wat ben jij nou weer voorn homo. beetje fan zijn van robbie williamsquote:Op zondag 25 december 2005 16:22 schreef Vlarp het volgende:
25 december: 1e kerstdag flappie memorial day
quote:Op zondag 25 december 2005 16:23 schreef Guidow het volgende:
[..]
wat ben jij nou weer voorn homo. beetje fan zijn van robbie williams![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg.. je hoeft je frustraties niet op mij te botvieren hoorquote:Op zondag 25 december 2005 16:23 schreef Guidow het volgende:
[..]
wat ben jij nou weer voorn homo. beetje fan zijn van robbie williams![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij is wel dood. hij lag vanmiddag op bord.quote:Op zondag 25 december 2005 17:19 schreef Janetje het volgende:
Flappie is niet dood..![]()
Hij loopt gewoon ergens in het gras...
Wie ben jij nou weer?quote:Op zondag 25 december 2005 17:44 schreef Guidow het volgende:
[..]
hij is wel dood. hij lag vanmiddag op bord.
Jij ook een Happy Xmas dan maar he?quote:Op zondag 25 december 2005 18:44 schreef davidov het volgende:
*aanschuif*
quote:Op zondag 25 december 2005 18:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij ook een Happy Xmas dan maar he?
quote:
Mot je nāh?quote:
Robbie Williams in Paradiso polsbandjequote:Op zondag 25 december 2005 19:24 schreef DennisMoore het volgende:
Videobandje? Fietsbandje?
Moe? Neuh, prima geslapen.quote:Op zondag 25 december 2005 20:02 schreef error het volgende:
hmmm overnight visite?
Je zal wel moe zijn
ach ja.. proostquote:Op zondag 25 december 2005 21:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja en van de gezinsprobleem-moorden
Dat nummer van Hazes is nog van voor het geboortejaaar van TRS, dus dat moeten we hem dan maar niet kwalijk nemenquote:Op zondag 25 december 2005 21:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
das een liedje schat
ik ben nooit alleen
er zijn altijd mensen om me heen
nee, me wederhelft was er nie bijquote:Op zondag 25 december 2005 21:42 schreef petre86 het volgende:
[..]
met behulp van mond-op-mond reanimatie?
Kreeg Santa die niet in je sok gestopt ?quote:Op zondag 25 december 2005 21:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
alleen niet die ene, die speciale
Ja Santa stopt zulke zaken echt alleen maar in schoon gewassen sokken hoorquote:Op zondag 25 december 2005 21:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
ow dat is het natuurlijk@!@@
sok vergeten!
mijne is hier ook niequote:Op zondag 25 december 2005 21:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
nee, me wederhelft was er nie bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |