QWhahahha 'die houd k in gedachte..naja ik zit iig hier ff goed..quote:Op maandag 26 december 2005 03:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
dan nog.. je moeder is verantwoordelijk voor jou.. dus ook voor je onderdak
( stuur es een rekening voor hotelkosten)
Neuh..ga zo nog ff met een boek liggen..en dan slapenquote:Op maandag 26 december 2005 04:06 schreef davidov het volgende:
En laat je daar nou ook niet wegtrappen
Gefeliciflapstaartquote:Op maandag 26 december 2005 04:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
DE jerruh, dat klinkt we; errug criminal.
and 23 is soooo four hours ago.
wehe thanxquote:
Slaap zequote:Op maandag 26 december 2005 04:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wehe thanx
ik ga alleen nu pitten, morgen familie en dat is zooo vermoeiend, al da klein grut dat meekomt.
(Y) Beter dan andersom...quote:Op maandag 26 december 2005 10:11 schreef DennisMoore het volgende:
En ik heb de wekker die gewoon om 6 uur ging, niet gehoord..
gelukkig woon ik niet in roermond zelf, maar tis wel ok hier hoorquote:Op maandag 26 december 2005 10:11 schreef tech het volgende:
[..]
Alles sjoen in Remunj? (ik probeer maar wat)
Okee, my mistake.quote:Op maandag 26 december 2005 10:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
gelukkig woon ik niet in roermond zelf, maar tis wel ok hier hoor
nie echt, kwoon er wel in de buurt hoorquote:
Moet ook wel als je weet dat Remunj = Roermondquote:Op maandag 26 december 2005 10:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
nie echt, kwoon er wel in de buurt hoorkwartier rijden er vandaan ongeveer
De biologische wekker.quote:Op maandag 26 december 2005 10:12 schreef tech het volgende:
(Y) Beter dan andersom...Wèl wakkerworden van de wekker die je niet gezet hebt
Er zijn dagen dat je er blij mee bent...quote:
ik denk dat ze dat in kirchroaj, en mestreech, ook nog wel wetenquote:Op maandag 26 december 2005 10:18 schreef tech het volgende:
[..]
Moet ook wel als je weet dat Remunj = RoermondIk denk niet dat die kennis ver voorbij Eindhoven reikt
(nou, ja nèt voorbij Eindhoven sowieso...)
Ja, da's ongeveer net zo ver... Dus laten we zeggen in een straal van 60km rond Roermond, inclusief dialectsprekende Belgen en Duitsersquote:Op maandag 26 december 2005 10:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik denk dat ze dat in kirchroaj, en mestreech, ook nog wel weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |