quote:Op zondag 25 december 2005 13:03 schreef SCH het volgende:
Jezus eilanden, waar heb je die nichterige boom vandaan
quote:
Bougiekabels. Auto start wel, maar de motor gaat niet draaien (snappie?) maar na tig pogingen begeeft de accu het natuurlijk ookquote:Op zondag 25 december 2005 13:09 schreef Eilanden het volgende:
Hopen dat de auto het snel weer doet! Wat is er precies kaduuk?
(Eilanden heeft geluk dat Pa Eilanden vroeger in de autobranche zat en zwager daarin nog steeds actief is, dus voor mij is hulp altijd dichtbij)
quote:Op zondag 25 december 2005 13:10 schreef SCH het volgende:
Ik hoop zo dat onze auto het ook niet doet
Moet je maar niet met zo'n homo gaan samenwonen.quote:Op zondag 25 december 2005 13:10 schreef clauwheee het volgende:
Ik baal echt zo. Gatver. Had nu al aan de kerstborrel willen zitten bij paps en mams.
Wat je zegt ben je zelf!quote:Op zondag 25 december 2005 13:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Moet je maar niet met zo'n homo gaan samenwonen.![]()
* Eilanden trekt Clautje mee naar de mistletoe en geeft haar een grote kerstzoen!quote:Op zondag 25 december 2005 13:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Weer?? Dat valt best mee Eilandje! Het zou eerder andersom moeten zijn, want ik ben zielig.
quote:Op zondag 25 december 2005 13:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden trekt Clautje mee naar de mistletoe en geeft haar een grote kerstzoen!
[afbeelding]
![]()
Bougiekabels of is het de startmotor? Als het de startmotor is, dan willen een paar flinke klappen daarop nog wel helpen ... zit de startmotor vast.quote:Op zondag 25 december 2005 13:10 schreef Noca het volgende:
[..]
Bougiekabels. Auto start wel, maar de motor gaat niet draaien (snappie?) maar na tig pogingen begeeft de accu het natuurlijk ook
Mja kan idd beide zijn, maar ik gok toch op de kabelsquote:Op zondag 25 december 2005 13:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bougiekabels of is het de startmotor? Als het de startmotor is, dan willen een paar flinke klappen daarop nog wel helpen ... zit de startmotor vast.
Moet je ff gaan meppenquote:Op zondag 25 december 2005 13:14 schreef Noca het volgende:
[..]
Mja kan idd beide zijn, maar ik gok toch op de kabels
De mijne ook!quote:Op zondag 25 december 2005 13:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Mijn boesjiesch doen het lekker we-hel![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 13:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
De mijne ook!![]()
Zie je wel? Utregse boesies zijn beeeehtuuuuur!![]()
Doe me dan een paar van die dingen!quote:Op zondag 25 december 2005 13:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zie je wel? Utregse boesies zijn beeeehtuuuuur!![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 13:23 schreef clauwheee het volgende:
Ik denk tis kerstmis, er komt wel een reddende ENGEL. Maar nee. Hoop toch wel dat we zo gehaald worden.
Hahaha! Ik ken het gevoel.quote:Op zondag 25 december 2005 13:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik nog niet Frenk, daarvoor moet mn lichaam nog heel eventjes bijkomen van gisteren haha
Whehe heel goedquote:Op zondag 25 december 2005 13:42 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hahaha! Ik ken het gevoel.
Ik was gisterennacht helemaal hyper van de Cola (BaLiCoo'tjes) dus ik heb Maartje nog de nodige tijd wakker gehouden met allerlei bullshit verhalen!
Ze zenden al een paar dagen veel oude beelden uit, leuk om te zien iddquote:Op zondag 25 december 2005 13:28 schreef DeTolk het volgende:
zo, net die docu over Barcelona op Eurosport gekeken. wel leuk al die oude beelden van de CL
Dus je bent net thuis?quote:Op zondag 25 december 2005 13:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik moest vanochtend om 6 uur nog even van Middelburg terugfietsen, een goede 7 kilometer
Nu al?quote:Op zondag 25 december 2005 14:02 schreef pascalheister het volgende:
zo het kerstmaal zit in de maag heerlijk
ja wij zijn altijd vroeg hierquote:Op zondag 25 december 2005 14:04 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Nu al?
Wij beginnen pas rond drieen!
Kerktoren klingelt kerstliedjes, best geinig......... behalve 'de herdertjes lagen....'
Ik was al voor de hools-meiden en voor SCH op zoek maar kwam niet verder dan dezequote:Op zondag 25 december 2005 14:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Fijne groet JM
Ik ga me er niet aan wagen er een voor jou te zoeken, maar toch hetzelfde
aria giovanniquote:Op zondag 25 december 2005 14:08 schreef just me het volgende:
lieve mannelijke-Hools, deze speciale kerstgroet is voor jullie van mij
[afbeelding]
quote:Op zondag 25 december 2005 14:08 schreef just me het volgende:
lieve mannelijke-Hools, deze speciale kerstgroet is voor jullie van mij
[afbeelding]
Nu alweer? Wij moeten nog beginnenquote:Op zondag 25 december 2005 14:34 schreef Suijk het volgende:
Jahoor, nu alleen te veel gegeten en gedronken.
quote:Football_Lad Mag wegblijven.
Cart_man Mag over een maand eens mailen met motivatie.
xboxps2 Mag ook wegblijven.
Kaap Mag ook ergens over een maand mailen met motivatie.
Dat zeg ik ook elk jaarquote:Op zondag 25 december 2005 15:01 schreef JaWi het volgende:
Zo, ik ben nog nooit zo verrot geweest met kerst.
Heb mijn fiets ergens laten staan vannacht, geen idee meer waar, verslapen voor kerstontbijt en knallende koppijnquote:
Een gewone zondag inderdaad voor ons.quote:Op zondag 25 december 2005 16:16 schreef Suijk het volgende:
Als je niet aan kerst doet, is het toch gewoon een vrije dag, golfer?
quote:Op zondag 25 december 2005 16:23 schreef JaWi het volgende:
Heb mijn fiets ergens laten staan vannacht, geen idee meer waar, verslapen voor kerstontbijt en knallende koppijn.
Vandaag hier ook niet. Gewoon redelijk eenvoudig:quote:Op zondag 25 december 2005 16:38 schreef JaWi het volgende:
En als mijn hoofd al ergens niet naar staat is het een 9 gangen diner.
Lekker gegeten, tong?quote:Op zondag 25 december 2005 17:51 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen,
familie etentje weer achter de rug. Genoten van m'n nichtje en neefje.
ideaal als je meerdere pc's op een netwerk of internet wilt, bovendien komt m'n vorige router maar tot de 6 mbit, en met chello heb ik nu een 8mbit verbindingquote:Op zondag 25 december 2005 18:22 schreef Bluezz het volgende:
Waarom heb je een router nodig Pasc?
in je eentje is het ook wel erg makkelijk om te hebben, firewall ertussen scheelt ook weer watquote:Op zondag 25 december 2005 18:29 schreef Bluezz het volgende:
Aha, ik snap. Ik dacht wat moet je nou in je eentje met een router
Hoi,quote:Op zondag 25 december 2005 18:37 schreef Bluezz het volgende:
Hee bossie, wat doe jij met kerst?
Hebben jullie een stukje van jou gegeten of wat andersquote:Op zondag 25 december 2005 18:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, heb het kerstdiner ook achter de rug.
niet echt de moeite waard voor mij tongquote:Op zondag 25 december 2005 18:50 schreef tong80 het volgende:
TV-Tip voor Pascalheister.
Wereldgasten : Willem Dafoe VPRO Ned-2 + ( Wild at heart )
Er is een kip aangegaan.quote:Op zondag 25 december 2005 18:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hebben jullie een stukje van jou gegeten of wat anders
vind het altijd geweldig hoe hij die stukken op die piano zo uit z'n mouw schutquote:Op zondag 25 december 2005 19:57 schreef tong80 het volgende:
Je moet er van houwen. Ik kijk niet want dan komt m'n kerstmaal naar boven.
Die sgud ie niet uit de mouw. Dat kan iedereen met een beetje kennis van noten.quote:Op zondag 25 december 2005 20:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vind het altijd geweldig hoe hij die stukken op die piano zo uit z'n mouw schut
tuurlijk maar niet iedereen brengt het zo leuk als hemquote:Op zondag 25 december 2005 20:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die sgud ie niet uit de mouw. Dat kan iedereen met een beetje kennis van noten.
Hier ook. Die man is zóóóóóóóóóóóóó irritant. Wel knap wat ie doet hoor.quote:Op zondag 25 december 2005 19:57 schreef tong80 het volgende:
Je moet er van houwen. Ik kijk niet want dan komt m'n kerstmaal naar boven.
ja je mist hdtv zeker ookquote:Op zondag 25 december 2005 20:11 schreef popolon het volgende:
Ach, Nederlandse tv op z'n best.
Geen sport te bekennen, voetballers die lopen te janken dat ze moeten voetballen.
Ik heb nu al heimwee.
zeker maar dat maakt nog geen hdtvquote:Op zondag 25 december 2005 20:17 schreef Superheld het volgende:
Ik heb een paar sportkanalen, waaronder eentje met zo'n beetje alle amerikaanse sporten.![]()
Digitale tv is best ok![]()
goh hebben ze niks beters dan weer een herhaling van een tijdje terugquote:Op zondag 25 december 2005 20:37 schreef tong80 het volgende:
Op Ned-3 zo Paul de Leeuw met Robbie Williams
Ja ze wilden eerst een herhaling uitzenden van het sportjaaroverzicht, maar dat ging niet want dat is pas woensdag te zien.quote:Op zondag 25 december 2005 20:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
goh hebben ze niks beters dan weer een herhaling van een tijdje terug![]()
Inderdaadquote:Op zondag 25 december 2005 20:43 schreef pascalheister het volgende:
http://www.vrt.be/vrt_master/merken/vrt_merken_stubru/index.shtml
je hebt geen geluid op je pc zeker![]()
grootste acteurs op aarde kom op zeg, overdrijven is ook een vakquote:Op zondag 25 december 2005 21:06 schreef tong80 het volgende:
Kijkt6 ie niet naar de zomergasten aflevering met één van de grootste acteurs op aarde Willem Dafoe zo op Ned-3.
Nee ik meen het echt. Jammer dat je niet gaat kijken dan zou je het begrijpen.quote:Op zondag 25 december 2005 21:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
grootste acteurs op aarde kom op zeg, overdrijven is ook een vak![]()
ik weet dat ik niks mis, en daar veranderd die uitzending ook niks aanquote:Op zondag 25 december 2005 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee ik meen het echt. Jammer dat je niet gaat kijken dan zou je het begrijpen.
Gezellig, jammer dat het logischerwijs rustig is vanavondquote:Op zondag 25 december 2005 22:06 schreef DeTolk het volgende:
Zo, weer even tijd weten vrij te maken voor De vrienden van Hools.
eensquote:Op zondag 25 december 2005 22:32 schreef tong80 het volgende:
Jeetje witte wijn hakt er meer in dan bier *BURP*
ik welquote:Op zondag 25 december 2005 22:47 schreef tong80 het volgende:
Ik kan niket tegen witte wijn ik wor zo dwonken als een raty
Lekker aan het bier zit .quote:Op zondag 25 december 2005 22:47 schreef tong80 het volgende:
Ik ookquote:
Succes met het zeilenquote:Op zondag 25 december 2005 22:55 schreef DeTolk het volgende:
ik neem er nog eentje en duik dan lekker m'n nest in. Morgen een lange dag voor de boeg
Zwak excuus. Bluezz drinkt ook wijn en kan nog prima typen.quote:
raty's zijn harde dobbersquote:Op zondag 25 december 2005 22:47 schreef tong80 het volgende:
Dat vind ik nou echt zo saai.. Behalve als ze op vakantie zijn geweest in Turkije en ze topless foto's van mijn nichten laten rondgaanquote:Op maandag 26 december 2005 00:15 schreef VoreG het volgende:
Zooo familie de hele dag langs geweest, gezellig
Jammer, zou beter zijn dan die fotos van nicolequote:Op maandag 26 december 2005 00:29 schreef JaWi het volgende:
Ik heb geen foto's van die hagenese plamuurhoer hoor
de oude meester die al jaren geen films meer kijktquote:Op zondag 25 december 2005 21:32 schreef tong80 het volgende:
Succes, je luistert niet eens naar de oude meester
Die rooie rotterdamsequote:Op maandag 26 december 2005 00:32 schreef JaWi het volgende:
Wie?
groumetten gaan we morgen doenquote:Op maandag 26 december 2005 00:35 schreef Ambrosius het volgende:
Het gourmetten met familie viel eigenlijk nog best mee.
quote:Op maandag 26 december 2005 00:35 schreef TerroRobbie het volgende:
flikker, van die feyenoord fotos
Ej ik ben geen SCH "(quote:
Euhm....quote:Op maandag 26 december 2005 00:49 schreef JaWi het volgende:
Waarom zitten er 3 mensen in die raceauto.
Dat heb je al gezegdquote:Op maandag 26 december 2005 00:54 schreef tong80 het volgende:
Mag ik even eggen dat ik lader zat ben ?
Mietjequote:Op maandag 26 december 2005 00:54 schreef tong80 het volgende:
Ja, je hebt verwarring gezaaid in het kwis-topic...quote:Op maandag 26 december 2005 00:54 schreef tong80 het volgende:
quote:
FF kijkenquote:Op maandag 26 december 2005 00:56 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, je hebt verwarring gezaaid in het kwis-topic...
Ze wouden zuigen denk ikquote:Op maandag 26 december 2005 00:56 schreef JaWi het volgende:
En waarom zitten er nou 3 mensen in die racewagen?
Met doorspoelen van ons op de video bleef er netto ongeveer 40 minuten over van deze aflevering.quote:Op maandag 26 december 2005 00:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom duurt een aflevering van 24 maar een uur
Maar die is benedenquote:
Mietjeeeeeeeeeeeeequote:
Hadden we nog helemaal niet door hoor.quote:Op maandag 26 december 2005 00:54 schreef tong80 het volgende:
* MrDoegewoon ook zo slapen gaatquote:
Nou ik meld het even daT ze niet denken wat typetet ie raarquote:Op maandag 26 december 2005 01:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Hadden we nog helemaal niet door hoor.![]()
En hoeveel verdien je per uur??quote:
Morgen zal dat iets over de 30 euro liggen... En het is maar 6 uurtjesquote:Op maandag 26 december 2005 01:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En hoeveel verdien je per uur??
Zo danquote:Op maandag 26 december 2005 01:07 schreef JaWi het volgende:
[..]
Morgen zal dat iets over de 30 euro liggen... En het is maar 6 uurtjes.
op zulke momenten moet je aan jezelf denkenquote:Op maandag 26 december 2005 01:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik heb zin om de boxen voluit te zetten, maar zo'n gevoel dat er vele mensen anders over denken nu
Thanx voor de reminder.quote:Op maandag 26 december 2005 01:09 schreef Ambrosius het volgende:
Het eerste uurtje van de top 2000 meegepakt, nu mooie tijd om te gaan slapen.
Iedereen houd toch van Queen?quote:Op maandag 26 december 2005 01:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
op zulke momenten moet je aan jezelf denken
quote:Op maandag 26 december 2005 01:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Iedereen houd toch van Queen?
* MrDoegewoon zet Queen cd heel hard op in Hoolsquote:
Toch vind ik jou wel lief op zijn tijdquote:Op maandag 26 december 2005 01:23 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
* MrDoegewoon zet Queen cd heel hard op in Hools
quote:
In iedere echte vent schuilt een klein sentimiteel mietjequote:
Dus je gaat me niet slaan als ik me nog een x laat zien bij FC den Bosch?quote:Op maandag 26 december 2005 01:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Toch vind ik jou wel lief op zijn tijd
quote:Op maandag 26 december 2005 01:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dus je gaat me niet slaan als ik me nog een x laat zien bij FC den Bosch?![]()
FC den Bosch in G-chem?? Normaal zie je hier alleen Ajaxquote:Op maandag 26 december 2005 01:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hoe durf je zoiets over mij te denken,je mag zelfs bij me komen zitten
Ik reed onlangs door Gorinchem en zag bij een of ander gebouw gewoon een FC Den Bosch poster hangen
Boschenaren zie je overal?quote:
Gezellig,zelfs Mindlight durft het dan aan om bij mij te komen zittenquote:Op maandag 26 december 2005 01:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
Maar ben nog steeds trost op m'n FC den BOSCH clubcard. Binnenkort gingen we weer kijken, tegen Excelsior ofzo
Iddquote:
Het zelfde ik ga ook zo slapen enzoquote:Op maandag 26 december 2005 01:35 schreef DutchGooner het volgende:
Maar goed,ik ga plat,over 5 uurtjes zitten we weer in de auto richting Engeland.
Truste en een goede 2e kerstdag toegwenst iedereen
Trusteh tong en tot na de kater!quote:Op maandag 26 december 2005 01:40 schreef tong80 het volgende:
Trusten hoolers.
weer voor jan met de korte achternaam naar engelandquote:Op maandag 26 december 2005 01:35 schreef DutchGooner het volgende:
Maar goed,ik ga plat,over 5 uurtjes zitten we weer in de auto richting Engeland.
Truste en een goede 2e kerstdag toegwenst iedereen
zijn er nog wat leuke tenten los dan met oud en nieuw?quote:Op maandag 26 december 2005 02:31 schreef cultheld het volgende:
Ik moet mijn target van 1 keer per jaar halen bij de RSMet oud en nieuw "gewoon" naar Doetinchem
Ik heb vrijdag een kaartje gehaald voor c'est la vie/nachtpracht, wat eerst vergane glorie was. Verder is de Arena natuurlijk een aanrader met oud en nieuw.quote:Op maandag 26 december 2005 02:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zijn er nog wat leuke tenten los dan met oud en nieuw?
hmm ok, Arena hadden er een aantal niet zo zin in, misschien dat we dan naar dtc gaanquote:Op maandag 26 december 2005 02:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag een kaartje gehaald voor c'est la vie/nachtpracht, wat eerst vergane glorie was. Verder is de Arena natuurlijk een aanrader met oud en nieuw.
quote:Op maandag 26 december 2005 09:42 schreef Ambrosius het volgende:
Nummer twee zegt: Goedemorgen!
quote:Op maandag 26 december 2005 01:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
Maar ben nog steeds trost op m'n FC den BOSCH clubcard.
Dát is het betere werk tijdens kerstquote:Op maandag 26 december 2005 10:51 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden gaat zich straks opmaken voor onvervalst kerstvoetbal
Er moeten artikelen geschreven worden?quote:
Niet in de journalistiek, morgen moet er gewoon een krant klaarliggen, Eigenlijk vanacht alquote:Op maandag 26 december 2005 11:16 schreef pascalheister het volgende:
op 2e kerstdag werken best raar
ach ik zou er niet van wakker liggen dat er geen krant isquote:Op maandag 26 december 2005 11:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet in de journalistiek, morgen moet er gewoon een krant klaarliggen, Eigenlijk vanacht al
of in de volksmond : een Talpaatjequote:Op maandag 26 december 2005 11:29 schreef methodmich het volgende:
Hij zit onder de grond en heeft nooit hoofdpijn, DeTolk.
Een paracetamolletje.
HP 4 is leuk, als je het boek tenminste niet gelezen hebt, want dan valt ie zwaar tegen!quote:Op maandag 26 december 2005 11:31 schreef borisz het volgende:
Vandaag naar HP en de vuurbeker en weer lekker eten. Groot stuk biefstuk en andere lekkere hapjes. Ik heb vanavond wel bier ipv wijn![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 12:04 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
HP 4 is leuk, als je het boek tenminste niet gelezen hebt, want dan valt ie zwaar tegen!
Idd, nog een middagje eten en zuipen en dan ben ik weer vrij!quote:
Ik ga eten en drinken en morgen weer werkenquote:Op maandag 26 december 2005 12:13 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Idd, nog een middagje eten en zuipen en dan ben ik weer vrij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |