quote:Op zondag 25 december 2005 14:30 schreef HendrikJan het volgende:
Toen mijn ex er met een ander vandoor ging, hadden we alles bij elkaar denk ik nog iets van 2000 euro te betalen bij Wehkamp, Neckermann en Essent.
Aangezien dit allemaal op haar naam stond, heb ik geweigerd te betalen en kon zij dokken.
De stereotoren, videorecorder etc. die hier staan zijn dus door haar betaald
Prima actie!quote:Op zondag 25 december 2005 14:30 schreef HendrikJan het volgende:
Toen mijn ex er met een ander vandoor ging, hadden we alles bij elkaar denk ik nog iets van 2000 euro te betalen bij Wehkamp, Neckermann en Essent.
Aangezien dit allemaal op haar naam stond, heb ik geweigerd te betalen en kon zij dokken.
De stereotoren, videorecorder etc. die hier staan zijn dus door haar betaald
... neem een 'nieuwe' vriendin.quote:
Net of een man daar mee zit.quote:
Diegene is zelf ook een hufter waarschijnlijk.quote:Op zondag 25 december 2005 14:43 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
Zo lang jij met wraakgedachtes bezig bent, verspil jij energie.
Dan ben jij met negatieve energie druk. Positieve energie levert wat op, negatieve energie niet.
Of vind je dat het klopt wat HendrikJan schrijft.
Zelf vind ik iemand die zo handelt een ongelooflijke hufter (M/V).
Herinner je liever de leuke/goede dingen die jullie hadden en ga door met je leven.
Je dacht toch niet dat ik de helft (1000 euro) ga meebetalen terwijl zij al 3 maanden vreemd ging en ook nog eens sneaky de pil niet meer slikte?quote:Op zondag 25 december 2005 14:43 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
Zo lang jij met wraakgedachtes bezig bent, verspil jij energie.
Dan ben jij met negatieve energie druk. Positieve energie levert wat op, negatieve energie niet.
Of vind je dat het klopt wat HendrikJan schrijft.
Zelf vind ik iemand die zo handelt een ongelooflijke hufter (M/V).
Herinner je liever de leuke/goede dingen die jullie hadden en ga door met je leven.
Als het zusje nou dik en lelijk is,.. dan heb je alleen jezelf ermeequote:Op zondag 25 december 2005 15:34 schreef Ciurlizza het volgende:
D'r zusje neuken, dat werkt goed bij een vrouwelijke ex.
Haar zusje is best lekker.quote:Op zondag 25 december 2005 15:55 schreef vamos1 het volgende:
[..]
Als het zusje nou dik en lelijk is,.. dan heb je alleen jezelf ermee
ja...uit ervaring![]()
wat is er met de auto gebeurt?quote:Op zondag 25 december 2005 15:50 schreef neo2000 het volgende:
Ach, als je de auto niet te grazen neemt (als mijn overspelige ex vriendin, 3 jaar na breakup nog steeds frustie - looneybin anyone?) en wat creatievers bedenkt, komt het vast goed..
nou...ik zou zeggen...quote:
Ik heb d'r destijds ook wel een paar keer geneukt en daar was m'n ex niet zo blij mee. Lekker boeiend ook.quote:Op zondag 25 december 2005 16:16 schreef vamos1 het volgende:
[..]
nou...ik zou zeggen...
ga dervoor...
als vrouwen nee roepen/schreeuwen bedoelen ze ja
Eerst letter van mijn voornaam in het schutbord gegraveerd. Vakkundig, dat wel. En groot. Zit er nog steeds, omdat ik weet dat, als ze geschift genoeg is om dit te doen, ze ook haar "handtekening" opnieuw zal zetten zodra ik het heb laten fixen. Binnenkort verhuis ik, en zij weet niet waarheen, dus daarna wordt het wel gefixt.quote:Op zondag 25 december 2005 16:05 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
wat is er met de auto gebeurt?
die maden komen vanzelf ook wel hoorquote:Op zondag 25 december 2005 16:18 schreef sungaMsunitraM het volgende:
In de vakantie een biefstuk & maden door de brievenbus gooien![]()
dat is best ziek idd...quote:Op zondag 25 december 2005 16:20 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Eerst letter van mijn voornaam in het schutbord gegraveerd. Vakkundig, dat wel. En groot. Zit er nog steeds, omdat ik weet dat, als ze geschift genoeg is om dit te doen, ze ook haar "handtekening" opnieuw zal zetten zodra ik het heb laten fixen. Binnenkort verhuis ik, en zij weet niet waarheen, dus daarna wordt het wel gefixt.
Was in het begin heel boos (wat heeft godver een auto er nou mee te maken?) maar dat is wel een beetje gezakt. De gedachte dat zij zo geschift is dat het nooit meer goed gat komen met d'r, doet mij wel goed eigenlijk.. Ex-en en wraakacties..![]()
Boeiend, hoe meer hoe beterquote:Op zondag 25 december 2005 16:21 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
die maden komen vanzelf ook wel hoor![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 17:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
God nam voor mij wraak, door degene met wie ze vreemd gegaan was (en later is getrouwd) na een jaar tot Zich te roepen...
1 kind en zwanger van de tweede op dat moment...quote:
haha hoort wie het zegt:)quote:Op zondag 25 december 2005 15:52 schreef Triloxigen het volgende:
Wraakacties zijn onzin, ben een man en zet je eroverheen.
ja beter dan dit kan je het niet doen hequote:Op zondag 25 december 2005 17:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
God nam voor mij wraak, door degene met wie ze vreemd gegaan was (en later is getrouwd) na een jaar tot Zich te roepen...
Aan ons kan je het dus wel vertellen..quote:Op zondag 25 december 2005 17:09 schreef bmwdevil het volgende:
<snip>
Maar ik weet dingen van haar, die echt NIEMAND weet, en nu zou ik dat natuurlijk aan haar moeder kunnen vertellen... Weet zeker dat ik daarmee haar leven de komende tijd compleet verneuk.
quote:Op zondag 25 december 2005 15:31 schreef HendrikJan het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik de helft (1000 euro) ga meebetalen terwijl zij al 3 maanden vreemd ging en ook nog eens sneaky de pil niet meer slikte?![]()
En dan ook nog eens met een kerel die 26 jaar ouder is dan haar.
Die vent had mijn vader nog kunnen zijn.
En dan ben ik een hufter? Laat je nakijken
Ja waar ik aan denk is ook niet materialistisch,ik zou b.v zijn nieuwe vriendin (wat voorheen ook al eens zijn ex is geweest) kunnen inlichten dat wij nog iets hadden(dus ook sex) toen ie al ook al met haar ging.Zei weet namelijk niet van mijn bestaan.Maar moet ik daar mijn energie aan verspillen...quote:Op zondag 25 december 2005 17:09 schreef bmwdevil het volgende:
Zo'n dillema heb ik ook nu ongeveer.
Maar mijn wraakacties zullen dan niet materialistisch zijn. Maar ik weet dingen van haar, die echt NIEMAND weet, en nu zou ik dat natuurlijk aan haar moeder kunnen vertellen... Weet zeker dat ik daarmee haar leven de komende tijd compleet verneuk.
Aan de andere kant vind ik dat ik erboven moet staan, want we hadden het zo slecht nog niet.
Hij zegt: "Jaloerse psycho, weet niet waar dat wijf over lult, maar ze is altijd al gek geweest"quote:Op zondag 25 december 2005 17:44 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Ja waar ik aan denk is ook niet materialistisch,ik zou b.v zijn nieuwe vriendin (wat voorheen ook al eens zijn ex is geweest) kunnen inlichten dat wij nog iets hadden(dus ook sex) toen ie al ook al met haar ging.Zei weet namelijk niet van mijn bestaan.Maar moet ik daar mijn energie aan verspillen...
mamma moet het ook niet van jouw horen,.. ze moet het zelf vertellen, omdat ze er bijvoorbeeld niet meer omheen kan............quote:Op zondag 25 december 2005 17:15 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Aan ons kan je het dus wel vertellen..![]()
Verder, tegen haar moeder dingen zeggen als ex zijnde, is ten eerste naar mijn idee vrij zwak, ten tweede schat ik de kans in dat je geloofd gaat worden vrij klein, misschien nihil.. Hangt een beetje af van de inhoud van je boodschap natuurlijk.. <hint, HINT!>
Ik heb copy's van onze "erg gezellige" msn-gesprekken is dat ook goed? Ik doe het niet hoor,maar de gedachten blijft heerlijk HiHiquote:Op zondag 25 december 2005 17:48 schreef Northside het volgende:
[..]
Hij zegt: "Jaloerse psycho, weet niet waar dat wijf over lult, maar ze is altijd al gek geweest"
Zij gelooft hem en je hele wraakactie valt in het water...
TENZIJ je het kan ondersteunen met beeld- of geluidsmateriaal?
quote:Op zondag 25 december 2005 18:37 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Toen ik 19 was dumpte ik 's mein vriendin van 16 foor haar zusje van 14. Een paar tagen later stelde sij (van 16) een triotje foor, wou ik wel toen, zit ik gezellig die wijfn te neuke, probeert ze ineens m'n lul deraf te beiten![]()
Daar hep ze toch wat klappe foor gehat
Waarom zou je het laten?quote:Op zondag 25 december 2005 18:38 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Ik heb copy's van onze "erg gezellige" msn-gesprekken is dat ook goed? Ik doe het niet hoor,maar de gedachten blijft heerlijk HiHi
Als je wraak wilt nemen moet je 'm naaktfoto's van jezelf bezorgen en ervoor zorgen dat z'n nieuwe vriendin die vindt. De kans dat je ex de foto's weggooit is erg klein.quote:Op zondag 25 december 2005 18:38 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Ik heb copy's van onze "erg gezellige" msn-gesprekken is dat ook goed? Ik doe het niet hoor,maar de gedachten blijft heerlijk HiHi
Ja aan de ene kant wel maar aan de andere kan wat schiet ik er mee op? Ik krijg hem er niet mee terug(als ik dat al zou willen).Aan de ene kant lijkt het me heerlijk maar aan de andere kant wil ik ook wel de eer aan mezelf houden.quote:
Ik zou haar kunnen naaien met een "sexueel misbruikt kwestie" waar niemand op deze wereld nog wat vanaf weet. Daar help ik haar misschien ook wel mee, ze is het nooit van plan tegen iemand te vertellen, terwijl ik persoonlijk vind dat haar moeder het moet weten.quote:Op zondag 25 december 2005 17:15 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Aan ons kan je het dus wel vertellen..![]()
Verder, tegen haar moeder dingen zeggen als ex zijnde, is ten eerste naar mijn idee vrij zwak, ten tweede schat ik de kans in dat je geloofd gaat worden vrij klein, misschien nihil.. Hangt een beetje af van de inhoud van je boodschap natuurlijk.. <hint, HINT!>
quote:Op zondag 25 december 2005 15:55 schreef vamos1 het volgende:
[..]
Als het zusje nou dik en lelijk is,.. dan heb je alleen jezelf ermee
ja...uit ervaring![]()
AHA!quote:
pedofielquote:Op zondag 25 december 2005 16:18 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Ik heb d'r destijds ook wel een paar keer geneukt en daar was m'n ex niet zo blij mee. Lekker boeiend ook.
En hem schadeloos laten wegkomen? Tsja, je hebt mensen die zo in elkaar zitten. Ik niet, ik wil wraak. De ander moet zich nog slechter voelen dan ik, dan voel ik me iets beter. Die groep mensen heb je ook...quote:Op zondag 25 december 2005 19:18 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant wel maar aan de andere kan wat schiet ik er mee op? Ik krijg hem er niet mee terug(als ik dat al zou willen).Aan de ene kant lijkt het me heerlijk maar aan de andere kant wil ik ook wel de eer aan mezelf houden.
Mijn God .. hoe ver wou je haar beschadigen?quote:Op zondag 25 december 2005 19:41 schreef bmwdevil het volgende:
[..]
Ik zou haar kunnen naaien met een "sexueel misbruikt kwestie" waar niemand op deze wereld nog wat vanaf weet. Daar help ik haar misschien ook wel mee, ze is het nooit van plan tegen iemand te vertellen, terwijl ik persoonlijk vind dat haar moeder het moet weten.
dat zusje nooit gezien?.....quote:Op zondag 25 december 2005 19:41 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
![]()
vamos toch!.
![]()
was ze lekker?
Hoppaaaa, maximaal naaien. In liefde en oorlog is alles toegestaan, en hier is/was van allebei wel een beetje sprake.quote:Op zondag 25 december 2005 20:08 schreef bmwdevil het volgende:
Zij heeft mijn vertrouwen ook aangetast, zij vertrouwde mij niet meer, dacht dat ik haar liep te naaien, terwijl dat niet zo was, nou, zal ik haar dan maar is haar zin geven, en haar inderdaad naaien.
strakke aktie hoor, zeker te weten dat er dan ook onschuldige slachtoffers kunnen vallen.dus heb je niet alleen je ex ermee, maar ook nog iemand die er nix mee te maken heeft.En daarbij is het ook nog eens laf, die Auto heeft jou niet belazerd.......of wel..........iemand die dat snapt, mag het mij uitleggen.quote:Op zondag 25 december 2005 16:20 schreef Northside het volgende:
"Psycho" met je sleutel in z'n motorkap krassen... of als je het echt goed wil doen 's nachts z'n remkabels doorsnijden.
Ik snap niet dat je ex niet al die shit is komen ophalen... Niet bepaald snugger meisje waarschijnlijk...quote:Op zondag 25 december 2005 15:31 schreef HendrikJan het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik de helft (1000 euro) ga meebetalen terwijl zij al 3 maanden vreemd ging en ook nog eens sneaky de pil niet meer slikte?![]()
En dan ook nog eens met een kerel die 26 jaar ouder is dan haar.
Die vent had mijn vader nog kunnen zijn.
En dan ben ik een hufter? Laat je nakijken
En dat vond je een fijn gevoel...?quote:Op zondag 25 december 2005 17:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nah, zoals het in dit geval gebeurd zou zijn was ze met haar achterkant tegen een lantaarnpaal beland als ze s'morgens had willen wegrijden. Vervelend, wat schade, maar nauwelijks dodelijk. En of die auto me nou iets gedaan heeft of niet, dat zou me helemaal niks uitmaken. Hij is van haar, dus hoort automatisch bij de tegenpartij.quote:Op zondag 25 december 2005 20:30 schreef yuri32 het volgende:
strakke aktie hoor, zeker te weten dat er dan ok onschuldige slachtoffers vallen.dus heb je niet alleen je ex ermaa maar ook nog iemand die er nix mee te maken heeft.En daarbij is het ook nog eens laf, die Auto heeft jou niet belazerd.......of wel..........iemand die dat snapt, mag het mij uitleggen.
verder is het dus gewoon een gebrek aan comminicatieve eigenschappen, .......ps.......... je kunt niet haten waar je nooit om hebt gegeven!!!!!!!!!!!!!
![]()
Idd dat soort acties zijn zooo makkelijk af te doen als een jaloerse wraakactie van een ex... Gewoon ontkennen en dan staat dat wijf zelf voor lul.quote:Op zondag 25 december 2005 17:48 schreef Northside het volgende:
[..]
Hij zegt: "Jaloerse psycho, weet niet waar dat wijf over lult, maar ze is altijd al gek geweest"
Zij gelooft hem en je hele wraakactie valt in het water...
TENZIJ je het kan ondersteunen met beeld- of geluidsmateriaal?
Kan me niet voorstellen dat je zo'n hekel aan iemand kan hebben...quote:
Je weet niet wat er gebeurd is he... Ik heb de meest bizarre verhalen gehoord over vreemdgaan, dan kan je je wel voorstellen dat je de ander gaat haten... Beste vrienden, broers, een meisje dat met de zatte oom (!!!) van haar vriendje zoende... Ik kan me er wel iets bij voorstellenquote:Op zondag 25 december 2005 20:37 schreef JoeyT het volgende:
Kan me niet voorstellen dat je zo'n hekel aan iemand kan hebben...
quote:Op zondag 25 december 2005 18:37 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Toen ik 19 was dumpte ik 's mein vriendin van 16 foor haar zusje van 14. Een paar tagen later stelde sij (van 16) een triotje foor, wou ik wel toen, zit ik gezellig die wijfn te neuke, probeert ze ineens m'n lul deraf te beiten![]()
Daar hep ze toch wat klappe foor gehat
Nee ik toch echt niet. Kan me voorstellen dat je wraak wilt nemen. Kan me voorstellen dat je iemand materiele schade toe wilt doen. Maar een prettig gevoel als iemand dood land en 2 kinderen achter laat... Nee kan ik me niet voorstellen. Niet om een gebroken relatie iig... Miss als t een pedofiele verkrachter zou zijn...quote:Op zondag 25 december 2005 20:40 schreef Northside het volgende:
[..]
Je weet niet wat er gebeurd is he... Ik heb de meest bizarre verhalen gehoord over vreemdgaan, dan kan je je wel voorstellen dat je de ander gaat haten... Beste vrienden, broers, een meisje dat met de zatte oom (!!!) van haar vriendje zoende... Ik kan me er wel iets bij voorstellen![]()
Ook niet als je vrouw waar je zoveel van houdt en waarvan je denkt dat alles lekker loopt van de ene op de andere dag aankondigt dat ze je in de steek laat, een relatie met je beste vriend heeft, de kinderen meeneemt en ook nog eens de helft van je spullen opeist, dit alles doorspekt met woorden als "impotente loser" en "mislukking" etc? Ik kan me voorstellen dat je, als je eenmaal over de schok heen ben, haar zelf wil afmaken.quote:Op zondag 25 december 2005 20:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee ik toch echt niet. Kan me voorstellen dat je wraak wilt nemen. Kan me voorstellen dat je iemand materiele schade toe wilt doen. Maar een prettig gevoel als iemand dood land en 2 kinderen achter laat... Nee kan ik me niet voorstellen. Niet om een gebroken relatie iig... Miss als t een pedofiele verkrachter zou zijn...
Dus je wilt haar dan afmaken? Maar als je 1 seconde verder denkt dan weet je dat ze de moeder van je kinderen is. Wat ga je hun vanuit de bak vertellen als hun mama dood isquote:Op zondag 25 december 2005 21:02 schreef Northside het volgende:
[..]
Ook niet als je vrouw waar je zoveel van houdt en waarvan je denkt dat alles lekker loopt van de ene op de andere dag aankondigt dat ze je in de steek laat, een relatie met je beste vriend heeft, de kinderen meeneemt en ook nog eens de helft van je spullen opeist, dit alles doorspekt met woorden als "impotente loser" en "mislukking" etc? Ik kan me voorstellen dat je, als je eenmaal over de schok heen ben, haar zelf wil afmaken.
Toch zijn er genoeg mensen die dit doen... Het zullen dan wel de ietwat labielere mensen uit de samenleving zijn, maar als je van de ene op de andere dag je hele leven om je heen in elkaar ziet storten, kan ik me voorstellen dat je de verantwoordelijke doodwenst of door het lint gaat en domme dingen doet.quote:Op zondag 25 december 2005 21:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dus je wilt haar dan afmaken? Maar als je 1 seconde verder denkt dan weet je dat ze de moeder van je kinderen is. Wat ga je hun vanuit de bak vertellen als hun mama dood is
Je vindt het een heerlijk idee dat jij nog dagelijks aan hem denkt en hij jou waarschijnlijk al vergeten isquote:Op zondag 25 december 2005 18:38 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Ja, heb je iets beters te doen dan.quote:Op zondag 25 december 2005 17:44 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Ja waar ik aan denk is ook niet materialistisch,ik zou b.v zijn nieuwe vriendin (wat voorheen ook al eens zijn ex is geweest) kunnen inlichten dat wij nog iets hadden(dus ook sex) toen ie al ook al met haar ging.Zei weet namelijk niet van mijn bestaan.Maar moet ik daar mijn energie aan verspillen...
foto?quote:
tja, de rite van crime of passion noemt men dat, in een labiele staat van gedachte iets doen waar je later toch spijt van hebt.als ik dat had gedaan , dan is het effect dat ik mijn dochter NOOIT meer zie, en dan moet leven met de wetenschap dat IK de moeder van mijn kind iets heb aangedaan.........ondanks datgene mij is aangedaan.VERGEVEN is de hoofdzaak.lastig uit te voeren, maar wel de beste oplossing.Juist op zulk soort momenten mag je blij zijn dat er iemand in je buurt is om je op andere gedachtes te brengen.quote:Op zondag 25 december 2005 21:11 schreef Northside het volgende:
[..]
Toch zijn er genoeg mensen die dit doen... Het zullen dan wel de ietwat labielere mensen uit de samenleving zijn, maar als je van de ene op de andere dag je hele leven om je heen in elkaar ziet storten, kan ik me voorstellen dat je de verantwoordelijke doodwenst of door het lint gaat en domme dingen doet.
De morele winnaarquote:Op zondag 25 december 2005 22:06 schreef yuri32 het volgende:
gekrenkte zielen zijn sterker dan de gene die krenkt,..................denk daar maar over na![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 17:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En, geeft dat jou nu een goed gevoel?quote:Op zondag 25 december 2005 17:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
..]
1 kind en zwanger van de tweede op dat moment...
Nee, zeg ik dat dan? Ik vond het een soort Goddelijke gerechtigheid, hoewel het van mij niet had gehoeven.quote:Op zondag 25 december 2005 22:29 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
[..]
[..]
En, geeft dat jou nu een goed gevoel?
Voor jou niet, voor een ander wel. Mensen verschillen.quote:Op zondag 25 december 2005 22:10 schreef yuri32 het volgende:
dus waarom wraak benodigd dan?
quote:Op zondag 25 december 2005 22:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, zeg ik dat dan? Ik vond het een soort Goddelijke gerechtigheid, hoewel het van mij niet had gehoeven.
Is het Goddelijke gerechtigheid dat 2 kinderen zonder vader opgroeien omdat jij gekwetst werd?quote:Op zondag 25 december 2005 22:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, zeg ik dat dan? Ik vond het een soort Goddelijke gerechtigheid, hoewel het van mij niet had gehoeven.
Je vindt het niet erg dat ik er verder niet op in ga. Laat het voldoende zijn te weten, dat ik niet gevraagd heb om die Goddelijke interventie, dat ik het haar ook niet gunde, maar dat het, gezien de omstandigheden, wel passend was. FYI, we hebben nog steeds af en toe goed contact.quote:Op zondag 25 december 2005 23:05 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
[..]
Is het Goddelijke gerechtigheid dat 2 kinderen zonder vader opgroeien omdat jij gekwetst werd?
Vreemde God houd jij er op na.
Ben benieuwd welk geloof jij aanhangt en waar je er meer over lezen kunt.
hehequote:Op zondag 25 december 2005 23:20 schreef babsjuh het volgende:
Toen ik bij m'n ex wegging omdat, naar mijn mening, de relatie "op" was, bleven m'n huisdieren na goed overleg tijdelijk nog bij hem tot ik eigen woonruimte had gevonden. Ik probeerde regelmatig die dieren te "checken" maar had er alle vertrouwen in dat hij goed voor ze zou zorgen. Toen hij 2 weken op vakantie ging vroeg hij me zelfs of ik niet tijdelijk weer in "ons" huis wilde wonen om o.a. voor de dieren te zorgen. Ik dacht dus dat het wel goed zat.
Helaas... toen ik na die vakantie van hem weer vertrok, heeft hij m'n vogels laten verhongeren en daarna m'n hond midden op een drukke openbare weg uit de auto gezet. De hond heeft het gelukkig wel overleefd.
Verder heeft hij een heel waardevolle gravure die ik van m'n peetoom had gekregen wèl teruggegeven zoals hij beloofd had, maar helaas zat die gravure verspreid over 3 dozen....
Uiteindelijk bleek dat mijn, tot op dat moment beste, vriendin hem had wijsgemaakt dat ik om een andere kerel bij 'm weg was gegaan, wat niet zo was. Maar voor hem was dat reden genoeg om m'n huisdieren zo te mishandelen, die gravure te vernielen, een deuk in m'n auto te trappen en het regelen van de hypotheek een jaar te traineren...
Kan d'r nu niet meer zo mee zitten. Die vriendin is nu met 'm getrouwd, en ze verdienen elkaar! Zij zit nu met die geschifte schoonfamilie, hij zit met haar leugens (wat ze nog steeds niet heeft afgeleerd), en ondanks zijn kennelijke dierenhaat heeft zij hem wel opgezadeld met een huis vol met dieren waarvan ze eist dat hij het merendeel ervan verzorgt.
Justice.... Yups![]()
![]()
Het is een topic over wraak, wat verwachtte je dan te lezen?quote:Op maandag 26 december 2005 09:44 schreef Ciurlizza het volgende:
Je komt wat gefrustreerd over, Babsie.
Het leuke is dat iedereen zijn/haar ex probeert neer te zetten als gefrustreerd, terwijl het meestal andersom lijkt te zijn.quote:Op maandag 26 december 2005 09:51 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Het is een topic over wraak, wat verwachtte je dan te lezen?
Ontopic: Ik ben niet zo wraaklustig. Natuurlijk heb ik weleens dingen beraamd, maar de gedachte dat ik nu beter af ben, is voor mij eigenlijk al genoeg.
Nice guys finish lastquote:
Jawel, vind ik wel erg. Maar net zo min als jij je ex kon afdwingen te blijven, kan ik verlangen dat je verder reageert.quote:Op zondag 25 december 2005 23:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je vindt het niet erg dat ik er verder niet op in ga. Laat het voldoende zijn te weten, dat ik niet gevraagd heb om die Goddelijke interventie, dat ik het haar ook niet gunde, maar dat het, gezien de omstandigheden, wel passend was. FYI, we hebben nog steeds af en toe goed contact.
Net alsof hij het de kinderen wilt aandoenquote:Op maandag 26 december 2005 10:29 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
[..]
Jawel, vind ik wel erg. Maar net zo min als jij je ex kon afdwingen te blijven, kan ik verlangen dat je verder reageert.
Ik blijf er echter bij dat wanneer twee volwassenen uit elkaar gaan (de manier waar op en de reden buiten beschouwing latend) en er een gekwetst wordt, er geen sprake is van Goddelijke gerechtigheid wanneer twee totaal onschuldige kinderen hiervan de dupe worden.
Hun onbekommerde jeugd bij voorbaat wordt afgenomen, de confrontatie en de onmacht om het verdriet van hun moeder, hun totale leven zal beïnvloeden, kan naar mijn mening nooit door een God bedoeld zijn om jou genoegdoening te geven.
Deze kinderen waren ongeboren toen jij gekwetst werd en zij zouden nu onschuldig moeten boeten voor het feit dat hun moeder niet haar leven met jou wilde delen.
Rare God wanneer dat gerechtigheid is.
je legt alleen maar dingen in zijn mond die niet waar zijnquote:Ik blijf er echter bij dat wanneer twee volwassenen uit elkaar gaan (de manier waar op en de reden buiten beschouwing latend) en er een gekwetst wordt, er geen sprake is van Goddelijke gerechtigheid wanneer twee totaal onschuldige kinderen hiervan de dupe worden.
Zit wat in... Maar kloppen doet het niet helemaal hequote:Op zondag 25 december 2005 21:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je vindt het een heerlijk idee dat jij nog dagelijks aan hem denkt en hij jou waarschijnlijk al vergeten is![]()
Dat de nieuwe minnaar stierf en de vrouw met een kind en zwanger achterbleef, vind hij Goddelijke gerechtigheid.quote:Op maandag 26 december 2005 12:22 schreef sannydude het volgende:
[..]
Net alsof hij het de kinderen wilt aandoen
Die kinderen hebben helemaal niets met die relatie te maken. Die waren er toen ook nog niet, dus waarom zou hij ze nu wat aan doen? En hoor jij hem ergens zeggen dat hij super blij is dat die man is overleden en dat hij die kinderen heeft achtergelaten bij zijn ex?
Dit heeft verder ook helemaal niets met een wraak actie te maken. Hij heeft in eerste instantie niet omgevraagd of god hem tot zich wou nemen. Verder heeft hij het ook niet zelf gedaan, en verder heeft hij ook geen andere wraak acties ondernomen voor zover ik weet. Die staan hier iig niet vermeld.
En verder heeft hij geen raar beeld van gerechtigheid, want ik durf te wedden dat jij precies hetzelfde zal denken als jij in deze situatie zit, zonder en dan wens je het de kinderen ook niet toe, want die kunnen er idd niets aan doen.
[..]
je legt alleen maar dingen in zijn mond die niet waar zijnje lijkt net sunchaser
![]()
je posts slaan nergens op, dus als je alleen voor relletjes komt, ga dan maar naar ONZ
ik heb het hem niet horen zeggen andersquote:Op maandag 26 december 2005 12:54 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
[..]
Dat de nieuwe minnaar stierf en de vrouw met een kind en zwanger achterbleef, vind hij Goddelijke gerechtigheid.
Dat jij het verder niet helemaal begrijpt, geeft niet.
Ach, gefrustreerd.... Leuk was het niet, en ik denk er ook niet met plezier aan terug. Morele winnaar voel ik mezelf wel, want ik heb me niet verlaagd tot zijn niveau. En ja, dat die 2 nu elkaar het leven zuur maken doet me toch minimaal glimlachen...quote:Op maandag 26 december 2005 10:06 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Het leuke is dat iedereen zijn/haar ex probeert neer te zetten als gefrustreerd, terwijl het meestal andersom lijkt te zijn.
Voor mij is het belangrijk dat ik als morele winnaar uit de strijd kom.
Je hebt gelezen over die gast die die andere gast af heeft gemaakt omdat ie bij een mmorpg een zwaard van hem had gejat? Als je vriend een beetje fanatiek WoW 'er was, dan had je ook kunnen rennen nadat je z'n chars gewist had...quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:07 schreef Zjenitha het volgende:
Mzja... ik kwam op een gegeven moment wel op het idee om zijn level 60 karakter bij World of Warcraft te wissen aangezien ik zijn wachtwoorden ken.
Maar zou mezelf gewoon heel stom vinden als ik zoiets zou gaan doen. :S Zou echt zo laag over mezelf denken daarna.
echt als je mijn BF2 account verkloot had.... dat is gvd nog lamer dan een auto helemaal onderkrassen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:07 schreef Zjenitha het volgende:
Mzja... ik kwam op een gegeven moment wel op het idee om zijn level 60 karakter bij World of Warcraft te wissen aangezien ik zijn wachtwoorden ken.
Maar zou mezelf gewoon heel stom vinden als ik zoiets zou gaan doen. :S Zou echt zo laag over mezelf denken daarna.
Ligt er ook aan hoe je uit elkaar gaat natuurlijk. Als je uit elkaar gaat omdat je uit elkaar gegroeid bent, omdat het niet meer boterde etc etc is er inderdaad geen reden voor wraakgevoelens. Maar als je bent verlaten voor een andere vent/wijf en je komt er achter dat je al maaanden bedrogen bent dan kan ik me zo indenken dat je daar wel piswoest om bent.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:58 schreef shaun81 het volgende:
Nou ik ben sinds gister weer vrijgezel na zo'n 2 jaar en heel wat dingen gebeurt in de relatie (van beide kanten) maar ik zou er niet aan moeten denken aan wraakactiesIs allemaal verschilde energie en nergens voor nodig want zo laat je alleen maar zien dat diegene nog steeds in je hoofd zit.
ok, ik moest lachenquote:Op zondag 25 december 2005 14:25 schreef smvs het volgende:
Ja. Gelukkig mag ik wel internetten vanauit deze inrichting.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:23 schreef American_Nightmare het volgende:
- Voor de extremere gevallen (bijv wanneer iemand mijn vriendin wat aandoet): Het beschadigen van het ruggemerg halverwege de rug
Kijk nou komt de aap uit de mouw, hij is met JOU vreemd gegaan.. dat zegt wat over hem. En mijnsinzien ben je zelf erin getrapt. Je wist dat hij het met jou ook zou kunnen doen!quote:Op zondag 25 december 2005 17:44 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Dat is een erg goede!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:41 schreef navvy het volgende:
Nadien hadden we nog wel regelmatig contact en in een aangeschoten eerlijke bui had ik haar verteld dat de sex met mijn huidige vriendin echt een openbaring voor me was; ik wist niet dat het zo lekker kon zijn. Die opmerking kwam erg hard aan en dat deed me toch wel goed!
ik heb die kenker snol voor d'r flikker geschoten in de kalvertoren. Niet fokken met pappie weet je welquote:Op zondag 25 december 2005 14:23 schreef Pure-Poison het volgende:
Aangezien mijn relatie pas over is omdat mijn ex mij zonodig voor de gek moest houden spoken er echt verschillende wraakacties door mijn hoofd.Dingen die ik (hoogstwaarschijnlijk) nooit zou uitvoeren.Sommige vriendinnen zeggen dat ik echt wraak moet nemen,maarja je schiet er niks mee op,hou liever de eer aan mezelf. Zijn er hier mensen die hun wraakfantasie tot werkelijkheid hebben gebracht want het lijkt me toch ook wel even heerlijk!!!
Kijken of je nog steeds lacht wanneer ze een andere gast gaat neukenquote:Op zondag 19 februari 2006 12:05 schreef bmwdevil het volgende:
Hehe, ik had twee maanden terug er ook nog over nagedacht om wraak te nemen op mn ex, maar toch maar niet gedaan.
Kan jullie tip geven: neem geen wraak!!!
Nu heb ik namelijk weer supergoede sex met haar, haha... En ze is lekker...
Dan begrijp je het verkeerd,ik had iets met hem toen zijn ex weer op de proppen kwam,hoe kan ik nou weten dat hij weer contact gaat zoeken met zijn ex terwijl wij samen iets hebben.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:02 schreef Carda het volgende:
[..]
Kijk nou komt de aap uit de mouw, hij is met JOU vreemd gegaan.. dat zegt wat over hem. En mijnsinzien ben je zelf erin getrapt. Je wist dat hij het met jou ook zou kunnen doen!
Oh dacht dat jij zei dat je met hem wat deed terwijl hij nog wat met haar had.. dan heb ik niks gezegt hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 14:27 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Dan begrijp je het verkeerd,ik had iets met hem toen zijn ex weer op de proppen kwam,hoe kan ik nou weten dat hij weer contact gaat zoeken met zijn ex terwijl wij samen iets hebben.
Ik heb trouwens zijn ex ingelicht,ze was blij me te ontmoeten en ik haar ook,we zijn achter veel dingen gekomen dat hij ons lang met vanalles voor de gek heeft gehouden.Toen was het voor ons bijde duidelijk dan die hufter gewoon geen vrouw waard is.We hebben em samen opgebeld en em de hartelijke groeten gedaan haha.Wat wel grappig is dat wij het prima kunnen vinden en af en toe met elkaar afspreken in de stad,harstikke gezellig! Verder ben ik achteraf blij dat het zo gelopen is,joost mag weten hoe lang die ellende met hem nog anders had geduurd!!!
Het zou wel heel toevallig zijn als je hier onder dezelfde naam komt, maar niet dezelfde bent...quote:
preciesquote:Op zondag 19 februari 2006 19:45 schreef AkeBiAtch het volgende:
gedoe van wraak, hij/zij krijgt vanzelf toch wel terug wat ie een ander heeft aangedaan
Ik kom nooit op een ander forum dus ik ben het nietquote:Op maandag 20 februari 2006 14:59 schreef MissCleo het volgende:
[..]
Het zou wel heel toevallig zijn als je hier onder dezelfde naam komt, maar niet dezelfde bent...
Ik ken je van dat andere forum. Alleen dan heet ik geen Miss maar Lady.
1keerquote:Op zondag 25 december 2005 14:23 schreef Pure-Poison het volgende:
Aangezien mijn relatie pas over is omdat mijn ex mij zonodig voor de gek moest houden spoken er echt verschillende wraakacties door mijn hoofd.Dingen die ik (hoogstwaarschijnlijk) nooit zou uitvoeren.Sommige vriendinnen zeggen dat ik echt wraak moet nemen,maarja je schiet er niks mee op,hou liever de eer aan mezelf. Zijn er hier mensen die hun wraakfantasie tot werkelijkheid hebben gebracht want het lijkt me toch ook wel even heerlijk!!!
Beide msns wachtwoord aangepast.. inbox gewistquote:Op zondag 25 december 2005 14:23 schreef Pure-Poison het volgende:
Waarom niet?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:24 schreef Carda het volgende:
Ligt eraan hoe de relatie uit mekaar gaat, als hij/zij vreemd is gegaan bijvoorbeeld heeft hij/zij geen respect meer voor jou getoond, waarom zou jij hem/haar dan nog respecteren?
Mja is een keuze die je maakt dan, ik heb geen wraak genomen. Ben alleen eerlijk geweest tegen iedereen die vroeg waarom ik er zo kapot van was. En zelfs daar werd m'n ex boos over.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:28 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Waarom niet?
Omdat ze vreemd is gegaan?
Is haar keus, zal niet opeens doen alsof ik iemand anders ben geworden ofzo . Zou het wel dom en sletterig van dr vinden, maar dat is puur objectieve feitbeoordeling, ipv disrespect tonen .
Als je "wraak" gaat nemen, ben je net zo ernstig bezig als degene die je een reden gaf om wraak te nemen.
Na die wraak is je karma niet meer positief
Nou als ze daar boos om wordt, dan zou ik er zeker wel een stokje voor steken.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:33 schreef Carda het volgende:
[..]
Mja is een keuze die je maakt dan, ik heb geen wraak genomen. Ben alleen eerlijk geweest tegen iedereen die vroeg waarom ik er zo kapot van was. En zelfs daar werd m'n ex boos over.
Op dat moment had ik er geen schijt aan.. nu wel.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:46 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nou als ze daar boos om wordt, dan zou ik er zeker wel een stokje voor steken.
Zij is als enige de oorzaak van het feit dat jij vertelt waar je mee zit, niet jij .
Dat zou ik haar heel duidelijk maken .
En verder schijt aan haar hebben .
indeedquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:48 schreef Carda het volgende:
[..]
Op dat moment had ik er geen schijt aan.. nu wel.
Het is mijn leven en zij hield toen geen rekening met mij, nu ik niet meer met haar.
Die is erg leukquote:Op zondag 25 december 2005 16:36 schreef Vivi het volgende:
Moet meteen denken aan het verhaal van Tineke Verburg; toen zij erachter kwam dat haar man vreemd ging heeft ze alle knopen van al zijn kleren afgeknipt en een briefje achtergelaten met "Je nieuwe vriendin kan toch zo goed naaien? "
Wel strakke actie
Erg herkenbaarquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:33 schreef Carda het volgende:
[..]
Mja is een keuze die je maakt dan, ik heb geen wraak genomen. Ben alleen eerlijk geweest tegen iedereen die vroeg waarom ik er zo kapot van was. En zelfs daar werd m'n ex boos over.
Dat gaf zeker wel een bevredigend gevoel of niet, iemand zo aan de schandpaal nagelen. Pff wat een kansloze relatie moet je dan gehad hebben.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:14 schreef het.ismij het volgende:
k zou ook wraak nemen op een manier die onterend en min of meer walgelijk is.
But i dont care op zoon moment.
Iemand geestelijk kapot maken is dan mijn doel, en ben ik 1 keer redelijk in geslaagd al zeg ik het zelf.
Denk dan aan wachtwoorden wijzigen, fotows op i-net. en ja, mijn vrienden werden haar vrienden. alleen daarna kreeg ze alleen maar vijanden.
Tuurlijk kun je je in mensen vergissen, maar of dat nou alleen aan de andere partij ligt? Ik zie nog steeds de waarde er niet van in om iemand aan de schandpaal te spijkeren. Is het zo moeilijk te accepteren dat ze toch niet zo was als je graag had willen zien? Is de rest van je leven zo waardeloos, onbevredigend en pathetic dat je je maar gaat focussen op het terugpakken van je ex?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:55 schreef Xtinction het volgende:
Boebie: je kan je heel erg vergissen in mensen. Waar jij dacht dat je een goede relatie had, had je dat achteraf totaal niet, en was die persoon al geruime tijd bezig om tegen jou te plotten. Ik weet niet zeker of jij inziet hoeveel pijn je iemand daarmee kan doen. Sommige mensen verdienen de schandpaal. De vraag is waar je die grens legt, jij hoog, hij laag. Heeft geen ene drol met je voorgaande relatie te maken. Het gaat om de actie op het eind die telt.
Absoluut waar! Heb het ook meegemaakt, maar het zit gewoon niet in me om wraak te nemen, heeft er ook een beetje mee te maken dat ik nog regelmatig met die persoon te maken heb helaas.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:55 schreef Xtinction het volgende:
je kan je heel erg vergissen in mensen. Waar jij dacht dat je een goede relatie had, had je dat achteraf totaal niet, en was die persoon al geruime tijd bezig om tegen jou te plotten(klinkt paranoide, maar soms is het echt zo). Ik weet niet zeker of jij inziet hoeveel pijn je iemand daarmee kan doen. Sommige mensen verdienen de schandpaal.
Op het moment dat iemand waarvan je houdt je zoiets flikt, dan voelt het wel zo ja.... Ik heb et niet gedaan, maar ik kan het me heel goed voorstellen, that's all i'm sayingquote:Is de rest van je leven zo waardeloos, onbevredigend en pathetic dat je je maar gaat focussen op het terugpakken van je ex?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |