abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 februari 2006 @ 02:55:41 #151
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_35316428
quote:
Op zondag 25 december 2005 14:23 schreef Pure-Poison het volgende:
Aangezien mijn relatie pas over is omdat mijn ex mij zonodig voor de gek moest houden spoken er echt verschillende wraakacties door mijn hoofd.Dingen die ik (hoogstwaarschijnlijk) nooit zou uitvoeren.Sommige vriendinnen zeggen dat ik echt wraak moet nemen,maarja je schiet er niks mee op,hou liever de eer aan mezelf. Zijn er hier mensen die hun wraakfantasie tot werkelijkheid hebben gebracht want het lijkt me toch ook wel even heerlijk!!!
Beide msns wachtwoord aangepast.. inbox gewist
contacten gewist..
na een paar dagen had ze dr wachtwoord weer terug.. maar wel alles kwijt...
*tja... als je leest hoe ze je uitscheld in mail naar vriendinne en hoe ze je beschuldigt van schijnheilig zijn terwijl zij en haar vreindinnen juist degene zijn die scheinhelig doen vondt ik het toch een heel terechte actie
iets
  woensdag 22 februari 2006 @ 00:00:25 #152
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_35351259
Ok... ik meldt me even aan op dit topic. Mijn ex-vriendin zei dat ze naar Engeland ging om overhaar relaties na te denken. Ze heeft lang met mij gehad, toen even terug bij haar ex, en toen weer naar mij. Ik was dus in de veronderstelling dat ik na een paar maanden te horen zou krijgen hoe de vork in de steel zat. Nu blijkt het dat die andere gozer nu ook in Engeland is, en ze de komende 8 weekenden samen zijn. Inmiddels heeft ze alweer met hem gezoend, en ik heb er geen twijfel over dat het verder zal gaan dan dat. Dat noem ik neit echt nadenken en ik voel me nu heel erg belazerd dat ze mij die indruk ooit gegeven had, waardoor ik veel moeite had met het aangaan van nieuwe relaties.

Nou weet die jongen waar ze nu weer mee heeft dus vrijwel niets over haar en mij. Bijv dat het begonnen was door vreemdgaan van haar kant. Sex hebben terwijl ze nog met hem had dus. Ik krijg ernstige kriebels om die jongen nu een mail te sturen waar de waarheid instaat over dat wijf, wat ze gedaan en gezegd heeft ("je bent mijn beste vriend" tegen mij, verscheidene malen). Nou ben ik ook niet iemand die overhaast zoiets beslist. Ik vraag hierbij jullie advies. Ik weet wel dat het goed zou voelen.... en waarom zou ik het dus niet doen, mijn leven draait nu immers alleen nog om mij. Toch knaagt er iets.....
pi_35359575
Ik had het wel gedaan.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_35359642
Nou nou, dan moet je toch wel een heel serieuze en stabiele relatie hebben gehad, als je niet eens het respect kan opbrengen om normaal met elkaar om te gaan. Of gewoon helemaal niet. Wat schiet je nou op met een wraakactie, je krijgt haar er echt niet mee terug. Of wil je gewoon je eigen gevoelens die je nog voor hem/haar hebt wegdrukken door zulke tbs acties uit te halen. .
pi_35368759
Exactttt wat boebiedoe zegt.
Als mensen niet eens het respect kunnen opbrengen om elkaar in waarde te laten na een relatie, was de relatie zelf ook triest .
pi_35369443
Ligt eraan hoe de relatie uit mekaar gaat, als hij/zij vreemd is gegaan bijvoorbeeld heeft hij/zij geen respect meer voor jou getoond, waarom zou jij hem/haar dan nog respecteren?
pi_35369623
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:24 schreef Carda het volgende:
Ligt eraan hoe de relatie uit mekaar gaat, als hij/zij vreemd is gegaan bijvoorbeeld heeft hij/zij geen respect meer voor jou getoond, waarom zou jij hem/haar dan nog respecteren?
Waarom niet?
Omdat ze vreemd is gegaan?
Is haar keus, zal niet opeens doen alsof ik iemand anders ben geworden ofzo . Zou het wel dom en sletterig van dr vinden, maar dat is puur objectieve feitbeoordeling, ipv disrespect tonen .
Als je "wraak" gaat nemen, ben je net zo ernstig bezig als degene die je een reden gaf om wraak te nemen.
Na die wraak is je karma niet meer positief
pi_35369824
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:28 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Waarom niet?
Omdat ze vreemd is gegaan?
Is haar keus, zal niet opeens doen alsof ik iemand anders ben geworden ofzo . Zou het wel dom en sletterig van dr vinden, maar dat is puur objectieve feitbeoordeling, ipv disrespect tonen .
Als je "wraak" gaat nemen, ben je net zo ernstig bezig als degene die je een reden gaf om wraak te nemen.
Na die wraak is je karma niet meer positief
Mja is een keuze die je maakt dan, ik heb geen wraak genomen. Ben alleen eerlijk geweest tegen iedereen die vroeg waarom ik er zo kapot van was. En zelfs daar werd m'n ex boos over.
pi_35370376
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:33 schreef Carda het volgende:

[..]

Mja is een keuze die je maakt dan, ik heb geen wraak genomen. Ben alleen eerlijk geweest tegen iedereen die vroeg waarom ik er zo kapot van was. En zelfs daar werd m'n ex boos over.
Nou als ze daar boos om wordt, dan zou ik er zeker wel een stokje voor steken.
Zij is als enige de oorzaak van het feit dat jij vertelt waar je mee zit, niet jij .
Dat zou ik haar heel duidelijk maken .
En verder schijt aan haar hebben .
pi_35370480
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:46 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Nou als ze daar boos om wordt, dan zou ik er zeker wel een stokje voor steken.
Zij is als enige de oorzaak van het feit dat jij vertelt waar je mee zit, niet jij .
Dat zou ik haar heel duidelijk maken .
En verder schijt aan haar hebben .
Op dat moment had ik er geen schijt aan.. nu wel.
Het is mijn leven en zij hield toen geen rekening met mij, nu ik niet meer met haar.
pi_35370719
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:48 schreef Carda het volgende:

[..]

Op dat moment had ik er geen schijt aan.. nu wel.
Het is mijn leven en zij hield toen geen rekening met mij, nu ik niet meer met haar.
indeed !
  woensdag 22 februari 2006 @ 18:20:15 #162
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_35373962
Ik ga het toch maar laten, wat al gezegd is, je krijgt er haar niet door terug, en degene die ik er het meeste pijn mee zal doen is die gozer, die imo niks verkeerd heeft gedaan.

Suck it up and move on i guess.....
pi_35378824
k zou ook wraak nemen op een manier die onterend en min of meer walgelijk is.
But i dont care op zoon moment.
Iemand geestelijk kapot maken is dan mijn doel, en ben ik 1 keer redelijk in geslaagd al zeg ik het zelf.
Denk dan aan wachtwoorden wijzigen, fotows op i-net. en ja, mijn vrienden werden haar vrienden. alleen daarna kreeg ze alleen maar vijanden.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  woensdag 22 februari 2006 @ 20:22:48 #164
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_35379231
Heb de gedachtes wel gehad ja, is denk ook wel normaal maar heb ze niet uitgevoerd. Ik vond het uiteindelijk de energie niet waard die ik erin zou moeten steken en wat Salvador zegt, je karma wordt er niet beter van
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_35470287
Het is nu al een tijde uit, en nog steeds spoken en wraakacties door mijn hoofd. .

En ik heb materiaal om wraak te nemen, en ik had het misschien wel gedaan, ware het niet dat een goede vriendin van mij haar zusje is. En ik geef ook nog wel om haar.

Maar als het me op een dag te veel wordt is de stap snel gemaakt vrees ik.
pi_35523912
quote:
Op zondag 25 december 2005 16:36 schreef Vivi het volgende:
Moet meteen denken aan het verhaal van Tineke Verburg; toen zij erachter kwam dat haar man vreemd ging heeft ze alle knopen van al zijn kleren afgeknipt en een briefje achtergelaten met "Je nieuwe vriendin kan toch zo goed naaien? "

Wel strakke actie
Die is erg leuk
pi_35524010
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:33 schreef Carda het volgende:

[..]

Erg herkenbaar
pi_35526405
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 20:14 schreef het.ismij het volgende:
k zou ook wraak nemen op een manier die onterend en min of meer walgelijk is.
But i dont care op zoon moment.
Iemand geestelijk kapot maken is dan mijn doel, en ben ik 1 keer redelijk in geslaagd al zeg ik het zelf.
Denk dan aan wachtwoorden wijzigen, fotows op i-net. en ja, mijn vrienden werden haar vrienden. alleen daarna kreeg ze alleen maar vijanden.
Dat gaf zeker wel een bevredigend gevoel of niet, iemand zo aan de schandpaal nagelen. Pff wat een kansloze relatie moet je dan gehad hebben.
  zondag 26 februari 2006 @ 22:55:02 #169
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_35527902
Boebie: je kan je heel erg vergissen in mensen. Waar jij dacht dat je een goede relatie had, had je dat achteraf totaal niet, en was die persoon al geruime tijd bezig om tegen jou te plotten(klinkt paranoide, maar soms is het echt zo). Ik weet niet zeker of jij inziet hoeveel pijn je iemand daarmee kan doen. Sommige mensen verdienen de schandpaal. De vraag is waar je die grens legt, jij hoog, hij laag. Heeft geen ene drol met je voorgaande relatie te maken. Het gaat om de actie op het eind die telt.
pi_35528104
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:55 schreef Xtinction het volgende:
Boebie: je kan je heel erg vergissen in mensen. Waar jij dacht dat je een goede relatie had, had je dat achteraf totaal niet, en was die persoon al geruime tijd bezig om tegen jou te plotten. Ik weet niet zeker of jij inziet hoeveel pijn je iemand daarmee kan doen. Sommige mensen verdienen de schandpaal. De vraag is waar je die grens legt, jij hoog, hij laag. Heeft geen ene drol met je voorgaande relatie te maken. Het gaat om de actie op het eind die telt.
Tuurlijk kun je je in mensen vergissen, maar of dat nou alleen aan de andere partij ligt? Ik zie nog steeds de waarde er niet van in om iemand aan de schandpaal te spijkeren. Is het zo moeilijk te accepteren dat ze toch niet zo was als je graag had willen zien? Is de rest van je leven zo waardeloos, onbevredigend en pathetic dat je je maar gaat focussen op het terugpakken van je ex?
pi_35533714
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:55 schreef Xtinction het volgende:
je kan je heel erg vergissen in mensen. Waar jij dacht dat je een goede relatie had, had je dat achteraf totaal niet, en was die persoon al geruime tijd bezig om tegen jou te plotten(klinkt paranoide, maar soms is het echt zo). Ik weet niet zeker of jij inziet hoeveel pijn je iemand daarmee kan doen. Sommige mensen verdienen de schandpaal.
Absoluut waar! Heb het ook meegemaakt, maar het zit gewoon niet in me om wraak te nemen, heeft er ook een beetje mee te maken dat ik nog regelmatig met die persoon te maken heb helaas.
  maandag 27 februari 2006 @ 08:40:25 #172
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_35534145
quote:
Is de rest van je leven zo waardeloos, onbevredigend en pathetic dat je je maar gaat focussen op het terugpakken van je ex?
Op het moment dat iemand waarvan je houdt je zoiets flikt, dan voelt het wel zo ja.... Ik heb et niet gedaan, maar ik kan het me heel goed voorstellen, that's all i'm saying
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')