberquote:Op maandag 26 december 2005 01:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
dames! ik ga slapen
en ik heb nog een ongelezen donald duckje klaarliggen
Donald Duckquote:Op maandag 26 december 2005 01:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
dames! ik ga slapen
en ik heb nog een ongelezen donald duckje klaarliggen![]()
omgquote:Op maandag 26 december 2005 01:36 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Donald DuckDie heb ik vannacht al uitgelezen de nieuwste, moet weer wachten tot vrijdag
Het is een gavequote:Op maandag 26 december 2005 01:36 schreef Stroekie het volgende:
Wat een gevoel voor timing heb jij ook![]()
Mag je nog steeds oproepen doen in de Donald Duck voor een penvriendschap ?quote:Op maandag 26 december 2005 01:37 schreef petre86 het volgende:
[..]
omg
kinders..
ga eens daten jullie
Hoezo? Niks mis met de DD!quote:Op maandag 26 december 2005 01:37 schreef petre86 het volgende:
[..]
omg
kinders..
ga eens daten jullie
Maar het gebruik van die spy cam maakt het vast een stuk lichterquote:
Ik was net nog bij jou!quote:
naja.. zolang ze 20+sers zeggen ..:quote:Op maandag 26 december 2005 01:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mag je nog steeds oproepen doen in de Donald Duck voor een penvriendschap ?![]()
dan mag dat vast welquote:
Hoe langer ik er over na denk, hoe belachelijker dat idee van penvriendje wordtquote:Op maandag 26 december 2005 01:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
naja.. zolang ze 20+sers zeggen ..:
[..]
dan mag dat vast wel
vraag me alleen af welke namen ze gebruiken.. als schuilnaam enzo
iddquote:Op maandag 26 december 2005 02:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe langer ik er over na denk, hoe belachelijker dat idee van penvriendje wordt
Ze wonen zo dicht bij elkaar, dat ze die Donald Duckjes ook prima kunnen delen![]()
en samen 1 abo nemen![]()
Sweet Dreams Peetquote:Op maandag 26 december 2005 02:46 schreef petre86 het volgende:
[..]
idd
en als ze dan toch bij elkaar zijn..
truste
en het werkt ook nogquote:Op maandag 26 december 2005 03:02 schreef davidov het volgende:fotoboek werkt eindelijk
Blijkbaar MOET je iets van tekst invullen anders werkt het gewoon niet
Davidov, doe jij straks het licht in de boom ook uit als je het topic achterlaat voor de ochtendploegquote:Op maandag 26 december 2005 03:02 schreef davidov het volgende:fotoboek werkt eindelijk
Blijkbaar MOET je iets van tekst invullen anders werkt het gewoon niet
gnightquote:Op maandag 26 december 2005 03:04 schreef Stroekie het volgende:
En dan doof ik nu de kaarsjes, en zet de restjes kalkoen terug in de ijskast
want morgen is er nog een kerstdag
Sweet Dreams voor een ieder![]()
Maar natuurlijkquote:Op maandag 26 december 2005 03:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Davidov, doe jij straks het licht in de boom ook uit als je het topic achterlaat voor de ochtendploeg![]()
klinkt niet best.. en dat met kerst..quote:Op maandag 26 december 2005 03:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
* GJ kan nog niet helemaal bevatten wat er allemaal is gebeurd vannacht maar zit iig hoog + droog bij een vriend
Ik ben "officieel" t huis uitgezet...zit nu bij een vriend gelukkig voor een paar daagjes.quote:Op maandag 26 december 2005 03:47 schreef petre86 het volgende:
[..]
klinkt niet best.. en dat met kerst..
heb je je belangrijkste spullen wel bij je?quote:Op maandag 26 december 2005 03:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ben "officieel" t huis uitgezet...zit nu bij een vriend gelukkig voor een paar daagjes.
Er werd zelfs gedreigd met de politie bellen en kmoest een klein raampje intikken om uberhaupt mn huis binnen te komen
Niet best nee
PC, Kleren, phone, paspoort, pinpas.quote:Op maandag 26 december 2005 03:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
heb je je belagrijkste spullen wel bij je?
en de politie bellen..
om je minderjarige kind uit huis te houden?
dan nog.. je moeder is verantwoordelijk voor jou.. dus ook voor je onderdakquote:Op maandag 26 december 2005 03:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
PC, Kleren, phone, paspoort, pinpas.
Huisvredebreuk..en kwas bang dat t het woord vcan 2 volwassenen tegen een 17 jarig jochie onder begeleiding van Jeudgzorg (weliswaar vanwege andere redenen) niet echt in mn voordeel zou werken
QWhahahha 'die houd k in gedachte..naja ik zit iig hier ff goed..quote:Op maandag 26 december 2005 03:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
dan nog.. je moeder is verantwoordelijk voor jou.. dus ook voor je onderdak
( stuur es een rekening voor hotelkosten)
Neuh..ga zo nog ff met een boek liggen..en dan slapenquote:Op maandag 26 december 2005 04:06 schreef davidov het volgende:
En laat je daar nou ook niet wegtrappen
Gefeliciflapstaartquote:Op maandag 26 december 2005 04:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
DE jerruh, dat klinkt we; errug criminal.
and 23 is soooo four hours ago.
wehe thanxquote:
Slaap zequote:Op maandag 26 december 2005 04:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wehe thanx
ik ga alleen nu pitten, morgen familie en dat is zooo vermoeiend, al da klein grut dat meekomt.
(Y) Beter dan andersom...quote:Op maandag 26 december 2005 10:11 schreef DennisMoore het volgende:
En ik heb de wekker die gewoon om 6 uur ging, niet gehoord..
gelukkig woon ik niet in roermond zelf, maar tis wel ok hier hoorquote:Op maandag 26 december 2005 10:11 schreef tech het volgende:
[..]
Alles sjoen in Remunj? (ik probeer maar wat)
Okee, my mistake.quote:Op maandag 26 december 2005 10:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
gelukkig woon ik niet in roermond zelf, maar tis wel ok hier hoor
nie echt, kwoon er wel in de buurt hoorquote:
Moet ook wel als je weet dat Remunj = Roermondquote:Op maandag 26 december 2005 10:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
nie echt, kwoon er wel in de buurt hoorkwartier rijden er vandaan ongeveer
De biologische wekker.quote:Op maandag 26 december 2005 10:12 schreef tech het volgende:
(Y) Beter dan andersom...Wèl wakkerworden van de wekker die je niet gezet hebt
Er zijn dagen dat je er blij mee bent...quote:
ik denk dat ze dat in kirchroaj, en mestreech, ook nog wel wetenquote:Op maandag 26 december 2005 10:18 schreef tech het volgende:
[..]
Moet ook wel als je weet dat Remunj = RoermondIk denk niet dat die kennis ver voorbij Eindhoven reikt
(nou, ja nèt voorbij Eindhoven sowieso...)
Ja, da's ongeveer net zo ver... Dus laten we zeggen in een straal van 60km rond Roermond, inclusief dialectsprekende Belgen en Duitsersquote:Op maandag 26 december 2005 10:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik denk dat ze dat in kirchroaj, en mestreech, ook nog wel weten
vandaag komt deel 2, en meteen het ergste deel van de kutkerst.. bij me ouders thuis eten....quote:Op maandag 26 december 2005 10:24 schreef tech het volgende:
[..]
Ja, da's ongeveer net zo ver... Dus laten we zeggen in een straal van 60km rond Roermond, inclusief dialectsprekende Belgen en Duitsers
Maar goed...Ga je vandaag weer lijdzaam een kerstdag proberen te overleven, of heb je plannen vandaag?
Ik vond het op kerstavond anders best gezellig met mijn ouders. Wat maakt thuis eten voor jou zo vervelend?quote:Op maandag 26 december 2005 10:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
vandaag komt deel 2, en meteen het ergste deel van de kutkerst.. bij me ouders thuis eten....
hehehe.quote:Op maandag 26 december 2005 10:37 schreef DennisMoore het volgende:
Waarschijnlijk moet ie de afwas doen..
Wat heeft G_E er nou weer mee te maken?quote:Op maandag 26 december 2005 10:44 schreef tech het volgende:
hehehe.
Ik zat eigenlijk meer te denken aan hooggespannen verwachtingen bij (een van) zijn ouders... Ongelofelijk hoeveel mensen iets om zeep kunnen helpen met hooggespannen verwachtingen
Die bedoelde ik niet... (echt niet, hoor G_E)quote:Op maandag 26 december 2005 10:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat heeft G_E er nou weer mee te maken?.
1, het is verplicht gezellig doen, en das sowieso al verschrikkelijk.quote:Op maandag 26 december 2005 10:29 schreef tech het volgende:
[..]
Ik vond het op kerstavond anders best gezellig met mijn ouders. Wat maakt thuis eten voor jou zo vervelend?![]()
Nee ik zat inderdaad bij pap en mamquote:Op zondag 25 december 2005 21:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
alleen niet die ene, die speciale
Let dan maar op dat hij jouw niet probeert de kous op de kop te doenquote:Op maandag 26 december 2005 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik zat inderdaad bij pap en mam
maar vanaaf zijn we samen
Flink doorgassen danquote:Op zondag 25 december 2005 23:57 schreef petre86 het volgende:
[..]
die oogjes he ^^
net een hertje in je koplampen![]()
voor jou misschien niet, voor mij welquote:
Och verrek!quote:Op maandag 26 december 2005 04:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ach die sokken van hem hebben altijd gaten dus dan kan ik geoon doorademenquote:Op maandag 26 december 2005 10:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Let dan maar op dat hij jouw niet probeert de kous op de kop te doen![]()
Nee, we eten eend vanaafquote:Op maandag 26 december 2005 10:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wel tacktisch raken, dan kan je d'r best nog wel een paar biefstukjes uit snijden![]()
Verplicht gezellig = gegarandeerd ongezellig. Respecteer ze, maar als jij iets ongezellig vindt, bijvoorbeeld die vragen van ze, kun je misschien zeggen dat je dat ongezellig vindt en dat jij het voor de verandering ook weleens gezellig wilt hebbenquote:Op maandag 26 december 2005 10:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
1, het is verplicht gezellig doen, en das sowieso al verschrikkelijk.
2 me stiefzus+vriend, en 3 kids, en stiefbroer+ vriendin, en me 2 zussen zijn er ook, en die willen dan weer allemaal dingen weten, diek nie wil vertellen, over me ex, en me toekomstige vriend en zo, en das ook altijd irri...
zo erg ist nou ook weer nietquote:Op maandag 26 december 2005 10:58 schreef tech het volgende:
[..]
Verplicht gezellig = gegarandeerd ongezellig. Respecteer ze, maar als jij iets ongezellig vindt, bijvoorbeeld die vragen van ze, kun je misschien zeggen dat je dat ongezellig vindt en dat jij het voor de verandering ook weleens gezellig wilt hebben
Ik geef toe... Ik ben van de utopische oplossingen![]()
Gefeliciteerd man!quote:Op maandag 26 december 2005 04:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Shut upquote:
Heterojongens zeggen meestal geen lieverd tegen me.quote:Op maandag 26 december 2005 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Shut upals hij vindt dat ie hetero is dan is ie hetero
Misschien heeft dat meer met jou te maken?quote:Op maandag 26 december 2005 11:25 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Heterojongens zeggen meestal geen lieverd tegen me.
Homojongens ook niet, waarschijnlijk omdat je gewoon geen lieverd bentquote:Op maandag 26 december 2005 11:25 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Heterojongens zeggen meestal geen lieverd tegen me.
Homojongens wel hoor.quote:Op maandag 26 december 2005 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Homojongens ook niet, waarschijnlijk omdat je gewoon geen lieverd bent![]()
*krukje opzij zet*quote:Op maandag 26 december 2005 11:56 schreef Sunjammer het volgende:
*topic binnen sodemieter*
Ja, is het 't niet dat kratje, dan is 't weer dat krukje...quote:Op maandag 26 december 2005 12:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*krukje opzij zet*
Sorry, stond ie in de weg?
omdat sommige mensen een niet roker als vriend willen, en het ook wel tijd wordt dak stop, dus dan zouk 2 vliegen in 1 klap slaan, mer steeds, als ik stop, gaat er weer iets fout, stress, en kap ik alweer met stoppenquote:
Kratje heb ik in de kelder staanquote:Op maandag 26 december 2005 12:10 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ja, is het 't niet dat kratje, dan is 't weer dat krukje...
't Is ook altijd wat met jou he?
Daar die eerste stress moet je heenquote:Op maandag 26 december 2005 12:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
omdat sommige mensen een niet roker als vriend willen, en het ook wel tijd wordt dak stop, dus dan zouk 2 vliegen in 1 klap slaan, mer steeds, als ik stop, gaat er weer iets fout, stress, en kap ik alweer met stoppen
ja, mer als er iets fout gaat, gaat het meestal ook goed foutquote:Op maandag 26 december 2005 12:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daar die eerste stress moet je heen
O ... Mijn ... Godquote:Op maandag 26 december 2005 12:37 schreef DennisMoore het volgende:
*Steven Seagal-filmpje aanklik*
maar lieverd voor de duidelijkheid, je bent een jongentje en geen meisjequote:Op maandag 26 december 2005 01:05 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben het mooiste meisje in het topic.
ach Ang3l is niet voor 1 kous te vangenquote:Op maandag 26 december 2005 10:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Let dan maar op dat hij jouw niet probeert de kous op de kop te doen![]()
Maakt Seagal films? Ik dacht gewoon egotrippende baggerquote:Op maandag 26 december 2005 13:13 schreef Burner82 het volgende:
seagal heeft altijd een zware kerst moraal in zijn films, dus kvind het nog best toepasselijk
Zeg pompoentietje, ik kom je straks ophalenquote:Op maandag 26 december 2005 13:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ach Ang3l is niet voor 1 kous te vangen
ik zeg geregeld lieverd of schatje of knul tegen hem, maar dat doe ik ook tegen vakkenvullers, krantenjongens, of kassiere's, maar dan zeg ik meestal niet knulquote:Op maandag 26 december 2005 11:39 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Homojongens wel hoor.. Ik ben een lieverd.
jij?quote:Op maandag 26 december 2005 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg pompoentietje, ik kom je straks ophalen
Let me entertain youquote:Op maandag 26 december 2005 13:46 schreef Burner82 het volgende:
kga dalijk van verveling nog eerder naar me ouders dan gepland
Ang3l kan vast keigoed rijden!quote:Op maandag 26 december 2005 13:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij?
waarom tim niet?
dan ga ik alvast veiligheidsvoorzieningen treffen
hoe weet jij dat nou!!!quote:
Daar was ik nog niet achtergekomen zeg.quote:Op maandag 26 december 2005 13:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar lieverd voor de duidelijkheid, je bent een jongentje en geen meisje
Zeg stomme pushoer, poepkut, genitale clitwrat!!!!quote:Op maandag 26 december 2005 13:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij?
waarom tim niet?
dan ga ik alvast veiligheidsvoorzieningen treffen
Ik kan me er iets bij voorstellen..quote:Op maandag 26 december 2005 14:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou!!!
jij hebt nog nooit bij hem in de auto gezeten
ken je die film deathwish 2000![]()
dat meende je niet he?quote:Op maandag 26 december 2005 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg stomme pushoer, poepkut, genitale clitwrat!!!!
IK KAN BEST RIJDEN! Weet je wat? PAK DE BUS MAAR!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 26 december 2005 14:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou!!!
jij hebt nog nooit bij hem in de auto gezeten
ken je die film deathwish 2000![]()
kindje tochquote:Op maandag 26 december 2005 14:11 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet zo 1,5 gaan reizen voor zo'n kut fondue
Ik gooi je er onderweg op de A2 uitquote:Op maandag 26 december 2005 14:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat meende je niet he?![]()
ik bedoel dit is toch een onzinforum![]()
toch?
ik ben benieuwd of ik nog op tijd aan kom en er nog iets van het door Ang3l en Tim's bereide kerstdiner te redden valt, anders gaat dat konijn toch echt in de ovenquote:Op maandag 26 december 2005 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, we eten eend vanaaf
Alhoewel, bambirockstar kan wel in de vriezerZo groot istie niet.
Zeg kutpus, ik help helemaal niet mee met de kritieke elementenquote:Op maandag 26 december 2005 14:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ben benieuwd of ik nog op tijd aan kom en er nog iets van het door Ang3l en Tim's bereide kerstdiner te redden valt, anders gaat dat konijn toch echt in de oven
O jawel, als lekker smakelijk hapjequote:Op maandag 26 december 2005 14:16 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ga helemaal geen vriezer in..
niet als ik er iets over te zeggen heb, en dat heb ikquote:Op maandag 26 december 2005 14:16 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ga helemaal geen vriezer in..
http://www.van-der-horst.demon.nl/WoWScrnShot_121505_215910.jpgquote:
Awww.... wat mutsigquote:Op maandag 26 december 2005 14:19 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
http://www.van-der-horst.demon.nl/WoWScrnShot_121505_215910.jpg
ik word belachelijk gemaakt omdat ik 400 sneeuwballen gekocht had
Neem TheaterMaMa maar, er zit geen vlees aan mij.quote:Op maandag 26 december 2005 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jawel, als lekker smakelijk hapje(om er vervolgens nooit meer uit gelaten te worden)
Ja ik zwaai, vanuit Veldhovenquote:Op maandag 26 december 2005 14:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
ben je ook, anders zwaait er wat!
Aan mama ook niet, da's een en al pees en spierquote:Op maandag 26 december 2005 14:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Neem TheaterMaMa maar, er zit geen vlees aan mij.
Ik ben een hoogstand hapje, white trash abortusteef.quote:Op maandag 26 december 2005 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aan mama ook niet, da's een en al pees en spier
En je las ook niet goedwant je komt niet meer UIT de vriezer.
Je denkt toch niet dat ik aan jóú ga knabbelen?!![]()
zo heb ik ze het liefst graatmagerquote:Op maandag 26 december 2005 14:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Neem TheaterMaMa maar, er zit geen vlees aan mij.
wees maar niet bang voor hem hoor, ik bescherm je welquote:Op maandag 26 december 2005 14:25 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben een hoogstand hapje, white trash abortusteef.
ow maar dat zeg ik ook niet, zo zie ik je ook helemaal nietquote:Op maandag 26 december 2005 14:27 schreef TehRockstar het volgende:
Ihl, theaterMaMa, ik ben geen hoertje.
ow dus alle ouder mannen die lief voor je zijn zijn pedofiel, jij bent wel ruimdenkend zegquote:Op maandag 26 december 2005 14:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow maar dat zeg ik ook niet, zo zie ik je ook helemaal niet
Zeg amsterdamse ghetto-snol, het is dat ik Mama op moet halen met m'n Opel manta maar anders had je eens kunnen zien wat White Trash met je reet kan doen!quote:Op maandag 26 december 2005 14:25 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben een hoogstand hapje, white trash abortusteef.
viele spass bei deine elternquote:Op maandag 26 december 2005 14:32 schreef Burner82 het volgende:
mensen, ik moet er vandoor... latersssss
maar je laat het wel toe?quote:Op maandag 26 december 2005 14:32 schreef TehRockstar het volgende:
En oude mannen die mij likken vind ik niet zo lief.
Opel.quote:Op maandag 26 december 2005 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg amsterdamse ghetto-snol, het is dat ik Mama op moet halen met m'n Opel manta maar anders had je eens kunnen zien wat White Trash met je reet kan doen!
Oké ik heb gelogen, ik geen opel, en geen vossenstraatje of dobbelstenenquote:
quote:Op maandag 26 december 2005 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oké ik heb gelogen, ik geen opel, en geen vossenstraatje of dobbelstenen
Nou, daaaaaag tienercracksletje van me
Have fun playing in the big league! (ook al mag je alleen nog maar op de bank)
Ik ga mama uit de ghetto halen
Het verbaast me niets, van een man die Seagal-films kijktquote:
It's called 'cult'.quote:Op maandag 26 december 2005 14:37 schreef Ang3l het volgende:
Het verbaast me niets, van een man die Seagal-films kijkt![]()
Nee nee, niet alle bagger die leuk gevonden wordt door een select gezelschap valt onder cultquote:
quote:As the cars roar into Pennsylvania, the cradle of liberty, it seems apparent that our citizens are staying off the streets, which may make scoring particularly difficult, even with this year's rule changes. To recap those revisions: women are still worth 10 points more than men in all age brackets, but teenagers now rack up 40 points, and toddlers under 12 now rate a big 70 points. The big score: anyone, any sex, over 75 years old has been upped to 100 points.
quote:Cleopatra: It isn't my fault everyone scored before us. You should have gone after that boy scout camp like I told you!
Nero the Hero: I tried the goddamn boy scout camp. You know how fast those boy scouts move?
maar de 20 jarige kan wel zelf beslissen... die kan een goede afweging maken..quote:Op maandag 26 december 2005 14:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik weet dat ik een wat progressief standpunt heb, maar ik vind zo lang er niemand iets tegen zijn zin hoeft te doen, bij volledige bewustzijn en vertegenwoordigheid van geest, vind ik dat liefde geen grenzen heeft ook niet wat leeftijd betreft.
Als een 60 jarige man en een 20 jarige man zielsgelukkig kunnen zijn wie zal ze dat dan verbieden
daarbij komt als Ang3l ingegaan zou zijn op CDP is hij toch ook geen pedo terwijl dat ook 10 jaar scheelt
Inderdaad.quote:Op maandag 26 december 2005 14:47 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar de 20 jarige kan wel zelf beslissen... die kan een goede afweging maken..
een 14 jarige niet
Nee, toen ik net op de WC zatquote:Op maandag 26 december 2005 14:46 schreef petre86 het volgende:
[..]
toen je je haar uit schudde?
of bedoel je dat nie?
daar ben ik het volledig mee eensquote:Op maandag 26 december 2005 14:46 schreef wonderer het volgende:
Seks met kinderen die nog niet in de puberteit zijn, is gewoon not done. Die zijn nog helemaal niet met dat soort dingen bezig, dat kunnen ze namelijk niet, daar missen de hormonen voor. Ze worden dus gebruikt door de volwassene om diens lusten te bevredigen en da's smerig.
waar schudde je die sneeuw vandaan op de wc dan?quote:Op maandag 26 december 2005 14:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, toen ik net op de WC zat
Van Apeldoorn naar Veenendaal kregen we hagel/sneeuw/regen dinges. Zal hier zo ook wel beginnen.
Oh kut.quote:Op maandag 26 december 2005 14:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kun jij niet beslissen of je seks wil met iemand of niet?
maar een puber ziet de bijbedoelingen van die "liefde" niet goedquote:Op maandag 26 december 2005 14:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daar ben ik het volledig mee eens
om te beginnen had ik het over liefde
seks heeft wel grenzen, ik vind dat seks pas echt kan als iemand seksueel ontwikkeld is
hij gaat met iedereen mee die wil..quote:Op maandag 26 december 2005 14:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kun jij niet beslissen of je seks wil met iemand of niet?
Als onder de twintig ook geilt op 50+ is het resultaat voorspelbaar. Dat heet "wederzijds goedvinden". Anders dient 50+ er netjes vanaf te blijven want dan wordt het al snel misbruik van macht en positie... En dat is erg onethisch.quote:Op maandag 26 december 2005 14:47 schreef Cairon het volgende:
We hebben er weer een.
50+ geilt op onder de twintig... en wat doen we daarmee?
D&G bril heeft...quote:Op maandag 26 december 2005 14:52 schreef petre86 het volgende:
[..]
hij gaat met iedereen mee die wil..
of die een D&G bril heeft
D&G is voor poepstampers.quote:Op maandag 26 december 2005 14:52 schreef petre86 het volgende:
[..]
hij gaat met iedereen mee die wil..
of die een D&G bril heeft
daar ben ik het dus niet mee eens tegenwoordig lees je op zo'n comming out site steeds vaker over jongens van 12 die er al voor uit komen, dat vind ik gevaarlijk, omdat er inderdaad genoeg mannen rondlopen die ze als een makkelijke prooi zien.quote:Op maandag 26 december 2005 14:47 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar de 20 jarige kan wel zelf beslissen... die kan een goede afweging maken..
een 14 jarige niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |