dinsdag zie ik hemquote:Op zondag 25 december 2005 21:49 schreef petre86 het volgende:
[..]
mijne is hier ook nie
maar donderdag weer
reden temeer, waarom ik een hekel aan kerst hebquote:Op zondag 25 december 2005 21:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kijk sommige cadeautjes worden dus gewoon tot na de kerst bewaard![]()
Nee je bent gewoon ongeduldig, en kan niet wachten tot het dinsdag isquote:Op zondag 25 december 2005 21:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
reden temeer, waarom ik een hekel aan kerst heb![]()
dat ook, mer kheb ook gewoon echt een hekel aan kerstquote:Op zondag 25 december 2005 21:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee je bent gewoon ongeduldig, en kan niet wachten tot het dinsdag is![]()
geen idee, gaat er volgens mij bij jouw toch vooral om of d'r nog rekbare elastitiek inzit zodat die prins met z'n witte paard er volledig in pastquote:Op zondag 25 december 2005 21:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
schone sokken?
moeten ze ook droog zijn?
dat paard, moet dat ook nog in die sok???!!!quote:Op zondag 25 december 2005 21:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geen idee, gaat er volgens mij bij jouw toch vooral om of d'r nog rekbare elastitiek inzit zodat die prins met z'n witte paard er volledig in past![]()
Mag van mij ook in de gang blijven staan, maar da's meer een andere tijd van het jaarquote:Op zondag 25 december 2005 22:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat paard, moet dat ook nog in die sok???!!!
dat prinsje past wel, ik val om mager
en dat paard lust dan natuurlijk ook weer geen tapas, dus daar ben je dan ook al niet mee geholpenquote:Op zondag 25 december 2005 22:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
precies
"Hooo, horsie!"quote:Op zondag 25 december 2005 22:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat paard lust dan natuurlijk ook weer geen tapas, dus daar ben je dan ook al niet mee geholpen
blijf je nog met een voorraad zitten![]()
dabk je wel julli ook allemaal hier natuurlijk!!quote:Op zondag 25 december 2005 23:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja hooooooooi KeizerPinguin
ook voor jouw nog een hele fijne kerst hoor![]()
in de bios of in filmhuizen?quote:Op zondag 25 december 2005 23:13 schreef Weemz het volgende:
Er komt een filmdocumentaire over keizerpinguins in de bioscoop
in de bioscoop?!! ik word een internationale hit!!quote:Op zondag 25 december 2005 23:13 schreef Weemz het volgende:
Er komt een filmdocumentaire over keizerpinguins in de bioscoop
ik dacht altijd dat jij een jongentje was......?!quote:
Ja. Wil je nu wel neuken?quote:Op zondag 25 december 2005 23:21 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat jij een jongentje was......?!
maar ik heb je foto's eens goed bekeken maar ik heb me lelijk vergist!![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |