quote:Op zondag 25 december 2005 14:30 schreef HendrikJan het volgende:
Toen mijn ex er met een ander vandoor ging, hadden we alles bij elkaar denk ik nog iets van 2000 euro te betalen bij Wehkamp, Neckermann en Essent.
Aangezien dit allemaal op haar naam stond, heb ik geweigerd te betalen en kon zij dokken.
De stereotoren, videorecorder etc. die hier staan zijn dus door haar betaald
Prima actie!quote:Op zondag 25 december 2005 14:30 schreef HendrikJan het volgende:
Toen mijn ex er met een ander vandoor ging, hadden we alles bij elkaar denk ik nog iets van 2000 euro te betalen bij Wehkamp, Neckermann en Essent.
Aangezien dit allemaal op haar naam stond, heb ik geweigerd te betalen en kon zij dokken.
De stereotoren, videorecorder etc. die hier staan zijn dus door haar betaald
... neem een 'nieuwe' vriendin.quote:
Net of een man daar mee zit.quote:
Diegene is zelf ook een hufter waarschijnlijk.quote:Op zondag 25 december 2005 14:43 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
Zo lang jij met wraakgedachtes bezig bent, verspil jij energie.
Dan ben jij met negatieve energie druk. Positieve energie levert wat op, negatieve energie niet.
Of vind je dat het klopt wat HendrikJan schrijft.
Zelf vind ik iemand die zo handelt een ongelooflijke hufter (M/V).
Herinner je liever de leuke/goede dingen die jullie hadden en ga door met je leven.
Je dacht toch niet dat ik de helft (1000 euro) ga meebetalen terwijl zij al 3 maanden vreemd ging en ook nog eens sneaky de pil niet meer slikte?quote:Op zondag 25 december 2005 14:43 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
Zo lang jij met wraakgedachtes bezig bent, verspil jij energie.
Dan ben jij met negatieve energie druk. Positieve energie levert wat op, negatieve energie niet.
Of vind je dat het klopt wat HendrikJan schrijft.
Zelf vind ik iemand die zo handelt een ongelooflijke hufter (M/V).
Herinner je liever de leuke/goede dingen die jullie hadden en ga door met je leven.
Als het zusje nou dik en lelijk is,.. dan heb je alleen jezelf ermeequote:Op zondag 25 december 2005 15:34 schreef Ciurlizza het volgende:
D'r zusje neuken, dat werkt goed bij een vrouwelijke ex.
Haar zusje is best lekker.quote:Op zondag 25 december 2005 15:55 schreef vamos1 het volgende:
[..]
Als het zusje nou dik en lelijk is,.. dan heb je alleen jezelf ermee
ja...uit ervaring![]()
wat is er met de auto gebeurt?quote:Op zondag 25 december 2005 15:50 schreef neo2000 het volgende:
Ach, als je de auto niet te grazen neemt (als mijn overspelige ex vriendin, 3 jaar na breakup nog steeds frustie - looneybin anyone?) en wat creatievers bedenkt, komt het vast goed..
nou...ik zou zeggen...quote:
Ik heb d'r destijds ook wel een paar keer geneukt en daar was m'n ex niet zo blij mee. Lekker boeiend ook.quote:Op zondag 25 december 2005 16:16 schreef vamos1 het volgende:
[..]
nou...ik zou zeggen...
ga dervoor...
als vrouwen nee roepen/schreeuwen bedoelen ze ja
Eerst letter van mijn voornaam in het schutbord gegraveerd. Vakkundig, dat wel. En groot. Zit er nog steeds, omdat ik weet dat, als ze geschift genoeg is om dit te doen, ze ook haar "handtekening" opnieuw zal zetten zodra ik het heb laten fixen. Binnenkort verhuis ik, en zij weet niet waarheen, dus daarna wordt het wel gefixt.quote:Op zondag 25 december 2005 16:05 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
wat is er met de auto gebeurt?
die maden komen vanzelf ook wel hoorquote:Op zondag 25 december 2005 16:18 schreef sungaMsunitraM het volgende:
In de vakantie een biefstuk & maden door de brievenbus gooien![]()
dat is best ziek idd...quote:Op zondag 25 december 2005 16:20 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Eerst letter van mijn voornaam in het schutbord gegraveerd. Vakkundig, dat wel. En groot. Zit er nog steeds, omdat ik weet dat, als ze geschift genoeg is om dit te doen, ze ook haar "handtekening" opnieuw zal zetten zodra ik het heb laten fixen. Binnenkort verhuis ik, en zij weet niet waarheen, dus daarna wordt het wel gefixt.
Was in het begin heel boos (wat heeft godver een auto er nou mee te maken?) maar dat is wel een beetje gezakt. De gedachte dat zij zo geschift is dat het nooit meer goed gat komen met d'r, doet mij wel goed eigenlijk.. Ex-en en wraakacties..![]()
Boeiend, hoe meer hoe beterquote:Op zondag 25 december 2005 16:21 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
die maden komen vanzelf ook wel hoor![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 17:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
God nam voor mij wraak, door degene met wie ze vreemd gegaan was (en later is getrouwd) na een jaar tot Zich te roepen...
1 kind en zwanger van de tweede op dat moment...quote:
haha hoort wie het zegt:)quote:Op zondag 25 december 2005 15:52 schreef Triloxigen het volgende:
Wraakacties zijn onzin, ben een man en zet je eroverheen.
ja beter dan dit kan je het niet doen hequote:Op zondag 25 december 2005 17:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
God nam voor mij wraak, door degene met wie ze vreemd gegaan was (en later is getrouwd) na een jaar tot Zich te roepen...
Aan ons kan je het dus wel vertellen..quote:Op zondag 25 december 2005 17:09 schreef bmwdevil het volgende:
<snip>
Maar ik weet dingen van haar, die echt NIEMAND weet, en nu zou ik dat natuurlijk aan haar moeder kunnen vertellen... Weet zeker dat ik daarmee haar leven de komende tijd compleet verneuk.
quote:Op zondag 25 december 2005 15:31 schreef HendrikJan het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik de helft (1000 euro) ga meebetalen terwijl zij al 3 maanden vreemd ging en ook nog eens sneaky de pil niet meer slikte?![]()
En dan ook nog eens met een kerel die 26 jaar ouder is dan haar.
Die vent had mijn vader nog kunnen zijn.
En dan ben ik een hufter? Laat je nakijken
Ja waar ik aan denk is ook niet materialistisch,ik zou b.v zijn nieuwe vriendin (wat voorheen ook al eens zijn ex is geweest) kunnen inlichten dat wij nog iets hadden(dus ook sex) toen ie al ook al met haar ging.Zei weet namelijk niet van mijn bestaan.Maar moet ik daar mijn energie aan verspillen...quote:Op zondag 25 december 2005 17:09 schreef bmwdevil het volgende:
Zo'n dillema heb ik ook nu ongeveer.
Maar mijn wraakacties zullen dan niet materialistisch zijn. Maar ik weet dingen van haar, die echt NIEMAND weet, en nu zou ik dat natuurlijk aan haar moeder kunnen vertellen... Weet zeker dat ik daarmee haar leven de komende tijd compleet verneuk.
Aan de andere kant vind ik dat ik erboven moet staan, want we hadden het zo slecht nog niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |