Donald Duckquote:Op maandag 26 december 2005 01:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
dames! ik ga slapen
en ik heb nog een ongelezen donald duckje klaarliggen![]()
omgquote:Op maandag 26 december 2005 01:36 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Donald DuckDie heb ik vannacht al uitgelezen de nieuwste, moet weer wachten tot vrijdag
Het is een gavequote:Op maandag 26 december 2005 01:36 schreef Stroekie het volgende:
Wat een gevoel voor timing heb jij ook![]()
Mag je nog steeds oproepen doen in de Donald Duck voor een penvriendschap ?quote:Op maandag 26 december 2005 01:37 schreef petre86 het volgende:
[..]
omg
kinders..
ga eens daten jullie
Hoezo? Niks mis met de DD!quote:Op maandag 26 december 2005 01:37 schreef petre86 het volgende:
[..]
omg
kinders..
ga eens daten jullie
Maar het gebruik van die spy cam maakt het vast een stuk lichterquote:
Ik was net nog bij jou!quote:
naja.. zolang ze 20+sers zeggen ..:quote:Op maandag 26 december 2005 01:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mag je nog steeds oproepen doen in de Donald Duck voor een penvriendschap ?![]()
dan mag dat vast welquote:
Hoe langer ik er over na denk, hoe belachelijker dat idee van penvriendje wordtquote:Op maandag 26 december 2005 01:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
naja.. zolang ze 20+sers zeggen ..:
[..]
dan mag dat vast wel
vraag me alleen af welke namen ze gebruiken.. als schuilnaam enzo
iddquote:Op maandag 26 december 2005 02:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe langer ik er over na denk, hoe belachelijker dat idee van penvriendje wordt
Ze wonen zo dicht bij elkaar, dat ze die Donald Duckjes ook prima kunnen delen![]()
en samen 1 abo nemen![]()
Sweet Dreams Peetquote:Op maandag 26 december 2005 02:46 schreef petre86 het volgende:
[..]
idd
en als ze dan toch bij elkaar zijn..
truste
en het werkt ook nogquote:Op maandag 26 december 2005 03:02 schreef davidov het volgende:fotoboek werkt eindelijk
Blijkbaar MOET je iets van tekst invullen anders werkt het gewoon niet
Davidov, doe jij straks het licht in de boom ook uit als je het topic achterlaat voor de ochtendploegquote:Op maandag 26 december 2005 03:02 schreef davidov het volgende:fotoboek werkt eindelijk
Blijkbaar MOET je iets van tekst invullen anders werkt het gewoon niet
gnightquote:Op maandag 26 december 2005 03:04 schreef Stroekie het volgende:
En dan doof ik nu de kaarsjes, en zet de restjes kalkoen terug in de ijskast
want morgen is er nog een kerstdag
Sweet Dreams voor een ieder![]()
Maar natuurlijkquote:Op maandag 26 december 2005 03:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Davidov, doe jij straks het licht in de boom ook uit als je het topic achterlaat voor de ochtendploeg![]()
klinkt niet best.. en dat met kerst..quote:Op maandag 26 december 2005 03:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
* GJ kan nog niet helemaal bevatten wat er allemaal is gebeurd vannacht maar zit iig hoog + droog bij een vriend
Ik ben "officieel" t huis uitgezet...zit nu bij een vriend gelukkig voor een paar daagjes.quote:Op maandag 26 december 2005 03:47 schreef petre86 het volgende:
[..]
klinkt niet best.. en dat met kerst..
heb je je belangrijkste spullen wel bij je?quote:Op maandag 26 december 2005 03:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ben "officieel" t huis uitgezet...zit nu bij een vriend gelukkig voor een paar daagjes.
Er werd zelfs gedreigd met de politie bellen en kmoest een klein raampje intikken om uberhaupt mn huis binnen te komen
Niet best nee
PC, Kleren, phone, paspoort, pinpas.quote:Op maandag 26 december 2005 03:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
heb je je belagrijkste spullen wel bij je?
en de politie bellen..
om je minderjarige kind uit huis te houden?
dan nog.. je moeder is verantwoordelijk voor jou.. dus ook voor je onderdakquote:Op maandag 26 december 2005 03:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
PC, Kleren, phone, paspoort, pinpas.
Huisvredebreuk..en kwas bang dat t het woord vcan 2 volwassenen tegen een 17 jarig jochie onder begeleiding van Jeudgzorg (weliswaar vanwege andere redenen) niet echt in mn voordeel zou werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |