wat ben jij nou weer voorn homo. beetje fan zijn van robbie williamsquote:Op zondag 25 december 2005 16:22 schreef Vlarp het volgende:
25 december: 1e kerstdag flappie memorial day
quote:Op zondag 25 december 2005 16:23 schreef Guidow het volgende:
[..]
wat ben jij nou weer voorn homo. beetje fan zijn van robbie williams![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg.. je hoeft je frustraties niet op mij te botvieren hoorquote:Op zondag 25 december 2005 16:23 schreef Guidow het volgende:
[..]
wat ben jij nou weer voorn homo. beetje fan zijn van robbie williams![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij is wel dood. hij lag vanmiddag op bord.quote:Op zondag 25 december 2005 17:19 schreef Janetje het volgende:
Flappie is niet dood..![]()
Hij loopt gewoon ergens in het gras...
Wie ben jij nou weer?quote:Op zondag 25 december 2005 17:44 schreef Guidow het volgende:
[..]
hij is wel dood. hij lag vanmiddag op bord.
Jij ook een Happy Xmas dan maar he?quote:Op zondag 25 december 2005 18:44 schreef davidov het volgende:
*aanschuif*
quote:Op zondag 25 december 2005 18:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij ook een Happy Xmas dan maar he?
quote:
Mot je nâh?quote:
Robbie Williams in Paradiso polsbandjequote:Op zondag 25 december 2005 19:24 schreef DennisMoore het volgende:
Videobandje? Fietsbandje?
Moe? Neuh, prima geslapen.quote:Op zondag 25 december 2005 20:02 schreef error het volgende:
hmmm overnight visite?
Je zal wel moe zijn
ach ja.. proostquote:Op zondag 25 december 2005 21:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja en van de gezinsprobleem-moorden
Dat nummer van Hazes is nog van voor het geboortejaaar van TRS, dus dat moeten we hem dan maar niet kwalijk nemenquote:Op zondag 25 december 2005 21:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
das een liedje schat
ik ben nooit alleen
er zijn altijd mensen om me heen
nee, me wederhelft was er nie bijquote:Op zondag 25 december 2005 21:42 schreef petre86 het volgende:
[..]
met behulp van mond-op-mond reanimatie?
Kreeg Santa die niet in je sok gestopt ?quote:Op zondag 25 december 2005 21:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
alleen niet die ene, die speciale
Ja Santa stopt zulke zaken echt alleen maar in schoon gewassen sokken hoorquote:Op zondag 25 december 2005 21:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
ow dat is het natuurlijk@!@@
sok vergeten!
mijne is hier ook niequote:Op zondag 25 december 2005 21:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
nee, me wederhelft was er nie bij
dinsdag zie ik hemquote:Op zondag 25 december 2005 21:49 schreef petre86 het volgende:
[..]
mijne is hier ook nie
maar donderdag weer
reden temeer, waarom ik een hekel aan kerst hebquote:Op zondag 25 december 2005 21:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kijk sommige cadeautjes worden dus gewoon tot na de kerst bewaard![]()
Nee je bent gewoon ongeduldig, en kan niet wachten tot het dinsdag isquote:Op zondag 25 december 2005 21:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
reden temeer, waarom ik een hekel aan kerst heb![]()
dat ook, mer kheb ook gewoon echt een hekel aan kerstquote:Op zondag 25 december 2005 21:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee je bent gewoon ongeduldig, en kan niet wachten tot het dinsdag is![]()
geen idee, gaat er volgens mij bij jouw toch vooral om of d'r nog rekbare elastitiek inzit zodat die prins met z'n witte paard er volledig in pastquote:Op zondag 25 december 2005 21:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
schone sokken?
moeten ze ook droog zijn?
dat paard, moet dat ook nog in die sok???!!!quote:Op zondag 25 december 2005 21:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geen idee, gaat er volgens mij bij jouw toch vooral om of d'r nog rekbare elastitiek inzit zodat die prins met z'n witte paard er volledig in past![]()
Mag van mij ook in de gang blijven staan, maar da's meer een andere tijd van het jaarquote:Op zondag 25 december 2005 22:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat paard, moet dat ook nog in die sok???!!!
dat prinsje past wel, ik val om mager
en dat paard lust dan natuurlijk ook weer geen tapas, dus daar ben je dan ook al niet mee geholpenquote:Op zondag 25 december 2005 22:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
precies
"Hooo, horsie!"quote:Op zondag 25 december 2005 22:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat paard lust dan natuurlijk ook weer geen tapas, dus daar ben je dan ook al niet mee geholpen
blijf je nog met een voorraad zitten![]()
dabk je wel julli ook allemaal hier natuurlijk!!quote:Op zondag 25 december 2005 23:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja hooooooooi KeizerPinguin
ook voor jouw nog een hele fijne kerst hoor![]()
in de bios of in filmhuizen?quote:Op zondag 25 december 2005 23:13 schreef Weemz het volgende:
Er komt een filmdocumentaire over keizerpinguins in de bioscoop
in de bioscoop?!! ik word een internationale hit!!quote:Op zondag 25 december 2005 23:13 schreef Weemz het volgende:
Er komt een filmdocumentaire over keizerpinguins in de bioscoop
ik dacht altijd dat jij een jongentje was......?!quote:
Ja. Wil je nu wel neuken?quote:Op zondag 25 december 2005 23:21 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat jij een jongentje was......?!
maar ik heb je foto's eens goed bekeken maar ik heb me lelijk vergist!![]()
[afbeelding]
Da's net zo'n foto van een bewakingscamera in de supermarkt of zoquote:Op zondag 25 december 2005 23:21 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik en mijn familie!!quote:Op zondag 25 december 2005 23:24 schreef Weemz het volgende:
http://www.a-film.nl/march-of-the-penguins/
quote:Op zondag 25 december 2005 23:21 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
die oogjes he ^^quote:Op zondag 25 december 2005 23:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
lieve rockstar, als je zo in de lens kijkt moet je ook niet raar opkijken dat je steeds wordt aangerandt
http://www-static.gay.nl/fotoboek/97486/429628normal.jpg
Ga je hem nu dan ook Bambi noemenquote:Op zondag 25 december 2005 23:57 schreef petre86 het volgende:
[..]
die oogjes he ^^
net een hertje in je koplampen![]()
Ze zijn leuk.quote:Op zondag 25 december 2005 23:58 schreef wonderer het volgende:
whehe... A bit of Fry & Laurie. Echt grappig
Tis eerder een bimbo Bambiquote:Op zondag 25 december 2005 23:21 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
[afbeelding]
neejquote:Op maandag 26 december 2005 00:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ga je hem nu dan ook Bambi noemen![]()
zeker een flinke denneappel op zijn snuffert gevallenquote:Op maandag 26 december 2005 00:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ach een mens krijgt soms vreemde gedachten onder de kerstboom![]()
Zou jerruh er ook zo over denken?quote:Op maandag 26 december 2005 00:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
zeker een flinke denneappel op zijn snuffert gevallen
hebben KP en jerruh wat dan?quote:
damn.. foxy ladyquote:Op maandag 26 december 2005 01:05 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben het mooiste meisje in het topic.
telkens met je arm uit het raam op de ruit?quote:Op maandag 26 december 2005 01:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
zo.. hooligans gekeken
moest ook nog op en neer naar nijmegen rijden met een fiets achterop de auto en niet werkende ruitenwissers enzo erg praktisch..
Is er niet iemand die ons daar meer informatie over kan verschaffen?quote:Op maandag 26 december 2005 01:23 schreef petre86 het volgende:
[..]
maarrr wij weten niet alles he??
dus wie weet !!
De persoon die ons dat haarflijn uit de doeken kan doen heb ik vandaag nog niet online gezienquote:Op maandag 26 december 2005 01:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is er niet iemand die ons daar meer informatie over kan verschaffen?
Haal hem terug! Het is net 1:28, die vriend van je slaapt vast nog niet.quote:Op maandag 26 december 2005 01:27 schreef Blubberzwijn het volgende:
en ik mis mijn bongoset die een vriend van me geleend heeft
Dus jij maakte altijd die herriequote:Op maandag 26 december 2005 01:27 schreef Blubberzwijn het volgende:
en ik mis mijn bongoset die een vriend van me geleend heeft
is yost wakker dan?quote:Op maandag 26 december 2005 01:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is er niet iemand die ons daar meer informatie over kan verschaffen?
dat was ik niet.. dat was een neger!quote:
quote:Op maandag 26 december 2005 01:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En jij maar denken dat die koppijn 's morgens van de man met de hamer kwam![]()
LEES ZE!!!!quote:Op maandag 26 december 2005 01:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
dames! ik ga slapen
en ik heb nog een ongelezen donald duckje klaarliggen
Sweet Dreams Blubberquote:Op maandag 26 december 2005 01:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
dames! ik ga slapen
en ik heb nog een ongelezen donald duckje klaarliggen
Donald Duckquote:Op maandag 26 december 2005 01:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
dames! ik ga slapen
en ik heb nog een ongelezen donald duckje klaarliggen![]()
omgquote:Op maandag 26 december 2005 01:36 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Donald DuckDie heb ik vannacht al uitgelezen de nieuwste, moet weer wachten tot vrijdag
Het is een gavequote:Op maandag 26 december 2005 01:36 schreef Stroekie het volgende:
Wat een gevoel voor timing heb jij ook![]()
Mag je nog steeds oproepen doen in de Donald Duck voor een penvriendschap ?quote:Op maandag 26 december 2005 01:37 schreef petre86 het volgende:
[..]
omg
kinders..
ga eens daten jullie
Hoezo? Niks mis met de DD!quote:Op maandag 26 december 2005 01:37 schreef petre86 het volgende:
[..]
omg
kinders..
ga eens daten jullie
Maar het gebruik van die spy cam maakt het vast een stuk lichterquote:
Ik was net nog bij jou!quote:
naja.. zolang ze 20+sers zeggen ..:quote:Op maandag 26 december 2005 01:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mag je nog steeds oproepen doen in de Donald Duck voor een penvriendschap ?![]()
dan mag dat vast welquote:
Hoe langer ik er over na denk, hoe belachelijker dat idee van penvriendje wordtquote:Op maandag 26 december 2005 01:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
naja.. zolang ze 20+sers zeggen ..:
[..]
dan mag dat vast wel
vraag me alleen af welke namen ze gebruiken.. als schuilnaam enzo
iddquote:Op maandag 26 december 2005 02:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe langer ik er over na denk, hoe belachelijker dat idee van penvriendje wordt
Ze wonen zo dicht bij elkaar, dat ze die Donald Duckjes ook prima kunnen delen![]()
en samen 1 abo nemen![]()
Sweet Dreams Peetquote:Op maandag 26 december 2005 02:46 schreef petre86 het volgende:
[..]
idd
en als ze dan toch bij elkaar zijn..
truste
en het werkt ook nogquote:Op maandag 26 december 2005 03:02 schreef davidov het volgende:fotoboek werkt eindelijk
Blijkbaar MOET je iets van tekst invullen anders werkt het gewoon niet
Davidov, doe jij straks het licht in de boom ook uit als je het topic achterlaat voor de ochtendploegquote:Op maandag 26 december 2005 03:02 schreef davidov het volgende:fotoboek werkt eindelijk
Blijkbaar MOET je iets van tekst invullen anders werkt het gewoon niet
gnightquote:Op maandag 26 december 2005 03:04 schreef Stroekie het volgende:
En dan doof ik nu de kaarsjes, en zet de restjes kalkoen terug in de ijskast
want morgen is er nog een kerstdag
Sweet Dreams voor een ieder![]()
Maar natuurlijkquote:Op maandag 26 december 2005 03:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Davidov, doe jij straks het licht in de boom ook uit als je het topic achterlaat voor de ochtendploeg![]()
klinkt niet best.. en dat met kerst..quote:Op maandag 26 december 2005 03:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
* GJ kan nog niet helemaal bevatten wat er allemaal is gebeurd vannacht maar zit iig hoog + droog bij een vriend
Ik ben "officieel" t huis uitgezet...zit nu bij een vriend gelukkig voor een paar daagjes.quote:Op maandag 26 december 2005 03:47 schreef petre86 het volgende:
[..]
klinkt niet best.. en dat met kerst..
heb je je belangrijkste spullen wel bij je?quote:Op maandag 26 december 2005 03:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ben "officieel" t huis uitgezet...zit nu bij een vriend gelukkig voor een paar daagjes.
Er werd zelfs gedreigd met de politie bellen en kmoest een klein raampje intikken om uberhaupt mn huis binnen te komen
Niet best nee
PC, Kleren, phone, paspoort, pinpas.quote:Op maandag 26 december 2005 03:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
heb je je belagrijkste spullen wel bij je?
en de politie bellen..
om je minderjarige kind uit huis te houden?
dan nog.. je moeder is verantwoordelijk voor jou.. dus ook voor je onderdakquote:Op maandag 26 december 2005 03:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
PC, Kleren, phone, paspoort, pinpas.
Huisvredebreuk..en kwas bang dat t het woord vcan 2 volwassenen tegen een 17 jarig jochie onder begeleiding van Jeudgzorg (weliswaar vanwege andere redenen) niet echt in mn voordeel zou werken
QWhahahha 'die houd k in gedachte..naja ik zit iig hier ff goed..quote:Op maandag 26 december 2005 03:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
dan nog.. je moeder is verantwoordelijk voor jou.. dus ook voor je onderdak
( stuur es een rekening voor hotelkosten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |