quote:Op zondag 25 december 2005 13:03 schreef SCH het volgende:
Jezus eilanden, waar heb je die nichterige boom vandaan
quote:
Bougiekabels. Auto start wel, maar de motor gaat niet draaien (snappie?) maar na tig pogingen begeeft de accu het natuurlijk ookquote:Op zondag 25 december 2005 13:09 schreef Eilanden het volgende:
Hopen dat de auto het snel weer doet! Wat is er precies kaduuk?
(Eilanden heeft geluk dat Pa Eilanden vroeger in de autobranche zat en zwager daarin nog steeds actief is, dus voor mij is hulp altijd dichtbij)
quote:Op zondag 25 december 2005 13:10 schreef SCH het volgende:
Ik hoop zo dat onze auto het ook niet doet
Moet je maar niet met zo'n homo gaan samenwonen.quote:Op zondag 25 december 2005 13:10 schreef clauwheee het volgende:
Ik baal echt zo. Gatver. Had nu al aan de kerstborrel willen zitten bij paps en mams.
Wat je zegt ben je zelf!quote:Op zondag 25 december 2005 13:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Moet je maar niet met zo'n homo gaan samenwonen.![]()
* Eilanden trekt Clautje mee naar de mistletoe en geeft haar een grote kerstzoen!quote:Op zondag 25 december 2005 13:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Weer?? Dat valt best mee Eilandje! Het zou eerder andersom moeten zijn, want ik ben zielig.
quote:Op zondag 25 december 2005 13:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden trekt Clautje mee naar de mistletoe en geeft haar een grote kerstzoen!
[afbeelding]
![]()
Bougiekabels of is het de startmotor? Als het de startmotor is, dan willen een paar flinke klappen daarop nog wel helpen ... zit de startmotor vast.quote:Op zondag 25 december 2005 13:10 schreef Noca het volgende:
[..]
Bougiekabels. Auto start wel, maar de motor gaat niet draaien (snappie?) maar na tig pogingen begeeft de accu het natuurlijk ook
Mja kan idd beide zijn, maar ik gok toch op de kabelsquote:Op zondag 25 december 2005 13:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bougiekabels of is het de startmotor? Als het de startmotor is, dan willen een paar flinke klappen daarop nog wel helpen ... zit de startmotor vast.
Moet je ff gaan meppenquote:Op zondag 25 december 2005 13:14 schreef Noca het volgende:
[..]
Mja kan idd beide zijn, maar ik gok toch op de kabels
De mijne ook!quote:Op zondag 25 december 2005 13:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Mijn boesjiesch doen het lekker we-hel![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 13:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
De mijne ook!![]()
Zie je wel? Utregse boesies zijn beeeehtuuuuur!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |